Kuva

Geneettinen kaksineuvoisuus?

mufiner

Geneettinen kaksineuvoisuus?

ViestiKirjoittaja mufiner » 7.5.2019 15:59

Hei arvon viljelija velji ja sisarkunta.

Kokemuksia kaipaisin kun yksi siemen projektini on vähän hermistellyt eikä niin vähän vaan paljon :/ risteytys on todella vakaan criticalin ja yhden fivegun nimisen välillä ja yhdesti backcrossattu criticaliin eli critical x fivegun )x critical ja kyseisista siemenista 7 fenoa friikahtivat ensimmaisilla kukinta viikoilla. Minulla oli jonkin verran valovuotua vegesta kukitushuoneeseen juuris silla kohdalla mutta nyt on vahan paranoiat paalla etta voiko tama olla geneettista etta tama koko sukupolvi olisi kaksi neuvonen vaikka vanhemmat ovat olleet aina vakaita naaraita?
<3

pylsti

Re: Geneettinen kaksineuvoisuus?

ViestiKirjoittaja pylsti » 8.5.2019 13:28

Lajikkeet eivät pidä toisistaan ja näyttävät sen siemenillä. :lol:

Eikai siinä ole muuta vaihtoehtoa, ett kyseiset tai kyseinen feno friikkaa vitun helposti. Kerta valittu varmoista yksilöistä, niin itse en näe muuta vaihtoehtoa..

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 8.5.2019 13:49

Occamin partaveitsi heilumaan.

Kumpi on todennäköisempää - friikahtaminen, vai spontaani pysyvän kaksineuvoisuuden kehittyminen kymmenien tuhansien vuosien yksineuvoisuuden jälkeen?
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 8.5.2019 14:48

Taisit vastata itse itsellesi tuossa jo;

"Minulla oli jonkin verran valovuotua vegesta kukitushuoneeseen juuris silla kohdalla"

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”