toisten spotit..

vescuu

Re: toisten spotit..

ViestiKirjoittaja vescuu » 11.6.2018 9:21

Vein sinne päivänsineä kasvamaan. Vieköhän nekin pois
Nuuska päivässä pitää suudelmat loitolla

vescuu

ViestiKirjoittaja vescuu » 11.6.2018 12:34

weed420 kirjoitti:
vescuu kirjoitti:
hampuuuusi kirjoitti:Todella ikävää nähdä laiskojen hamppien jättävän pysähdyspaikoille ja tien varsille multapaukkuja. Tyhmempikin ne sieltä huomaa.

JA SITTEN SELLAINEN MUISTUTUS ETTÄ JOS LÖYDÄTTE TOISTEN SPOTTEJA METSÄSTÄ NIIN NE JÄTETÄÄN RAUHAAN.

Tänään joku oli 2 kasvia vienyt. Toivottavasti saa psykoosin raakaa kukkaa poltellessaan tai yrittää epätoivoisesti jossain tor-sivula myydä

sori, mut mua nyt vaan huvittaa nää tapaukset. varsinkin jos se spotti on viel jossain ihan korves. on se kumma kun mielenkiintoa ei riitä opetella tekemään itse, omilla käsillään, mut sit muiden jutskat kelpaa kyllä. vielä keskeneräisinä. äly hoi!

mun mielestä koko homman hohto on just se että saa touhuta ja toteuttaa itseään. siten sitten syksyllä palkitsee itsensä sillä, mutta ei.

ens kerralla joku humoristinen kyltti sinne samalle spotille. say cheese!

Juu riskihän tässä hommassa on että joku löytää ja siksi ei kannata montaa kasvia samaan paikkaan laittaa.

kynäniska

ViestiKirjoittaja kynäniska » 11.6.2018 14:16

Eikös se niin mene, että löytäjä saa pitää.. ite en ole kyllä ikinä nähny spotin spottia vaikka liikun metsissä 10 h päivässä.
Yllätyshyökkäys on paras puolustus

vescuu

ViestiKirjoittaja vescuu » 11.6.2018 15:46

No ite jätän rauhaan jos törmään mutta jos tietäisin varmaksi että kasvivarkaan spotti lähellä kävisin pölyttämässä sen että sais enemmän siemeniä ettei tarvitse toisten kasveja viedä.
Edit ei niihin tuu törmättyä mutta multasäkkejä tyhjinä näkynyt monesti

kynäniska

ViestiKirjoittaja kynäniska » 11.6.2018 17:41

vescuu kirjoitti:No ite jätän rauhaan jos törmään mutta jos tietäisin varmaksi että kasvivarkaan spotti lähellä kävisin pölyttämässä sen että sais enemmän siemeniä ettei tarvitse toisten kasveja viedä.
Edit ei niihin tuu törmättyä mutta multasäkkejä tyhjinä näkynyt monesti

Oon itekki nähny tienvarsissa kaikenlaista mm multasäkkejä, mutta en kyllä niitä yhdistäis ulkokasvattajiin vaan perus suomijuntteihin jotka kippaa kaiken paskan puutarhasta luontoon. Tietty jos keskellä tietöntä metsää ni sitte!
Yllätyshyökkäys on paras puolustus

vescuu

ViestiKirjoittaja vescuu » 11.6.2018 18:56

Sellaisissa paikoissa ollu ettei ihan muu tule mieleen ja syksyllä näkyny pari tyhjää kuoppaa mistä varsi sojotti.

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 15.6.2018 18:16

Muistuttaisin jälleen kerran geokätköistä. Netistä voi tarkistaa onko lähettyvillä kätköjä. Kätköilijöillä on tarkka silmä, koska harrastuksensa puolesta etsivät jotain luonnosta poikkeavaa. Saman harrastuksen parissa olen itsekkin löytänyt muutaman ulkospotin

Palaa sivulle “Ulkokasvatus”