Kuva

Ulkokasvatuksesta kiinni jääneitä?

Vieras

Re: Ulkokasvatuksesta kiinni jääneitä?

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.5.2006 1:51

robijn kirjoitti:Mejän kissa(siihen aikaan ku siippani kasvatti)söi pari kokonaista rehua ja kun sitten mies jäi kiinni,oli kissa menny yhteen kasviin,ja kynsiny poliiseja ja syöny puolet isosta kasvista enne ku olivat saaneet sen pois.

Mäkin haluan sellaisen kissan joka puolustaa kotia poliiseja vastaan ja tuhoaa todistusaineiston kotietsinnän yhteydessä. :D

Mulla on joitakin kasveja aivan katujen läheisyydessä, mutta ei paljoa kuumota... jos joku yhteiskunnan tukipilari soittaisikin poliisit niin olisin jo poissa ennenkuin ne ehtisivät paikalle.

SuperSayan

ViestiKirjoittaja SuperSayan » 31.5.2006 17:39

Valkoinen kirjoitti:Siinähän olisi näppärä pitää karttaa mukana mihin on kasvatuspaikatkin merkinnyt, niin ei eksy :D

Ja joku numerolappu rinnassa, otslamppu, neonväriset trikoot jalassa ja teepaita päällä että: mä olen pari päivää yhtä rastia etsinyt, ette ole nähneet täällä päin?

Oho, lainasin väärää kirjoittajaa. Spuukia, Valkoinen ja Albino....

ano:Hampuusi ; )

ViestiKirjoittaja ano:Hampuusi ; ) » 3.7.2006 7:25

Mulla just Kaatoivat Omasta pihastani,=6 kasvia! Ei saa kasvattaa kerros/tahi Rivitalon pihalla huumaavaa..Preskele.. kuskaan sit tohon ei kenenkään maalle..(se on tiätty Savon City:n sit :D)No sinne on jo uudet viety, ja irvistelee jo.. :yes:
se tuo ilosta mieltä,kun vanhat kaatovat :lol: niin uutta jo Pukkaa..Mikäs se siinä..Joo,Mokasin itse kun huutelin tappo tuomio jne(kun en tiennyt kuka oli)kun ukko alkoi sellaisella Trimmer.Katkomaan kaikkia kasveja siitä,No tietysti suutuin ja :twisted: muutuin..KASVIT...Niin se olikin poliisin puutarhaukko :doh: ja mä heittellä sitä Sytyttimin ja huuteluin..Sain sakkoa Virkavallan häiritseminen ja laitonuhkaaminen =390e ..No olisin säästynyt Sakolta;jos en olisi alkanut Riitelemään...
Mutta mielestäni,ko Puutarhaqukol olisi pitänyt olla merkki että on Poliisi /viranomainen...(en tiedä miten kirjoitetaan :o )
Niin en olisi Huudellut ja viskellyt parvekkeelta tavaroita!Mitä tästä opimme....
EI OMAAN PIHAAN KASVAA..EI OO NIIN VAPAA MAA VIELÄ! :foil:
THC lääkkeenä edes elämä hymyilee hetken..Lisää Lupia suomeen...

rolcen

ViestiKirjoittaja rolcen » 3.7.2006 9:42

Mutta mielestäni,ko Puutarhaqukol olisi pitänyt olla merkki että on Poliisi /viranomainen...(en tiedä miten kirjoitetaan :o )

Outoa? Olen tähän saakka elänyt luulossa,että poliisien pitäisi todistaa henkilöllisyytensä tullessaan yksityisen asuntoon/pihaan? Onhan se lakitermein eri asia ampuuko murtovarkaan vai poliisin itsepuolustukseksi? :eiei:

WickedHombre

ViestiKirjoittaja WickedHombre » 9.7.2006 20:45

joo frendil kävi niin että oli pellon varteen pistänyt kasvamaan.. no eihän ne kyllä ollut kunnolla kasvanut mutta perkeles,oli luullut että pelto on käyttämätön! mutta eipä ollut ja sieltä oli kaikki heinät vedetty lakoon, ja kasvit kierretty nätisti. pian kun katsomassa käytiin niin tilalla oli vaan kasa leikattua heinää ja kasvit irtonaisina ja kuivuneina :(
I wiped my ass with a purple mushroom, an hour ago,I assume. Maybe that's why I always feel like somebody's watching me..

Aivoödeema

ViestiKirjoittaja Aivoödeema » 31.3.2008 20:59

Nostetaas tätä yleiseen tietoon taas kun ei viimevuoden kasvatuksista mitää lisätty.

Noista puhelinkuumotuksista senverran että GPS hommat on kuitenkin niin epätarkkoja siviilikäytössä (kaikki muu siis paitsi USAn armeijan siis), että tuskin sua paljastaa. Käytin kännykänpaikannusohjelmaakin omalla numerollani ja tulos heitti parilla kilometrillä oikeaan olinpaikkaani.

Itse olen varautunut yöhiippailuun (kuuluu hyvin äänet yöllä kun ei ole taustahälyä) ja naamioimiseen. Ulkokasvatuksen piilottaminenhan on taidetta. Jatkakaa kirjoittamista. Toisten virheistä oppii.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.4.2008 12:07

Mulla on kunnon aidoitukset kasveilla.. ja puolet puista kaadeltu. :D

grow

ViestiKirjoittaja grow » 1.4.2008 22:27

Itse olen löytänyt tosi hyvän kasvatuspaikan ulkokasvatukseen :) paikka on.. no sellases paikas jossa on vain hylättyjä "rakennuksia".Lapset käy siellä joskus leikkimässä mutta tuskinpa mitään kuumottelevat.. Kuumotan kyllä aivan perkeleesti sinne metsään menoa kun siellä sitten käyn,noi`n muutenkin tosi paljon ja asiaa ei auta yhtään että mistä tahansa suunnasta joku voi tulla. Mutta kaikki on suunniteltu valmiiksi,kellonajat,kasvien "piilotus",oma epäillyksien herätys,mesta jne. VIEL KUN SAIS SIIDUT :D :pimp:
funny2feelsomething.

kenttäsika

ViestiKirjoittaja kenttäsika » 2.4.2008 15:41

Mielestäni ulkokasvatusta ei pitäisi kuumottaa, miten ihmeessä poliisit voi yhdistää sinut paikan viljelijäksi jos sattuu tulemaan sinne. Sanoo vaan että tulin kattoon mitä täällä on et ei nämä minun ole. Hyvää kevättä ja vihreää kesää. :D

KougiKougi

ViestiKirjoittaja KougiKougi » 2.4.2008 16:59

Jokunen vuos sitten meillä oli yks miehen mittanen mutta aika onneton puska yhessä metikössä. Oltiin kaverin kaa sitä sitte yks aurinkoinen päivä ihastelemassa, yhtäkkii huomataan että n. 4 metrin päässä kävelee meitä kohti pari koiran kusettajaa.
Ei siinä sitte muuta tajuttu ku seistä "muina" miehinä, koitettiin vähän seisoo puskan edessä ja silleen. Tuskinpa ne mitään ees huomas, mutta puska juurinen ylös ämpäristä, keskeltä katki, reppuun ja äkkii hanee....
ei siin sit kummempii :)

Aivoödeema

ViestiKirjoittaja Aivoödeema » 2.4.2008 22:35

kenttäsika kirjoitti:Mielestäni ulkokasvatusta ei pitäisi kuumottaa, miten ihmeessä poliisit voi yhdistää sinut paikan viljelijäksi jos sattuu tulemaan sinne. Sanoo vaan että tulin kattoon mitä täällä on et ei nämä minun ole. Hyvää kevättä ja vihreää kesää. :D

Siinäpä sen onkin kun jetsonit odottaa kuopissaan kunnes alat kastelemaan/keräämään satoa. Muutenhan koko kytis menisi häränpyllylle jos he tulevat esiin liian aikaisin sanomaan G'day. Näinhän me ennenkin olemme tottuneet lukemaan lehdistä, varsinkin jos on satoa paljon samalla alueella josta voivat yhdistää sinut HUUMEkauppiaaksi.
:point: :foil:

Jos yksi kasvi on niin tuskin tuhlaavat resurssejaan sinun kiinnisaamiseksi vaan katkovat pensaan tai muuta mukavaa sabotaasia.

languor

ViestiKirjoittaja languor » 2.4.2008 23:11

Aivoödeema kirjoitti:Noista puhelinkuumotuksista senverran että GPS hommat on kuitenkin niin epätarkkoja siviilikäytössä (kaikki muu siis paitsi USAn armeijan siis), että tuskin sua paljastaa. Käytin kännykänpaikannusohjelmaakin omalla numerollani ja tulos heitti parilla kilometrillä oikeaan olinpaikkaani.

Siitä on monia vuosia, kun USA esti tarkan GPS-paikannuksen käytön muilta kuin autorisoiduilta tahoilta. Suomessakin siviileille näkyvät satelliitit paikantavat about 10 metrin tarkkuudella.

Kännykkäpaikannus toimii usein melko karkeasti, mm. etsimällä tukiasema, mihin kännykkä on yhteydessä, ja tarkempi tulos saadaan laskemalla signaalin voimakkuuksia useaan tukiasemaan.
Privacy and intimacy as we know it will be a memory among many to be passed down to those who never knew...

hemmo88

ViestiKirjoittaja hemmo88 » 9.4.2008 14:46

itse ainakin kuumoittelen esikasvatusta enemmän kuin itse ulkokasveja vaikka laitankin vain 2kpl mutta mutta... itse laitan siihen viereen lapun kuten kaverini tekee.. Oikkeen asiallista tekstiä.. Yvm luonnonsuojelu, Villihamppu hode ( sektioum fallanious) jos on jotain kysyttävää niin soittakaa tähän numeroon 050.... ja keksin kaikkee lisää vielä tohon... sitten ympyröin alueen jollain että näyttää vieläkin virallisemmalta
:lol: ( ja on soitettu kerran tohon numeroo minkä hän on laittanut ja se oli minun numeroni ) :D
lifes go on piste com

nokkonen

ViestiKirjoittaja nokkonen » 9.4.2008 14:53

hemmo88 kirjoitti:itse ainakin kuumoittelen esikasvatusta enemmän kuin itse ulkokasveja vaikka laitankin vain 2kpl mutta mutta... itse laitan siihen viereen lapun kuten kaverini tekee.. Oikkeen asiallista tekstiä.. Yvm luonnonsuojelu, Villihamppu hode ( sektioum fallanious) jos on jotain kysyttävää niin soittakaa tähän numeroon 050.... ja keksin kaikkee lisää vielä tohon... sitten ympyröin alueen jollain että näyttää vieläkin virallisemmalta
:lol: ( ja on soitettu kerran tohon numeroo minkä hän on laittanut ja se oli minun numeroni ) :D

Itekki ajatellu tota kikkaa, että naamioi kasvatukset oikein virallisen näköisiksi. :D Pitänee kokeilla, joskus. En kuitenkaan omaa numeroa tuohon laita! :foil:

kenttäsika

ViestiKirjoittaja kenttäsika » 10.4.2008 19:09

Tuo on muuten hyvä idea voisi kokeilla. Laittaa siihen vielä ns. vieraslistan jos joku on käynyt niin ämpärit mullan alta ylös ja toiselle spotille. :lol:

420Diddymos

ViestiKirjoittaja 420Diddymos » 21.11.2009 6:47

Tuli vaan mieleen että miksette sano että olette geokätköilemassä jos joku tulee kyselemään. Ihan rauhassa navigaattori kourassa oon ite metsissä juoksennellu eikä edes ole ollut mitään säätöjä.

kapteeni-koukku

ViestiKirjoittaja kapteeni-koukku » 21.11.2009 15:59

Tossa ihan meidän kämpän vieressä oli joku laittanu kasveja kasvamaa, jonka luin vasta lehdestä. Olivat kuulemma HUUMAUSAINE tarkoitukseen kasvatettuja cannabis sativa taimia!!!!! (tai siis lehden mukaan) :D . Eli varmana jotain lowrydereitä ollu jonku puutarhurin viljelemänä.

Hassua tässä oli se että olin monta kertaa itsekkin kattonu että tohon kyllä paistaa aurinko hiton hyvin. Sen verran kuitekin näkyvä paikka tien vieressä että olin laittanut toiseen spottiin ja ihan parin sadan metrin päähän näistä kiinni jääneen kasveista. Olin kyllä hyvilläni että joku muukin ymmärtänyt tämän kylän hakatut kukkulat oikeisiin tarkoituksiin :) .
Tietenkin kylällä alkoivat vihjailla ja puhua että "SINUNKO KASVEJA NE OLIVAT, SINUNKO?" mutta helppo siihen oli vastailla että en minä kiinni menisi jäämään jos kasvattaisin (enkä mennytkään :) ).

Pientä huolellisuutta ihmiset!
"Helposti nieltävää kemikaali moskaa, samaa mitä liian moni polttaa eli paskaa. Nyt pohjolan perukatkin puskemaan puskaa. Ettei sitä kaikkee tarvii muualta kuskaa."

Sekaeläin

ViestiKirjoittaja Sekaeläin » 1.12.2009 17:25

Äitini on kerran löytänyt Sondbystä jonkun puskat, ruukuissa jossain hiekkaisessa mäntymetsäymäristössä. Toi muutaman kasvin sitten mukanaan näytille että "mitäs nää on, kasvo keskellä metsää" Oli siinä hieman hassu olo kertoa mitä ne oli. Low Ryderiä luulisin... Tai jotain muuta alkuvaiheessa olevaa. Tästä on jo muutama vuosi mutta jos joku tunnistaa puskansa :lol:

Joo'o, ei se taida kovin yleistä olla narahtaa ulkopuskista ellei sitten ole jotain muuta säätöä kiinnijäämisen takana. Kunnon rikollinen tai "rikollinen" suurilla suhteilla saattaa saada varjostusta tekemisilleen. Sitten sopii jo miettiä oliko aihetta? Taikka ehkä yleisin virhe: laulaa asiasta liian innolla ja riski tietovuotoon kasvaa samalla (koettu). Eiköhän elikot ja hamppuvarkaat ole se suurin riski menettää. Ilman sakkoja.

Kattelloo vuan ettei niitä minnekkään ihan tien vierelle laita. Itsellä oli kyllä viime kesänä muutama metri tieltä mutta tämä oli kohtuu suojaisa pajupuska joten ei ku kyykkyyn kun auto ajaa ohi. Umpeen kasvanutta maansiirtoaluetta :mrgreen:
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla mahdoton.

savumerkki

ViestiKirjoittaja savumerkki » 28.12.2009 6:01

Vituttaa ku täällä mistä tietäisin satamiljoonaa potentiaalista aivan mahtavaa kasvatuspaikkaa ulkotiloissa, jonne ei kyllä eksy ku korkeintaan porot niin ollaan kuitenkin niin pohjoisessa, että enpäs ihan heti kyllä keksi mikä lajike täälä menestyis. Ens kesänä kyllä kokeilen. Lajike-ehdotuksia otetaan privaan :)

ruokopiippu

ViestiKirjoittaja ruokopiippu » 9.1.2010 9:46

Itse löysin ihan tästä lähettyviltä 020202 karttapalvelua käyttäen hyvän paikan tästä asuin alueen vierestä jossa on purokin, suomainen alue autotien ja lenkkipolun välissä.

Mutta saas nähdä keväällä tarkemmin että onko kuinka hyvin piilossa kasvatuspaikka jos sinne käyn istuttelee.

Palaa sivulle “Ulkokasvatus”