Kuva

Tanzanian Magic

Kannabislajikeinformaatiotietokanta http://kalainfo.hamppu.net/

1
0
Ei ääniä
2
0
Ei ääniä
3
1
50%
4
1
50%
5
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
reijo hiller
3 tähteä
3 tähteä
Viestit: 2717
Liittynyt: 22.2.2004

Tanzanian Magic

ViestiKirjoittaja reijo hiller » 19.5.2005 23:32

Lajike: Tanzanian Magic
Lajiketyyppi:
Linjaus/sukupuu:
Genotyyppi: sativa
Kukitusaika: 55-70 pv
Haju:
Korkeus:

Vaikutus: korkealentoista

Kuvaus

Lyhyt sativa, joka myös kukkii suhteellisen nopeasti. Vaikutuksiltaan energinen. Sato keskiluokkaa.

Saatavuus
African Seeds

Avainsanat:
sisälajike, pieni


StillGoingStrong
Viestit: 296
Liittynyt: 11.2.2003

Re: Tanzanian Magic

ViestiKirjoittaja StillGoingStrong » 11.4.2010 22:42

Kaverin kissa kasvatellut. Ei ole nopeaa kukkimaan, jos ei laita tosi pieniin ruukkuihin kasvamaan. Kasvi tsekkaa juuritilan ja kukkii nopeasti, jos ei saa tilaa. Kuitenkin lioussa heittäytyy vaiheeseen, jossa kukintoja vaan tulee. Varsinkin jos kasvia sidotaan ja jokainen haara väännetään alaspäin. Silloin alkaa kasvamaan paljon pienieä kukintoja. Pysyy tässä kukintovaiheessa ihan niin kauan kuin haluat. Jatkuvasti tulee kukkaa. Tämä oma kokemukseni. Tätä kasvia jalostettu ja monissa muissakin sativoissa sama asia.

KUKITUSAJAT ovat pitkiä, eli noin 12 viikkoa menee, ennen kuin tästä pelkästä kukkien kasvamisesta tulee merkkejä. Sitten vaan fosforia ja katstelua, mielestäni todella kuivat kaudet tekevät myös hyvää. SIten, että kukan alkukukinto muuttuu täysin ruskeaksi, latva kasvaa silti! Mahtava kuivuuden kesto, varmasti afrikan kuivista tasangoista peräisin ;) Kuitenkin, jos siis taivuttelet kasvia, joikainen kukka alkaa kasvaa ylöspäin ja kukka latvoontuu joka kukasta. Jos sinulla on aikaa niin 26+ viikon jälkeen näyttää MAHTAVALTA!!! Kukka on vauhdikasta melkein liian kevyttä ,"uplifting" "clear", "celebration".

Ekoja landraceja, mutta niin paljon erilaisia kuin NL, Skukn1, Cinderella, Afga jne... Mut siis en malta odottaa mitä kaikkea tuolla vielä on. Itse yllätyin kasvin erilaisesta kasvutyylistä ja sain herätyksiä, kun kasvi jäi kastelematta. Silloin ymmärsin ( :) ) että kasvilla on todella nerokas tapa selvitä hengissä kuivuudesta ja sitä ei näissä kaupallisissa kasveissa ole ikinä tullut vastaan. Samassa tajusin, mitä on vauhdikas pilvi. Olin ennenkin maistanut, mutta silloin parempi.

Mitä tuleekaan, kun tämän kasvin geenit jalostetaan tiukan kukan kanssa; tulee jatkuvasti kukkaa kasvava monivuotinen kasvi. Itse olen Kaverin kissan kaima on kasvattanut kymmeniä viikkoja tätä kasvia.


Palaa sivulle “KaLaInfo”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa