Kuva

Korjaukset, puuttuvat lajikkeet jne. tänne

Kannabislajikeinformaatiotietokanta http://kalainfo.hamppu.net/
antsam11
Viestit: 131
Liittynyt: 11.3.2020

Re: Korjaukset, puuttuvat lajikkeet jne. tänne

ViestiKirjoittaja antsam11 » 5.8.2020 15:31

KaLaInfo on mainio tietolähde ja on takuulla ollut aikoinaan iso projekti saattaa alkuunsa. Kiitos siitä kaikille panoksensa antaneille!

Itse ensi kertaa kasvattavana olen törmännyt kuitenkin ongelmaan, jossa moni lajike puuttuu listalta. Syynä lienee se, että ulkokasvattelen ja luonnollisesti af silloin. Autoflowereissa on menty käsittääkseni hurjasti eteenpäin, eikä ole syytä miksei tulevinakin vuosina mentäisi. Siksipä siis toivoisi kattavampaa ja ajantasaisempaa listaa autoista. Mulla on nyt esim northern lights auto, jack herer auto jne jotka ovat ihan eri kasveja kuin vanhempansa, vaikka perimää onkin. Olisi kaikkien edun mukaista ettei ne mene sekaisin fotoperiodisten kanssa.

Mitenkä siis asiaa olisi paras edistää? Itse mielelläni voin panostaa asiaan, mutta näillä kasvatusnatsoilla ei kovin kattavaa listaa aleta tekemään.

Screwed12
Viestit: 21
Liittynyt: 7.5.2017

Re: Korjaukset, puuttuvat lajikkeet jne. tänne

ViestiKirjoittaja Screwed12 » 17.2.2021 21:49

girl scout cookies uupuu kokonaan.

Avatar
option
Viestit: 625
Liittynyt: 21.9.2005

Re: Korjaukset, puuttuvat lajikkeet jne. tänne

ViestiKirjoittaja option » 25.2.2021 19:18

Se on harmi kun enään ei näy uusimmat viestit. Eipä tuu plärättyä kun ei tiedä onko uusia arvioita tullut.

Rytmi
Viestit: 272
Liittynyt: 16.5.2019

Re: Korjaukset, puuttuvat lajikkeet jne. tänne

ViestiKirjoittaja Rytmi » 17.6.2021 1:22



Palaa sivulle “KaLaInfo”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa