Hermokipupotilas

Uutisia, tutkimustuloksia ja keskustelua hampun lääkinnällisistä sovelluksista
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu hampun lääkekäytöstä ja lääkinnällisistä vaikutuksista keskusteluun. Vakavan aihepiirin vuoksi asiattomia viestejä ei sallita ja moderointi on muita alueita tarkempaa.
Lisätietoja: LUE ENSIN: Kannabiksen lääkekäyttö.

Kannabiksen lääkekäyttö -alueen kirjoittajilla ei välttämättä ole tarkkaa lääketieteellistä tietoa tai koulutusta ja viestit sivuilla ovat kirjoittajiensa mielipiteitä, eivät sivuston ylläpitäjien ja siksi he eivät ole vastuussa näistä kirjoituksista. Vakavissa sairaudentiloissa on aina suositeltavaa keskustella sairauden hoidosta lääketieteen asiantuntijoiden kanssa.
med_nature

Hermokipupotilas

ViestiKirjoittaja med_nature » 24.9.2017 18:37

Olin 2013 ruokatorvileikkauksessa ja sen yhteydessä minulle aiheutu lääkärin virheen johdosta kylkivälihermovaurio, ja nyt olen sitten vaikeiden kipujen kanssa taistellut jo 4v. Kivut ovat pahimmillaan erittäin vaikeita ja kovia esimerkiksi nyt kulunut viikko on ollu tosi hankala, lääkekannabista olen yrittänyt saada lääkäriltä mutta eipä se ole käynyt heille, sen sijaan opiaatteja ovat kirjottaneet. Opiaatit auttavat kohtuuhyvin mutta nyt 2v käytön jälkeen on tullut huolestuttavat sivuvaikutukset. Moni kipukolleega on saanut markkinoilla olevasta Bedrocanista apua kipuihin ja eläävät nyt ihan normielämää. Itsellä on jaksaminen näiden kipujen suhteen lopussa kun ei kunnon apua ainakaan Suomesta tunnu saavan, ikäähän mulla on vasta 24v. Oliskos täällä mahdollisesti halukkaita auttajia?, jos on niin he voisivat laittaa minulle yksityisviestiä. Kaikki keinot on käytävä tässä tilanteessa läpi kun ei tätä siedettävä tilanne ole, ja epätoivohan tässä on iskenyt vuosien taistelun jälkeen. :cry:

Palaa sivulle “Kannabiksen lääkekäyttö”