VESIVILJELY

Scrogit, sogit, hydrot, aerot ja muut maallikoilta yli hilseen menevät menetelmät
Humppa

Re: VESIVILJELY

ViestiKirjoittaja Humppa » 15.2.2018 8:41

Dolomiittikalkki ja vesiviljely. (näin otsikoituna haku löytää tulevaisuudessa :wink: )

En jaksanut hakea calmagia ja iskin puolitoista teelusikallista dolomiittikalkkia noin 80l resoon.
Täällä o pehmeä vesijohtovesi ja pari vuotta takaperin eräs tuttava kertoi etenkin talviaikaan taimien kuolevan. Varmaankin monen asian summa, mutta puutarhakaupan myyjän kanssa epäiltiin syyksi calsiumin ja magnesiumin puutosta.
Resoon oli jo aiemmin lisätty mineral magicia mikä riitti pk-seudulla ahf/ahh lucaksen kanssa.
Liukeneminen ei ollut mitenkään täydellistä, ei sinnepäinkään, pohjalle jäi läjä tavaraa.
Liuetkoon sieltä pikkuhiljaa, katsotaan mitä tapahtuu.

EDIT. TOIMII KU HÄKÄ!!

jesper

ViestiKirjoittaja jesper » 6.4.2018 13:14

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista ... 631360.htm

Kaikki aeroponiset viljelijät sitten kotona kasvattavat perunaa eikä hamppua, eiks jee?

Enkeksimitn

ViestiKirjoittaja Enkeksimitn » 16.4.2018 13:17

Ensinmäinen viesti tänne ja ensinmäinen kasvatus käynnissä! juhlatunnelmaa ^^ vesiviljelyllä ja kukitusvaihe pistetty juuri käyntiin :think: täältä lukenu kaikki mitä oon tarvinnu ja jopa kasvit on vielä elossa ja näyttää ainaki itteni mielestä ihan ookoo setilt :yes: :yes: kyseessä critical kushhhh :pimp:

Kuva
sometimes when i close my eyes, i cant see :eiei:

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 14.5.2018 14:57

Enkeksimitn kirjoitti:Ensinmäinen viesti tänne ja ensinmäinen kasvatus käynnissä! juhlatunnelmaa ^^ vesiviljelyllä ja kukitusvaihe pistetty juuri käyntiin :think: täältä lukenu kaikki mitä oon tarvinnu ja jopa kasvit on vielä elossa ja näyttää ainaki itteni mielestä ihan ookoo setilt :yes: :yes: kyseessä critical kushhhh :pimp:

Kuva

Aika pieni kuva, mutta äkkiseltään katsottuna näyttää meininki olevan ihan kohdillaan. Haiskahtaa onnistumiselta, tosin itse olisin laittanut verkon ehkä vielä hieman alemmas jolloin verkko olis jo melkein tukossa. Tosin tuohan tuosta räjähtää silmille kun kerran olet valojakson vaihtanut 8)

Enkeksimitn

ViestiKirjoittaja Enkeksimitn » 20.5.2018 14:23

räsänen kirjoitti:
Enkeksimitn kirjoitti:Ensinmäinen viesti tänne ja ensinmäinen kasvatus käynnissä! juhlatunnelmaa ^^ vesiviljelyllä ja kukitusvaihe pistetty juuri käyntiin :think: täältä lukenu kaikki mitä oon tarvinnu ja jopa kasvit on vielä elossa ja näyttää ainaki itteni mielestä ihan ookoo setilt :yes: :yes: kyseessä critical kushhhh :pimp:

Kuva

Aika pieni kuva, mutta äkkiseltään katsottuna näyttää meininki olevan ihan kohdillaan. Haiskahtaa onnistumiselta, tosin itse olisin laittanut verkon ehkä vielä hieman alemmas jolloin verkko olis jo melkein tukossa. Tosin tuohan tuosta räjähtää silmille kun kerran olet valojakson vaihtanut 8)

Kuva about 40 päivää nyt kukitusta
Jaahas en osaa liittää kuvaa......
sometimes when i close my eyes, i cant see :eiei:

Palaa sivulle “Erikoisjärjestelmät”