damin ikärajat?

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
mglpo

damin ikärajat?

ViestiKirjoittaja mglpo » 8.1.2005 23:22

Niin, paljon Amsterdamissa on ikäraja niihin "kahviloihin"? :guru:

Chao

Re: damin ikärajat?

ViestiKirjoittaja Chao » 9.1.2005 1:19

Yleisesti ikäraja on 18. Harvoihin paikkoihin saattaa ikäraja olla 21. Olen kuullut, että suhteellisen helposti myös alle 18-vuotiaat pääsevät sisään (polttelu mielessä). :(

Sweet leaf

ViestiKirjoittaja Sweet leaf » 9.1.2005 8:17

Vaihtoehtoisesti Damissa on myös lukuisia ikärajattomia kahviloita jotka tarjoilevat lukuisia korkealaatuisia kahvilaatuja kaikille kynnelle kykeneville. Eli älä huolestu, siitä kaupungista ei tosiaankaan sumppi kesken lopu.

10 Ft. Ganja Plant

ViestiKirjoittaja 10 Ft. Ganja Plant » 9.1.2005 15:23

Chao kirjoitti:Yleisesti ikäraja on 18. Harvoihin paikkoihin saattaa ikäraja olla 21. Olen kuullut, että suhteellisen helposti myös alle 18-vuotiaat pääsevät sisään (polttelu mielessä). :(

Ei kyl todellakaan ollut näin kun itse siellä kävin. Kyselivät joka paikassa pahveja kun polttaa halusi. Mut kai mä oon sit oon kunnon babyface :think:
Green/ It is lit where ever you place it/ Green/ Is the color of today, always been/ Face it!

Habibi

ViestiKirjoittaja Habibi » 9.1.2005 19:39

Myöhään illalla käydessä saattaa ovella odotella goljat papereita kyselemässä, mutta ei kyllä päivällä näkyny ketään, eikä sisälläkään mitään kyselty.

Palaa sivulle “Matkailu”