Amsterdam FAQ
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Re: Amsterdam FAQ
No täs kuus piti alustavien suunnitelmien mukaan lähteä pyörähtämään, mut taitaapi viivästyä.. PA 2008.. niinkuin suurin osa kavereistakin 

- Se on turkasen yleistä, Vilkko sanoo.
Yritin tuolta etsiä aihetta sivaltavaa juttua, mutten ainakaan näin unisin kelmuin onnistunut löytämään. Puhkokaa silmäni ja lynkatkaa jos kyselen wanhoja.
Niin eli mitenkäs tuollainen mediaanitason hotelli tuolla suhtautuu huoneissa ja muissa tiloissa sauhutteluun. Riippuu tietenkin lukaalista vissiin, mutta yleinen suhtautuminen askarruttaa hieman.
Niin eli mitenkäs tuollainen mediaanitason hotelli tuolla suhtautuu huoneissa ja muissa tiloissa sauhutteluun. Riippuu tietenkin lukaalista vissiin, mutta yleinen suhtautuminen askarruttaa hieman.
Jos tuhkakupit huoneista löytyy niin ainakin silloin voi polttaa. Itse menossa heinäkuun 30. sinne. Kukaan muu samoihin aikohin?
smile
-
Huuleton kaveri
Itse menossa 4. kesäkuuta! Ketään tulossa samoihin aikoihin?
Huuleton kaveri kirjoitti:Itse menossa 4. kesäkuuta! Ketään tulossa samoihin aikoihin?
Kauanko olet maisemissa? itse 7 kesäkuuta pelipaikalla.
Redbull keeps your going
-
Huuleton kaveri
redbull kirjoitti:...
Kauanko olet maisemissa? itse 7 kesäkuuta pelipaikalla.
Meinasin pari viikkoa viihtyä? Itse?
Huuleton kaveri kirjoitti:...
Meinasin pari viikkoa viihtyä? Itse?
5 päivää saa riittää.
Redbull keeps your going
Pakko kysyä, että onko täältä ketään muita lähdössä damiin heinäkuun alussa? 
this is what I love, and can't stop lovin'.
Kantsis pistää joku dami-deitti pystyyn? FAQ = ? 

You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue
-
Huuleton kaveri
froggy kirjoitti:Mä oon neljäs kesäkuutakin täällä.
Kai tuota vois törmätä jossain savuisessa kulmauksessa?
- Lipstikka_
seminice kirjoitti:Pakko kysyä, että onko täältä ketään muita lähdössä damiin heinäkuun alussa?
Joo itse ja pari kaveria ollaan heinäkuun alussa menossa!
Meininki ois olla siellä viikko tai enemmän.
Huuleton kaveri kirjoitti:...
Kai tuota vois törmätä jossain savuisessa kulmauksessa?
Vois toki, sovitaan joku tapaamispaikka jne.
Joo, tämän deittailun vois ehkä lopettaa. Yksityisviestit kulkevat myös kätevästi. Pidetään nämä edes jollain tavalla informatiivisemmat ketjut erillään muusta tauhkasta.
Niin, lukaalikohtaistahan tuo on, mutta kyllä se yleinen suhtautuminen on siellä plussan puolella. Kohteliasta on toki kysäistä hotellin henkilökunnalta, että sopiiko jos ne pienet iltapajarit siellä huoneessa imuuttelisi.
mj
hierro kirjoitti:Yritin tuolta etsiä aihetta sivaltavaa juttua, mutten ainakaan näin unisin kelmuin onnistunut löytämään. Puhkokaa silmäni ja lynkatkaa jos kyselen wanhoja.
Niin, lukaalikohtaistahan tuo on, mutta kyllä se yleinen suhtautuminen on siellä plussan puolella. Kohteliasta on toki kysäistä hotellin henkilökunnalta, että sopiiko jos ne pienet iltapajarit siellä huoneessa imuuttelisi.
mj
Pari vikkoo sit olin a´damissa ja suosittelen Gaasper Camping- leirintä-aluetta.
Turvallinen, hyvät kulkuyhteydet (metro nr:53 viimeinen pysäkki, kulkee muistaakseni yhteen asti. Yö bussi kulkee neljään aamu-yöllä.)
, saman henkistä porukkaa (jos niitä saksalais laumoja ei oteta huomioon) ja suht halpa, 10€ yö teltalla.
Leirintä-alueella on oma marketti mut sieltä ei kannata ostaa muutaku hätätapaukses..
Graainest on Gaaspergin vieressä, ehkä 1min metromatka ja kauppa on heti metron vieressä. Bavaria kalja 6 päkki 2.70€ ja kalja on 5,4%.
Saa nuudeleita, saa grillattavaa, saa vettä ja muuta. vastaa suomen s-markettia ja sun muita siwoja.
Kannattaa ottaa retkikeitin pykälään.. Mulla ei ollu ja se olis ollut korvaamaton. 10pv sielä olin ja rahaa palo elämiseen ehä 100€,, olis päässy varmaan puolella jos olis ollu fucking retkikeitin.
Eikä niiden aikataulujen perässä tarvi juosta. Itse en katsonu kertaakaan bussin aikatauluja saati sitte metron aikatauluja.
Hienoja piissejä saa ihailla koko metro matkan..
Jos on kysymyksiä niin pistäkää privaa..
Nyt hieman paukuissa, joten annetaan virheet anteeksi..
Turvallinen, hyvät kulkuyhteydet (metro nr:53 viimeinen pysäkki, kulkee muistaakseni yhteen asti. Yö bussi kulkee neljään aamu-yöllä.)
, saman henkistä porukkaa (jos niitä saksalais laumoja ei oteta huomioon) ja suht halpa, 10€ yö teltalla.
Leirintä-alueella on oma marketti mut sieltä ei kannata ostaa muutaku hätätapaukses..
Graainest on Gaaspergin vieressä, ehkä 1min metromatka ja kauppa on heti metron vieressä. Bavaria kalja 6 päkki 2.70€ ja kalja on 5,4%.
Saa nuudeleita, saa grillattavaa, saa vettä ja muuta. vastaa suomen s-markettia ja sun muita siwoja.
Kannattaa ottaa retkikeitin pykälään.. Mulla ei ollu ja se olis ollut korvaamaton. 10pv sielä olin ja rahaa palo elämiseen ehä 100€,, olis päässy varmaan puolella jos olis ollu fucking retkikeitin.
Eikä niiden aikataulujen perässä tarvi juosta. Itse en katsonu kertaakaan bussin aikatauluja saati sitte metron aikatauluja.
Hienoja piissejä saa ihailla koko metro matkan..
Jos on kysymyksiä niin pistäkää privaa..
Nyt hieman paukuissa, joten annetaan virheet anteeksi..
Jeps, hyvalla paikalla toi leirinta alue, nakee melkein parvekkeelta sinne. Kannattee myos jos ilmat sallii, niin kayda kurkkaamassa tassa jarvella olevaa nudisti saarta
)
Keep it green!
-
che guerava
Ensimmäinen henkilö kun tulee nyt heinäkuussa damista
voisi kertoa miten "tupakointi" tapahtuu
koffareissa, baareissa sekä hotelleissa?
voisi kertoa miten "tupakointi" tapahtuu
koffareissa, baareissa sekä hotelleissa?
Hesarissakin oli pikku-uutinen tosta uudesta tupakkalaista:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/1135237586247
Ja kommenteissa taas ah niin ihanan virkistävää keskustelua huumehista...
b8s kirjoitti:Hesarissakin oli pikku-uutinen tosta uudesta tupakkalaista:
Jep tossa johtaa täydellinen repeeminen.
Tuli tossa viimeksi eilen poltettua tuhti kukkajointti ilman tupakan puruakaan. Ainakin omassa tuttavapiirissäni tupakan käyttö on vähän fiiliksestä kiinni. Ja hasis=laatta, joka on sellasta aasinpas**a, että sääliksi käy niitä, jotka sitä joutuvat keuhkoihinsa imemään. "
Redbull keeps your going