Virossa? :D
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Re: Virossa? :D
Älkää nyt idiootteja olko sentään, vesipiipun voit tuoda ihan laillisesti. Vesipiipulla voi polttaa vaikka tupakkaa tai pitää koristeena, ja toi huumelaki ei varmaan taida koskea käyttörikosta.
"Hevostani sorkittiin niin että se masentui"
-Borat-
-Borat-
-
jukkapekka
hamppupää kirjoitti:Eli jos oikein ymmärsin, niin voit saada parhaillaan kaksivuotta linnaa.![]()
Jos tässä on nyt kyse hookahista niin siinä ei ole mitään rikollista.

Toi laki koskee vaan jos:
valmistaa tai yrittää valmistaa huumausainetta taikka viljelee oopiumiunikkoa, kokapensasta tai hamppua käytettäväksi huumausaineena tai sen raaka-aineena,
tuo tai yrittää tuoda maahan taikka vie tai yrittää viedä maasta taikka kuljettaa tai kuljetuttaa huumausainetta,
myy, välittää, toiselle luovuttaa tai muulla tavoin levittää tai yrittää levittää huumausainetta, tai
Käyttörikokseen ei liity mitenkään toi sun lainaama laki.
Luetaan ne lait pikkusen paremmin.
Eli siinä piipun ostamisessa ei oo mitään laitonta.
valmistaa tai yrittää valmistaa huumausainetta taikka viljelee oopiumiunikkoa, kokapensasta tai hamppua käytettäväksi huumausaineena tai sen raaka-aineena,
tuo tai yrittää tuoda maahan taikka vie tai yrittää viedä maasta taikka kuljettaa tai kuljetuttaa huumausainetta,
myy, välittää, toiselle luovuttaa tai muulla tavoin levittää tai yrittää levittää huumausainetta, tai
Käyttörikokseen ei liity mitenkään toi sun lainaama laki.
Luetaan ne lait pikkusen paremmin.
Eli siinä piipun ostamisessa ei oo mitään laitonta.
"Hevostani sorkittiin niin että se masentui"
-Borat-
-Borat-
- Jack The Reaper
- 2 tähteä

Pärnun lähellä majailen ja mietin, että miten ganjatilanne nykyään Virossa?
Itse oon nyt tän lomaviikon tauolla, mutta huomasin että aiheesta ei olla keskusteltu pitkään aikaan; Ovatko asiat muuttuneet parempaan vai huonompaan suuntaan?
-J
Itse oon nyt tän lomaviikon tauolla, mutta huomasin että aiheesta ei olla keskusteltu pitkään aikaan; Ovatko asiat muuttuneet parempaan vai huonompaan suuntaan?
-J
-
Makeet Rakeet
Olin tossa muutaman kavereiden kanssa Tallinnassa äkkilähdöllä. Sieltä löyty helvetin mukava sälli. Dude tarjos meille sauhut jokapäivä ja antoi vielä mukaankin iltapoltettavaa. Uskomaton! Tällasia ihmisiä mä arvostan! Jos luet tätä niin kiitos helvetin avartavasta matkaseurasta ja kaikesta muusta! Olen sulle yhden perässä
Tallinnan reissulla tuli myös poliisien kanssa juttusta. Oltiin rannalla hamputtelemassa ja siviiliasuinen mies käveli meitä kohti. Kun hän oli kohdallamme hän näytti virkamerkkiä ja sanoi olevansa poliisi. Ainoana eestiä osaavana hän pommitti minua usealla kysymyksellä, katsoi meidän kaikkien henkkarit, tutki laukkuja, taskuja ja kaikkea muuta mikä käteen tarttui. Väsärilläkin oli pikku greenline vielä, mutta sen se nekkasi vaan pois siitä. Kysyi jopa minulta tökötupakasta että mikä tämä on. Ei oikeen pitänyt vastauksesta "Tupakka?"
Loppujenlopuksi kumminkin lähti pois ja totesi vaan että "Älkää polttako hamppua yleisellä paikalla" virkamaisella äänellä.
Oli kyllä kuumotusmaksimus. Onneksi ei tullut tarkastettua tallinnan sellejä.
Tämä siis oli tarina ja kaikki kirjoittamani oli keksittyä ja blaa blaa blaa.
Tallinnan reissulla tuli myös poliisien kanssa juttusta. Oltiin rannalla hamputtelemassa ja siviiliasuinen mies käveli meitä kohti. Kun hän oli kohdallamme hän näytti virkamerkkiä ja sanoi olevansa poliisi. Ainoana eestiä osaavana hän pommitti minua usealla kysymyksellä, katsoi meidän kaikkien henkkarit, tutki laukkuja, taskuja ja kaikkea muuta mikä käteen tarttui. Väsärilläkin oli pikku greenline vielä, mutta sen se nekkasi vaan pois siitä. Kysyi jopa minulta tökötupakasta että mikä tämä on. Ei oikeen pitänyt vastauksesta "Tupakka?"
Loppujenlopuksi kumminkin lähti pois ja totesi vaan että "Älkää polttako hamppua yleisellä paikalla" virkamaisella äänellä.
Oli kyllä kuumotusmaksimus. Onneksi ei tullut tarkastettua tallinnan sellejä.
Tämä siis oli tarina ja kaikki kirjoittamani oli keksittyä ja blaa blaa blaa.
Rehellisyys maan perii, epärehellisyys rahat.
-
Klosetisti
Kellään tietoa, millainen hampunkasvatus-skene virossa on? Googlella ei löydy, ei edes lamppukauppoja. Millaisia tuomioita kotikasvatuksesta? Alle 10g hallussapito kai rangaistaan paikanpäällä sakoilla. Vai vetääkö ne pelkkiä jauhoja siellä?
2010 luettuna paikallisesta lehdestä, 300 puskan viljeliä tuomittiin 15v vankeuteen. Viron on hiljattain muuttanut lainsäädäntöään koskien huumeiden valmistusta, muistaakseni maksimi piristä 30v. Ja puskien kohdallakin muuttui ihan tramaattisesti.
Tosi yleistä tuntuis virossa olevan PL ja todellakin vain PL joka on tasoltaan melkein kehnompaa kun suomessa (jos sellainen voi mahdollista olla) ja saaminenkin on hurjaa säätöä..reteesti kysyin kaverilta joka näytti hiisimieheltä johon hän tokaisi, että polttaa silloin tällöin ja saattaa tietää jonkun..no puhelu-tunnin kuluttua paikalle tulee autolla toinen jannu joka kaivaa puhelimen ja alkaa soitella..ajaa käymään jossain,tulee takaisin ja soittaa taas...tällaista säätöä seurasin pari tuntia ja sanoin että mä meen tohon baariin odottamaan..pari tuntia myöhemmin samat jantterit haki minut kapakasta ja kertoi ilo uutisia,nyt oli löytynyt oikein kuningas lätkää...savuja rupesin väsäämään niin molemmat kaverukset huutaa yhteen ääneen et älä laita noin paljon,se on todella vahvaa..laitoin kuitenkin ja 5 mins päästä tein tasarit.
en kyllä suosittele tuhlaamaan aikaa virossa hatsin metsästykseen,perus viinakauppa kierros ja halvat baarit riittäköön..
en kyllä suosittele tuhlaamaan aikaa virossa hatsin metsästykseen,perus viinakauppa kierros ja halvat baarit riittäköön..
Jack The Reaper kirjoitti:Pärnun lähellä majailen ja mietin, että miten ganjatilanne nykyään Virossa?
Itse oon nyt tän lomaviikon tauolla, mutta huomasin että aiheesta ei olla keskusteltu pitkään aikaan; Ovatko asiat muuttuneet parempaan vai huonompaan suuntaan?![]()
-J
Viimeks kun tuli pärnun liepeillä majailtua oltii pari iltaa rantabileissä niin sai kysellä jokaiselta vastaantulijalta ja kukaan ei tuntunu tietävän ja sit ku joku jotain tiesi niin soittelua soittelun perään eikä natsaa.. sanoivat vain että pärnusta ei oikein irtoo mut jos haluu nii kannattaa tallinnasta tai tartosta kysellä.. vikana iltana sit tavattii jannu jolla oli tallinnasta tuotua kukkaa (ihan vitun tykkiä) varmaa johtu myös siitä et oli aika jurrissakin siinä vaihees.. maksettiin siitä nipistä ihan helvetisti mut pakko oli poistaa ku kerra edes löytyi
-
Seeduction
Pitkälti peruslätkän voimin mentiin lähes koko kesän viro matka. Paskaa lättyä sai tosiaan taksikuskeilta. Tartossa tutustuttiin paikalliseen kasvattajaan ihan vahingossa, sen enmpää ei tarvinnu hyvään polttoon. Olis voinu käydä huonommin, mut onni onnettomuudessa.
Yllättävän hyvät poltot löyty, tuli samalla tehtyä parit siemenvaihdot. Todella tyytyväinen paikalliseen kulttuuriin vaikka alkuun näytti todella nihkeeltä paikalta.
fin1000w kirjoitti:2010 luettuna paikallisesta lehdestä, 300 puskan viljeliä tuomittiin 15v vankeuteen. Viron on hiljattain muuttanut lainsäädäntöään koskien huumeiden valmistusta, muistaakseni maksimi piristä 30v. Ja puskien kohdallakin muuttui ihan tramaattisesti.
Joo Virossa on aika kovia noi sanktiot jos osuu kohdalle vittumainen polliisi setä. Kandee noudattaa varovaisuutta! Myös pelkästä sauhuttelusta voipi tulla suht.mojovat sakot
Tallinnassa polttoo kyl on ja etsivä löytää!
Pärnuussa taas nihkeempää! Paikallisten mukaan se kasvatellaa pikku pitäjissä tai tuodaan ulkomailta ja yleensä about 2-4pv varotusajalla pitäs kysellä jos meinas löytää. Offtopiccina sit ruo Riga, jossa myös se kaupungin vanha puoli on otollisempi. Oikeastaan lähes joka toisen kuppilan eestä löytyy joku jeeno käryttelemästä. Mikäli pokkaa löytyy ni siihen vaan väliin osingoille