salakuljetus

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
pyty

Re: salakuljetus

ViestiKirjoittaja pyty » 12.3.2007 0:53

En tiedä miten ne koirat sen tarkalleen ottaen merkkaa, mutta uskallan jopa luvata että ei viikontakaisia polttoja haista. Ja edelleen, jos mitään ei ole mukana niin there´s nothing to be afraid of.

Koirat myös saattavat merkata virheellisesti. Jos kuumotuksessa mennään tuolle tasolle niin ei ollenkaan kannata matkustaa maasta toiseen, vaikkei edes kannabista olisi koskaan kokeillut. Nehän voi virheellisesti merkata ja sitten saa kättä persiiseen :laugh:
What did you do there?

Mokkis-

ViestiKirjoittaja Mokkis- » 12.3.2007 1:00

En tiedä kuinka hyvin nuo koirat pystyvät todellisuudessa valikoimaan mukana olevan ja aiemmin poltetusta kannabiksesta jääneen savun hajun eron, mutta eivät ne tosiaan pari kertaa pesukoneessa pestyistä vaatteista ja parin suihkukerran ja parin päivän tauon jälkeen pysty sitä enää haistamaan. Ainakin olen tästä n. 100% varma, todellista faktatietoa ei löydy, uskon kuitenkin, että mm. Damista tulevien koneiden mukana koirat bustaisivat hieman enemmän matkustajia kuin nykyään, jos ne haistaisivat pari päivää vanhoja savun hajuja ihmisten vaatteista tai muutaman metrin päässä käryävistä jointeista jääneitä tuoksuja..

Toki pieni kuumottelu on aina hyväksi, eipähän tule pahemmin ongelmia, mutta liika on kuitenkin aina liikaa :foil:

nykyää tulee sen verta paniikkihäiriöoireitaki savusta ja kuumotteluista et mä taidan kyl tauolle siirtyä.

Ja jos tilanteesi tosiaan on ylläolevan tiedon kaltainen, niin suosittelen tosiaan ainakin jonkin verran taukoilua, ehkä pidemmänkin tauon pitämistä (vaikka kannabiksen polton lopettamista/taukoilua ei olekaan ikinä mukava suositella kenellekään). Sitten voit jälleen kokeilla pienien savujen polttamista, ja jos vaikutukset ovat positiiviset (kuten pitäisi olla), niin siitä on mukava lähteä jatkamaan uudelleen! :yes: Tuo ei nimittäin tosiaan ole mukavaa, jos joka kerta yllättää hirveä ahdistus eikä kuumotuksilta voi tehdä mitään nauttien vaikutuksista.. :eiei:

Itsellänikin välillä ilmenee noita "kuumotuskohtauksia", mutta onneksi ne eivät ole niin yleisiä, että näin ihanaa harrastusta kannattaisi niiden takia lopettaa. Valitettavasti joillekin tuo kannabis ei vain sovi kuten joillekin toisille.. Toivottavasti nuo ongelmat helpottavat!

kiroilija

ViestiKirjoittaja kiroilija » 12.3.2007 10:32

Koirat voivat merkata sinut vaikka sinulla ei olisi mitään päälläsi vaan vaatteesi haisisivat. Mutta eihän ne mitään takaräppänää rupee tutkii jos ei ole todella aihetta moiseen, normaalisti vain käyvät läpi tavarasi ja todennäköisesti kysyvät että oletkos poltellut lähiaikoina? Näin ainakin itselläni. Nuo sinun varotoimesi ovat varmasti aivan riittävät siihen että koirat eivät sinua merkkaa.Käsitin että autolla olet tulossa poijes päin? Eihän se koira sinua haistele vaan autoasi. Jos nyt meinaat kuumotuksissasi luopua siitä telkkaristasi niin pistäppä yv:tä tulee, voit lähettää sen minulle niin ei mene hukkaan :yes:
Ikäni kirosin vaikkei kiroilla saa. -J.M

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 12.3.2007 11:14

Pitää hoitaa kunnon varotoimet vaan. Pari vaatteittenpesua tekee ihmeitä. Ehkä, ja on se aikaisemminkin toiminut. Mua nykyään ahdistaa tosi paljon hamppuilu, täytynee siirtyä tauolle *toistaiseksi*, eilenkin makasin sängyssä pimeässä peiton alla ja pelkäsin kaikkia ääniä niin paljon etten saanut nukuttua.. Liuottaaks alkoholi thc.tä pois pinnoista, vai olenko mä aina ennen tuhlannut hyvää viinaa siihen desifiointiin?
-Entä jos elämän ikuinen virta..?

pyty

ViestiKirjoittaja pyty » 12.3.2007 11:34

Indica, jos koira sut merkkaa, niin todennäkösesti tutkivat matkatavarat ja saat mennä, pahimmillaan läpivalasevat sut ja sitte saat mennä. Miksi niitä pintoja pitäis puhdistaa? Mulla on vähän vaikeuksia ymmärtää sitä.

Nuo sun "turvajärjestelyt" ja se, että jos Hollannissakin makailet sängyssä ja kuumottelet risahduksia ja rasahduksia, antaa ainakin mulle semmosen kuvan että tosissaan hamppu ottaa mielenterveyden päälle. Jos jollaki mun tutulla ois samanlainen meininki niin olis vaan yks neuvo minkä voisin siihen antaa: lopeta tai pidä ihan vitun pitkä tauko vähintään.
What did you do there?

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 12.3.2007 13:17

Joo, just niin paniikissa olen koko ajan vieläkin neljän päivän poltteluista, että päätin kyllä pitää taukoa toistaiseksi, pelottaa koko ajan ihan helvetisti kaikki, enkä osaa ees sanoo mikä mua pelottaa nytkin, mut mua vaa pelottaa, et mä koko ajan oon varma et mua seurataan ja niin edelleen. usein pilvestä tulee ihan ok olo, mutta nykyään useimmiten kyllä alkaa vaan pelottamaan ihan sairaasti, ja kuumotuttaa todella paljon.. Ei sillä etteikö sitä yrttiä olisi tässä nyt viimisen puolen vuoden aikana palanut aika paljon, tosin foorumilla nyt on ihmisiä jotka on polttanu samana aikana vaikka kuinka paljon enemmän, mä vaan olen ehkä herkkä hampulle.

Pelottaa sairaasti jäädä koiralle, kerran olen jääny, tosin se johtu kyllä siitä että en ollu käyny suihkussa enkä vaihtanu vaatteita, kun menin rajan yli ja edellisiltana polttanu.. aivan sairaan vittumainen tilanne silti. En kyl mielellää uuelleen hurtan kanssa ole tekemisissä. Kuumottaa kyllä aivan helvetisti pilvitoihut nykyään, pahenee vaan mitä useammin poltan

Joku nyt vaan

ViestiKirjoittaja Joku nyt vaan » 12.3.2007 20:23

Indica kirjoitti:Joo, just niin paniikissa olen koko ajan vieläkin neljän päivän poltteluista, että päätin kyllä pitää taukoa toistaiseksi, pelottaa koko ajan ihan helvetisti kaikki, enkä osaa ees sanoo mikä mua pelottaa nytkin, mut mua vaa pelottaa, et mä koko ajan oon varma et mua seurataan ja niin edelleen. usein pilvestä tulee ihan ok olo, mutta nykyään useimmiten kyllä alkaa vaan pelottamaan ihan sairaasti, ja kuumotuttaa todella paljon.. Ei sillä etteikö sitä yrttiä olisi tässä nyt viimisen puolen vuoden aikana palanut aika paljon, tosin foorumilla nyt on ihmisiä jotka on polttanu samana aikana vaikka kuinka paljon enemmän, mä vaan olen ehkä herkkä hampulle.

Pelottaa sairaasti jäädä koiralle, kerran olen jääny, tosin se johtu kyllä siitä että en ollu käyny suihkussa enkä vaihtanu vaatteita, kun menin rajan yli ja edellisiltana polttanu.. aivan sairaan vittumainen tilanne silti. En kyl mielellää uuelleen hurtan kanssa ole tekemisissä. Kuumottaa kyllä aivan helvetisti pilvitoihut nykyään, pahenee vaan mitä useammin poltan
Anna itsellesi pari Bitch Slappia tai hakeudu hoitoon :) Sä ylireagoit kyllä nyt. Tai sitten olet sen verran nuori että sun ei muutenkaan kannata poltella ja kun ottaa vielä noi sun vainoilut. Olis ehkä parempi olla polttamatta ollenkaan.

pyty

ViestiKirjoittaja pyty » 12.3.2007 20:34

Joku nyt vaan kirjoitti:Tai sitten olet sen verran nuori että sun ei muutenkaan kannata poltella ja kun ottaa vielä noi sun vainoilut. Olis ehkä parempi olla polttamatta ollenkaan.

Ööh? Jos kaveri asustaa Hollannissa ja perhe on Suomessa niin tuskin mikään ihan lapsi ainakaan on :?
What did you do there?

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 12.3.2007 21:23

joo, se on vaan se pilvenpoltto,joka saa mulle hirveet vainoilut päälle, koko päivän olen nyt vielä pelännyt ihmisiä, ja ollut kuin tulisilla hiilillä, mulle kannabis sopii kyllä paremmin vaan silloin-tällöin päihteeksi, muille sopii paremmin mulle ehkä huonommin, kun tulee helposti major ahdistus, mutta viikonloppusetiksi kyllä käy, en mä kokonaan lopeta, pidän kyllä taukoa nyt kunnolla, mutta en nyt sanoisi että lopetan, se on liian lopullinen ratkaisu, nimittäin kannabis on kyllä antanut mulle niin paljon.. Ihana yrtti oikein käytettynä. Voittaa viinan satanolla.. Joo en mä penska ole, kun aika harvat lapsukaiset ne Hollantiin itsenäisesti muuttaa..:) kiva maa, kivat tavat..

Cheix-

ViestiKirjoittaja Cheix- » 12.3.2007 23:20

Indica kirjoitti:joo, se on vaan se pilvenpoltto,joka saa mulle hirveet vainoilut päälle, koko päivän olen nyt vielä pelännyt ihmisiä, ja ollut kuin tulisilla hiilillä, mulle kannabis sopii kyllä paremmin vaan silloin-tällöin päihteeksi, muille sopii paremmin mulle ehkä huonommin, kun tulee helposti major ahdistus......

Offtopiciks menee taas kerran.
ja taas kerran nothing personal :)

Etkö sä just sanonu että et ole polttanu viikkoon, ja vieläkin tollaset ahdistukset päällä ? Joten ei taida olla vaan se pilvenpoltto, joka saa sulle hirveet vainot päälle. Tarkoituksena ei ole väittää etteikö sillä olisi ollu tekemistä asian alkamisen kanssa, mutta haluun että ymmärrät ettei toi oo ihan normaaliakaan.

Jos minä olisin sinä pitäisin 3-6kk tauon (riippuen olosta). Aloittaisin varmaan jonkun harrastuksen, esim lenkkeilyn, että on jotain muutakin ajattelua kun sauhu, ja terve keho, terve mieli :) Samalla tarkkailisin vähän että millon vainottaa ja miten paljon. Jos vainot ei lähe pois vaikka taukoa on jo ollu vähän aikaan niin alkaisin varmaan ettimään jonkin sortin ammittiapua siihen. Sillä ei oo varmaan kivaa elää pelossa :?

Jaksamisia sulle :) koita vähän rentoutua ja unohtaa se kuumotus.

Peace

Joku taas

ViestiKirjoittaja Joku taas » 13.3.2007 17:16

pyty kirjoitti:...

Ööh? Jos kaveri asustaa Hollannissa ja perhe on Suomessa niin tuskin mikään ihan lapsi ainakaan on :?

No ehkä sitä suuremmalla syyllä, jos tolasen tilassa kokee tolalsia paineita. :lol:

Anytaas :)

ViestiKirjoittaja Anytaas :) » 18.3.2007 0:07

Ei helvetti! Jos voi olla noin huono psyyke ettei muka kestä tulla lentokoneella suomeen hollannista missä asuu(?). Ei tuo mitään mukanaan niin mitä helvettiä sinä stressaat? Tämän on pakko olla joku läppä! Voi ei jos vaatteet haisee ja tullimies koiriensa kanssa kiinnostuu, olet voinut pitää vaatteitasi vaikka pilvipurkissa jota asuinmaasi laki EI kiellä. Jos on vanhemmat vieressä niin no stress selität jotain epämääräistä jostain bileistä missä olet käynyt ja siellä porukka poltteli (apuva!) pilveä niin on varmaan tarttunut haju kun se haisee siinä varmaan 3vkoa eli max 3 päivää tai koira merkkaa kaikki kenellä on loksit tai muuta "epäilyttävää"..
Elä mies stressaa turhasta. Kuulostaa melkein ämmämeiningiltä :lol:

budious

ViestiKirjoittaja budious » 18.3.2007 3:12

Ei ne koirat mitään vaatteita haista. Koulussa ollu joku huumeisku ja koirat kaappeja haistellu, mulla takki kaapissa (edellis iltana poltettu takki päällä ja takin taskussa tyhjiä pusseja jossa ollu budia) eikä mitään oo haistanu. Turhaa kuumottelua tommonen homma ja kuumotus se niitä hulluja tekee. :guru:
Aatteleppa ite!

Piski^
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Piski^ » 15.6.2007 1:58

Ei oo koskaan tullut koiraa vastaan, mut mut..
Kerran damista tullessa oli kaverin laukun pohjalle jääny pari gemmiä vahingossa. Ei itsekkään tiennyt niin ei mitään kuumotuksia. Toisen kerran tuli muutama gemmi hillopurkin sisällä kelmuun tiukasti pakattuna. Kuvittelisin että joku maapähkinävoi -purkki voisi olla parempi stashi. Tavara niin paksua ettei hajumolekyylit pääse pakoon, eikä purkkia tutkiskelemalla näe läpi. Ongelma aina näissä purkeissa on kuitenkin se tiiviisti uudelleensulkeminen.
Suurin ongelma aina on se, että ne samat kuteet missä edellisenä iltana poltettiin on mukana (tai päällä).

Eli, mahd. hajutiivis stashi ja puhtaat vaatteet (likapyykki pestynä), niin ei pitäisi olla aihetta kuumottaa. Jos on joskus jäänyt huumausaineista kiinni, niin kannattaa jättää välistä.

Selvittäkää kuinka paljon suomessa on huumekoiria ja missäpäin ne sijaitsee, niin voitte valita reitin, jossa on kaikkein epätodennäköisintä joutua koiran kanssa tekemisiin.
Aina voi tietenkin maksaa hieman ylimääräistä ja ottaa jatkolennon helsinki-vantaalta lähemmäs kotikylää. Siellä kun poliisit vastaa tullitoiminnasta ja nekään kuulemma ei ole paikalla, jos ei silloin kentälle ole tulossa suoria lentoja ulkomailta. Matkatavarathan ei käy tullissa koneen vaihdossa. Näin kertoi rauhanturvaaja, joka viinaa joskus suomeen reilusti roudasi.

Voin muuten sanoa että vitutti kun tultiin pois damista tullimiesten lakon aikaan... Kukaan ei viittiny uutisia sen vertaa seurata ja näpytellä yhtä saatanan tekstiviestiä. :evil:
-piski-

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.6.2007 23:35

-_- kirjoitti:Olen aatellu kuljettaa vähän kukkaa autolla(ja laivalla) ulkomailta, mutta kuitenkin tultaessa suomeen laivasta joutuu ajamaan ainakin yhden koiran ohi..
Kuinka todennäköistä on että koira haistaa sen?
Entä olisiko tässä järkeä: Kukat pusseissa lasipulloon , korkki tiukasti kiinni ja sit se pullo pitäs vaa pestä kaikilla mahollisilla kemikaaleilla yms..

koirat eivät voi haistaa veden läpi.

redbull

ViestiKirjoittaja redbull » 27.6.2007 6:51

Vieras kirjoitti:...

koirat eivät voi haistaa veden läpi.

Just mitenkäs ruumiskoirat haistaa ruumiin järvestä? Onkos tämä joku vitsi :D
Redbull keeps your going

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 27.6.2007 8:54

redbull kirjoitti:Just mitenkäs ruumiskoirat haistaa ruumiin järvestä?

Ruumiit pierevät. Pierumolekyylit kulkeutuvat veden läpi pintaan. Koira haistaa pierunhajun helposti.

aalto

ViestiKirjoittaja aalto » 2.7.2007 21:08

Eihän esim. bongia tms. poltteluvälineitä takavarikoida tullissa? Menis damiin vetään poskisauhuja ja tois kunnon karstat messissä :D.

En kyllä voi ymmärtää miksi joku kyselee täällä jonkun pienten tuliaisten salakuljetteluista, niinkuin se olis jotenkin hankalaa. Mielikuvitusta! Ei sen 15g hatsin tarvitse olla samassa klönässä/muodossa kuin missä sen ostit :laugh:.

alibaba8
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 2.7.2007 23:45

aalto kirjoitti:Eihän esim. bongia tms. poltteluvälineitä takavarikoida tullissa? Menis damiin vetään poskisauhuja ja tois kunnon karstat messissä :D.

En kyllä voi ymmärtää miksi joku kyselee täällä jonkun pienten tuliaisten salakuljetteluista, niinkuin se olis jotenkin hankalaa. Mielikuvitusta! Ei sen 15g hatsin tarvitse olla samassa klönässä/muodossa kuin missä sen ostit :laugh:.

Karstainen bongi=HUUMAUSAINEISIIN käytetty väline+ huumetta. :foil: Kyllä tuo nyt ainakin pois otetaan jos tullissa koira haistaa. :) Voipi olla pikku haastattelukin edessä jos löytävät. Bongithan yleisesti luokitellaa tupakointi välineiksi, mutta kun niitä on käytetty huumeiden polttamiseen ne eivät olekkaan enää tupakointi tarpeistoa, joten oleppa varovainen. Kaveri kyllä toi viime kesänä karstaisen piipun suomeen damista, tällöin ei ollut koiraa tullissa. Koittaa voit, varmin tapa välttää ongelmat olisi jättää se karstainen bongi pois kassista tai ainakin pestä se ja ostaa sitten ihan puhtaita tarvikkeita mukaan suomen maahan.

Koittaa voit, sinä kannat vastuun.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

Riku
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Riku » 3.7.2007 20:43

alibaba8 kirjoitti:...

Karstainen bongi=HUUMAUSAINEISIIN käytetty väline+ huumetta. :foil: Kyllä tuo nyt ainakin pois otetaan jos tullissa koira haistaa. :)

Mut taas pysäytettiin viimeksi Amsterdamin tullissa, ja taskuista löytyi todella karstainen piippu. Tullivirkailija tutki sitä vähän aikaa, vei jonnekin muualle hetkeksi, tuli takaisin, palautti piipun ja toivotti hyvää matkaa.

Suomessa huumekoiria on 38 kappaletta. Lentokentillä ja -tulleissa pyörii myös paljon ei-huumekoiria tekemässä ennaltaehkäisevää työtä.
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

Palaa sivulle “Matkailu”