Thaimaa, Koh Samui

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Avatar
Green-Scales
Viestit: 92
Liittynyt: 16.1.2005

Re: Thaimaa, Koh Samui

ViestiKirjoittaja Green-Scales » 14.2.2005 8:05

Siis kaikki kohti Kambodzaa! Alaikäisiä huoria ja ganjaa = Heaven on earth...


Joku vetää vielä herneet nenään tästä... :D

diver

Re: Thaimaa, Koh Samui

ViestiKirjoittaja diver » 14.2.2005 10:47

Vähän menee offtopikiksi.

Ikävä tulee karibian meriä minulla. Pari kaveria jenkeistä lähti minun matkaan seikkailemaan Karibialle kahdeksi kuukaudeksi muutama vuosi takaperin.

Välillä mentiin laivalla, välillä snorklattiin pienet saarten välit. Meri on aivan uskomaton niin maanpinnalta katsottuna kuin sen alapuolella. Uskomattoman lämmintä vettä, puhumattakaan sen kirkkaudesta. On käyty läpi niin Jamaika, Kuuba kuin Neitsytsaaretkin. Pienissä kylissä tuolla päin on oma viehätyksensä. Saarien hiljaisissa osissa, jossa ei juuri ole asutusta on mahtava yöpyä. Iltapäivisin paukuissa tutkimaan merenalaista elämää. Saatte vain arvata miltä se näyttää tai kuulostaa kun selvinpäinkin on ihmettelemitä. Illalla nuotio tulille ja bluntti huuleen. Yömyssyt on aivan jotain muuta tuossa ympäristössä. Aallot puskevat vaalealle hiekkarannalle, palmut kohisevat tuulen voimasta ja elämien äänet lisäävät mukavaa seikkailujännitystä.

Parhaiten mieleeni painui delfiini, joka ei pahemmin minua pelännyt. Käytännössä oltiin kylki kyljessä tuolla syvyyksissä.

Ruokana monesti luonnonantimia. Niin kookosmaitoa/pähkinöitä kuin viidakon marjoja tai kaloja. Reissusta on jäänyt mahtavat muistot ja pian lähdettävä uudestaan. Se on aivan erilaista kuin viikon järjestelty reissu johonkin turistihotelliin. Kaikenlisäksi eläminen on pienissä paikoissa halpaa, käytännöstä ilmaista tuollapäin.


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa