Kuva

Iloinen Amsterdam

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!

Oletko käynyt Amsterdamissa?

Kyllä, olen vieläpä asunut siellä
18
1%
Kyllä, käyn säännöllisesti esim. vuosittain
45
4%
Kyllä, 2 kertaa tai useammin
198
15%
Kyllä, kerran
283
22%
En vielä, tulevaisuudessa aion kyllä mennä
689
54%
En, ja tuskin olen menossakaan
51
4%
 
Ääniä yhteensä: 1284

Locker
Viestit: 425
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Locker » 22.8.2021 0:00

Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Ja mitä suosittelisitte menusta?
Itse odottelen kovasti että pääsee maistelemaan erillaisia versioita hasiksista.


Teetkö matkaraporttia? :)

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 22.8.2021 11:57

Locker kirjoitti:
Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Ja mitä suosittelisitte menusta?
Itse odottelen kovasti että pääsee maistelemaan erillaisia versioita hasiksista.


Teetkö matkaraporttia? :)


Ajattelin kyllä tehdä :)
Pitäiskö tehdä oma lankansa vai tähän ?
Yritän niin monta kahvilaa kiertää kun pystyy :lol:

Locker
Viestit: 425
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Locker » 24.8.2021 20:18

Joku toinen on aikaisemmin tainnut ainakin tehdä matkaraporttia suoraan tähän.

Avatar
edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti
Viestit: 854
Liittynyt: 9.6.2015

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 26.8.2021 15:31

Pilvipuoti88 kirjoitti:
Locker kirjoitti:
Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Ja mitä suosittelisitte menusta?
Itse odottelen kovasti että pääsee maistelemaan erillaisia versioita hasiksista.


Teetkö matkaraporttia? :)


Ajattelin kyllä tehdä :)
Pitäiskö tehdä oma lankansa vai tähän ?
Yritän niin monta kahvilaa kiertää kun pystyy :lol:


Tässä ketjussa matkaraportti pysyy varmaan parhaiten luettavana ajan saatossa, eikä huku muiden ketjujen sekaan tai jää unholaan.

Reissusi on sen verran lyhyt, että en käyttäisi aikaa huonoon tai keskinkertaiseen vaan mahdollisimman monen kahvilan sijaan ottaisin 2-3 laatupaikkaa kiintopisteiksi ja tutustuisin niiden valikoimaan hieman syvemmin. En ole vähään aikaan käynyt damissa, mutta kävisin katsomassa vanhan luottopaikan eli Tweede Kamerin tarjonnan. Paikan nimi on suomeksi käännettynä parlamentin alahuone tai edustajainhuone. Tyylikäs ja siisti paikka josta saa laatukukkaa ja laatu hasista, eivätkä viimeaikaiset arvostelut tai foorumipostaukset ole menneet huonompaan suuntaan.
https://www.coffeeshopmenus.org/TweedKa ... Kamer.html

ps. Spesiaalimenusta tuli aikoinaan valikoitua 2g Mango Hazea 52 tai 54 euroon ja oli kyllä aikamoista!

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 30.8.2021 13:26

Tuli varattua budha lounge boatilta savuinen kanavaristeily :lol:
Edellisellä kerralla olin eri firman vene ajelulla ,smokingboat oli sillo kyllä aika jees :pimp:

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 9.9.2021 10:33

Perille päästy äskettäin :)
Eka pysähdys prix d'ami
Tuli ostettua AMG hazea ja whitewidow
Nyt gramma poltettu hazee.
Oikein kivaa polttoa.
Kuvia yritän laittaa myöhemmin nyt jotenkin oli kyky hävinnyt kuinka kuvat uploadataan :lol:

Mesta varmasti nuorten mielee.yökerho meininkiä.
Kiva mutta ei tämmösen isukin mesta ole :pimp:

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 9.9.2021 18:59

Jolly Jokerista tuli haettua 1g Indian temple ball hazaa.
Tosi herkullista.tosi tahmeaa.
Tein 0,5g jointin ....todella vahvaa minulle
Miellyttävää pehmeätä tavaraa kaikella tapaa

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 11.9.2021 14:18

Tuli jo kerrottua että Amnesia hazea tuli ostettua prix damista.
Aivan mahtavaa aamu ja päivä polttoa.hirveästi energiaa ilman negatiivisia vaikutuksia. Parasta päivä polttoa itellä.

Saman kahvilan lemon Haze taas ei sovi itselle yhtään.
Aluksi tosi hyvää ja virtaa ja hyvää mieltä riittää,mutta hetken kuluttua olo muuttuu sisäänpäin vetäväksi,hiljaiseksi,depis olo,vainottava.jäädyttävä.

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 11.9.2021 20:03

aamusta iltaan Amnesiaa poltellu 8) Aivan helvetin hyvää :pimp:
Nyt tosin iltapala syöty ja seuraavassa jointissa on : pohjana white widow ,matona glue gorilla hazaa ja myös matona Indian temple ball. .

Luulen että loppuilta menee Netflix linjalle :think:

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 11.9.2021 21:00

Ei tuo liima oo mistään tyhjästä revitty nimi.
Olo mahtava ,liimattu hotellin sänkyyn..
Pää hyvin selvä ,mutta kroppa vahvasti nukkumassa :pimp:

Locker
Viestit: 425
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Locker » 12.9.2021 22:43

Kuinkas paljon siellä on nyt jengiä (turisteja) liikkeellä? Onko koffareissa koronarajoituksia?

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 13.9.2021 13:25

Edit
Viimeksi muokannut Pilvipuoti88, 13.9.2021 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 13.9.2021 13:28

Locker kirjoitti:Kuinkas paljon siellä on nyt jengiä (turisteja) liikkeellä? Onko koffareissa koronarajoituksia?


25% normaalista on turisteja kuulemma.
Ei juuri rajoitteita.
24.00 menee kaikki baarit ja kahvilat kiini
Maskeja ei käytetä missään.
Junissa ja kentällä ainoastaa maskeja näki.
Ite tykkään kovasti prixdamin henkilökunnasta.
Vanhempi herrasmies budtenderinä joka osaa hommansa ja nauttii myös itse tuotteista.
Aukeaa jo aamulla 7.00 nii tämmönen aamuvirkku saa aamukahvit ja savut

Hotellina internationaal double deluxe huone.
Kiva istua nojatuolissa ja poltella jointtia
Mahtavalla paikalla ja saa poltella huoneissa.
Kiva baari alakerrassa jossa mukava omistaja.
Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.
Ruokapaikat paskoja jos ei tiedä mihin me
Poikkeuksellisen hyvää palvelua jokapaikassa.
Pilveä sai polttaa melkein joka toisessa baarissa sisällä.
Turistialueella ja tuovat sen hyvin esille kylteillä ja tarroilla.
Herbal mixiä yleensä pöydissä tarjolla.
Hot or not oli ihan jees kaljakuppila jossa saa polttaa
Samoin smoky Bull myös.

Wonder baarit myös jees,mutta illalla turisteja täynnä

rxsted
Viestit: 1676
Liittynyt: 12.2.2019

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja rxsted » 13.9.2021 13:57

Pilvipuoti88 kirjoitti:Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.

Itse en ole kaljan hintoja viime vuosina katsellut, mutta jos nämä todella ovat nykyisiä hintoja, niin on kyllä aikamoista. Silloin kun minä vielä dokasin, bisset oli baarissa yleensä sen 3-4 euroa ja halvimmat tuopit 2,50. Hinta on miltei tuplaantunut viimeisen viiden vuoden aikana?
“That’s what plant breeders do — we grow 100,000 plants, keep 100 of them, and trash all the rest. I love to kill. I’m getting rid of everything that’s imperfect.”
David "Skunkman" Watson (2004)

Bolo
Viestit: 581
Liittynyt: 23.10.2013

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Bolo » 13.9.2021 15:57

Pilvipuoti88 kirjoitti:
Locker kirjoitti:Kuinkas paljon siellä on nyt jengiä (turisteja) liikkeellä? Onko koffareissa koronarajoituksia?


25% normaalista on turisteja kuulemma.
Ei juuri rajoitteita.
24.00 menee kaikki baarit ja kahvilat kiini
Maskeja ei käytetä missään.
Junissa ja kentällä ainoastaa maskeja näki.
Ite tykkään kovasti prixdamin henkilökunnasta.
Vanhempi herrasmies budtenderinä joka osaa hommansa ja nauttii myös itse tuotteista.
Aukeaa jo aamulla 7.00 nii tämmönen aamuvirkku saa aamukahvit ja savut

Hotellina internationaal double deluxe huone.
Kiva istua nojatuolissa ja poltella jointtia
Mahtavalla paikalla ja saa poltella huoneissa.
Kiva baari alakerrassa jossa mukava omistaja.
Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.
Ruokapaikat paskoja jos ei tiedä mihin me
Poikkeuksellisen hyvää palvelua jokapaikassa.
Pilveä sai polttaa melkein joka toisessa baarissa sisällä.
Turistialueella ja tuovat sen hyvin esille kylteillä ja tarroilla.
Herbal mixiä yleensä pöydissä tarjolla.
Hot or not oli ihan jees kaljakuppila jossa saa polttaa
Samoin smoky Bull myös.

Wonder baarit myös jees,mutta illalla turisteja täynnä


Jos sulla on aikaa niin lähde ihmeessä käväisemään Utrechtissa ja siellä Culture Boat -coffeeshopiin https://cultureboat.nl/en :pimp: todella viihtyisä coffeeshop hieman sivummalla. Myös Dom toweriin kannattaa kiivetä, löytyy torilta. :yes:
"Tarviiko oikeesti sisäkasvatukseen teltan, valoja ja kaikkee muuta vai voiko ihan vaa laittaa 2 kasvii kasvaa normi valoon ja lämpöön?"

jokamies
Viestit: 95
Liittynyt: 22.11.2010

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja jokamies » 13.9.2021 18:28

Itse suosittelen pistäytymään Arjanin https://goo.gl/maps/UjNXCbjtQQbSTGaT7 coffeeshopissa. Siinä tiskin edessä kannattaa katsoa myös lattiaan sillä siinä on akvaario jossa uiskentelee komean värisiä ja ihan mukavan kokoisia kaloja. Seinällä on kuvia kuuluisuuksista jotka käyneet tutustumassa paikkaan ja sieltä saa myös juustokakkuja sekä muuta pientä purtavaa jos on mukana kavereita joille ei kukka maita.
Seuraavan risteyksen jälkeen noin 50-100m päässä äskeisestä jos tulet Prix d'amin suunnalta Haarlemmerstraat katua pitkin on Barneys https://goo.gl/maps/1thAoTG3qTouTmLa6 joka myös kannattaa kurkata. Itse juuri heidän siemenestä tehtyä Liberty Hazea https://en.seedfinder.eu/strain-info/Li ... neys_Farm/ vapotellut ja hyvin tuntuu toimivan.
Tuo Haarlemmerstraat katu kannattaa kyllä kävellä sinne Barneysiin saakka muutenkin. Paljon coffeeshoppeja ja baareja missä saa poltella sekä tietysti erilaisia ruokapaikkojakin. Kaupat ovat lähinnä turistiroinaa tai seksileluja niin niissäkin viihtyy :D
Kävitkö muuten kaikki kerrokset läpi Prix d'amissa? Yhdessä niistä saa myös tupakoitsijat tervata keuhkojaan ja sieltä saa myös juotavaa sekä pientä purtavaa nälän tullessa.

rxsted
Viestit: 1676
Liittynyt: 12.2.2019

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja rxsted » 13.9.2021 18:46

jokamies kirjoitti:Itse suosittelen pistäytymään Arjanin https://goo.gl/maps/UjNXCbjtQQbSTGaT7 coffeeshopissa. Siinä tiskin edessä kannattaa katsoa myös lattiaan sillä siinä on akvaario jossa uiskentelee komean värisiä ja ihan mukavan kokoisia kaloja. Seinällä on kuvia kuuluisuuksista jotka käyneet tutustumassa paikkaan ja sieltä saa myös juustokakkuja sekä muuta pientä purtavaa jos on mukana kavereita joille ei kukka maita.

Joo, tuossa mestassahan on nykyään myös Cookies-brändin luukku, eli listoilta löytyy paljon hypetetyimpiä laatuja suoraan jenkeistä, kuten Slurricanea, GMO:ta ja Gelattia.

Cookiesillahan on täysi lisenssi tuottaa kannabista osana terveysministeriön uutta kokeilua, joten nuo todennäköisesti ovat ihan samoja pistokkaita, joita jenkeissä pyöritetään.
“That’s what plant breeders do — we grow 100,000 plants, keep 100 of them, and trash all the rest. I love to kill. I’m getting rid of everything that’s imperfect.”
David "Skunkman" Watson (2004)

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 13.9.2021 19:47

jokamies kirjoitti:Itse suosittelen pistäytymään Arjanin https://goo.gl/maps/UjNXCbjtQQbSTGaT7 coffeeshopissa. Siinä tiskin edessä kannattaa katsoa myös lattiaan sillä siinä on akvaario jossa uiskentelee komean värisiä ja ihan mukavan kokoisia kaloja. Seinällä on kuvia kuuluisuuksista jotka käyneet tutustumassa paikkaan ja sieltä saa myös juustokakkuja sekä muuta pientä purtavaa jos on mukana kavereita joille ei kukka maita.
Seuraavan risteyksen jälkeen noin 50-100m päässä äskeisestä jos tulet Prix d'amin suunnalta Haarlemmerstraat katua pitkin on Barneys https://goo.gl/maps/1thAoTG3qTouTmLa6 joka myös kannattaa kurkata. Itse juuri heidän siemenestä tehtyä Liberty Hazea https://en.seedfinder.eu/strain-info/Li ... neys_Farm/ vapotellut ja hyvin tuntuu toimivan.
Tuo Haarlemmerstraat katu kannattaa kyllä kävellä sinne Barneysiin saakka muutenkin. Paljon coffeeshoppeja ja baareja missä saa poltella sekä tietysti erilaisia ruokapaikkojakin. Kaupat ovat lähinnä turistiroinaa tai seksileluja niin niissäkin viihtyy :D
Kävitkö muuten kaikki kerrokset läpi Prix d'amissa? Yhdessä niistä saa myös tupakoitsijat tervata keuhkojaan ja sieltä saa myös juotavaa sekä pientä purtavaa nälän tullessa.


On tullu käytyä noissa :)
Tuli kierrettyä huoneet prixdamissa läpi.

Relax on myös oikein kiva paikka

Kaikista paras omaan mieleen on het gelderse.

En tosin jaksa kauaa kahviloissa istua.
Ostan tavarat , syön tai juon ja Poltan savut ja lähden.

Enemmän tuli ravintoloiden terasseilla istuttua ja polteltua.
Ite tykkään polttaa röökin kanssa nii vaihtoehdot joko kopissa tai ulkona.Minusta ne herbal mixit paskaa.
Mahtava istua kauniilla säällä terassilla ,juoda olutta tai lattea ja samalla polttaa jointtia.

Kyllä ne vainotukset oli reissussa pois kun saa rauhassa olla oma itsensä.

Muutamia oluita päivän mittaa kaupungilla ja kämpillä tuli oltua jo hyvissä ajoin rauhottumassa ja maistelemassa itselle uusia Indica/hasis laatuja

Pilvipuoti88
Viestit: 269
Liittynyt: 24.1.2021

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Pilvipuoti88 » 13.9.2021 19:51

rxsted kirjoitti:
Pilvipuoti88 kirjoitti:Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.

Itse en ole kaljan hintoja viime vuosina katsellut, mutta jos nämä todella ovat nykyisiä hintoja, niin on kyllä aikamoista. Silloin kun minä vielä dokasin, bisset oli baarissa yleensä sen 3-4 euroa ja halvimmat tuopit 2,50. Hinta on miltei tuplaantunut viimeisen viiden vuoden aikana?


Mistään en löytänyt isoa olutta alle 5e.
Pienet oluet 3.20 monesti(2,5dl tuoppi joka valutetaan täyteen
Eipä Suomessakaan yleensä saa alle vitosen.
Toki on mestoja josta saa halvalla

Leilaz
Viestit: 454
Liittynyt: 5.4.2018

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Leilaz » 23.11.2021 21:55

Pakko kirjottaa tähän en jaksanut koko ketjua lukea, mut ehdoton suositus kesällä damiin suuntaaville... TELTTA MUKAAN! Camping Vliegenbos on huippu mesta yöpyä ja edullinen verrattuna hotelleihin ja saa varmemmin paikan ku hostelleista jotka on aina täynnä... Muutama minuutti bussilla rautatieasemalta :yes: Kahtena eri kertana yhteensä 10 yötä siellä olleena suosittelen. Alue on aidattu ja turvallinen, meillä oli teltan vetoketjuissa pieni munalukko, mutta kertaakaan ei näkynyt mitään jälkiä, että kukaan olisi edes käynyt telttaa katsomassa. Vieressä on pieni luonnon tilainen puisto missä on mukava kävellä pienessä pilvessä tai vaikka tryffeleissä. :yes: on vessat ja suihkut, (suosittelen släpäreitä mukaan).


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija