Kuva

Barcelona.

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
polilotapaus
Viestit: 24
Liittynyt: 9.9.2013

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja polilotapaus » 15.7.2014 18:39

Moi,

Suurin osa klubeista hyväksyy yli 21 vuoden ikäiset jäsenekseen, mutta osa klubeista myös 18-vuotiaat. Klubille päästäksesi sinun on saatava joku yhteyshenkilö, joka voin ns. suositella sinua klubin jäseneksi. Kannattaa tutustua oheiseen sivustoon, jota kautta itse pääsin sisään Barcelonan hamppukulttuuriin. Kesäkuu on ollut aika raju aiheeseen liittyen Barnassa, mutta epävakaisuudesta huolimatta klubeja on pystyssä.

http://marijuanagames.org/

Hiffaat kyllä homman idean lukemalla sivustoa ja kommenttibokseja.

Peace

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5810
Liittynyt: 26.7.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 15.7.2014 19:05

- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

Simppa Hurkus
Viestit: 245
Liittynyt: 14.4.2012

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Simppa Hurkus » 16.7.2014 9:50



Oho, oikealta tuleva väistää, ei tulis Oulussa kuuloonkaan...

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 22.7.2014 23:43

Barcassa monet klubit pitää syys-lokakuuhun asti taukoa uusista jäsenistä, eli ei oteta uusia...

Omallakin klubilla (Greenage) poliisit kävi tuossa pari viikkoa sitten..

Nyt kai siis joku teho seuranta käynnissä.

-J :mrgreen:

Avatar
kerbiili
1 tähti
1 tähti
Viestit: 845
Liittynyt: 11.7.2012

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja kerbiili » 23.7.2014 0:44

Mitäs ne seuraa? ettei budia myydä?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 27.7.2014 15:21

Kuhan kerää tiedot (osote, nimi, sotu/passi/ajokortti, jne) jos oot klubilla sillon ku ne tulee.

Ei ne myyntiä estä tai mitään epänormaalia tee. Saat ihan normaalisti hiisailla niiden vieressä siinä kun ne kerää sun tietojas.

Ne poliisit tulee klubille keräämään paikallaolijoiden tiedot koska käskettiin.

En tiedä sen tarkemmin, mihin tai miksi ne näitä tietoja keräävät.

-J :mrgreen:

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Dilemma » 13.8.2014 21:39

Jack The Reaper kirjoitti:Barcassa monet klubit pitää syys-lokakuuhun asti taukoa uusista jäsenistä, eli ei oteta uusia...

Omallakin klubilla (Greenage) poliisit kävi tuossa pari viikkoa sitten..

Nyt kai siis joku teho seuranta käynnissä.

-J :mrgreen:


Mikäs nyt tilanne? Syyskuun alussa pitäis mennä, joutuuko taas Ravaliin hakeen hasaa :)? Vaikka hyväähän se oli, pakistanilaiselta vanhemmalta herrasmieheltä ostin!

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 19.8.2014 11:15

En tiedä muista klubeista, Greenage ei ota uusia jäseniä, 4000 jäsentä täynnä ja poliisi sanonut että enempää ei sallita.

-J :mrgreen:

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Dilemma » 24.8.2014 19:00

Joo, ikävä kyllä nyt ei kuulemma ulkomaalaisille enää ainakaan marijuanagamesin kautta klubijäsenyyksiä ole mahdollista saada, vastasivat. Eli ei muuta kun kadulta siis... ellei täällä ole jotakuta joka majailee siellä ja haluaa jeesaata, syyskuun alussa lähtö. Saa yyveetä laittaa :).

Avatar
kerbiili
1 tähti
1 tähti
Viestit: 845
Liittynyt: 11.7.2012

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja kerbiili » 24.8.2014 19:17

Dilemma, meeppä bcn420 putiikkiin kyselemään saiskos suosituksia.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Avatar
puzzle
Viestit: 253
Liittynyt: 23.11.2010

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja puzzle » 25.8.2014 8:30

Niitä passeja tyrkytetään kadulla, en ole ostanut joten tarkempaa kokemusta ei ole. Kukkaa kannattaa ostaa hipeiltä tai perus paikallisilta (pääkadun, La Rambla, viereisille pikkukujille menee seisoskelemaan tai jonnekkin aukiolle istumaan), pakistanilaiset ym. muut kannattaa kiertää. Tingattua ei yleensä saa ja myyvät usein 25 euron seteissä.
"Cannabis is not the problem, nuclear power is"
"God is dead ! Just kidding, he never existed."

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Dilemma » 25.8.2014 9:48

Itse olen ainakin ostanut todella hyvää hasaa pakistanilaiselta herralta. Ei kusetus katso kansalaisuutta tai taustaa. Varovainen saa tietty olla näissä, niin suomalaisten kuin ugandalaistenkin kanssa :)

Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2926
Liittynyt: 27.5.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja neural_rust » 25.8.2014 18:37

Trichomes kirjoitti:Mun kämppäilmotus netissä:

http://rentals.loquo.com/english/post/172712

Tulkaa mun ohjattavaksi niin ei tarvi mitään miettiä. Kerron mistä saa mitäki budia ja mihin hintaan ja mikä o meininki parhaani tietämykseni mukaan.

Kannattaa kavereiden kesken muuten heti ostaa lycamobilet luureihin kaikille ku tuutte tänne, maksaa 5 e prepaid ja lycamobilee soittelu on ilmasta. Vähän niiku ois radiopuhelimet kaikilla :pimp:


En tiedä osaatko tähän mitään neuvoa;

Mulle on tuossa tulossa jonkin verran perintöä ja oon alkanut miettiin josko ostaisi 'spaniasta jonkun studiokompleksin parilla makkarilla.
Nopeesti nettiä kun tsekkaili, niin 15-20.0000e olisi halvimmat riippuen paikasta..

Mitkäköhän siellä mahtaa olla keskimääräiset ns. asumiskulut(sähkö, kaasu, netit, puhelimet jne) kuukaudessa?

Oon tottunut tulee hyvinkin pienellä rahalla toimeen tässä vuosien saatossa, joten luulisin, että mun eläkkeeni riittäisi siellä oleskeluun n. 6kk vuodesta.
Eli talvet siellä ja kesät Suomessa. Jotain Malagan reunuksilla olevaa pikkukylää lähinnä miettinyt tässä(vaikka Barcasta kai tässä ketjussa oli puhe). Kuitenkin niin, että ois ainakin perus palvelut suht lähellä(1-2km), koska liikkuminen tuottaa aikasmoista tuskaa nykyään ilman apuvälineitä.

Tarkkaa arviota ei tarvii, mutta edes jotain hieman suuntaa antavaa. Jonkin verran tässä oon asiaa tutkiskellut, "suht" halvalla pääsis ainakin Suomen hintoihin verrattuna..

Kiitos etukäteen..

Voi siirtää Espanja ketjuun, jos häiritsee modeja :)

Kukkis
Viestit: 271
Liittynyt: 26.10.2009

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Kukkis » 31.8.2014 0:17

neural_rust kirjoitti:...

En tiedä osaatko tähän mitään neuvoa;

Mulle on tuossa tulossa jonkin verran perintöä ja oon alkanut miettiin josko ostaisi 'spaniasta jonkun studiokompleksin parilla makkarilla.
Nopeesti nettiä kun tsekkaili, niin 15-20.0000e olisi halvimmat riippuen paikasta..

Mitkäköhän siellä mahtaa olla keskimääräiset ns. asumiskulut(sähkö, kaasu, netit, puhelimet jne) kuukaudessa?

Oon tottunut tulee hyvinkin pienellä rahalla toimeen tässä vuosien saatossa, joten luulisin, että mun eläkkeeni riittäisi siellä oleskeluun n. 6kk vuodesta.
Eli talvet siellä ja kesät Suomessa. Jotain Malagan reunuksilla olevaa pikkukylää lähinnä miettinyt tässä(vaikka Barcasta kai tässä ketjussa oli puhe). Kuitenkin niin, että ois ainakin perus palvelut suht lähellä(1-2km), koska liikkuminen tuottaa aikasmoista tuskaa nykyään ilman apuvälineitä.

Tarkkaa arviota ei tarvii, mutta edes jotain hieman suuntaa antavaa. Jonkin verran tässä oon asiaa tutkiskellut, "suht" halvalla pääsis ainakin Suomen hintoihin verrattuna..

Kiitos etukäteen..

Voi siirtää Espanja ketjuun, jos häiritsee modeja :)


Itseäkin kiinostaisi moiset seikat, vaikkei ehkä olekkaan kovin ajankohtainen viellä itellä.

mulperipuu
Viestit: 7
Liittynyt: 14.8.2012

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja mulperipuu » 31.8.2014 19:01

Barcelonan tilanne näyttää nyt melko synkälle hamppuväen näkökulmasta, takapakkia ja kunnolla :eiei:

http://marijuanagames.org/the-death-of- ... abis-club/

Klubeja suljettu ja vielä toimivien putiikkien toimintaan tulossa suuria rajoituksia. Merkittävimpänä muutoksena, että pääsy evätään turisteilta. Suomalainen BCN420 voisi kommentoida tänne tarkemmin, mikä siellä Barcelonassa on tilanne tällä klubiskenellä?

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Dilemma » 30.9.2014 21:04

Tuli muutaman päivän ekskursio tehtyä. Pari ekaa päivää tuli säädettyä Ramblan lähistöllä perus ulkomaalaisilta katupajakaupustelijoilta. Täällä foorumilla ihan liikaa haukutaan ulkomaalaisia ja maahanmuuttajia. Ovat rehtiä väkeä siinä missä minkäkin maan kantakansalaistekin kivoine ja mulkkuine tyyppeineen, vaikkakin tietysti myyvät budin ylihintaan esim koffareihin nähden. Mutta eiväthän hekään varmaan halua tuota erittäin kuumottavaa hommaa mahdollisesti paperittomina tehdä ilmaiseksi :D. Yksi sanoi olevansa kuubalainen , sitten oli yksi paikallinen sekä yksi pakistanilainen. Kaikki myivät arviolta 3-3,5 g / 50e, joka on tosiaan ylihintaa, mutta budi on priimaa. Pari vuotta sitten oli vielä yleisesti ulkokukkaa. He aina kävelyttävät ostotilanteessa jonnekin vähän matkan päähän, pyytävät odottamaan ja sitten tulevat jonkin ajan päästä parin pussin kanssa. Saaattaa joutua tinkaamaan kaksi pussia, joka on sekin todella ylihintaista, mutta desperate times need drastic measures.

Mutta sitten hienona uutuutena oli Ramblan lähistöllä pyörivät kannabisklubien sisäänheittäjät :D! 20 euroa maksoi jäsenyys, ja hommasin tokavikana päivänä. Siellä olikin sitten samanlaista, kuin amsterdamissa, paitsi että he tuntuivat suhtautuvan ERITTÄIN nihkeästi ajatukseen siitä, että kukkaa veisi ulos klubilta! Itse tein niin, että ostin 2-3g ja hengasin siellä tunnin verran, polttelin todella röökisiä jointteja hitaasti (hyi!) ja menin sopivassa välissä kukka taskussa vessaan, laitoin munaskuihin ja häivyin.

Ensi kerralla tekisin siis niin, että menisin Ramblalle "sen näköisenä" pyörimään ja odottelisin "coffee shop?"-huutelijoita, jotka keräävät lössiä rekisteröitymään klubille. Jos aikaa kuluisi ja mitään ei tapahtuisi, katsoisin netistä eri kannabisklubien (erityisesti yhden joka on Ravalin alapuolella rannasta päin katsottuna vasemmalla ramblasta, YV:llä saattaa saada lisätietoja) osoitteita ja menisin niiden lähistölle kärkkymään sisäänheittäjiä/meininkiä. Paikallisiltakin voi kysellä ihan hyvin, harvat ovat kovin nihkeitä asian suhteen.

Sitten kävisin pitkin päivää sopivissa väleissä klubilla hiisaamassa, ottaisin joka kerta hasaa tai öljyä 0,5-1 munaskuihin ja sitten fiilistelisin loput hotellihuoneella ja missä lie :). Tosin klubitkin olivat 2-4 asti auki prkl! Mutta... ei kannata mainostaa sitä, että vie sitä ulos sieltä, tai tehdä näkyvästi.

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 1.10.2014 8:01

1. Ei tarvi tunkea sitä kukkaa muniin jos ei oo tollasta fetissiä ku sulla (iha normi tasku/reppu toimii) :lol: (ainakaan omalla klubilla, Greenage, ei ollut mitään "tarkastuksia" että olisi muniin asti pitänyt tunkea)

2. Meikä kävi 3.5kk barcelonan "loman" aikana ramblalla tuhat kertaa, IKINÄ en saanut yhtään klubikutsua ennenkuin laitoin HUPPARIN (hoodlamb) päälle, ni SAMANTIEN 5 INVITEÄ ku kävelin ramblan päästä päähän sivukujilla ramblan vieres. Eli naamasta kiinni. Jos näytät normi jannulta normivaatteissa niin kutsut on kiven alla. Heti kun näytät rasta babalta tai huppari hiphop jäbältä tai bob marley paita pääl tai rastat niin 1000+ kutsua kouras.

-J :mrgreen:

jombe
Viestit: 20
Liittynyt: 17.7.2009

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja jombe » 2.10.2014 4:51

Itse kävin kesällä ja omalla klubilla (la mesa<3) melkeinpä käskettiin tunkemaan setit boksereihin. Espanjassa poliisi ei saa kuulemma tutkia boksereista tjsp. Kyllä laatuklubilla on aina kunnon turvatoimet noissa asioissa. Lupasivat maksaa sakonkin jos poliisi vie dänkit.

Dilemma
1 tähti
1 tähti
Viestit: 337
Liittynyt: 11.9.2008

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Dilemma » 2.10.2014 17:51

OK, kiitos paremmasta tiedosta, itsellä tosin kokemusta vain tosta yhdestä klubista :)! Ja siellä a) sisäänheittäjä b) portsari c) baarimikko ulos lähtiessä painottivat, että ulos ei viedä ja olivat nihkeitä. No ehkä se oli vaan nihkee paikka, JTR taitaa tietää taas paremmin :mrgreen: ...

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Barcelona.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 4.10.2014 8:07

Dilemma kirjoitti: JTR taitaa tietää taas paremmin :mrgreen: ...


En tiedä paremmin mutta omalla klubilla homma ei noin nihkeää.

Monta kertaa tuli nähtyä että jannu hakee 20-50g, pussin tunkee reppuun ja lähtee samantien (varmaan kadulle myymään tuplahintaan).

-J :mrgreen:


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija