Bulgaria
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Re: Bulgaria
kultahietikoilla ollessani yritin taksikuskeilta kysellä mutta ei natsannu.
sunnybeachilla natsas.
sunnybeachilla natsas.
Kallista ja kaikki koittaa vaan kusetaa!
Muutenkin koko mesta.. Ainakin sunny beach
Muutenkin koko mesta.. Ainakin sunny beach
Mulle tarjottiin Sunny Beachilla kaksin kasin testereita kokaiinia ja heroiinia. Budi oli jotain 60 levaa grammalta etta aika ylihintasta paskaa. Jotain 30e se oli pyoreesti. Ja itse nain kyseisella taksikuskilla vain erittain paskaa latkaa. :/
KNI hoods :'D
Oisko tänne mahdollista saada vähän tuoreempia tilannetietoja mitenkä on nykyään? Vieläkö on ylihintaista jne.
-
CFL_Closet
Juuh eli itse olisin muutaman viikon kuluttua lähdössä Sunny beachille. Mites nykyään hatsimeiningit tuolla päin..? 

- 300lbs niggerfaggot
- 1 tähti

Viimekesältä on. Monissa baareissa on diileri joka on baarin palkkalistoilla, kaikkea saa ja löytyy, mutta kusettavat minkä kerkeävät. Testeri voi olla ihan hyvää tavaraa, mutta bägi jonka saat, jotain rc:ta. Mun suositus on tytöt ja kohtuudella alkoa, tuolla on käytännössä lainsuojaton eikä kukaan katso sun perääsi. Jos on porukalla liikkeessä, voisi vaikka sopia että jokainen toimii vuorollaan yhden illan lapsenvahtina muille.
Pieni määrä ganjaa taskussa on dekriminalisoitu, mutta mahdollisuus että saat sitä itseään etkä jotain spicea, on hyvin pieni.
Pieni määrä ganjaa taskussa on dekriminalisoitu, mutta mahdollisuus että saat sitä itseään etkä jotain spicea, on hyvin pieni.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku