Kuva

Ozora Festival

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
wRRa
Viestit: 6
Liittynyt: 20.11.2010

Ozora Festival

ViestiKirjoittaja wRRa » 16.2.2011 0:58

Onko ketään tulossa Ozora-festareille tänä vuonna? Joku miitti siellä vois olla ihan jännä.

http://www.youtube.com/watch?v=BKOikEllwK4

Elikä kyseessä siis isot psykefestarit Unkarissa, 2-7.8.

http://ozorafestival.eu/
Elämä on leikkiä ja maailma mun leikkikenttäni

Avatar
pyöveli
Viestit: 150
Liittynyt: 3.8.2007

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja pyöveli » 17.2.2011 22:11

Olemma muutaman kaveruksen kanssa hautoneet ideaa reissusta.
Mikähän lienee helpon keino päästä perille. Autolla meno olis hurja reissu. :yes:
187

Avatar
tossumoi
Viestit: 259
Liittynyt: 8.4.2008

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja tossumoi » 7.3.2011 6:40

Oon itekkin vuodenpäivät tiiraillu tätä tapahtumaa youtubesta ja kaikkialta, mietin aina vaan että paljokohan maksaa matkat tonne jne? :o
Neljännensadannenkahdennenkymmenennen kerran PEACE!

köllimctwist
Viestit: 2
Liittynyt: 2.1.2011

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja köllimctwist » 13.3.2011 8:57

Viimevuonna sumplittii kimppakyydit Budabestin lentokentältä kahteenkymppiin per naama muutamilla varikkopysähdyksillä.
It's allways burning somewhere

wRRa
Viestit: 6
Liittynyt: 20.11.2010

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja wRRa » 16.3.2011 3:42

Ite oon menossa lentokoneella Budapestiin ja siitä aattelin liftata Ozoraan :D Lento makso 76e yhteen suuntaan.
Elämä on leikkiä ja maailma mun leikkikenttäni

Avatar
Merkonomi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 626
Liittynyt: 2.1.2002

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Merkonomi » 21.3.2011 20:00

Todellakin!

Viime vuodesta jäi sen verran hyvät fiilikset mestoilta, että sinne on pakonomainen tarve päästä takasin. Ihmiset on vapautuneita ja ilosia , aivan kuten paratiisissa. Luontokin hivelee silmää ja itse festarit toimii todella. Koko konsepti toimii täydellisen hyvin joten ihmiset jotka tonne menee, voi vaan keskittyä siihen olennaiseen eli hauskan pitoon.

Lentoliput oli jotain parinsadan euron luokkaa mut jos tarpeeks ajoissa noit varailee niin pääsee tietty halvemmalla. Joku meinas liftata Budapestista ozoraan. No - onhan sekin tietty vaihtoehto , mut jos junamatka maksaa sen jotain 5-8 euroa niin mä ainakin valitsen sen helpomman vaihtoehdon. Junassa näkee mukavasti paikallista porukkaa ja viimeks se oli kohtalaisen täynnä festarikansaa. Matka-aika oli jotain 1.5 - 2h. Tietty liftaaminen on hauskempaa ja avartavampaa , mut matkustaminen tuola maassa ei tosiaan oo kallista.

Jotain tosta budjetista.. Meil oli kahteen pekkaan 150 000 HUF ja sillä selvis matkat unkarissa, ruoat, juomat, jotain turhakkeita ja vika yö hostellissa. Aluks sitä mietti et riittääkö toi raha ja mikä tää valuutta on , mut lopulta todettiin hintataso sen verran alhasemmaks että tuli välillä jopa herramainen olo. Tolla setelitukulla ei tosiaan tarvinu miettiä et montako ateriaa syö päivässä tai montako juomaa saa ostettua kun sitä rahaa riittii kaikkeen mihin halus ja sitä jäi jokunen seteli ja kolikko kotiinviemiseksikin.

Ozora on paratiisi. Se vapauden tunne on sanoinkuvaamaton josta nauttii joka hetkestä. Ai että. Odotan jo ihan täpinöissä, on tuo line-up tänäkin vuonna sen verran vaikuttava :)

OZOORAAAAA !!!

http://ozorafestival.eu/2011/

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 15.4.2011 11:04

Mä oon tosi kiinnostunut lähtemään varsinkin jos suomeen ei saada kesäks mitään kunnon open air konemusafestareita. Säästelen rahaa kesäreissua varten ja se voisi hyvinkin tarkoittaa tätä, paljon mieluummin ozoraan kuin dameihin, vaikkei kummastakaan ole vielä kokemusta :think:.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=mPTNjqLOlDs MINIMUM 4 HOURS SET... "I wanted to do atleast twenty-four" tonnehan on pakko päästä :D
Lehemiä sioille.

RonttiEetwartti
Viestit: 5
Liittynyt: 1.2.2010

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja RonttiEetwartti » 19.5.2011 14:47

Rontti on ainaki lähössä! koht lähtee lentoliput varaukseen =))) miittii siel ehottomasti sit

Avatar
venla
Viestit: 249
Liittynyt: 20.11.2008

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja venla » 9.6.2011 17:30

Ollaan näillä näkymin menossa kaverin kanssa vain viikonlopuksi, ehtiikö siinä ajassa nauttia tarpeeksi vai pitäiskö olla koko viikko? Mietin, että menis alkuviikoksi Damiin ja lentäis sieltä sit Budapestiin. Just katoin lentojen hintoja, Helsinki-Dami, Dami-Budapest, Budapest-Helsinki yhteensä 370e.

Täytyis kyll ostaa teltta.. Ja ehottomasti miitissä mukana!

OZORAA

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 12.6.2011 9:49

venla kirjoitti: Mietin, että menis alkuviikoksi Damiin ja lentäis sieltä sit Budapestiin. Just katoin lentojen hintoja, Helsinki-Dami, Dami-Budapest, Budapest-Helsinki yhteensä 370e.


Offtopic itku lentämisestä ja damisekoilureissuista;

Kauheeta lentämistä huumeturismin vuoksi.. Saastutus on "in" hippien keskuudessa ilmeisesti, tai jotain kun noin ilman omaatuntoa lennellään vaan menemään vaikka periaattees pärjäis vaan tuolla budapest välilläkin? :think:

Eikö sitä hittii saa suomestakin, miks pitää mennä johonki vatun damiin? Eiköhän sen reissun hinnalla laita aikamoiset kasvatussetit..

-J :mrgreen:

Avatar
Baitti
Viestit: 196
Liittynyt: 17.7.2008

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Baitti » 12.6.2011 14:44

Jack The Reaper kirjoitti:...
Eikö sitä hittii saa suomestakin, miks pitää mennä johonki vatun damiin? Eiköhän sen reissun hinnalla laita aikamoiset kasvatussetit..


Kyllähän sitä hittiä saa Suomesta. Toiset vaan tykkää käydä yytsimässä eri mestoja, ja mulle ainakin reissatessa on suhteellisen oleellista maan vallitseva lainsäädäntö, sillä eipä huvita jäädä mitään huumejuttuja selvitteleen paikallisen poliisin kanssa. Tokihan sen polttelun ja ostamisen voi tehä fiksusti, mutta riskinsä on aina.

Ja onhan se Amsterdam nyt helvetin viihtyisä kaupunki suurkaupungiksi. Enkä nyt tarkoita överiä huumeturismia, vaan lähinnä arkkitehtuuria, puistoja keskellä kiireistä metropolia ja sen sellaista.

Kyllä mä olen vielä 'damiin palaamassa jolleki pikkureissulle, vaikka on jo muutamat reissut sinne takana. Mukava kaupunki.

Niin, ja millaset setit sä olisit saanu säästämällä matkustusmassit ja laittamalla ne kasvatusvermeisiin? Aikamoiset päätellen matkakohteidesi määrästä. Sanoisin silti, että aika epäoleellista millasta settiä olis voinu ostaa. Kyse on reissusta, ei yksinomaan huumeista.

Pahoittelen offtopikkiin mukaan lähtemistä. Jatkakaa Ozorasta.
Seittemän miljardii soluttautujaa, seittemän miljardii maahanmuuttajaa, seittemän miljardii vääräuskosta - uskomatonta, mutta meitä on monta.

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 13.6.2011 16:15

Mietin vaan, että olisko tommosta pomppimista halvempi tai ympäristöystävällisempi tehdä vaikka junalla, mutta tuskimpa..

Ja joo, olihan toi vähä tommonen jos jos jos jos sitä tätä tuota kommentti, mutta oli aivan pakko pistää ku jotenki vaan vitutuskäyrä nousi sen verta ylös :lol:

-J :mrgreen:

Avatar
venla
Viestit: 249
Liittynyt: 20.11.2008

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja venla » 18.6.2011 8:36

[offtopic]Hmm.. On kyllä todella hämmentävää, että yhdestä nettipostauksesta voi nousta vitutuskäyrä noin paljon kun et tiedä _yhtään_ millainen ihminen minä olen ja esim. kuinka paljon olen elämäni aikana lennellyt. Jos olis loputtomasti aikaa, niin todellakin menisin junalla ja muilla kulkuneuvoilla, mutta valitettavasti minulla on vapaata koko kesänä vain tuo yksi viikko, muuten on töitä ja opiskelua, niin ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa junailuun. Tietysti sitä vois vaan olla reissaamatta yhtään minnekään, tai olla syömättä lihaa, mikä saastuttaa enemmän kuin autoliikenne (ups, teenkin sen jo) tai olla hankkimatta autoa (ups, niinhän mä oon tähänkin asti elänyt) tai lapsia, mikä on se varmin keino maapallon tuhoon (ai niin, eihän mulla oo niitäkään), yms.. Haluatko vielä suuremman selvityksen mun yksityiselämästä, jotta voit päättää, saanko mä lentää vai en?

Voin myös kertoa, että ei tosiaankaan ole meikäläisen "pomppimiset" ilman huonoa omatuntoa tapahtumassa, en vaan viitsinyt alkaa itkeä Ozora-topikkiin, mutta itketään nyt sit yhdessä kuitenkin.[/offtopic]

Avatar
harmi
Viestit: 215
Liittynyt: 19.11.2007

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja harmi » 18.6.2011 17:48

Kukin tekee kuten haluaa. Vittumaista, että aletaan vinkumaan/vittuilemaan toisten matkakohteista ja jopa matkustustavasta... :guru:
Little fluffy clouds

Avatar
Merkonomi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 626
Liittynyt: 2.1.2002

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Merkonomi » 23.6.2011 3:53

Hahaa. Hiukan lähteny offtopic-mopo käsistä, mut mitäs siitä. Festarit alkaa kohta ja mä suuntaankin mestoille autolla! Mukavata ajella ensteks 2000km ozoraan, festaroida ja rypeä huolella jonka jälkeen takas kotosuomeen. Voi pojat.
Meil ei oo suomen lippua eikä hamppuforum logoa, mut suomalaisia ollaa joka tapaukses. Puhukaa suomea jotka osaatte niin saatetaan tunnistaa toisemme, silleen sitä viime vuonna törmäs jengiin :wink:

L0pp3

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja L0pp3 » 26.6.2011 14:37

Joka päivä enemmän haluttaa aina vaan lisää, muutamia kavereita on menossa tonne ympäri maailmaa joten niitäkin olis kiva moikata samalla ja päivä päivältä enemmän innostuu enemmän. mutta tarkkaa tietoa ei kuitenkaan ole tuleeko lähtöä loppujenlopuks vai mitä tapahtuu, noh onneks ei oo kiirettä vielä =)

mut jos tulee lähtö niin mielellään miittiin osallistun !

j_ussi
Viestit: 19
Liittynyt: 5.5.2009

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja j_ussi » 15.7.2011 1:41

Ensi viikolla olis kaverin kanssa suunnitelma taittaa 4000km automatka joka päättyy ozoraan. Hivenen jännättää kuinka meidän käy.

Avatar
Nerppe
Viestit: 106
Liittynyt: 13.2.2008

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Nerppe » 31.7.2011 6:07

Itse menossa tyttöystävän ja kaverin kanssa ihan lentokoneella. Huomennahan se jo onkin. Jos miittiä haluatte järkätä niin minut tunnistaa sitten paikan päällä rastoista. Eh heh.. :lol:
"All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense,
true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense."

Avatar
Merkonomi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 626
Liittynyt: 2.1.2002

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja Merkonomi » 12.2.2012 20:40

Ozora 2011 - Official video


Hoplaa!

Onko foorumilla lähtijöitä elokuussa festarille rymyämään? Tänä vuonna festarit järjestetään aikajaksolla 7.8 - 12.8
Tiedossa jälleen reilusti päälle 100 liveaktia + dj settiä eli psykedeelistä musiikkia monella tapaa höysteltynä.

Joten, löytyykö foorumilta matkaseuraa..?

Avatar
spliffy
Viestit: 199
Liittynyt: 20.8.2009

Re: Ozora 2011

ViestiKirjoittaja spliffy » 15.2.2012 15:20

Merkonomi kirjoitti:Ozora 2011 - Official video


Hoplaa!

Onko foorumilla lähtijöitä elokuussa festarille rymyämään? Tänä vuonna festarit järjestetään aikajaksolla 7.8 - 12.8
Tiedossa jälleen reilusti päälle 100 liveaktia + dj settiä eli psykedeelistä musiikkia monella tapaa höysteltynä.

Joten, löytyykö foorumilta matkaseuraa..?


Hau! Meidän piti lähteä ensin isommalla porukalla, mut sit kuulin viime vuonna käyneiltä kavereilta, että ei oo enää sama poppoo ketä sitä järkkää, ja että olis menny vähän ahneiluks ja rahastamiseksi koko homma. Tiedä sit, kuulin kaverilta, et omaa tietoa ei oo, mut se oli siellä viime vuonna neljä päivää. Ni nyt ku ei mennä Ozoraan, ajateltiin mennä BOOM-festivaaleille Portugaliin. Sinne messiin!

http://boomfestival.org/boom2012/

E: niin ja tota BOOMia järkkää juurikin se Ozoran aikaisempi porukka(!).


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija