Hei! Aiheesta oli kyllä otsikko jo, mutta se oli pari sivua taaempana ja edellinen viestikin pari vuotta vanha, joten hampun voimalla otin riskin ja tein uuden jutun aiheesta, koska innostuin muistelemaan omaa matkaani.
Niin ja voi kysellä vinkkejä !
Kuinkas moni teistä on käyny kiertelemässä eurooppaa? kuinka kauan olitte? suosikkimesta? huonoin paikka, miksi? missä kaikkialla kävitte?
voi hemmetti. uskokaa tai älkää. mä tässä paukuissa kirjotin ihan hemmetin pitkän tekstin, aloin kertomaan kaikista paikoista missä olimme ja kaikki mahdolliset ja tekstistä olis tullu varmaan 100sivua pitkä. Joten lyhennelmä.
Mä ja tyttöystäväni tosiaankin olimme nyt heinäkuussa (2013) reilaamassa koko kuukauden. Matkamme alkoi tampereelta, josta lensimme frankfurttiin, saksaan.
frankfurt-> nürnberg -> praha -> wien(itävalta) -> Villach, todella hieno ja pieni kaupunki vuorien juurella. aivan käsittämätöntä -> Venetzia (jossa olimme noin 2tuntia. sielä oli oikeesti yli +40 lämmintä, meillä ei yöpaikkaa ja rinkat selässä ja oli helvetin kuuma -> peschiera del garda (järvi siinä italiassa. Todella miellittävä koska lämpöä oli todella paljon, oli kiva pulahtaa viileään järveen. Turistien pilaama mesta kyllä. Täynnä niitä -> Villachiin takaisin -> Wörthersee (itävalta. Tämän huomasi rakas tyttöystäväni kun olimme matkalla venetsiaan. Hän sanoi että mä tuun vielä tonne mestaan, se näytti niin hienolta ku mentii junalla ohi. no tännehän päädyttiin muutamaksi päiväksi. Suht kallista yöpyä, mutta oli hintansa väärti. Todella ystävällisessä matkailutalossa oltiin jota pyöritti vanha mumma ja hänen tytär:) -> prahaan -> berliini -> amsterdam (7päivää

) -> malmön kautta tukholmaan -> turku -> koti.
Todella ikävä tota aikaa. Inhottaa muistella ja katsella kuvia kun tekis mieli mennä. se vapauden määrä. Saat päättää koska liikut ja minne meet.. ah.
Arvon hampuusit, kertokaa teidän kokemuksistanne!