Kuva

Tanska

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
cozzzu

Tanska

ViestiKirjoittaja cozzzu » 11.1.2003 17:19

Onks kukaan teistä käynyt siellä paljon puhutussa Christianissa..? Kokemuksia/vinkkejä

EzMigrated!


Avatar
Jens Holger
Viestit: 78
Liittynyt: 1.12.2002

Tanska

ViestiKirjoittaja Jens Holger » 11.1.2003 18:03

Kiva paikka, kunhan muistaa perusvarovaisuuden, eli harmittomien hippien lisäksi siellä pyörii ihan oikeasti vaarallisiakin huuuuumehörhöjä, eli kannattaa ajoittaa käynnit valoisaan aikaan.

Valmiita jointteja ei kannata ostaa, ovat täyttä paskaa (no okei, pari kauppiasta myy niitä kivoissa koteloissa, jotka on myöhemminkin näppäriä). PL on PeeÄllää Tanskassakin ja kukan laatu heittelehtii aivan laidasta laitaan. Mutta kaikenkaikkiaan kiva paikka, jossa viettää mielellään kiireettömiä kesäpäiviä.

Ai niin, viime kesänä poliisi ratsasi Krisusta ulos tepastelevia turisteja ainakin yhtenä päivänä heinäkuussa. Ei tuosta ole kuin sakkoja luvassa, jos paskasti käy, mutta enemmän arveluttaa se, että pohjoismaisen yhteistyön nimissä noista narahataneista vaihdetaan tietoja ainakin Tanskan ja Ruotsin kesken, miksei siis Suomenkin? Eli kotona voi jossain kohtaa tulla sitten paskaa niskaan kotietsintöjen tms. mudossa...

Avatar
Planta
Viestit: 604
Liittynyt: 5.11.2001

Re: Tanska

ViestiKirjoittaja Planta » 11.1.2003 21:27

Olen käynny muistaakseni 6 kertaa. Kerran oli enemmän poliiseja kuin muita. Oli jännää kun kaupat sai silti tehtyä ja laatta kuumotti taskussa. Eli kiireen vilkkaa jatkoin rannikolle. Paikalliset ovat opastaneet että kandee asioida tosiaan päivänvalossa. Minusta kuitenkin aika ankee paikka. Aina oon heti jatkanu matkaa.
Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.
Tomas 7v.

Avatar
Slabredgu
Viestit: 214
Liittynyt: 7.2.2002

Danske rygge

ViestiKirjoittaja Slabredgu » 14.1.2003 20:33

Kolme kertaa käyty ja useesti tekee aina vaan takas mieli,no pilven ostosta Chrisussa en viitti puhuu enää samana päivänä,kun siellä myytiin toissa kesänä pollenia (siitepölyä kai suomex.hyvää pl.llää )70 kr ja paikallinen härmän tuttu möi samaa ploottaa 30 kr,eli aika kiskomista se on.No,sitten siellä on tällasia paikkoja joita ei paljon muut ku paikalliset tiedä,joista voi ostaa ihan tosta vaan pl.llää samaan tapaan ku chrisusta,ne on sellasia klubeja joista ei viitti tässäkään paljon puhua.
Mesta on kuitenkin vierailun arvonen,ja me suomalaiset näemmekin toisiamme Christianiassa kesäisin sankoin joukoin.Kaikki käy siellä kun ovat esim.menossa jonnekin muualle ja näin et tunne ittees kovin yksinäiseks edes...Paikalliset on kyl huutelemas herkästi perään,että mitä vittua sä mun pihalla teet yms.kun turistit ihailee siellä mm.kasvillisuutta.No,niitäkin on sit tietty hyviiki tyyppei,mut pääasias kantsii kattoo ett kulkee tiellä,eikä toisten takapihoilla.Kyl mä oon saanu kuvata niitten taloja ja näin kun oon ensin kysyny luvan,jos ao tyyppi on ollu sopivasti hollilla ett on voinu kysyy...Muuten oon jatkanu matkaa.Ulkomaalaisia mä oon tavannu hirveesti eri maista just chrisus,(sanon tästä lähtien Haminas=Christiania) ja siellä oon ollu aina vähän ku kotona,koska siellä on sitä luontooki sopivasti ympärillä.
Jos kiinnostaa niin kandee vierailla netissä Christiania.org saitilla niin siellä on sitten kaikki mahdollinen varmaan just haminan toiminnasta ja paikat ym.ym.
Say no to hard drugs!


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa