Kuva

kotimaan matkailu.

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja åke pakana » 19.9.2011 20:39

eli oletko saanut vieraalla paikkakunnalla?

itselle on tarjottu sauhuloita vieraan toimesta ainoastaan helsingissä, järvenpäässä ja tiätyste turuus ja pikkupaikkakunnil sen pohjoispualil.
(kaikil tarjota turus. ain ko vaa ossa pyyttä. )

kertokaa nyt onko rovaniemellä joku tietty taikasana ja pitääkö joensuussa osata käsimerkkejä saadakseen suunsa täyteen taikasavua?
saako vaasasta ollenkaan? vedetäänkö mikkelissä tuutinimuttelijaa nenästä?
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Avatar
Istjender
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1148
Liittynyt: 23.4.2009

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Istjender » 21.9.2011 18:41

åke pakana kirjoitti:eli oletko saanut vieraalla paikkakunnalla?

:D Luulin ihan muuta :D Mähän en kotipaikkakunnalla saa koskaan, perkele.. Mut olikin kyse sauhuista :(
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

Avatar
Lion of Judah
Viestit: 385
Liittynyt: 13.9.2007

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 23.9.2011 18:56

Jyväskylässä ventovieras on kyllä tarjonnut paukut, mutta se oli silloinen kotikaupunkini, eikä henkilö ole enää lainkaan vieras. :D Konserteissa on tullut jopoa vastaan, ja joskus Helsingin ja Tampereen puistoissa on myös tullut lyöttäydyttyä ennestään tuntemattomien seuraan ja päässyt mukaan rinkiin. Likimain ainoa tapa saada tarjotuksi itselleen sauhuja vieraassa kaupungissa on joko mennä härskisti kysymään tai sitten olla tarpeeksi hipin näköinen (tai polttaa samassa paikassa itse jopoa niin kauan) että joku tulee ja ottaa asian puheeksi.

Itse olen heittänyt junan tupakkakopissa käydyn humalaisen keskustelun jälkeen ventovieraalle kanssamatkustajalle nipin hasaa, kun nousuhumalassa kävi sääliksi raukkaa, jolla ei ollut polttoa. :D Ojensin paukut, läksin röökikopista enkä sen koommin ole häiskää nähnyt. Toivottavasti maistui. :P
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

Avatar
Stardust81
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.9.2003

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 25.9.2011 10:27

Oulussa on (varsinkin opiskelijakylässä) ihan letkeää meininkiä.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

Avatar
Opic
Viestit: 390
Liittynyt: 9.5.2010

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Opic » 25.9.2011 16:18

En oo saanut keneltäkään ihan randomilta savuja. Mutta kerran kyhäsin baarin edessä jopoo kaverin kanssa ja baarista tuli joku tyyppi kysyy savuja.
Tietenkin annettiin. 8)

Surre_

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Surre_ » 25.9.2011 17:21

Ei ole tarjottu kai uudenmaan ulkopuolella täälläkään muuta kun pillua ja kaljaa ja sen sellasta. Tarjonnut olen kyllä itse ympäri suomea, se on niin kivaa.

anderec
Viestit: 399
Liittynyt: 4.7.2008

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja anderec » 26.9.2011 16:15

Savuja oon saanu Helsingissä, Tampereella, Rovaniemellä, Ivalossa, Utsjoella, niin ja tetenkin Oulussa!
Kai se on yhtä nihkeetä kaikissa pikkupitäjissä, oon poltellu nelisen vuotta rollossa ja oonkohan kahesti saanu täysin randomit savut :D
Täällä vaan jonnekki rannalle, nurtsialueelle jossa hengaa opiskelijoita niin kai siellä nyt joku polttaa, rohkeesti kysyyn vaan!
Yöelämästä sen verran että ei ainakaan minnekkään onnelaan tai dorikseen kannata hakeutua jos haluaa savuja spotata :laugh:
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

Hampuusi-70
Viestit: 20
Liittynyt: 14.11.2004

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Hampuusi-70 » 1.10.2011 0:30

Löyty tämmönenkin kerran pääkäupunkiseudulla kävellessäni ja ankarasti miettiessäni (kenelle/minne/kuka/monta tuntia joudun odottamaan etc..) asiallisen näköinen mies kävelee viereen ja kysyy "maistuisiko paukut" mielessä kävi sekunnissa miljoonia vaihtoehtoja mutta mieleen painuvin oli friikkilän veljeksistä Vapaavarsi Franklinin heitto "oot sä lintu vai kala mulla sattuukin olemaan kluuna mukana" ja hauska ilta tuli. :mrgreen:

Avatar
oldirty
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1666
Liittynyt: 15.5.2006

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja oldirty » 1.10.2011 12:40

Kun minä lähden kotimaata kiertämään, niin en minä lähde matkaan ilman omia eväitä. Aina on jotain sukanvarressa mulla, ja akankin ylensä otan mukaan, ei sitten tarvii vierailta vongata elämän pieniä iloja. Ei ole koskaan kyllä tultu tarjoamaankaan sauhuja matkalla siis, mutten ole suuremmin niitä ettinykkään..

Eikun hei, hämärä muistikuva joskus 2000 luvun alussa jossain random laskettelukeskuksessa joku olis hassista tarjonnut, en ottanut, kun olin jo tarpeksi päihtynyt.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja åke pakana » 7.3.2012 10:09

lähdempä tänään tampereelle kokeilemaan onnea.
otan toki omat eväät sillä tamperelaisilla on omat metkunsa..
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Avatar
Merkonomi
1 tähti
1 tähti
Viestit: 626
Liittynyt: 2.1.2002

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Merkonomi » 10.3.2012 15:35

Eihän tuota tarvitse kun haistaa hatsin haju jostain, hakeutua härskisti alkulähteelle ja hymyillä häijysti niin porukka tajuaa että hippi halajaa osingoille.

Näin se menee kotikunnilla ja kaempanakin oman maan rajojen ulkopuolella.

Avatar
gamaramni
Viestit: 252
Liittynyt: 15.12.2004

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja gamaramni » 3.3.2013 16:44

Vaasaan voisi tehdä matkan ammattikorkeakoululle katsomaan mikä on tilanne. New Orleans sanooko kellekkään mitään?

Klosetisti

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 3.3.2013 18:19

Kerran eräässä eteläisessä kaupungissa viikonloppuyönä joku spurgu pummi tupakkaa. Noh, käärin sille jointin. Se öyskäsi todella pahasti, jäi siihen nurmikolle oksentamaan ja kierimään. Lähdettiin kaverin kanssa muina miehinä pois ja luonnollisesti oli aivan hemmetin hauskaa onnistuneesta käytännönpilasta.

Avatar
Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 4218
Liittynyt: 7.1.2003

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 16.3.2013 9:32

Vaasa on varmasti suomen kuivin paikka.

Muutenki eteläpohjanmaa on aika hiljaista aluetta hampun saralla.

Kerran Ouluun menin junalla, edes olevalla penkillä kaveri valittaa puhelimeen että Rukalle menos eikä yhtään hatsia ja syntymäpäivätkin...

Meikällä joku 2g taskus, niin ku noustaan junasta ja se miettii että miten pääsee linkka-asemalle niin meen, neuvon ja lyön kättelyssä nuo parigemmiä kouraan, voi kuule poijjat oli yllättyny ilme! Ei meinannu varmaan uskoa tilannetta todeksi!

-J :mrgreen:

Avatar
Haje
Viestit: 122
Liittynyt: 17.10.2012

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Haje » 3.5.2013 17:40

Viime kesänä tehtiin ihan ihmeellinen viikon reissu. Joka päivä liikuttiin eri paikkaan ympäri koto-suomea, ja muistaakseni kaikissa paitsi yhdessä tai kahdessa paikassa tuli joku suunnilleen tunkemaan jointtia huuleen, vaikka ei edes mitenkään aktiivisesti etsitty. Veikkaan, että naissukupuolella ja etenkin matkaseurani viehkeydellä saattoi olla jotain tekemistä asian kanssa, mutta silti aika jännää. Älkää siis matkustaessanne unohtako varusteista tarpeellisinta - kaunista naista!
Gaze into the fire, into the clouds, and as soon as the inner voices begin to speak ― surrender to them. Don't ask first whether it's permitted, or would please your teachers or father or some god. You will ruin yourself if you do that. - Hesse

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 5819
Liittynyt: 26.7.2008

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 3.5.2013 18:31

Haje kirjoitti: Älkää siis matkustaessanne unohtako varusteista tarpeellisinta - kaunista naista!


Vanhan laulun sanoja mukaillen..Jos sais kerran reissullansa, mutta kun saapi aina... :shock:
- I'm here with my friend Mi-se-ry. Tryin' to drown my sorrows with pills and weed -

Avatar
åke pakana
Avaruuskauppa Author
Viestit: 1212
Liittynyt: 2.12.2004

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja åke pakana » 3.6.2013 19:58

Lähden nyt järvenpään yöhön. minut tunnistaa kroatian väreistä. tule moikkaamaan, jos näet ja olet foorumin jäsen voit kokea yllätyksen.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Mystikko
Viestit: 29
Liittynyt: 12.5.2011

Re: kotimaan matkailu.

ViestiKirjoittaja Mystikko » 5.6.2013 8:13

Tuli tätä ketjua lukiessa tämmöinen tapahtuma mieleen, joka tapahtui tuossa -90 luvun loppupuoliskolla junassa välillä Lahti-Kouvola.

Eli meitä tupakoitsijoita oli tupakkakopissa 6-7 kappaletta, aivan sekalaista -toisiaan tuntematonta- porukkaa. Yht äkkiä kopin ovi aukeaa, kuten niin monesti aiemminkin ja sisään astuu noin 45 vuotias tavallisesti pukeutunut mies. Tämä sisään astunut mies sitten sytyttää jointin palamaan huolettomasti ja kaikin puolin tavallisesta poikkeamattomasti. Hyvin nopeasti me kaikki muut kopissa olijat haistamme mistä on kyse; kyllä, yrttihän se siellä tuoksuu. Tilanne sinällään Suomalaiseen tapaan osittain vaivautunut -eli ihmiset vilkuilevat toisiaan ja tätä jopottelijaa kulmain alta- kunnes tämä mainittu herrasmies kysäiseekin yht'äkkiä meiltä muilta, että maistuuko savut. Mutta mitä tapahtuukaan... Kukaan ei kieltäydy vaan jopo kiertää ringissä täyden kierroksen kuin lasten karuselli. (Ikähaarukka kopissa olijoilla se n. 20v - n. 55 v, naisia kaksi)

Tuohon aikaan hamppuunkin suhtauduttiin yleisesti paaaaaaljon jyrkemmin kuin nykyään.
Tästä voitiin havaita se, että kyllä se kansalle maistuisi mutta moni tuomitsee sen mieluummin, kun sitä ei ole saatavilla. Ja vielä useammalle maistuu savut, jos niitä tarjotaan.

:)


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija