Kuva

Kypros

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Bomboclat
Viestit: 24
Liittynyt: 19.1.2011

Kypros

ViestiKirjoittaja Bomboclat » 12.4.2012 22:13

No niin! Ois kesällä lähtö kyprokselle ja yrtti välimeren yössä kattoterassilla maistuis... Tiedossa on jo että ainakin papereita ja muuta semmosta kamaa siellä myydään, mutta onko itse polttoa saatavilla? Kuumotukset?
Kiitos jo etukäteen vastauksista, voisi lähteä reissuun edes hitusen viisaampana.. :)
Bless

betoni

Re: Kypros

ViestiKirjoittaja betoni » 13.4.2012 19:45

Tuolta löytyy jotain tietoa -> Webehigh. Hinnat ja laatu ilmeisesti vaihtelee mutta ilmeisesti pitäisi polttoa useista kaupungeista löytyä. Kyllä koira aina koiran tunnistaa. :pimp:

GimmeSome
Viestit: 63
Liittynyt: 12.11.2008

Re: Kypros

ViestiKirjoittaja GimmeSome » 19.6.2012 23:54

Itse olen myös lähdössä Kyprokselle, Ayia Napaan tarkemmin ja tieto poltosta kiinnostaisi (saatavuus, laatu, hinta, laki jne.), WeBeHighstä ei ollut apua. Googelettamallakaan ei onnistunut pahemmin.

Aurinko ja :pimp: varmasti sopisivat yhteen!

Puusto
Viestit: 20
Liittynyt: 23.1.2009

Re: Kypros

ViestiKirjoittaja Puusto » 20.6.2012 16:21

Laista en tiedä Kyproksella mutta suht laitonta varmaan. pahoittelen jo näin etukäteen kirjoitusvirheistäni.
Eli tulin just ite ayia napalta ja hatsi kyllä oli suht niukassa siellä (en kylläkään poltellut koska lähdin matkalle tauko mielessä kun ei täällä suomessa saanut sitä aikaiseksi) mutta asiaan. Mene River clubille päivä/ilta aikaan. haistat sen hatsin siellä kyllä. ei kannata mennä afterpartyjen aikaan koska siellä on liikaa jengiä ja kukaan ei myy. Muista silti että järki käteen sielläkin.
420

GimmeSome
Viestit: 63
Liittynyt: 12.11.2008

Re: Kypros

ViestiKirjoittaja GimmeSome » 14.8.2012 10:58

Kokemuksesta voin kertoa ettei kannata ostaa mitään. Olin Ayia Napassa ja saatavuus oli äärimmäisen heikkoa samoin kuin laatu. 30e/g menimme kännipäissä ostamaan paikalliselta lakupekalta ja helvetillisen venaamisen, kuumottelun ja kävelyn jälkeen käteen tuli ~1g huonoa ulkona kasvatettua kukkaa...

CFL_Closet
Viestit: 775
Liittynyt: 21.12.2012

Re: Kypros

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 14.4.2017 10:51

Morjesta! Olen lähdössä seuraavan kuun alussa Ayia Napaan viikoksi ja ajattelin kysellä hieman etukäteen täältä, että onko kellään hajua mikä siellä on yrtin tilanne nykyään? Viime viesteistä n. 5 vuotta tässä aiheessa ja ei ole näköjään silloin hyvältä näyttänyt.. :eiei:


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa