Kuva

Toronto, Ontario

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
StJude
Viestit: 7
Liittynyt: 15.1.2014

Toronto, Ontario

ViestiKirjoittaja StJude » 29.3.2014 0:21

Lähetetty 29.3.2014 0:17:
Mie olen aika paukuissa, mutta miulla on siis tosi karmainen juttu. Mie tulin tänne täksi viikoksi työhommiin ja kun majoituin, niin tiedustelin piruuttani conciergeltä, että kun mulla on tämmönen ja tämmönen vaiva olemassa niin voisinkohan jostain täältä saada lääkinnällistä kannabista, "marihuanaa". Hän sano että huomiseksi selvittää. Sitten mie menin aamiaisen jälkeen ja se sattu siinä tiskillä olemaan ja huikkas nimellä. Se antoi mulle semmosen Google Maps tulosteen, jossa oli osoite. Se sanoi, että mene taksiin ja anna tää osoite sille. Sua autetaan siellä. No mie menin ja sitten ajeltiin vähän matkaa ja se toi semmosen jonku kaupan eteen. Mie menin sisälle ja sitten siellä oli vastassa semmonen pikkunen ukko, tiski ja odotushuoneen tapainen. Sit se ukko kysyi, että olenko minä se suomalainen, joka tarvi lääkinnällistä marihuanaa? Joo. No sit mie aattelin, että mikähän tää on ja mitä maksaa? No sitten se kyseli jotain minun vaivoista ja kertoi omistaan. Oli ollu auto-onnettomuudessa. Siinä aikamme puhuttiin ja sitten se sano, että niin ne sinun lääkkeet. Sitten se toi mulle niinku semmosen Disneyn joulusukan kokoisen pussi jotain, vissiin OG Kush siinä luki. Se anto sen mulle ja sitten se anto semmosen karkkipussin kanssa. "Voit kato töissäkin lääkitä sitten". No mie, että kiitos mutta aattelin sitä kaikkee että nyt vtu tullee 1000CAD lasku ja mie lähen sunnuntain kotia. No mitä tämä maksaa, mie kysyin? Ei mittään. Hä! Nothing. You need your meds, we provide. Need a taxi? Sitten kiittelin ja halailtiin. Tarjosin vielä rahaa. Absolutely not! Mie tippasin sitten 20CAD sitä conciergeä. Mission accomplished.

Elikkä veljet ja sisaret, Toronto, CA, ja legendaarinen Sam Mellace: http://youtu.be/uLkSEogD3go

Upea tyyppi. Seuraavan kerran kun tulette tänne, menkää https://newagemedical.ca/

Kanadalaiset ovat palauttaneet uskoni ihmisyyteen.
----------
Lisätty 3 minuutin jälkeen:

Niin: ja mitä mie teen öpaut 20g OG Kushia ja pussillisella tosi stydin makusia kurkkupastilleja? Sunnuntaiaamuna lähtö? The horror!

NordicSeeds
Viestit: 160
Liittynyt: 24.1.2013

Re: Toronto, Ontario

ViestiKirjoittaja NordicSeeds » 29.3.2014 2:13

HC Polttomiset kehiin, PYSTYY PYSTYY, aina pystyy polttaan kaiken ennen lentoja. :lol:
nimim. kuukausi takaperin tuhosin yön aikana polttamalla reilun 10g kukkaa ja sit lentokoneeseen.
NordicSeeds Since 2012

Desse
Viestit: 63
Liittynyt: 23.12.2013

Re: Toronto, Ontario

ViestiKirjoittaja Desse » 29.3.2014 2:27

Palauta usko ihmisiin joillekkin muille ja anna hyvän kiertää..

Lahjoita jollekkin tyypille joka haiskahtaa siltä, että osaisi arvostaa. :b

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: Toronto, Ontario

ViestiKirjoittaja Locker » 1.4.2014 21:31

Kerro sit miten meni :D

Mainio aloitus matkailuketjulle.


Palaa sivulle “Matkailu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa