Kuva

Tärisevän Torstin Avaruuskauppa (www.avaruuskauppa.fi)

Yritysten ja kaupallisten toimijoiden oma keskustelualue. Rekisteröitymällä Hamppuforumille, voit kysyä toimijoilta sinua kiinnostavista tuotteista.
Alueen säännöt
Alueella voit kysyä kaupallisilta toimijoilta ja yrityksilta mm. sinua kiinnostavista tuotteista ja palveluista. Yrityksen henkilöstön tunnistat käyttäjätunnuksista joilla on arvonimi "Author".

Tiedotteen alla olevat yritykset ovat oikeutettuja mainostamaan tuotteitaan ja kampanjoitaan viestiketjussaan.
åke pakana
Avaruuskauppa Author

Tärisevän Torstin Avaruuskauppa (www.avaruuskauppa.fi)

ViestiKirjoittaja åke pakana » 13.8.2022 10:07

Laitilaan avautuu ensi viikolla kauppa, joka tarjoaa kummallisuuksia, taidetta ja foorumilaisia kiinnostavia keräilytuotteita.
Tuotevalikoima on yllättävän suppea, koska olen painottanut tuotteita, "joita itse käyttäisin".
Vaporisaattoreista ainoastaan Volcan ja Mighty-tuoteperheet, keräilytarvikkeista pääsääntöisesti Royal Queen, Sensi ja muita hyväksi todettuja, keräilemisen arvoisia siemeniä.

Aukioloajat ovat mitä ovat, mutta puhelimella pystynee selvittämään paremmankin ajan.

avaruuskauppa.fi on työn alla ja facebookista löytyy osoite ja numero.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

WeedDog

Re: Tärisevän Torstin Avaruuskauppa (www.avaruuskauppa.fi)

ViestiKirjoittaja WeedDog » 16.8.2022 13:47

Upeeta, toimiala senkun laajenee! Lycka till! :yes:

åke pakana
Avaruuskauppa Author

ViestiKirjoittaja åke pakana » 16.8.2022 14:14

https://i.imgur.com/aZ3OAkY.jpg

Kauppa on auki ja osoite on Palttilantie 180, Laitila

Jollei onnistu aukioloajan puitteissa, niin voi soittaa ja varata itselleen sopivamman, yksilöllisen ajan.
Valikoima ja toiminta on omistajan vammautumisesta johtuen nihkeää. Käytännössä mitään ei lähetetä minnekään, käteisellä maksetaan ja iloisesti asioidaan.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

åke pakana
Avaruuskauppa Author

ViestiKirjoittaja åke pakana » 16.8.2022 14:25

Torstin tärinät johtuvat onnettomuudesta:
https://vapaavuoro.uusisuomi.fi/pakanap ... -tyksissa/

Ja hän on kiihkeä lääkekannabiksen puolestapuhuja:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/pakana ... ekannabis/

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 16.8.2022 14:48

Kappas, että Letalaankin alan liikettä. Valtakunnan kartan tasolla käytännöllisesti katsoen melkein naapuriin. Tarvinee jossain vaiheessa käydä tervehtimässä.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

åke pakana
Avaruuskauppa Author

ViestiKirjoittaja åke pakana » 1.9.2022 9:37

https://www.facebook.com/avaruuskauppa

Nyt on vähän hinnastoakin. Vielä kun saisi nuo nettisivut tehtyä.

åke pakana
Avaruuskauppa Author

ViestiKirjoittaja åke pakana » 14.11.2022 10:19

Tärisevän Torstin avaruuskauppa siirtyy uuteen aikaan ja aikakauteen aukioloaikojemme puolesta.
Tulevaisuudessa kauppa on perinteisesti auki ainoastaan lauantaisin klo 10.00-14.00.
Muulloin klo 8.00-21.00 toimii yksilöllinen ajanvaraus numerosta 044-2004708. Pitkänmatkalaisille on tarjolla kupillinen kuumaa kahvia, näin halutessaan.
Tämä järjestely siitä yksinkertaisesta syystä, etten kertakaikkisesti jaksa päivystää pitkiä aikoja ja on tietysti aina noloa, kun asiakas joutuu herättelemään myyjää sohvalta saadakseen palvelua.

Maksutapana toimii yhä ainoastaan käteinen ja MobilePay.

åke pakana
Avaruuskauppa Author

ViestiKirjoittaja åke pakana » 24.1.2023 13:10

Voi hämmästys, mitä löytyi varaston kätköistä! Todellinen keräilijän aarre. Ja koska siementen säilyvyydestä on monenlaisia arvailuja ei auta kuin testata. Tämänpä vuoksi annan näitä ilmaiseksi sillä ehdolla, että saaja idättää ja ilmoittaa minulle lähtivätkö siemenet itämään. Itänyttä hamppua ei tietenkään saa Suomen lakien mukaan kasvattaa hampuksi asti vaan kuuluu hävittää mieluiten polttamalla.
Kyseessä on siis Ovela Ratsastaja x Diesel Ryder ja Hamppufoorumilta saatuna vuodelta 2010 eikä niitä ole kuin muutama.

Palaa sivulle “Kaupalliset toimijat”