Venus Vaporizer (www.venusvaporizers.net)

Yritysten ja kaupallisten toimijoiden oma keskustelualue. Rekisteröitymällä Hamppuforumille, voit kysyä toimijoilta sinua kiinnostavista tuotteista.
Alueen säännöt
Alueella voit kysyä kaupallisilta toimijoilta ja yrityksilta mm. sinua kiinnostavista tuotteista ja palveluista. Yrityksen henkilöstön tunnistat käyttäjätunnuksista joilla on arvonimi "Author".

Tiedotteen alla olevat yritykset ovat oikeutettuja mainostamaan tuotteitaan ja kampanjoitaan viestiketjussaan.
Lehtipu

Venus Vaporizer (www.venusvaporizers.net)

ViestiKirjoittaja Lehtipu » 29.5.2011 3:03

http://www.venusvaporizers.net/

Moi vaan kaikille tästä hän oli ainakin jossain vaiheessa kovaakin keskustelua
täällä ja itse tuotteen kehittäjäkin taisi olla asiasta puhumassa ja kertomassa.
Mutta ketju jostakin kumman syystä hävisi yhtäkkiä enkä ole sitä sen kommin löytänyt.
Itse olen ainakin suunnitellut kovasti laitteen ostamista kunhan vain rahatilanne joskus on paremmalla mallilla.
Niinpä kysynkin nyt onko minkälaisia kokemusia kyseisestä vaposta saatu nyt aikaiseksi ihan tavan käytössä ja onko ollut ongelmia.
Ja pahoittelen noita kirjoitusvirheitäni ei satu tämä kirjoittaminen olemaan sitä vahvinta osaamisaluettani :doh: .

Aiheesta:.

http://hamppu.net/mspotilas/?p=286

http://mspotilas.wordpress.com/?s=venus

Videot laitteesta:.
http://www.youtube.com/watch?v=qVMCD-FMVp4
http://www.youtube.com/watch?v=mIKSBXC_hF8
http://www.youtube.com/watch?v=nXC_1K3oLxo
http://www.youtube.com/watch?v=Xg6bU8UF ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=NRF3PNBZ ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=N1mzCJc2 ... er&list=UL
Viimeksi muokannut Lehtipu, 31.5.2011 23:09. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

hirvimies2
VenusVaporizers Author

Re: www.venusvaporizer.com/

ViestiKirjoittaja hirvimies2 » 30.5.2011 7:38

Lehtipu kirjoitti:www.venusvaporizer.com/

Moi vaan kaikille tästä hän oli ainakin jossain vaiheessa kovaakin keskustelua
täällä ja itse tuotteen kehittäjäkin taisi olla asiasta puhumassa ja kertomassa.
Mutta ketju jostakin kumman syystä hävisi yhtäkkiä enkä ole sitä sen kommin löytänyt.
Itse olen ainakin suunnitellut kovasti laitteen ostamista kunhan vain rahatilanne joskus on paremmalla mallilla.
Niinpä kysynkin nyt onko minkälaisia kokemusia kyseisestä vaposta saatu nyt aikaiseksi ihan tavan käytössä ja onko ollut ongelmia.
Ja pahoittelen noita kirjoitusvirheitäni ei satu tämä kirjoittaminen olemaan sitä vahvinta osaamisaluettani :doh: .

Moikka, mä pääsinkin tänne itse kirjoittelemaan kun huomasin että oli tullut tästä osoitteesta kävijöitä paljon ni löysin ketjun.

Käyttäjäkokemuksia tuskin on kovin paljon ehtinyt kertyä, kovin montaa laitetta en ole ehtinyt toimittaa johtuen siitä että tuli oman terveyden kanssa ongelmia jotka sitten käytännössä estivät työnteon, ja sitten laitteessa on ollut tiettyjä juttuja jotka olen halunnut parantaa ennen kuin enempää laittaa eteenpäin, kuten pesät, jotka nyt ovatkin valmiina ja kaikille entisille tilaajillekin uudet toimitettu, ja hienot niistä tulikin.

Enää oikeastaan sellainen haave että tuon latausajan saisin supistettua nykyisestä parista tunnista puolen tunnin tuntumaan, ja laitteen paneeleihin merkinnät, nythän ne ovat ilman mitään tuotelogoja ja vailla esim. tehonsäätimen asteikkoa, eli kaikki tuntuu kyllä toimivan mutta olen halunnut hioa laitetta hienommaksi.

Nyt oon tosiaan pitänyt laitteella tuollaista tutustumishintaa, ottaen huomioon sen että vähäisestä käyttäjämäärästä johtuen en voi vannoa etteikö jotain lastentauteja voisi ilmetä, mutta sen suhteen olen ottanut periaattteen että jokainen asiakas saa toimivan tuotteen, vaikka vikaa ilmenisi niin sitten korjataan, pari palautusta on tullut ja jokaisesta sitten oppinut ettei jatkossa saman ongelman pitäisi toistua.

Eli suht normaalia alkua uuden tuotteen kanssa, olen pitänyt tärkeänä saada kumminkin ihan käyttäjätason palautetta ja käyttötestausta kun jokainen asia on tähän asti vain omaa suunnittelua ja testausta ja siinä voi joskus jotain oleellista jäädä huomioimatta, mutta kaiken kaikkiaan tuntuu että noita paria vikaantumista lukuunottamatta, jotka nyt on tosiaan jo korjattu, mitään isompaa sanomista ei ole tullut, eräs asiakas tosin ihmetteli että kuuluuko käyttöajan olla rajallinen, mutta näinhän se menee, että ei niissä akuissa mahdottoman pitkään lataus riitä, laite kuitenkin käyttää paljon tehoa ja on pienikokoinen siihen nähden.

Täydellä teholla johdottomasti käytettynä akut tyhjenevät n. 40 minuutissa, mutta jos meinaa moista tehoa käyttää, ei kyseessä ole enää vapotus vaan polttaminen :D Eli käytännössä akut kyllä kestävät pidempään, lämmitysvaihe tietysti on aina täydellä teholla, n 2 min yleensä, eli siinä menee virtaa ja sitten riippuen vapotuksen kestosta, että kuinka monta pesällistä yhdellä latauksella saa. Ja siihen asiaan vaikuttaa käyttötottumukset, ja myös oppiminen, laitteessa sen verran paljon tehoa että kun juonen päästä saa kiinni, niin kovin montaa "hittiä" yhdestä pesästä ei tarvitse ottaa kun on höyryt irroitettu.

Asia on kuitenkin niin että tarkoitus ei olekaan että Venus Vaporisaattori olisi päiväkausia mukana kuljetettavaksi tarkoitettu, ja silti monta pesällistä päivässä tarjoava, vaan enemmänkin laadukas ja toimiva vaporisaattori, jossa on mahdollisuus johdottomaan käyttöön, jolloin käyttömukavuus suurempi kun vapoa voi vapaasti käyttää missä vain, eikä tarvitse välittää johdoista tai pistorasioista, ja voi liikkua, kuitenkin kotikäyttö oli ajatuksena suunnittelussa, toimivuus ja teho sen ehdoilla ja kannettavuus plussaa, eikä toisinpäin.

Tokihan sen saa mukaansa ja toimii hyvin, mutta kuten kaikessa, kompromissejä on tehtävä ja jos haluaa hyvät tehot ja kohtuullisen koon, ei akkujen kesto voi olla mahdottoman paljon pidempi. Toisaalta eräs asiakas ilmoitti ettei ole ikinä edes onnistunut saamaan akkuja tyhjenemään, kun lataa säännöllisesti, ja oma näkemys on sellainen että "kohtuullisella" käytöllä yhdellä henkilöllä ei pitäis akkujen loppua kesken vaikka päivittäinkin useammasti käyttäisi, jos vaikka aina yöksi lataukseen laittaa, tietysti käyttötavat vaihtelevat käyttäjän mukaan, ja tokiha laitetta voi käyttää vaikka olisikin latauspiuha kiinni mutta idea on siinä että sellaista ei tarvita.

Tällä hetkellä tosiaan on hieman ruuhkautunut tuo tilauspuoli, ylhäällä mainituista syistä, mutta uskon että lähtee purkautumaan tässä nyt kesäkuun aikana aika kivasti, ja tuossa lähempänä syksyä olisi tulossa ainakin pääkaupunkiseudulle kivijalkaliikkeisiinkin myyntiin että pääsee hypistelemään ennen ostoa! Tosin hintaa on kyllä pakko nostaa vähitellen kun uudistukset ja kalliimmat osat ja materiaalit ja tuotannon kasvattamiseksi tarvittava alihankinta väistämättä lisää kustannuksia, ja jos tätä alkaa enemmänkin myydä niin verot sun muut pitää ottaa huomioon joten toivon että hinta saadaan vielä pysymään kohtuullisena siinäkin vaiheessa! Eli tässäkin pätee se sama kompromissi, eli nyt käyttäjäkokemuksia ei vielä niin paljon ole kertynyt, ja laite paranee vanhetessaan mutta toisaalta tälläkin hetkellä toimii hienosti ja nyt menee mielestäni aikamoisen edulliseen hintaan ominaisuudet huomioon ottaen :)

Että sellaista täältä kehittäjän päästä tulee mieleen nyt :) Tässä juuri tuli uusimmat päivitykset tuotteeseen kun sain erään vikaantuneen vapon takaisin jossa oli pieni ongelma, yksi komponentti vain pettänyt, ja päätin samalla parannella enemmänkin, nyt on sitten kehitetty latausjärjestelmää hienostuneemmaksi, päivitetty ohjelmisto vapossa jonka ansiosta lämpöelementtinä toimivan polttimon käyttöiän pitäisi kasvaa (ns. soft start toiminto lisätty) ja laitteen lepovirrankulutus minimoitu, ensimmäisissä malleissa laitteen akut tyhjenevät kuukaudessa täydestä tyhjäksi vaikka ei käyttäisi ollenkaan, mutta nyt tuo laskennallinen aika on pari vuotta eli n. 30 kertainen vähennys tuohon virrankulutukseen.

Eli näinhän se menee, nyt jatkossa kaikki toimitettavat vapot ovat sitten varustettu noilla parannuksilla, ja kuka tietää mitä muuta tässä tulollaan, ainakin se latauksen nopeuttaminen lähemmäs sitä puolta tuntia on seuraava tavoite ja lasermerkityt etu-ja takapaneelit, hommaa on hidastanut lähinnä se kun on ollut vaikea löytää riittävän hyvää virtalaitetta joka antaisi kunnolla tehoja nopeaan lataukseen eikä kuitenkaan maksaisi mahdottomasti ja olisi laadukas, että vihdoin löyty valmistaja jonka tuote on testauksessa vaikuttanut hyvältä, on laadukkaan tuntuinen ja lupaavat vielä 2v takuun eli josko tuon pikalatauksenkin saisi suht lähitulevaisuudessa mukaan, niin se olisi taas yksi kiva parannus lisää, vaikka akut tyhjenisivät kesken päivän ja tekisi mieli käyttää, latauspiuha vain kiinni ja vaikka samalla laitetta käyttäisi niin akut olisivat suht pian jo täydessä latingissa...haluan tehdä tästä mahdollisimman täydellisen vapon, askel kerrallaan :)

Eli tavoite lähenee kokoajan, ja pahoittelut jos joku yhteyttä ottaneista ei ole saanut vastausta sähköpostiinsa, kun on kyselty mm. saatavuuspäivää, kun tarkkaa päivämäärää en ole kyennyt antamaan kun on ollut avoinna että koska saan nuo haluamani parannukset tehtyä, ja alan taas toimittaa tuotteita, ja nyt pyrin tällä viikolla saamaan lähtemään ekan uuden satsin, rungot on valmiina että vain tuo parannettu elektroniikkapuoli puuttui ja nyt se vihdoin tuntuu olevan iskussa ankarien testausten ja kokeilujen jälkeen :)

Lehtipu

ViestiKirjoittaja Lehtipu » 31.5.2011 17:20

Tähänhän tulikin odottamaani parempi vastaus ihan kehittäjältä itseltään, vautsi! :shock: ...

Muistelen että eräs ms potilas olisi kirjoittanut käyttökokemuksistaan/testailuistaan pitkänkin tarinan.
Olisi se linkki ihan mukava lisätähän ketjuun kaikkien luettavaksi, jos jostakin sen mahdollisesti joku sattuisi löytämään? :think: .

Mut kasaileppa niitä vapoja nyt vaa hyvää vauhtii maailmalle, niin asiakkaasikin pääsee niitä tänne sitten kommentoimaan :guru: !!.

FreakStreat

ViestiKirjoittaja FreakStreat » 31.5.2011 22:04

Lehtipu kirjoitti:Muistelen että eräs ms potilas olisi kirjoittanut käyttökokemuksistaan/testailuistaan pitkänkin tarinan.
Olisi se linkki ihan mukava lisätähän ketjuun kaikkien luettavaksi, jos jostakin sen mahdollisesti joku sattuisi löytämään? :think: .

Moro. Tuolta löytyisi hakemasi artikkeli

http://hamppu.net/mspotilas/?p=286

Ja tuossa sama englanniksi ja loppuun lisätty vielä hieman lisää suomenkielistä tietoa.

http://mspotilas.wordpress.com/?s=venus

Lehtipu

ViestiKirjoittaja Lehtipu » 31.5.2011 23:17

Kiitos, noita juttuja juuri tarkoitinkin! :) . Kylläpä polttelis ostaa tuo vapo jo nyt :yes: !.

sota siili

ViestiKirjoittaja sota siili » 1.6.2011 4:23

Vaikuttaa mielenkiintoiselta vehkeeltä, vapon hankinta on ollut jo pitkään mielessä muttei viitsisi maksaa volcanon hintaa mutta nyt näytti löytyvän aika hyvä vaihtoehto sille. Eli ei muuta kun säästö kuurille ja odottelemaan uutta erää.
Tärkeätä on myös,että sonnin lihaksisto pysyy voimakkaana,
niin että se jaksaa suorittaa astumisen kevyesti.

Jirmie

ViestiKirjoittaja Jirmie » 4.6.2011 18:41

No mä oon käyttäny jo jonkun aikaa ja hyvä vehje kun toimii. Siinä irtos joku johto ja lähetin takas valmistajalle. Tosi ystävällinen ja toimiva kuvio, luulin että vika oli laturissa, mutta joku piuha oli irronnu. Pitkään ei akku kestä, varsinkin kun ajantaju heittää : ) Jos tää toimii jatkossa hyvin niin voin suositella, on tällä tullu polteltuu aika monet sessiot. Jos valmistaja sais isommat sarjat niin hinta vois tulla alaspäin, mä sanon että on hintansa väärti.

Jirmie
Walk on the wild side.

Dizzy Lighthead

ViestiKirjoittaja Dizzy Lighthead » 24.6.2011 13:42

Ollut nyt jonkin aikaa hallussani tämmöinen laite. Toisena laitteena vertailun vuoksi löytyy iolite.

Aluksi tästä tuli semmoinen vähän vittumainen "kakkosnelosen" maku suuhun, mutta nyt reilummin käytettynä maku on asettunut kohdilleen.
On todella tehokas laite ioliteen verrattuna, iolite ollut tämän hankinnan jälkeen ainoastaan baarikäytössä taskussa mukana.

Oli joku hämminki latausledin kanssa, mutta laite korjattiin nopeasti ja sai vähän varaosiakin kaupanpäälle:)

Mistään muusta vaposta kokemuksia ei itseltäni löydy, enkä oikeen osaa kuvitellakkaan, että mikään voisi olla radikaalisti parempi.
Kymmenisen kaveriakin testannut tätä ja ovat tykänneet.

Ei aio polttaa enään ikinä mitään, vapotus tai syöminen on miehen valinta!

redbull

ViestiKirjoittaja redbull » 8.2.2012 23:05

Taitaa hinta nousta aika korkeeksi... 249e ja ilmeisesti nousee alvin verran vielä lähitulevaisuudessa. Näin asian ymmärsin kun viimeviikolla hintaa tiedustelin.
Redbull keeps your going

Haituvainen

ViestiKirjoittaja Haituvainen » 11.2.2012 11:14

Hyvä peli omasta kokemuksesta ainakin. Itsellä on ilmeisesti viimekesänä hankittu peli jonka ostin foorumilta käytettynä. Tehokas kuten jo tuossa aikaisemmin oli todettu. Pienenä miinuksena voisin sanoa nuo metalliset osat jotka pitävät tuon "hillopurkin" paikoillaan laitteessa. Omastani on irronnut jo 3/4 joista yhden olen laittanu aina takaisin paikalleen kun sattuu olemaan tallessa. Eli niiden kiinnitykseen suosittelen valmistajaa kiinnittämään enemmän huomiota. Mitään muuta valittamista ei ole. Muuntaja meni rikki ja laitoin tästä mailia valmistajalle ja sain uuden tilalle pikemmiten ! Hyvää palvelua siis ! :yes:

Jirmie

ViestiKirjoittaja Jirmie » 11.2.2012 20:23

No mä oon käyttäny tätä jo pitkään ja pientä ongelmaa on ollu. Valmistaja on aina korjannu tuotteen ja hoitanu homman tosi ystävällisesti. Hieno vekotin polttohommiin, miinuksena pitkä akunlatausaika. Mä tuen kotimaista työtä ostamalla tämän ja toivon tuotteen hioutuvan maailmanmenestykseksi.

Jirmie
Walk on the wild side.

hirvimies2
VenusVaporizers Author

ViestiKirjoittaja hirvimies2 » 19.2.2012 8:35

Lähetetty 19.2.2012 7:54:
Haituvainen kirjoitti:Hyvä peli omasta kokemuksesta ainakin. Itsellä on ilmeisesti viimekesänä hankittu peli jonka ostin foorumilta käytettynä. Tehokas kuten jo tuossa aikaisemmin oli todettu. Pienenä miinuksena voisin sanoa nuo metalliset osat jotka pitävät tuon "hillopurkin" paikoillaan laitteessa. Omastani on irronnut jo 3/4 joista yhden olen laittanu aina takaisin paikalleen kun sattuu olemaan tallessa. Eli niiden kiinnitykseen suosittelen valmistajaa kiinnittämään enemmän huomiota. Mitään muuta valittamista ei ole. Muuntaja meni rikki ja laitoin tästä mailia valmistajalle ja sain uuden tilalle pikemmiten ! Hyvää palvelua siis ! :yes:

Kiva kuulla että laturin vaihto auttoi. Nykymalleissahan onkin erilaiset laturit joissa ei luotettavuusongelmia pitäisi esiintyä. Tuohon purkin kiinnitysasiaan on tulossa parannus nyt arviolta muutaman viikon päästä valmistuvaan erään, eli irtoavia metalliosia ei enää ole ja ei tarvitse enää olla sen suhteen varovainen

Lisätty 40 minuutin jälkeen:

Jirmie kirjoitti:No mä oon käyttäny tätä jo pitkään ja pientä ongelmaa on ollu. Valmistaja on aina korjannu tuotteen ja hoitanu homman tosi ystävällisesti. Hieno vekotin polttohommiin, miinuksena pitkä akunlatausaika. Mä tuen kotimaista työtä ostamalla tämän ja toivon tuotteen hioutuvan maailmanmenestykseksi.

Jirmie

Ja kiitos että olet ollut mukana auttamassa kehitystyössä :) Jokainen pikku ongelma on ollut mahdollisuus varmistaa ettei niitä tule tulevaisuudessa ja löytynyt heikommat kohdat. Ja latausaika on nyt uusissa malleissa enemmänkin kuin puolitettu, tunnissa tyhjästä täydeksi akut.

Päivitetään nettisivuille uudet mallit ja ajanmukaiset hintatiedotkin heti kun vihdoin saadaan isompi erä, nyt kun tuote alkaa olla valmis teknisesti, arviolta muutaman viikon päästä valmistunee isompi sarja ja samalla sitten myyntikin ihan virallisesti yrityksen kautta.

Hinnassa ei pysty kilpailemaan isojen tehtaiden kiinassa massatuotetuille vapoille, tuotteen kotimaisuusaste on yli 85% ja ulkolaisistakin osista ja palveluista käytämme mahdollisimman laadukkaita tuotteita, ja kuten sanottua, sarjat ovat pieniä eikä takana ole isoja pääomia. Koko homman idea alunperin oli se, että "minkälaisen vapon haluaisin jos saisin valita ihan mitä vaan" ja sen pohjalta suunnittelin laitetta ilman kompromisseja. Mutta kunhan saadaan nyt lopullinen malli lähiaikoina varastoon, niin antaa tuotteen puhua itse puolestaan :)

http://www.venusvaporizer.com/vaporisaattori2012.html

hirvimies2
VenusVaporizers Author

ViestiKirjoittaja hirvimies2 » 5.8.2012 7:26

Noniin, nyt saatiin esille video jossa nykyinen 2012 malli esitellään kolmessa minuutissa aika kattavasti!

http://youtu.be/sFE7MCL6k_M

Kuva

Elucka

ViestiKirjoittaja Elucka » 5.8.2012 13:09

Pitkään olen jo ettiny hyvää ja kohtuuhintaista vapoa ja täytyy sanoa että löydettyäni tuossa puoli tuntia sitten Venus vaporisaattorin, kyseinen vehje vakuutti täysin! Hetken sivujen selailun ja videoiden katselun tulos: 1kpl tilattu! Aina valmiina tukemaan kotimaista laatua :yes: Toivottavasti saan laitteen pian testiin, jotta voin mielipiteeni kertoa täällä :) Yksi kysymys kyllä olisi: mikä on max lämpötila vekottimessa? Ei pistänyt silmään lämpötilat sivuilta mistään.

Elucka

ViestiKirjoittaja Elucka » 9.8.2012 23:03

Tänään töissä tyttöystävä laittoi viestiä kotoa ja kävimme seuraavanlaisen dialogin:

Tyttöystävä: "Oli tullut postilaatikkoon tommonen lappu millä haetaan postista paketti!vapo?"
Minä: "Oiskohan?!?! :D vähä huippu jos on!! :DD"
Tyttöystävä: "Mikä muukaa se vois olla :D ON SE MUUTEN SE! VS PRODUCTS vantaalta :D"
......

WOHOO! Nousi kyllä fiilikset tylsän työpäivän viimeisillä tunneilla kattoon!
Tosi nopeata toimintaa; sunnuntaina 5.8. tilasina ja nyt torstaina 9.8. tuli, vaikka sivuilla luki että "ei varastossa, toimitusaika 10päivää" :yes:

Töiden jälkeen hain paketin postista, hypistelin kotona hieman, luin ohjekirjasen, annoin vapon käydä jotain 15-20 minuuttia täysillä ilman kupua, jotta kaikki rakennusvaiheen öljyt palaisivat. Kyllähän siittä sitä savua tuli, onneksi en suoraan heittänyt matskuja sisään ja kupua päälle, kiitos ohjeiden ^^

Ensimmäinen polttokokemus:
Kahdet sav.. kröhöm.. höyryt otettua, huhhuh! :yes:

Todella hieno koko kokonaisuus, puu miellyttää punaisia silmiä ^^

Jos nyt väkisinkin jotain pientä "negatiivista" hakemalla haetaan, niin säätönupikassa voisi olla jokin piste tjms. josta näkee kuinka kuumalla laite käy. Eipä niinkään haittaa, piirsin punaisella tussilla pienen pisteen nupikkaan, problem solved. Nuppi vähän "tökkää" puolessavälissä kun sitä pyörittää, joten pisteen voi piirtää puoleenväliin ^^

Todella hyvä vehje! Suosittelen kaikille lämpimästi! Kaapissa vielä iso purkillinen humalan kukintoja; "Tunnettu lääkekasvi, rauhoittaa ja rentouttaa ilman päihdyttävää vaikutusta. Sitä käytetään myös helpottamaan unensaantia, ja parantamaan ruokahalua sekä ennenaikaista siemensyöksyä."

Kuva
By elucka at 2012-08-09

Kuva
By elucka at 2012-08-09

Hyviä höyrystys hetkiä! :mrgreen:

hirvimies2
VenusVaporizers Author

ViestiKirjoittaja hirvimies2 » 11.8.2012 11:37

Mukava kuulla että miellytti. :)

Nyt on meillä meneillään verkkosivujen uudistusprojekti viikonlopun aikana, joten www.venusvaporizer.com sivusto ei ole toiminnassa, mutta verkkokaupan puoli on vielä entisellään ja sen löytää osoitteesta www.venusvaporizer.mycashflow.fi

edit.
Nyt on uusi nettikauppa saatu jo toimintaan, ja löytyy osoitteesta www.venusvaporizer.com/shop
Viimeksi muokannut hirvimies2, 16.8.2012 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Murre

ViestiKirjoittaja Murre » 12.8.2012 23:24

Kuulin tänään ensimmäisen kerran, ihastuin, tilasin heti tänään! Hienoa työtä! Odottelen pakettia kieli pitkällä :D <3 Kokemuksia postaan kun saan laitteen hyppysiini ::)

GreenQQ

ViestiKirjoittaja GreenQQ » 21.8.2012 17:35

Olisi mukavaa kuulla lisää kokemuksia käytöstä.. Aikaisemmin kysyttiin venuksen maksimi lämpötilaa, mutta vastausta ei ole tullut?

Murre

ViestiKirjoittaja Murre » 21.8.2012 21:51

GreenQQ kirjoitti:Olisi mukavaa kuulla lisää kokemuksia käytöstä.. Aikaisemmin kysyttiin venuksen maksimi lämpötilaa, mutta vastausta ei ole tullut?

Moro, hyvä kun kysyit, olin jo unohtanut lupaamani käyttökokemukset. :)

Noh, elikkäs tilaus oli noudettavissa kahden arkipäivän sisällä, ja kävinkin heti paketin noutamassa. Pakkaus oli asiallinen, sekä käyttöönotto myös helppo. Kannattaa muistaa alussa laittaa se vapo täysille joksikin aikaa ilman kupua, että mahdolliset liimat tjsp, palaa ensin pois, on nimittäin melko juvelan makuinen, ja kauhkot tuloo suusta ulos ku ottaa hyvät liimatötsyt höyrystettynä, ja päälle suussa maistaa kakkosnelonen niin ei ole järin herkkua. Vapo on myös reilusti pienempi mitä kuvittelin. (sehän ei ole huono!)

Noh, kun sain lämmiteltyä ylimääräiset maut pois, käyttö alkoikin jo sujumaan, ja koitin jo kukalla.

Noh, alkuun meinasi tulla itku. Höyryä tuloo ja kukka muuttaa väriä mutta ei koppaa ollenkaan...

Menin vähän vitutuspäissäni sohvalle istuskelemaan, heitin hyvän biitin soimaan, ja hetken kuunneltuani tajusin olevani ihan pilvessä :D
Meno oli letkeetä, istuskelin sohvalla välillä höyryjä ottaen, ja hyvin toimii. Ikinä en ole jaksanut höyrystää täysin loppuun EN YHTÄ AINOATAKAAN pesällistä, en edes puolta pesällistä. Olen koittanut hyvää PL:llää, toimii, maku vähän erikoinen, mutta ehkä se kuuluu asiaan. Kun pesästä on "polteltu" 1-2 kertaa, olen tyhjentänyt pesän vaikka höyryä tuleekin yhä, ja kääntänyt jopon, sekin vielä toimii. :)

Tähän asti olin polttanut joposta, älystä ja useimmin bongista. Kun on tottunut hengittämään polttonsa savuna, esim. röökiin miksattuna, on tuo TODELLA outo laite. On tottunut siihen että muut savukaasut yms. aiheuttaa sen että poltto ''koppaa'' käytännössä välittömästi.

Sanoisin että tuolla vekottimella kun höyryttelee, vaikutus on lähinnä ehkä syömistä vastaava pilvi, mutta alkaa kuitenkin huomattavasti nopeammin toimimaan. (n. 2-5min)

Eri settien erot maistaa hienosti tällä, paria erää koittanut. Tämä on mielestäni mahtavaa :D Siis oikeasti, se maku <3 Hajujahan tuo ei juurikaan päästele, elikkä höyryttely sisällä on mukavaa. Tähän kun lisää vielä sen, että itse vapo kun niin kivan näköinen että tuosse se nököttää telkkarin vieressä... :)
Otin kerran mukaani puistoon tuon, akku täynnä. Kolme eri kertaa polttelin, jokaisella kerralla n. 5 imaisua, keuhkot tyhjästä täyteen, ja muutamat frenditkin koitti, ja melkein samanverran ottivat, ja ei tuosta ainakaan akku loppunut, joten olen tyytyväinen. :)

Hmm... Itse piirsin tehonsäätöpotikkaan pisteen, ilmoittamaan potikan asentoa, helpottaa huomattavasti. (Paras tapa lienee pyörittää potikka n. puoli kierrosta, jolloin kun tarkasti tunnustelee, tuntee potikan ''töksähtävän''. Kun se tökkäs, piirsin suoraan ylöspäin pienen viivan potikkaan. :)

Pesää ei saa kuumana irti ilman hanskoja, sormet palaa. (yllätys?)

Yhteenveto:

Kun hankit laitteen, LUE KÄYTTÖOHJE! Sisältää paljon hyödyllistä, sekä tärkeää tietoa vapon huollosta/käytöstä.

Lämpötiloja ei kukaan osaa sanoa, mikä on millekkin hyvä, itse säädin tehoa ''nollasta'' ylöspäin niin kauan, että alkoi kurkussa tuntumaan pahalta, ja sitten vähän takaisinpäin. Aina imiessä boostinappi pohjaan. =)

Kaikenkaikkiaan mielestäni hyödyllinen ostos, mutta kannattaa avata paketti semmoisena päivänä kun ei vituta, ja on aikaa tutustua vapoon, löytää mieleisensä säädöt, eikä heitä heti kirvestä kaivoon jos pilvi ei jysähdä päähän kuin miljoona volttia, vaan säätää, epäonnistuu ja säätä uudelleen, kyllä se sopiva löytyy, ja sit toimii! :)

Itse nykyään vapotan ensin kaiken, jonka jälkeen lyön jointtiin. Määrä joka lyödään vapoon, ja riittää melkein koko illaksi n. kolmelle ihmiselle, ja kun vapottelut on vapoteltu, määrästä voi kääntää vielä jointin, mutta ilman röökiä tulee melko lamamallin jopo.
Eli yritin siis sanoa, että pienemmät määrät riittää nykyään, kuin ennen. (ns. alle yhden jopon tarpeista polttaa n. kolme ihmistä illan.)

Suositteluni, ja suosittelen myös että tilaa metrin ainakin letkua lisää, mielestäni alkuperäinen on törkeän lyhyt. (just sitä letkua mistä imetään)

Kaikenkaikkiaan arvosanaksi antaisin 4/5.

Mitä parannuksia vaadittaisiin?

Pidempi letku vakiona mukaan, sekä kaksi pesää vakiona mukaan, niin täydet pojot.

KYSYKÄÄ hyvät ihmiset, voin testailla eri juttuja, kertoa kokemuksia sekä vastailla kysymyksiin, ja teen sen jopa mielelläni :)

Hauskoja höyryjä vapon parissa..! :)

-Murre

GreenQQ

ViestiKirjoittaja GreenQQ » 22.8.2012 12:04

Mitäs tohon nyt muuta sanois ku säästökuuri kutsuu ja tilauksen kautta testailemaan miten soveltuu omaan käyttöön. :D

Palaa sivulle “Kaupalliset toimijat”