Venus Vaporizer (www.venusvaporizers.net)

Yritysten ja kaupallisten toimijoiden oma keskustelualue. Rekisteröitymällä Hamppuforumille, voit kysyä toimijoilta sinua kiinnostavista tuotteista.
Alueen säännöt
Alueella voit kysyä kaupallisilta toimijoilta ja yrityksilta mm. sinua kiinnostavista tuotteista ja palveluista. Yrityksen henkilöstön tunnistat käyttäjätunnuksista joilla on arvonimi "Author".

Tiedotteen alla olevat yritykset ovat oikeutettuja mainostamaan tuotteitaan ja kampanjoitaan viestiketjussaan.
Hiihtävä Marley

Re: www.venusvaporizer.com/

ViestiKirjoittaja Hiihtävä Marley » 25.9.2013 10:50

Pekka_Potti kirjoitti:...

Ei toiminut kaakonteko kupuun; tai onnistui toki, mutta noin vuoden vanha kertaakaan putsaamaton kupu ei aiheuttanut kummempia pärinöitä. Möyskään jo höyrystelty kukka ei leivottaessa enää pärähtänyt. Molemmat saattoi toki johtua kovasta tolesta... :roll:

Keittelin tuota kupua sisältöineen kuumavesihauteessa kattilassa viime kerralla ainakin ~1h niin, että vesi kiehui juuri ja juuri. Huomasin vasta nyt mainita, että kaakaon kanssakin nuolijan tai muun kaapimen käyttö on hyödyllistä, koska ne tahmat saattavat olla suhteellisen tiukasti sisäpinnassa. Nuolijan kanssa sisäpintojen kaapiminen oli melko antaumuksellista touhua viime kerralla. Itse pyöriskelen pari kertaa per viikko-toleilla, joten saattaa olla, että toleranssitonttu saattaa sabotoida monien päräyttävät suunnitelmat. :wink:

Ainiinjoo, toki silläkin saattaa olla merkitystä, että olen aina kumonnut kupusetit tyhjään vatsaan. :)

Pekka_Potti

ViestiKirjoittaja Pekka_Potti » 26.9.2013 18:47

Kyllä mullakin meni tyhjään vatsaan; itse keittelin noin puolitoista tuntia vesihauteessa ja raaputtelin lusikalla kookosöljyt sisässä. Tole tehny tenät varmaan...

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 29.9.2013 9:10

Tuohon verkkoon, jonka läpi höyry menee letkuun, kertyy tosiaan jäykät määrät sitä itseään. Paikallaan olevan verkon puhdistamista helpompaa on irrottaa pyöreän levyn neljä kiinnitysruuvia, nostaa levy pois paikaltaan ja vaihtaa verkko uuteen. Bongeille tarkoitetut pesäputkiverkot menevät lähes sellaisenaan, voit leikata sivuleikkureilla aavistuksen reunasta pois tai asettaa sen sellaisenaan hieman koveraan muotoon, jolloin se loksahtaa paikalleen vaivatta.
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

hki420

ViestiKirjoittaja hki420 » 3.10.2013 11:52

30.9 tilasin. innolla odotan pakettia. normaalisti poltan sen 1.5 gr päivässä niin onko tällä laitteella odotettavissa minkälaisia säästöjä budin määrissä...?

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 3.10.2013 12:05

Itsellä menee n. puolet vähemmän, enemmänkin periaatteessa jos säästää vapotetun budin kokkaamista varten.
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 3.10.2013 12:10

hki420 kirjoitti:30.9 tilasin. innolla odotan pakettia. normaalisti poltan sen 1.5 gr päivässä niin onko tällä laitteella odotettavissa minkälaisia säästöjä budin määrissä...?

säästät ainakin puolet jos opettelet säästäväisen tekniikan vaporisoida..eli siis et puhalla höyryjä ulos keuhkoistasi. Ensin tyhjennät keinot, sitten imaiset sisään 1/3 keuhkon tilavuudesta höyryä ja loput raitista ilmaa päälle. Höyryt jää sinne syvälle ja pystyt hengitteleen sisään ja ulos kuitenkaan tyhjentämättä keuhkoja kokonaan ennenkuin kaikki höyryt ovat kadonneet sisääsi...
Varoituksen sana tästä saatat tulla todella pilveen tällä tekniikalla.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 3.10.2013 12:16

oldirty kirjoitti:...

säästät ainakin puolet jos opettelet säästäväisen tekniikan vaporisoida..eli siis et puhalla höyryjä ulos keuhkoistasi. Ensin tyhjennät keinot, sitten imaiset sisään 1/3 keuhkon tilavuudesta höyryä ja loput raitista ilmaa päälle. Höyryt jää sinne syvälle ja pystyt hengitteleen sisään ja ulos kuitenkaan tyhjentämättä keuhkoja kokonaan ennenkuin kaikki höyryt ovat kadonneet sisääsi...
Varoituksen sana tästä saatat tulla todella pilveen tällä tekniikalla.

Tätä tekniikkaa mainostelit vissiin aiemmin jo ketjussa, josta sen itse bongasin. Vielä ei mene täydellisesti vaan jonkun verran höyryjä pääsee ulos. Mutta vrt. nopeaan sisään-ulos -vetoon niin todella paljon vähemmän tulee pihalle. Ja kyllä, pilvet ovat uskomattomia :D.

hki420

ViestiKirjoittaja hki420 » 5.10.2013 15:27

oorrraide! mainiota.

zameli

ViestiKirjoittaja zameli » 17.11.2013 0:11

Tervehdys!

Oletteko kuulleet Venuksen valmistajasta mitään tai siitä mistä hänet voisi tavoittaa? Ostin pari viikkoa sitten Venus vapon ja pari päivää käytettyäni sitä se meni rikki. Se lakkasi toimimasta, en tiedä miksi. Se lakkasi reagoimasta mihinkään! Ensin luulin et akku oli loppunu mut kun kytkin sen laturiin ni mitään valoja ei syttyny, eikä se reagoinu mihinkään. Seuraavana päivänä kokeilin uudestaan laturiin ja sit se alkoi vilkkua. Ajattelin et ok se toimii ja kalibroi akkui. Mut parin tunnin latauksen jälkeen se välkkyi edelleen eli jotain siinä on vialla. Jos sen käynnistää Boost nappulasta niin et se ei oo laturissa siihen tulee punainen valo n. 2 sekunniks, mikään muu valo ei syty, sit se sammuu. Onko kellää muulla ollu tällasta ongelmaa? Olen lähettänyt sähköpostia asiasta mutta tuotteen valmistaja ei ole vastannut, myöskään hänen kotisivuillaan ilmoittama numero ei ole käytössä... Onko teillä kokemuksia palautuksista? Onko ollut asiallista toimintaa? Itse olen vähän pettynyt, mut voisko hän olla lomalla tai jotain...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!

AhmattiKatti

ViestiKirjoittaja AhmattiKatti » 19.11.2013 7:38

Lähetetty 19.11.2013 7:24:
zameli kirjoitti:Tervehdys!

Oletteko kuulleet Venuksen valmistajasta mitään tai siitä mistä hänet voisi tavoittaa? Ostin pari viikkoa sitten Venus vapon ja pari päivää käytettyäni sitä se meni rikki. Se lakkasi toimimasta, en tiedä miksi. Se lakkasi reagoimasta mihinkään! Ensin luulin et akku oli loppunu mut kun kytkin sen laturiin ni mitään valoja ei syttyny, eikä se reagoinu mihinkään. Seuraavana päivänä kokeilin uudestaan laturiin ja sit se alkoi vilkkua. Ajattelin et ok se toimii ja kalibroi akkui. Mut parin tunnin latauksen jälkeen se välkkyi edelleen eli jotain siinä on vialla. Jos sen käynnistää Boost nappulasta niin et se ei oo laturissa siihen tulee punainen valo n. 2 sekunniks, mikään muu valo ei syty, sit se sammuu. Onko kellää muulla ollu tällasta ongelmaa? Olen lähettänyt sähköpostia asiasta mutta tuotteen valmistaja ei ole vastannut, myöskään hänen kotisivuillaan ilmoittama numero ei ole käytössä... Onko teillä kokemuksia palautuksista? Onko ollut asiallista toimintaa? Itse olen vähän pettynyt, mut voisko hän olla lomalla tai jotain...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Itselläni kävi seuraavanlaisesti:
Ostin joku vajaa 2kk sitten venusvapon ja kerkesin käyttää sitä vajaa viikon kunnes jotain tapahtui. En ollut tiputtanut laitetta tai muutenkaan kohdellut sitä huonosti, mutta yhtäkkiä laite ei enään toiminut. Jos laitto lataukseen, niin ei latautunut ja punainen valo vilkkui vaan hypernopeasti.. Yllättäen laitteen sai kuitenkin toimimaan kun sitä kallisti tietynlaiseen etukeno asentoon..

No meni hermot ja vaihoin polttelu vehjettä ja olin kuten myös sinä aika pettynyt. No joku aika sitten sisuunnuin ja lähetin mailia valmistajalle.. Oli kuulemma jokin "kokoomis vika". Palautin postissa (ilmaiseksi) ja tuli takaisin täysin kunnossa vajaassa viikossa. Oli vielä asetoonilla puhdistettu osat (ne oli käytössä jo hieman likaantuneet) ja vaihdettu uusi lasikupu. Laite toimii nyt täysin ongelmitta :yes:

Eli laita mailia tänne--> info@venusvaporizer.com

Lisätty 14 minuutin jälkeen:

Näin nyt paremmin venusvapoon tutustuneena voisin itsekkin laittaa jotakin kokemuksia..

Parhaimpaan vapotustulokseen olen päässyt kun olen esilämmittänyt kasvimateriaalia sen 2-3 minuuttia ja sitten asettanut vapon säädön noin 70%:iin maksimista.
Tämän jälkeen keuhkot tyhjäksi ja imetään n.70% keuhkojen tilavuudesta höyryä ja raikasta ilmaa perään. Pidän höyryjä sisällä sen 20-30sek ja sen jälkeen hieman puhallan ilmaa ulos ja sitten taas hengitystä sisään. Tämä pari kolme kertaa. Ensimmäiset 1-3kolmet höyryt on mielestäni vielä heikot, mutta seuraavat n.10-12 imukertaa tomii hyvin.

Jos jointtiin vertaa niin hyötysuhde on mielestäni lähes kolminkertainen ellei ylikin ja bongiinkin nähden lähes tuplat. Mutta yhden haittapuolen olen havainnut..
Kun tolet on taivaissa, niin itse en ainakaan jaksa vapotella mitään kolmea neljää pesää putkeen (yhteen pesään saa kuitenkin tuhrautumaan aikaa 20-30minuuttia jos vapottaa sen huolellisesti), joten olen kokenut hyväksi vapottaa yhen kopan ja sitten vielä bongista yhet tai kahet pesät.

Eli ainakaan itse en tule toimeen vain tällä venusvapolla. Olenkin miettinyt jos hankkisin toisen samanlaisen ja imisin sitten kahesta putkesta samaan aikaa? Tai sitten hankin volcanon tohon rinnalle. Myöskään aamuisin en voi oikein venusvapoa käyttää sen hitauden takia. Aamu sativat kun pitää välillä saada imastua 5-15minuutin sisään.

mikapetteri

Re: Venus Vaporizer (www.venusvaporizer.com/)

ViestiKirjoittaja mikapetteri » 28.1.2014 17:11

Onko tuolta kukaan viimeaikoina tilannut mitään? Ihmetyttää, että sivuilla oleva numero ei ole käytössä, uskaltaakohan tuolta mitään tilata?

Siemenlinko

ViestiKirjoittaja Siemenlinko » 28.1.2014 23:20

mikapetteri kirjoitti:Onko tuolta kukaan viimeaikoina tilannut mitään? Ihmetyttää, että sivuilla oleva numero ei ole käytössä, uskaltaakohan tuolta mitään tilata?

Tilasin tuolta viime keväällä ihan onnistuneesti ja ainakin silloin asiakaspalvelu toimi sujuvasti.

Itse vapo kesti minulla hieman alle 11 kk päivittäistä käyttöä mutta sitten laitteen mukana tullut halogeeni kärähti. Korvasin sen uudella mutta 1kk sisällä koko vekotin lakkasi toimimasta ilmeisesti polttimon kontaktivian vuoksi. Mukana tulleet ohjeet olivat aika minimalistiset eikä niissä ollut esim. mainintaa siitä minkälainen polttimo laitteeseen on tarkoitettu. Polttimon vaihto oli myös varsin hankalaa. Kokeilen jo toista vapoa.
‎”Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti.”

- Jussi Halla-aho, Scripta, 23.3.2006

nam

ViestiKirjoittaja nam » 30.1.2014 16:44

mikapetteri kirjoitti:Onko tuolta kukaan viimeaikoina tilannut mitään? Ihmetyttää, että sivuilla oleva numero ei ole käytössä, uskaltaakohan tuolta mitään tilata?

Itse uskaltaisin ainakin tilata/tilaisin, jos olisi mitä tilata. Tuotteet on siis nähtävästi loppuneet ja missään ei mitään ilmotusta onko lisää tulossa vai ei?

Ankka

ViestiKirjoittaja Ankka » 9.2.2014 17:03

Tällä hetkellä kolmen viikon toimitusajat, koska tuotteita ei tosiaan ole varastossa. Itse tilasin parisen viikkoa sitten ja mitään ei kuulunut, kun yritin sähköpostilla ja puhelimella tavoittaa. Lopulta sain viestin, että on ruuhkaa ja tavaraa vähän. Ensi viikolla pitäisi saapua tuote.

Aikoivat laittaa nettisivuille isomman kyltin asiasta. Itse en huomannut tilatessani mitään ilmoitusta asiasta.
kvaak kvaak

Ankka

ViestiKirjoittaja Ankka » 12.2.2014 20:57

Vapon kävin tänään hakemassa postista, viimeinkin sain sen käsiini :) Eli tilaus onnistuu, mutta kestää sen kolme viikkoa toimituksessa.

Nyt lähtee testiin :P
kvaak kvaak

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 14.2.2014 16:15

Välillä sammutetun Venuksen led vilkkuu heikosti omia aikojaan. Kellekään muulle tullut vastaan?

Ei ole toimintaan vaikuttanut onneksi.

Elucka

ViestiKirjoittaja Elucka » 15.2.2014 14:36

Voisimpa ajankulukseni jaella omiakin kokemuksia Venuksesta kun on tuota laitetta tullut jo puolitoista vuotta käytettyä ja rehellisiä ruusuja sekä risuja olisi jaettavana.

Tosiaan ostin kyseisen vaporisaattorin loppukesästä 2012 ja about puolen vuoden ajan laite palveli moitteettomasti ilman pienintäkään vikaa, kunnes jotain tapahtui. Vapolle kävi ilmeisesti kuin muutamille muillekin Venuksille tekstien perusteella, eli kun vapon laittoi päälle niin punainen valo alkoi välkkyä kuin hullu ja yhtäkkiä se lakkasi ja saattoi alkaa itsestään uudestaan välkkymään. Joskus vapo myös käynnistyi itsestään ja alkoi taas välkkymään vaikkei siihen ollut kukaan koskenut pitkään aikaan. Ja tosiaan vika ei ollut pelkässä ledissä, sillä laite ei myöskään lämmenyt eli laite käynnisteli ja sammutteli itse itseään. Samoihin aikoihin muidenkin ongelmien kanssa petti vaposta yllättäen liimaukset takapaneelista, mutta sain sen liimattua helposti takaisin. Eipä mennyt kauaa kun yhtäkkiä petti etupaneelin liimaukset kun vedin letkua irti, mutta sain senkin liimailtua takaisin vaikkakin se oli paljon vaikeampaa entä takapaneelin liimaus, koska liimauspinta oli edessä paljon rajallisempi. Hetken meni taas kaikki hyvin, kunnes säätönupin liimaukset pettivät.. Sain liimailtua takaisin senkin, mutta nupin liike meni todella tahmaiseksi. Olin sähköpostilla yhteydessä Venuksen valmistajaan ja kerroin tapahtumista. Liimausten kanssa oli ollut kuulemma ongelmia muutamien muidenkin kanssa, mutta he vaihtoivat liimatyyppiä eikä sen jälkeen ollut enää vastaavia sattumia tullut vastaan. Vaihtelimme siinä talven aikana muutamia viestejä ja sovimme, että laittavat korvaavaa laitetta rikkoontuneen tilalle ja näin tapahtui. Täytyy kyllä mainita tähän väliin, että todella ystävällistä ja hyvää asiakaspalvelua on ollut ja kaikki asiat ovat hoituneet kuin vettä vaan ilman mitään ongelmia todella ripeästi ja asiallisesti! Sain tosiaan sitten korvaavan, tuliterän laitteen hajonneen tilalle ja laite on palvellut täysin moitteettomasti ilman pienintäkään ongelmaa aina tähän päivään asti, eli kymmenisen kuukautta. Muuntaja tosin hajosi yhdessä vaiheessa ja säikähdin ihan helvetisti kun yhtäkkiä ei upouusi Venus enää latautunutkaan normaalisti vaan laturiin kytkettäessä ainoastaan punainen ledi syttyi, muttei virtaa mennyt laitteeseen kuin todella pieniä määriä, sillä ainoastaan todella pitkällä latauksella sai akun täyteen eikä akku pysynyt virroissaan käytön aikana vaikka laturi oli kiinni. Aloin epäillä muuntajaa ja ostin uuden laturin ja ongelma ratkesi kertaheitolla. Ilmeisesti muuntaja hajosi jotenkin ja alkoi antaa virtaa läpi vähemmän entä itse laite kulutti. Vanha Venus on ollut kaapin perällä käyttämättömänä nyt pitkän aikaa ja muutama päivä sitten tapahtui jotain ihmeellistä; se latautuu ja toimii täysin normaalisti! Ihan kuin siinä ei koskaan olisi vikaa ollutkaan! :shock: Pitää vielä testailla sitä että alkaako taas temppuilemaan, mutta ainakin tällä hetkellä näyttäisi toimivan ihan täydellisesti, saas nähdä.

Joistain ongelmistakin huolimatta suosittelen Venusta kaikille jotka haluavat saada yrttinsä höyrystettyä polttamisen sijaan. Venuksella saa takuulla ihan kaiken irti hampusta, kiitos hyvän lämpöelementin ja portaattoman lämpötilan säädön. Ihan varmasti niissä tuplasti kalliimmissa Volcanoissakin on niitä vikoja ihan samanlailla kuin missä tahansa täynnä tekniikkaa sisältävässä laitteessa. Kotimaisessa Venuksessa on se hyvä puoli, että takuu hommat on todella helppo hoitaa omalla kielellään eikä tarvitse lähteä lähettelemään toiselle puolelle maapalloa temppuilevaa laitetta korjattavaksi, myöskin asiakaspalvelu on Venuksella todella miellyttävää ja toimivaa. Ja onhan tämä nyt hitto vie ainakin miljoona kertaa kauniimpi ja näppärämpi laite entä suurin osa vaporisaattoreista! En kadu hetkeäkään että Venuksen ostin, tuhannet kiitokset mahtavasta laitteesta!

Olen puhunut! Kiitän, kumarran, kuittaan ja annan Venuksen viedä minut jatkossakin hampun luovuuden, rentouden ja mietiskelyn mielenkiintoiseen todellisuuteen :)
Sinä olet Jumala
Jumala on Rakkaus
Rakkaus on Kaikkeus
<3

ambient
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja ambient » 17.2.2014 18:37

Tietääkö kukaan mistä tohon sais jonku näppärän ja suoraa sopivan suulakkeen vai joutuuko ite veisteleen? Olis kätevä lisä tohon tylsään letkuun ja tarvittaessa voi vaihdella jos on paljo kuolapenoja imemässä.. Ja tohon silikoniin tarttuu muutenki kaikki mähmä..

antsoi

ViestiKirjoittaja antsoi » 23.2.2014 1:20

Hoi, hyvä vehe mie sanon! Kolmisen viikkoa ollut nyt käytössä, ilmeisesti liiankin kovassa kun tänään jouduin polttimon vaihtamaan. :laugh: Vai mitenkäs pitkään muilla on poltin kestänyt? ps. Polttimon vaihto sujui näppärästi kun laittoi halogeenin venuksen imuletkuun kiinni ja ei muuta kuin paikoilleen työntö ja tyytyväinen ilme :mrgreen:

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 23.2.2014 5:17

antsoi kirjoitti:Hoi, hyvä vehe mie sanon! Kolmisen viikkoa ollut nyt käytössä, ilmeisesti liiankin kovassa kun tänään jouduin polttimon vaihtamaan. :laugh: Vai mitenkäs pitkään muilla on poltin kestänyt?

Syksystä asti ollut käytössä eikä vielä ole täytynyt vaihtaa. Varapolttimo kyllä jo valmiiksi hollilla.

Palaa sivulle “Kaupalliset toimijat”