pahimmat tilanteet paukuissa

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
sokdon

Re: pahimmat tilanteet paukuissa

ViestiKirjoittaja sokdon » 25.4.2014 15:00

Eilen tapahtu nii kuumottava juttu et pakko kertoo. Kaverin kans hiisattin meitsil sisällä niinku normaalistiki. Kaveri lähti himaan joskus klo 24 aikoihin. Vähän sen jälkee menin käymää kusella, kunnes huomasin et rappukäytäväst kuuluu jotain ihme metelii. Avasin välioven, laitoin korvan ulko-oveen kiinni.. Samantien kuulin koiran "nuuhkuttavan" tai haistelevan meitsin ovea, ja samal kuulin oven takan seisovan kaks henkilöö, ku toinen sano toiselle et: "ei oo tää, ei oo tää". Jatkoin kuunteluu, huomasin et ne siirty koiransakaa käytävän toiselle puolelle, vedin oven kii. Isois kuumotuksis kuitenki päätin viel kerran kuunnella et mist on kyse, samantien ku avasin välioven kuulin selvästi ku koira juoksi käytävän toisest päästä ihan mun ulko-oveen kiinni. Sen jälkee vetäsin oven kiinni ja en miettiny asiaa. Voisko olla mahollista et kytät tekee yöllä jotai "tarkastuskäyntejä" koirankaa? Autoo ei ainakaa pihalla näkyny.. Oven oisin muuten avannu ja kattonu et kuka siin käytäväl tohon aikaan metelöi mut ku sattuu olee alkavat projektit käynnissä..
Roy Bean

laiho
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja laiho » 25.4.2014 15:14

Zilokki kirjoitti:Tässä nyt on pari vuotta jatkunut tää morkkis, hävettää, vituttaa jne. Meni koko seurueen ilta pilalle.

Älä nyt tommosia enää märehdi. Jos muija jaksaa muistutella niin vaihda se.

Ens kesänä vedät liikaa [mehujäätä] siellä festareilla niin saavat kunnolla ihmeteltävää :D

(-ylläpito)

Mezz

ViestiKirjoittaja Mezz » 30.4.2014 20:43

Kerrankin uskaltauduin kauppaan pikku paukuissa niin enkös onnistunut jotenkin samaan kortinlukijan jumiin :x. Takana vielä pitkä jono..:foil: Seuraavalla kerralla varaan käteistä..

KhylKhyl

ViestiKirjoittaja KhylKhyl » 19.5.2014 12:31

Zilokki kirjoitti:Pari kesää sitten eräillä festareilla tutustuin kaveriin joka selkeästi poltteli, siinä vaiheessa en ottanut sen enempää puheeksi(Isobroidi oli mukana, ei ole vastaan, mutta ei ihan hirveästi taida arvostaakaan).
Siinähän oli tietysti se pari päivää juotu ja nukkuminen jätetty vähille. Taisi olla lauantai, siinä puolenpäivän aikaan kun lähdettiin muijankaa suihkuille kävelemään. Siinä jonottaessa tämä kaveri käveli ohi, pari sanaa vaihdettiin ja otin itse puheeksi että olisiko ollut myyntiin asti. Reilu kaveri kun oli, sanoi että ei myy mutta tarjoaa(heti), emmin vähän mutta suostuin lopuksi. Muija mukaan ja haettiin kaverin teltalta älyvati ja pullo "löytyi" matkalla rannalle.
Heti siitä asti kun olin suostunut mukaan, oli selkärangassa jotenkin paskat vibat, mutta enää ei voinut perääntyä.
Sopiva spotti löytyi rannalta, jälkeenpäin ajatellen sekin oli ihan näkyvillä, mäen päällä vielä kaiken huipuksi.
Siinä älyä viritellessä kaveri kertoi lajikkeen olevan chrystallia lappeenrannasta, jännitys kasvoi.
Viimein itse asiaan, kierrokset siinä sauhuteltiin ja ensin tuntui ettei tässä mitään. Muija tosin sanoi ettei enempää ota.
Tämän kaverin kanssa sitten siinä parit savut vedettiin, yhtäkkiä se jysähti kuin lekan isku: kaikki hidastui, ympärillä sumeni. Koitin skarpata siinä, mutta kroppa vain lähti kaatumaan, hämärästi muistan kuinka myös tämä kaveri kaatui.
Muija oli sen verran tolkuissaan että kyseli mikä olo. "Ei tässä mitään jne. mutinaa". Päässä näkyi vaikka mitä kuvia, kaavoja, lukuja, todella raju trippi.
Sitten se tuli mitä koitin välttää, oksennus. Olo oli kuin milläkin narkilla kun makaa rannalla ja oksentelee. Hämärästi kuului taustalla pmmp:n keikka, toisen kaverin oksennus, muijan nyt jo hätääntynyt kysely ja ohimenevien ihmisten ihmettelyt.

Ajantaju oli ihan mennyt, olokin jo vähän helpotti. Kaveri oli tokennut, pyysi anteeksi, häipyi ja jätti loput savut paperiin käärittynä meille.
Muija oli peloissaan kun ei saanut mua siitä ylös, ilmeisesti oli jo mennyt tunteja. Oli sitten epätoivoisena soittanut veljeni paikalle.
Veli siinä ihmetteli että miten viinasta noin sekaisin oot mennyt, muija siinä sitten kertoi totuuden. Paikalle eksyi pari vartijaakin ihmettelemään, onneksi veli on pätevä suustaan ja sai puhuttua vartijat pois.
Jonkin aikaa mua oli yritetty saada tokenemaan, ei mitään vaikutusta. Taisiis, muistan että pään sisällä rupesin olemaan jo tolkuissa. Kuuntelin, vastailin, diggailin musaa, mutta kroppaa en pystynyt liikuttamaan vaikka kuinka koitin...
Veli ja muija sitten ottivat kantoon ja kantoivat telttaan. Jumankauta hävetti koko tilanne, taas se narkkifiilis kun porukka tuijotti.
Teltasta sitten heräilin vähän krapulaisena, kömmin ulos ihmettelemään että iltakin tullut jo. Bisse auki ja kyselin seurueelta että missäs artistit on kun on niin hiljaista?
Typeriä katseita ja vastaus että kello on kolme yöllä.. Siinähän se sitten meni koko päivä ja muijan sekä veljen ilta pilalle...

Savut lensi mäelle, sillä hetkellä ei huvittanut koko chrystalli. Jälkeenpäin on tullut haluja testata, maku oli muistaakseni ihan ok..
Veljenkin kanssa tuli jauhettua hommat läpi ja sanoin että polttelen. Ihan hyvin se sen otti, sanoi että itse ei ole kokemusta eikä tule, mutta ihan ok jos muut harrastaa. Muija sanoo vieläkin että oli todella pelottava tilanne, olin ollut ihan kalpea ja ilman tolkkua.
Tässä nyt on pari vuotta jatkunut tää morkkis, hävettää, vituttaa jne. Meni koko seurueen ilta pilalle.
Tiedossa oli että viina+valvominen+budi= ei hyvä. Olisi vaan pitänyt luottaa tuntemukseen ja kokemukseen ja jättää väliin... Noh, kyllähän tästä taas viisastuttiin, huonomminkin olisi voinut käydä :eiei:

Edit. Sori jos tuli sekavasti, muistelin samalla kun koitin kirjoittaa. Morkkis iski taas päälle :wall:

Joo älä stressaa tollasista jutuista, ne kuuluu asiaan. Kaikki sitä välillä enemmän tai vähemmän sekoilee :D On niitä nolompiaki juttuja sattunu, älä nyt kokonaan fiiliksiäs menetä. Perus sekoiluahan se vaan on, ei sen ihmeellisempää :D

K.I.D.S

ViestiKirjoittaja K.I.D.S » 2.6.2014 5:02

tämmönen tapahtui tuossa parikesää sitte kun olin 16 ja kaverin kanssa alottelemassa tätä hiisaus harrastusta käytii sillo aina mehtäs polttamassa istuskeltiin oloja siellä ku oli lämmin kesäki... 8) oltiin siinä sitten kalliolla joka on aika tien vieressä ja oltii siinä bongilla ja jäätiin savujen jälkee muutamat tupakit siihe viellä polttamaan ja kateltiin tien liikennettä ja huomattii sitte että siitä ajo toinen maija jo ohi ja heti sen perää mp ki tuli ja käännyttii sitte kattomaan selkämme taakse ja siinä oli sedillä tutka paikka vain 30metrin päässä meistä, eikä ollu mitää tietoo kauan ne siinä oli ollu ja järkyttävät kuumot iski päälle.

Noh rupesin siinä ihan "smootisti" pakkaamaan bongia reppuun ja keräilemään muutaki omaisuutta lähi alueelta talteen ja harkitsemaan pikaista mutta vähä eleistä poistumista paikalta. siitä kun sitte lähettii tallaamaan syvemmälle mettää ni tää mp kyttä ajaa semmoiselle 100 m pitkälle metsä polulle (oli ihan autollakin mentävä) ja pysähtyy siiihen kohtaan mistä oltiin abaut sekuntti sitten menty yli ja myö jatkettii vaa matkaa ja tunsin ku sen pollarin katse porautu mun takaraivoon ja sydän hakkas, henki salpas ja hiki virtas semmoisen adrealiini ryöpyn jälkee ja ne deeppi pajarit mitkä hetki sitten oltii poltettu ni ei ainakaa helpottanu yhtään :foil:
slumerican
high life

Daboulwee

ViestiKirjoittaja Daboulwee » 15.7.2014 10:49

Se että rottweiler juoksee vapaana ja tulee puremaan sua jalasta on tietenkin tilanne missä saattais vähän kuumottaa.. Hampaat kun uppoaa pohkeeseesi kuin hidastetussa elokuvassa.. Mutta ei nyt silti kuumottanut vaikka olihan se silti vähn hullu tilanne oli sitten paukuissa tai ei :) shokki kun on päällä ja lähtee pois niin siinätilanteessa tuntuu ettei enään paja oikein toimikkaan.. Sitä vähän niinkun selviää siitä :D mutta en suosittele kokeilemaan.

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 16.7.2014 23:39

Tää topicci on täynnä sellaisia tarinoita, joita varmaan jokaisella pajapäällä on kerrottavanaan iltaa vietettäessä. En itse kuitenkaan ollut päässyt tähän kirjoittamaan, joten olen odottanut tilaisuutta innokkaasti. Ei sillä, että minulla olisi sadistisia taipumuksia kuumottumisesta nauttimiseen… Tässä on kuitenkin pahin tilanteeni paukuissa.

Lähdin eräänä päivänä kävelylle, aikomuksenani tehdä iso lenkki maamme kauniissa pääkaupungissa. Mukaan oli, kas kas, pakattu jointti, jossa oli sekaisin kahta valikoimastani löytyvää suosikkilajiketta. Polttelin polttoni puiston siimeksessä ja suuntasin kohti Linnanmäkeä, ihmettelemään asioita matkallani kohti Töölönlahtea. Jo alkumatka oli hieno kokemus, kun kukka alkoi vaikuttaa ja toi ympäristöstä esiin uusia puolia.

Asiat alkoivat kuitenkin muuttaa suuntaansa, kun lähestyin huvipuistoa. Sulkemisaika oli tulossa ja suuri osa ihmisistä purkautui ulos, kun itse puolestani luovin vastavirtaan kohti sisäänkäyntiä. Ennen kuin ehdin harkitakaan kääntyväni takaisin, osui kuin ovelin agentti eteeni puiston järjestyksenvalvoja. Tämä halusi nähdä reppuni sisällön.
Reppuni sisällön??? Keuhkojeni kautta taivaan tuuliin kadonneen jointin lisäksi mukana oli minigripissä pari grammaa polttoa lisää, grinderi ym. tarpeelliset väsäystarvikkeet! Hallitsin kuitenkin kuumotukseni (tai sitten näytin vain tältä: :| ) ja muistin, että pakkasin kyseiset todistusaineistot aurinkolasikotelon sisään. Vartijakaan ei toki kopeloinut reppuani tullityyliin läpivalaisutarkkuudella, vaan vilkaistuaan toivotti hauskaa iltaa. Ja sitä se totta tosiaan olikin.

Tarinalla on myös opetus. Kätke todistusaineistosi myös kuljettaessasi niitä repun/kassin sisällä; se voi säästää nahkasi.

Jazz1
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Jazz1 » 20.7.2014 14:53

Kolme poliisia tuli hississä vastaan, kun olin lähdössä aamupäivällä töihin. Tämä mun asuttama kerrostalo on vielä varsinainen mummotalo, jossa keski-ikä 80v, joten en keksinyt mitään muuta syytä pollareille tulla visiitille. Päivä oli töissä aivan kamala, tapahtunut pyöri mielssä ja olin aivan varma että kotiin tullessa kaikki on myllätty. Vaan ei. Myöhemmin kuulin, että joku mummeleista oli kupsahtanut ja olivat olleet tekemässä kuolinsyyntutkintaa.

Edit: Selvin päin olin siis, mutta kuitenkin.

Cuje

ViestiKirjoittaja Cuje » 25.7.2014 20:31

Näitä on todella hauska lukea :D yleensä juuri kuumottavimmat tilanteet naurattaa jälkeenpäin. Itsellä oli melko kuumottava tilanne vastikään kun telkusta tuli Hitchcockin linnut. Katselin leffan sellaisilla fiiliksillä että ei jumalauta että on paska kauhu leffa ja miten tällainen on joitakin voinut pelottaa. Leffa loppui ja kattelin sitten lopuksi vähän aikaa jotain shaissea mitä yleensä yö aikaan tulee tyyliin ostos-tv tai chat ja sitten päätin vielä nousta käärimään jounin. Kas kas vähän ajan kuluttua kun katselin ikkunasta pihalle niin pihalla sijaitsevalla peruna pellolla oli n.50-150 linnun parvi syömässä ilmeisesti matoja kun oli vasta satanut :D jumavittu että säikähin sitä hommaa aluksi ja niin säikähti linnutkin kun koko parvi hajosi samantien taivaalle kun aukasin ulko-oven :D Kävin imaseen jounin ja menin sisälle niin linnut palasi takaisin pellolle. Kuva materiaalia tuli otettua tästä todisteeksi kavereille kun tuntui niin uskomattomalta että juuri ton leffan aikaan sattuu tämmöstä. Mulle ei yleensä tapahdu mitään ihmeellistä mut tää lintu homma oli kyllä kuumottavan todellista ja näin jälkeen päin ajateltuna toi naurattaa ihan sikana.

Terveisiä vaan kaikille jotka ovat katsoneet Alfred Hitchcockin - Linnut :laugh:

ganja69

ViestiKirjoittaja ganja69 » 30.7.2014 21:30

Se kun polttelin kaverin kanssa blunttia spotilla ja katselen ympärilleni kun kuulen kuin että joku puhuisi ja sitten näen että joku tyyppi katselee meitä,ilmeisesti oli vain paranoiaa. :think:

Grassy1

ViestiKirjoittaja Grassy1 » 19.8.2014 22:33

Olin firmassa X töissä ja samaisessa mestassa oli myös hyvä ystäväni hommissa... Oli sen verran lepsu päivä, että ennätin käydä himassa syömässä ja siinä ohessa nautin kevyet paukut (ENSIMMÄISTÄ kertaa työaikana kun kuvittelin loppupäivän olevan itsenäistä vasarointia). Tulin takaisin hommiin ja tiesin (luulin), että minun ei tarvitsisi kommunikoida kenenkään kanssa sillä tein itsenäistä prokkista. SITTEN tämä ystäväni saapui kertomaan ihan kusi sukassa, että pomo on helkkarin vihasena hänelle ja oli vaatinut minua myös keskustelemaan heidän kanssaan asiasta (olimme siis ystäväni kanssa olleet samassa kohteessa keikalla eräänä päivänä ja pomo oli kilahtanut väärin täytetyistä työmääräimistä tms...). Noh siinä sitten käveltiin pomon helkkarin pieneen toimistoon kuuntelemaan huutoa ja jouduttiin kökkimään siinä sen silmien alla. Ystävä sai potkut siinä rytäkässä ja meikä sai jatkaa vielä kyseisessä laitoksessa... Huhhuh tommosia kuumotuksia en oo tainnu ennen kokea harrastuksen parissa :pimp:
<3

Weed_Soul

ViestiKirjoittaja Weed_Soul » 21.8.2014 12:48

Parit raakapaukut bongista ja siitä samantien kävellen valintataloon, joka on noin sadan metrin päässä. Matkalla humahti päähän sillälailla, että koordinaatiokyky ihan vituilleen, päässä heitti, ihan kuin olisi ollut 4 promillen humalatilassa :foil: Ajattelin kokoajan että on päästävä kotiin pian, mutta pakko oli käydä vielä kaupassa, koska olin jo aivan liki ja syömistä oli saatava. Kauhea kuumotus, että kaikki ajattelee, toi on ihan mömmöissä :D Siellä kaupassa kuulin "mooro mitä äijä"? tunnistin sen kaverin ääneksi, jota en ole nähnyt ainakaan pariin vuoteen, ja joka ei tiedä harrastuksistani nykypäivänä. Ei jumalauta, mutisin varmaan ääneeni... Olin kuin en olisi kuullut kaveria ja yhtäkkiä silmissä alkoi sumentua, oli pakko mennä kyykkyyn hetkeksi :D Kaveri oli vähän kummissaan käytökseni takia ja myöhemmin oli pakko tunnustaa, että olin vain aivan vitun savuissa, ettei se luule mitään muuta. Ei enää savuissa kauppaan, tai ei ainakaan övereissä :doh:

Jaakkola

ViestiKirjoittaja Jaakkola » 22.8.2014 5:51

Tuli aiheutettua oman auton kolari, en ollut kuskina mut juttu on aika monimutkanen, siinä sitten hetkeä myöhemmin asfaltilla makaessani kun kelasin että nyt kuolen niin kuumotti hieman. :D Jossain kauempana viel joku tyyppi kännissä soitti 112 ja selitti et joku on jääny auton alle ku olin hypännyt sinne tielle jostain syystä makaamaan heti pamahduksen jälkeen. Bissee oli alla varmaan max 12 ja joku jointti poltin erään uuden tuttavan kanssa puoliksi ennen tätä, eikä ollut kyllä ainakaan mitään ihan perus budia, tiedä sitte että mitä oli mutta ainaki flippas semmosella tavalla että jälkeenpäin en edes tunnistaisi kyseistä ihmistä siinä olotilassa omaksi minuksi.

häiskä

ViestiKirjoittaja häiskä » 31.8.2014 12:03

Moro! :pimp: Eka viesti tälle foorumille, aattelin tulla kertomaan eilisen, jokseenkin kuumottavan tilanteen.
Olin mökillä ajelemassa crossillani pilvessä montuilla , ja aattelin lähtee ajamaan vähän pitemmälle jolloin joudun ajamaan kilvettömälläni crossillani parin asfalttitien yli.
Noh, n. 12km päästä mökiltä kumi meni umpipaskaks ja jouduin pysähtymään tien sivuun. Yhtäkkiä joku äijä pysähtyy ja kysyy että tarviinko apua, ja menin ihan paniikkiin ja tuijotin sitä kaveria suoraan silmiin varmaan viitisen sekuntia punasilla silmilläni. Se äijä rupes kyselemään että ymmärränkö mitä hän sanoo, ja sitten sain soperrettua että en tarvitse apua mun broidi hakee mut täältä. Se katto tosi epäilevästi ja häipy. Tunnin jouduin odotella veljeä kauheissa kuumotuksissa että soittaakohan toi jätkä kytät, ei varmaan olis tykännyt päihtymistilasta ja crossiajeluista. :?

NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 25.4.2015 16:03

Yrittää tunkea viritettyä hiirenloukkua yön pimeydessä, keittiökaapin ahtaasta sokkelista niin pitkälle, ettei karvaiset ja karvattomat otukset pääse siihen käsiksi.

Eräänä kuumana kesäpäivänä päätin vaihtaa grillin paikkaa takapihalle. Sihauttelun ja mietiskelyn jälkeen paikka löytyi. Olin siinä polvillani pohjaa tekemässä, kun kuuluu helvetinmoinen pamaus. Nostan päätä ja näen kuinka auto tipahtaa pyörilleen noin 10m päässä edessäni. Muumaman hiljaisen sekunnin jälkeen alkoi kirkuminen. Sitte kelataan vähän. Nyt ympärillä hyörii palomiestä ja poliisia. Kalustoa tuli mediheli, 2xambulanssia, 2xpaloautoa, poliisi sekä muutama muu palastuslaitoksen auto. Tilanteen rauhoituttua yritän jutella poliisien kanssa samalla kun ainoat päälläni olevat riekaleiset farkkusortsit kastuvat jäätävän hien puskiessa kehoni läpi. Tää 30m mitä kävelin poliisien kanssa pihan viertä, oli pisin matka mitä mä oon ikinä kävellyt! Ei muuta mut prkl kun jäi makkarat grillaamatta. :wall: T: Taittaja

caddict

ViestiKirjoittaja caddict » 17.5.2015 13:14

Oli siinä "vähän" tullut polteltua ja sitten menimme seikkailemaan kylälle. Tottakai heti tulee poliisiauto vastaan joka hidastaa ja poliisit tuijottavat meitä. Onneksi sitten ne jatkoivatkin matkaa. Oli Kukkaa jopoja/bluntteja ja piippu mukana. :pimp:

rehupekka

ViestiKirjoittaja rehupekka » 18.5.2015 7:05

caddict kirjoitti:Oli siinä "vähän" tullut polteltua ja sitten menimme seikkailemaan kylälle. Tottakai heti tulee poliisiauto vastaan joka hidastaa ja poliisit tuijottavat meitä. Onneksi sitten ne jatkoivatkin matkaa. Oli Kukkaa jopoja/bluntteja ja piippu mukana. :pimp:

Huhhuh, kyllä oli tiukka tilanne. :D

Daenerys

ViestiKirjoittaja Daenerys » 5.6.2015 20:25

Kerran poliisi pysäytti meidän auton, joka haisi kilometrin päähän pilvelle ja olihan siellä jos jonkin sortin polttovälinettäkin lattialla pyörimässä. Onneks kuski oli niin nokkela, että kun pistettiin pysähyksiin, niin hyppäs saman tien autosta pihalle ja käveli kyttiä vastaan kyselemään mikä tilanne. Me muut vedettiin sydän kurkussa röökiä että haisis vaan rööki autossa. No eipä niillä sitten muuta ku että takavalo oli palanu :lol:

Toinen kerta kun oli kohtalaisen paha tilanne, tapahtu kauppajonossa. Olin pienissä sievissä savuissa ja jono oli sietämättömän pitkä. Yhtäkkiä hirveä kuumotus päälle ja sykkeet nousee hikikarpaloiden kanssa helevetimoista kyytiä ylöspäin. Yritin vaan pitää itteni kasassa ja olin jo hetken varma, että pyörrynkökä mä, pitäskö vaan jättää ostokset ja rynnätä kaupasta pihalle?! No sitten tulikin oma vuoro ja kyllä kulkaa sellasella nopeudella näpytin tunnusluvut ja sanoin kiitokset, että ehkä suomen ennätys tuli tehtyä :)

NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 18.7.2015 16:05

Nalle Puh Ei juuri lisättävää. :shock:

bakedbaker

ViestiKirjoittaja bakedbaker » 18.7.2015 16:21

NupunTaitaja kirjoitti:Nalle Puh Ei juuri lisättävää. :shock:

Mitä, olitko se sinä tai oletko kokenut vastaavan?!? :shock: Tuon jälkeen ei varmaan enää paljon poliisia pelkäisi. :think:

Palaa sivulle “Kokemuksia”