pahimmat tilanteet paukuissa

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti

Re: pahimmat tilanteet paukuissa

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 1.3.2016 20:23

Mattojen sekä petivaatteiden tamppaus. Oikeesti. Ja tässä olin ihan itse pääosassa. :)

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 1.3.2016 20:33

NupunTaitaja kirjoitti:Mattojen sekä petivaatteiden tamppaus. Oikeesti. Ja tässä olin ihan itse pääosassa. :)

Kumpi olit, petivaate vai matto? Vai muuten vaan tykkäät piiskasta? :laugh:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

swazitime

ViestiKirjoittaja swazitime » 2.3.2016 7:49

NupunTaitaja kirjoitti:Mattojen sekä petivaatteiden tamppaus. Oikeesti. Ja tässä olin ihan itse pääosassa. :)

Totta turiset Taittaja,vittumaista hommaa ihan ilman savujakin! :evil:

NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 2.3.2016 21:27

Sam 1 kirjoitti:...
Kumpi olit, petivaate vai matto? Vai muuten vaan tykkäät piiskasta? :laugh:
No mä olin se piiska tietty. Mwah. :D

Settikeisari

ViestiKirjoittaja Settikeisari » 3.3.2016 20:29

pahin kuumotustilanne ehkä ollut viimekesänä. Käveltiin yhden kaverin kanssa kaupungissa ja yhtäkkiä kulman takaa tulee tuttu ja nappaa mukaan "pienille" savuille. No ei siinä muutaku jointti käryämään puiston penkillä ja takasin sen ensimmäisen kaverin luo joka ei siis polttanut. siinä jonkin aikaa käveltyä jäimme seisoskelemaan erään kaupan pihaan itse aivan omissa maailmoissa ja kaveri yrittää selitettä mulle jotain, kunnes näen poliisiauton kääntyvän meitä päin. Siinävaiheessa rupesin niissä sooseissa huppua nykimään päähän ja katsetta maahan. Auto pysähtyy hetkeksi meidän kohdalle mutta kaikeksi onneksi jatkaa matkaa. Ei toki mikään erityisen pelottava tilanne, mutta siinä vaiheessa se kyllä oli :laugh: Nykyään en juurikaan enää kuumottele mitään ja osaan olla myös normaalisti jos tilanne niin vaatii

marsuliini

ViestiKirjoittaja marsuliini » 5.3.2016 20:12

Asuessani kerrostalossa oli tapanani käydä imemässä jointti jossain kodin lähistöllä.
Pimeänä syysiltana polttelin jopoa pimeässä parkkiksen nurkkauksessa, josta lähdin jopon loppuvaiheessa kävelemään kohti kotiovea samalla poltellen.
Jostain nurkan takaa käveli nuorimies vastaan ja stumppasin äkkiä. Kiiruhdin kotiin ja kuulin kuinka rappukäytävässä ovi kävi ja askeleet johti alapuolella asuvan ukon asuntoon. Nuori mies kävi kielimässä ukolle että tähän rappuun tuli ganjabiksen polttelija.
Korva kiinni ovessani kuulin kuinka vanhempi mies sanoi rappukäytävässä kovaan ääneen " ja olet varma että se tuli tähän rappuun?!"
Kymmenisen minuuttia ne ramppasi rappukäytävässä ja itse pelkäsin oven takana.
Vuokraemännälle sanoin pois muuttaessani että muuten kiva kämppä, mutta samassa rapussa joku kasvattelee ja polttelee pilveä... :lol:

Cottoncandy

ViestiKirjoittaja Cottoncandy » 12.3.2016 18:28

Pahin oli varmaa se ku kaveri beatboxas ja mun psyyke ei kestäny sitä ja sen jälkee kaikki oli nii epätodellista. Menin mässyissä kauppaa ostamaa juotavaa ja suklaata ja kassalla sit totesin myyjälle et "älä puhu mulle, koska sua eikä näitä ihmisiä ole olemassa". Kylmän viileesti keräsin ostokset ja lähdin menee. Jokainen vastaantulija oli mun mielikuvitusta ja/tai jossai salaliitossa mun psyykettä vastaan.

edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 19.3.2016 2:04

Iski kauhea paskahätä, eikä ollut aikaa poiketa bussiaseman vessassa. No jouduin vääntämän antaumukselliset paskat onnibussin helvetin ahtaassa vessassa ja yllättäen pönttö ei vetänytkään. Oli vaikea pidättää naurua aina kun näki ihmisten menevän tai poistuvan vessasta ja loppumatkasta sieltä tuli ulos tyyppi joka tokaisi tarpeilleen menevälle kaverilleen "ei kannata".

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 19.3.2016 6:33

^Mikä noissa Onnibussin vessoissa aina mättää? Koskaan ole kuullut kenenkään valittavan muiden firmojen bussien saniteettitiloista. Onko se vaan sitä, että Onnibussilla matkustaa enemmän ihmisiä, ja kaikki tietenkin päättävät käydä jättämässä käyntikorttinsa? :D
~Revel among flowers of intoxicating fragrance, breathe the perfume of musk, eat hashish, and best of all, love, love, love...~
- Anton Tsehov

talibanviherpeukku

ViestiKirjoittaja talibanviherpeukku » 1.4.2016 21:10

Grillillä kävin niin unohin maksaa ja kävelin paikalta herkkujen kanssa pois, ihmettelin vain kun pari ohikulkiaa puhuivat jotain mistä en saanut selvää, kävelin vain nauraen pois ja reilun puolen tunnin päästä tuttu soitti grilliltä että jos viitsisin tulla takaisin ja maksamaan. Sen jälkeen ovat pyytäneet minua maksamaan ennen kuin antavat ruuan. :point:
they can kill you once
But they can't kill you twice

lcjuhis

ViestiKirjoittaja lcjuhis » 15.4.2016 12:51

Tapionpoika kirjoitti:^Mikä noissa Onnibussin vessoissa aina mättää? Koskaan ole kuullut kenenkään valittavan muiden firmojen bussien saniteettitiloista. Onko se vaan sitä, että Onnibussilla matkustaa enemmän ihmisiä, ja kaikki tietenkin päättävät käydä jättämässä käyntikorttinsa? :D

Johtuu varmaan siitä että onnibussilla yleensä tehdään pidempiä matkoja kuin muilla busseilla? Itsellä vastaavat kokemukset onnibussista, kiva seistä kusella siel pienes heiluvas kopis joka muistuttaa etäisesti jotain avaruuspalloa.

zod1ac

ViestiKirjoittaja zod1ac » 11.6.2016 12:59

Lähetetty 11.6.2016 13:51:
Kaverin kanssa vedettiin savut rapun edessä(oltiin polteltu jo yhdet) ja yhtäkkiä poliisi saapuu viereisen rapun eteen!! Siinä sitten paniikissa pois päin "älä katso taakse", "älä mee noin lujaa, ne epäilee", "me joudutaan linnaan". :lol: ..nurkan taakse piiloon ja kaikki meni hyvin :laugh:
----------
Lisätty 7 minuutin jälkeen:

Yksi oli kun jotain tuntemattomia, samalla pihalla asuvia venäläisiä rakennusmiehiä oli tuon grillikatoksen toisella puolella puhumassa pöydän äärellä. Siinä sitten kaverin kanssa katsottiin grillikatoksesta, että ne on mafioosoja jotka tulee tappaan meidät. Oltiin peloissaan kun ne tuli viereen istuun, huh huh! Oli pakko lähtee käveleen kun ei luottanut yhtään! :P :laugh:

Zidi

ViestiKirjoittaja Zidi » 1.9.2016 15:08

Oltiin polttelukaverin kanssa polteltu jo aamusta asti, kun illalla mässyt loppu ja niitähä piti lähteä hakemaan lisää lähikaupasta johon on matkaa noin 300 metriä. :D oli heikko rahatilanne just sillon, niin kävin verkkopankista tarkistamassa tilin saldon ennen kauppaan lähtöä, siellä oli 10e. Ei muutaku kauppaan ja kori täyteen vaikka ja mitä mässyä lähes sentintarkasti 10e arvosta. Kassalle kun pääsin, niin siellä oli hirmu jonot, jotka jo itsessäänkin aiheuttaa vitullisia kuumotuksia möyhyissä.. Nooh koitti maksun aika ja eipä kortti toiminutkaan! Kolme kertaa kokeilin tunnuslukua ja siruakin koitin putsata, mutta ei, maksua ei hyväksytty. :? Naama punasena hilippasin pois kaupasta jättäen ostokset kassalle. Kotiin kun pääsin niin menin heti verkkopankista katsomaan, että mihin rahat oli oikeen menny. No VIAPLAY oli tehnyt pikku yllärin ja vienyt kuukausimaksun juuri pahimpaan mahdolliseen aikaan. :lol: en käynyt varmaan kuukauteen siinä kaupassa. :D

Maniakki

ViestiKirjoittaja Maniakki » 27.9.2016 9:38

Zidi kirjoitti:Oltiin polttelukaverin kanssa polteltu jo aamusta asti, kun illalla mässyt loppu ja niitähä piti lähteä hakemaan lisää lähikaupasta johon on matkaa noin 300 metriä. :D oli heikko rahatilanne just sillon, niin kävin verkkopankista tarkistamassa tilin saldon ennen kauppaan lähtöä, siellä oli 10e. Ei muutaku kauppaan ja kori täyteen vaikka ja mitä mässyä lähes sentintarkasti 10e arvosta. Kassalle kun pääsin, niin siellä oli hirmu jonot, jotka jo itsessäänkin aiheuttaa vitullisia kuumotuksia möyhyissä.. Nooh koitti maksun aika ja eipä kortti toiminutkaan! Kolme kertaa kokeilin tunnuslukua ja siruakin koitin putsata, mutta ei, maksua ei hyväksytty. :? Naama punasena hilippasin pois kaupasta jättäen ostokset kassalle. Kotiin kun pääsin niin menin heti verkkopankista katsomaan, että mihin rahat oli oikeen menny. No VIAPLAY oli tehnyt pikku yllärin ja vienyt kuukausimaksun juuri pahimpaan mahdolliseen aikaan. :lol: en käynyt varmaan kuukauteen siinä kaupassa. :D

Mulla kävi täsmälleen tää sama juttu :D Paitsi että olin ostamassa 60 sentin patonkia (en muista syytä) lidlissä, pahimpaan ruuhka-aikaan. Hyi hitto ku hävettää vieläkin toi tilanne. :lol:

Teeonhc

ViestiKirjoittaja Teeonhc » 27.9.2016 15:30

Hahha, tässä yks päivä kävin iltalenkillä koiran kanssa ja polttelin jopon siinä samalla. Pääsin takaisin kotipihaan niin eiköhän naapuri tule siihen lässyttelemään kuinka on söpö ja ihana koira. :lol: Silmät oli kuin tomaatit ja yritin sille jotain änkyttää ja olin varma, että soittaa vielä kytät mun ovelle. No ei siinä samanlailla on tullut vieläkin koiraa rapsuttelemaan kun tuossa ollaan nähty. :yes:
Kasvatti kukan yks, kasvatti kukan kaks
Ei tienny kukaan ja teki mielen mukavaks
Nyt peruspentil on pöydäl kasa syytteit
Me ollaan kaikki ihan normaalei tyyppei.

Marjaana.fi

ViestiKirjoittaja Marjaana.fi » 6.1.2017 13:44

Kauan sitten vielä ollessani koulussa, olin pöllinyt broidilta hyvää laattaa ja safkiksella kehuskelin sillä kavereille. Pakkohan siitä oli lähteä polttelemaan ja sitten takaisin skoleen. Tilani oli ns. high as fuck, kun oppitunnin alussa maikka, entinen maajoukkuetason käsipalloilija ja muutenkin pelottava tapaus, kutsui mua nimeltä ja kysyi: "Käytätkö sinä huumeita?" Olin takuulla ihan valkoinen ja yritin änkyttää etten käyttänyt. Tilanne raukesi siihen, vaikka koko luokka takuulla tiesi mun olevan ihan pieruissa. Niin tosin oli muutama samassa ringissä ollut kaverikin.

Revontuli

ViestiKirjoittaja Revontuli » 7.1.2017 5:17

Edit
Viimeksi muokannut Revontuli, 8.1.2017 3:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Manalismiles

ViestiKirjoittaja Manalismiles » 7.1.2017 8:01

^Missä sä oikein pidät lompakkoa ja puhelinta jos ne on noin helposti jonkun huoran napattavissa? Hyvä, että sait kuitenkin omaisuuden takaisin, voin kuvitella, että Siam Reap ei ole niitä vähiten vainottavia mestoja tuolla pallon kolkalla :D. Itseäkin yrittivät aikoinaan katuhuorat ryöstää Bulgariassa, mutta pidän omaisuuden lähellä munia, jolloin tila on ns. alert jos joku tulee kopeloimaan, vaikka kuosi onkin kova.. :foil:
take it acid is

jacman

ViestiKirjoittaja jacman » 11.2.2017 15:42

Moikka vaan, pahin tilanne mitä itsellä on ollut oli se kun eräänä iltana kävin tekemässä perus iltalenkin ala jointti. No eihä siinä mitään kummalista mutta se kun olin noin 150m päässä himaa niin päätin laittaa savuiksi, no kerkesin rauhassa poltella samalla hitaasit löntystäen kotiin päin. Yhtäkkii tuli outo fiilis ihan kuin joku seuraisi ja pieni moottorin ääni takaa kuuluo myös, vilkaisin nopeasti kuumotuksisani taakse ja näin polkupyörän jossa oli tosi kirkas valo. Aattelin että pyörä vain siellä. No sittenkun olin jo kotipihan parkkiksella ni takaa pyyhältää moottoripyörä poliisi :x ja olin laittanut roachin piiloon aiemmin kuumotuksisani siitä pyörästä joka paljastuikin mp poliisiksi. No sittenhän soppa oli valmis. Kuumotukset perus levelit tiesin että jäin kiinni kun se poliisiki sanoi että oli seurannut jo tovin ja haistanu kaukaa. Mut ennenku se pysäytti mut ni tuli hirveellä kiireellä haistelemaan ku mikäkin vainukoira :laugh: ja totesi suoraan että kerro vaan onko lisää no eipä ollut( muutaku se roach taskunpohjalaa) no sanoin että ei ole, jolloinka hän päätti suorittaa ruumiintarkastuksen, no alko kaivelee taskuja ja siinä missä se roach oli ni mulla oli jäänny perhosveitsi sinne jonka unohdin kokonaan :doh: ja voi sitä poliisin ilmettä kun sen käsi tarrasi siihen luulin vieläkin että se löysi jointin jämän. No eipä siinä mitää sakkoo tuli 60 e oli kyl suhteellisen reilu poliisi. Ja sanoi vielä lopuksi että ei se pilven poltto enään nii vakavaa ole että eiköhän se kohta laillistu, raapusti sakon( otti vielä sellaisen pienen ohjekirjan ja katto halvimman mahdollisen sakon siitä perhosveitseStä)
:pimp:

Sinsechilla

ViestiKirjoittaja Sinsechilla » 28.2.2018 20:08

Tuli tässä parin päivän aikana luettua koko post läpi ja sen verran sain viihdettä, että lisään kertomani kekoon..

Vajaa pari vuotta sitten olin laittanut puskat kasvamaan ja olin mutsillani käymässä.
Paluumatkalla dösärille päätin poiketa katsomaan, millaisia keikkoja lähibaari tarjoaa tulevaisuudessa.
Ovien ulkopuolella alkoi eräs skinin näköinen kundi tekemään tuttavuutta ja jäimme hetkeksi juttelemaan niitä näitä.
Hän oli parin frendinsä kanssa liikenteessä ja kaikki olivat melkoisen naamat, itse selvinpäin.

Pian hän ehdotti jatkoja hänen luonaan kaupungissa ja lupasi tarjota taxin ja blosset. Hetken mietin tuntemattomien kanssa jatkoille menemistä, mutta pajaria teki mieli.
Siirryimme melko pian taxijonoon.
Mukana olleista kavereista toinen oli ilmeisesti irkku ja aivan törkeessä tuubassa, hädin tuskin pysyi pystyssä. Taxista lähtiessämme, hän kaatui oven auetessa naamalleen asfalttiin.
Talutimme hänet uuden tuttavuuteni kämpille, kundi oli jo hiukan ruhjeilla, ei pystynyt kävelemään ja silti kyseli, miksi talutimme häntä :doh:

Rapussa kämpän isäntä puhuu huutaen pikkutunneilla ja aloin miettiä olikohan järkevää liitttä seuraan. Sanoi, että ei hätää, yläkerrassa on kanssa kimppakämppä, jossa myös melutaan usein.

Heti taloon tultuamme rankka hevimusa laitettiin kovemmalle, ehkä 2-3x volalle kuin mitä päiväsaikaan ite kuuntelen.. Alko jo vähän konstaapelikohtaaminen kuumottaa kotikasvien puolesta..

Noh, käytiin hiisaamassa mukavat paukut, jonka aikana kuulin, että naapurit välillä tokaisevat kovaan ääneen, "taas siellä poltetaan", lisäksi tyyppi huutaa kovaan ääneen kuinka paljon kingsize paketteja palanut viimeaikoina :eiei:
Poistin jätkältä pari keilaa polttoa, joka olikin ainoa mukava asia reissun aikana.

Pian irkku, joka oli sammunut lepotuolille, alkoi kakomaan, kun taisi oksentaa suuhunsa ja meinasi tukehtua siihen.. Kaverinsa auttoivat hänet vessaan oksentamaan... Tuskahiki oli aika katossa, sillä kello oli jotain 3-4 yöllä ja melua oli kuulunut jo jonkun aikaa.

Pian ovikello soi... Heitin äkkiä poistamani bägin reppuun ja tiputin repun sohvan taakse pois silmistä... Pöytä oli täynnä kyhäystavaraa.. Talossa vuokralla ollut meni ovelle ja kytäthän ne siellä..
Here we go h-merkintä mietin. Suht tuhdeissa paukuissa, hyvä kun silmät pysy auki.
Sinitakit astuvat eteiseen josta suora näkymä siihen mihin istuin eteistä päin.

Naapurista oli tullu melusta useita valituksia ja kertoivat, että kaikki meteli nolliin tai pihalle.
Olkkarissa haisi selvästi budi, mutta eivät tulleet eteistä pidemmälle, hiukan kyselivät irkkujätkän tilannetta, varoittivat melusta ja lopulta häippäsivät.

Huhhuh, mikä helpotus, pari keilaa olin juuri tosiaan poistanu, kotona kasveja, enkä koskaan ole jäänyt virkavallalle kiinni.
Tahdoin vain kotiin, mutta oli niin myöhä, että kävin nukkumaan ja tää sekopää tulee viel heiluu jonku pöllimänsä hautaristin kaa mun yläpuolelle?!

Loppu hyvin kaikki hyvin, pääsin kotiin dänkin kera ja keväällä maistoin ensisadosta omaa kukintoa.

Miettikää jatkoja kahesti ja varsinki seuraa kenen kanssa liikkuu, jos päällä tai kotona mitää!
-Chilla

Palaa sivulle “Kokemuksia”