Savuraportit

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
Korppu

Re: Savuraportit

ViestiKirjoittaja Korppu » 22.8.2009 1:04

NEBULA

Viimein sain poltettavaksi oikeaa kukua. Ensikasvatukseni on siis valmistunut ja kasvit ovat roikkuneet kuivamassa jo viikon. Tähän asti polteltu siis lähinnä tippuvia lehtiä.

Uskomatonta miten hyvin lehdet ovat pärähtäneet. Tuntuu aivan hassulta, että jotkut eivät polta lehteä missään tapauksessa, tosin minulla ei ole kokemusta muiden lajikkeiden pelkistä lehdistä, mutta Nebula ainakin tuntuu toimivan erittäin hyvin. Tuntuu että polton määrää on saanut jopa vähentää pikkuhiljaa sauhuttelukertojen karttuessa. Tosin tämä uusi harrastus on vasta alkumetreillä...

Nyt kukkaa poltelleena täytyy sanoa, että lehden ja kukun ero ei ole silti niin suuri kuin olisin ajatellut. Mutta mukavahan tuota on poltella lehden jälkeen. Curetuksen jälkeen maku paranee varmasti.

Pilveä voisi kuvailla aika kirkkaaksi. Mässyt on kyllä ankarat, jopa niin että meinaa mennä välillä yli... Lehteä poltellessa meinasi olla pientä vainottelua ja kuumottelua (välillä kyyhöttelyä asunnossa ovi lukittuna) :foil: Muutama tuntia sitten, noin tunti kukun polttelun jälkeen tajusin olevani pihalla tanssimassa alushoususillani ja väistelin pääskysiä jotka kiusasivat minua kuin kissaa. :lol: Eli nyt kuumotukset olivat tipotiessään.

Toiset savut olen vielä tässä välissä ottanut ja nyt viitisen tuntia ensisavuista, olo alkaa olla aika väsynyt ja peti kutsuu.

iniivgnip

ViestiKirjoittaja iniivgnip » 25.8.2009 2:04

varkaiden kirjoitti:...

Mun mielestä hyvä rapsa, repesin useessa kohdassa.:D

Joo, tuli jotenkin mieleen omatkin kokemukset salakavalasti. :D

tuumamasa

ViestiKirjoittaja tuumamasa » 26.8.2009 21:50

lr2+joku indica

sato tuli polteltua kaikee myöten..pikku niinoissa aattelin perskule ku löytyis savut jostakin, sitten pikku ahaa elämys ne jämät minkä läpi laskin isopropanolin tein öljyy.

Penkoo kaapit ja suodattimet ja siellähän ne.

Varmaan tästä jotku savut sais kävi mielessä.

Pikku hiljaa jointii väntää ja ettii aktiivihiili suodin

Olut ja sitten savuille

puolet poltettuna täytyy sanoo että ei kolise vitto kakkaa tää on.

ei maistuu kyl hyvälle, samaa ku varsia polttais

sitten ihmettelee kun vieläkin on puolet jäljellä...piru tää kolisee

heh ulkoo kuuluu huutoo pikku säpsähykset, viel puolet jälellä. tekee mieli pelata gta

jano haluu vettä ja viel on sätkää jäljellä ei vitto tää toimii..

täytyy ryömiä kohta sisälle...kuin pitkää kattelin tuota naapurin valoja

ihan pimeetä pitää kuunella dimmuu..vitto oon vieläkin sätkä kädessä pihalla

nyt jytisee huh..pitää miettiä näitä..olutta tekee mieli

ihmettelen naapurin holinää päätän mennä sisälle liika pimeetä...

haavun tietokoneelle yritän miettiä että mitä olin tekemässä..siis selainta aukasemassa silmät haruilee missä on firefox vitto ku ei löydä

mieli muutuu lähden juomaan sitä vettä vaikka olutta teki mieli...

pikku jumitukset jääkaapilla vaikka vettä menin hakemaan ihmettelin miksi sitä vettä ei täältä saa

ny takasin koneella pitää pelata gta, etsin kuvakkeita työpöydätl ei löydä tympii

siellähän se gta kuvake on oikeestaan ei kyl enää jaksa pelata....

musiikki soi korvissa

varmaan kun on kuulokeet päässä

alkaa jamittaa vois mennä ottaa sen olusen ku janottaa..vettä kyl olis viel lasisssa mietintää

pientä kuumotusta pitää sammutella valoja

naapurissa valot senku vilkkuu..itse kytken laavalampun päälle...niin se olut nyt se hakemaan..ku ei jaksa nostaa roppaa ylös penkiltä vitto tää jumittaa..

jotakin sekavia ajatuksia taas kuumotus

sitä olutta soi päässä

nytkähtelee roppa alkaa tosissaan jumittaa isolla J

vois mennä normi tupakille sais vaikka ulkona raitista ilmaa..mieli muutuu soi päässä hyvä biisi..hetki mietittyä siis kuulokkeissa

klo on ? ei tiedä ihmetyttää

oikeen osaa keskkittyä..ajatus lentää pitää laittaa parempaa musiikkii

koskettelen kasvoja ihmettelen kyllä miksi

jammaillua musiikin tahtiin....

tää on se hyvä piisi..btw alkaa tekee mieli kaljaa..olen pultattu penkkii luurit päässä

pikku kuumotus alkaa taasen höykii..naapurin auto starttaa pihaan juoksee lapset iloista huutelevat siellä :)

taasen vyörii päähän ajatukset on se elämä ihanaa huomaan samalla että päässä kuuluu napsahdus kunnes huomaan että se on kännykkä jota naputtelen

tarttis alkaa katsomaan luonto dokkareita..on se elämä ihanaa

vitto hienoo on ELÄÄÄÄ

jumittelua......+ 10 (min)

pikku ihmetys näytön ääressä että mitä tässä teen

sitten ihmetellä kuulokkeita

niistä kuuluu mölöö

nii se musiikki...ja olutta olin hakemassa..vois sen tupakan polttaa nenää kutittaa tää musiikki on hyvee

ny niskasta kiini ja sinne tupakille ja oluselle..yritän nostaa roppaa mut ei jaksa :D

vähän nenän hierontaa ja sitten menoksi

+ 7 (min) huh ny on tupakka poltettu ulkona yhtäpimeetä naapurin valot vilkkuu

alkaa jumitus taasen..pitäis avata tuo olut minkä sieppasin matkalla kun olin tupakilla

kalja pullon avaaminen tuottaa vaikeutta..pikku kuumotus

olut maistuu kummalle..tekee mieli kuunella hyvää musiikkii

jamitusta + 10 (min)

Reggae soimaan ja jumittelee

ny alkaa tosi jumitus GG

jatkaa kun tämä menee ohi...

uni silmässä överit lähellä..mutta kyllä toimi vaikka öljyt oli otettu irti.

ei mitään sativaa mutta indica lentosta semmosta rankkaa PL meininkii pikkasen ahistavaa mutta yllättävän hyvää :yes:

Baj Autus

ViestiKirjoittaja Baj Autus » 27.8.2009 22:44

Herää kysymys miten nimimerkki *vieras on pystyny aloittamaan tän keskusteluketjun vieraana
jos vieraat ei pysty kirjottamaan tähän foorumiin? Aha... tai jotai...
Kiitos Kymeenlaakso=)

holla

ViestiKirjoittaja holla » 2.9.2009 12:23

Baj Autus kirjoitti:Herää kysymys miten nimimerkki *vieras on pystyny aloittamaan tän keskusteluketjun vieraana
jos vieraat ei pysty kirjottamaan tähän foorumiin? ...=)

Olisiko aloittaja poistanut käyttäjätunnuksensa tai jotain? En minä kyllä mitään tiedä, kunhan pähkäilen. :pimp:

ThcNow

ViestiKirjoittaja ThcNow » 22.9.2009 1:43

holla kirjoitti:...

Olisiko aloittaja poistanut käyttäjätunnuksensa tai jotain? En minä kyllä mitään tiedä, kunhan pähkäilen. :pimp:

Tod. näk. juuri näin.

Poltin kerran Blue Mysticiä, ja olin totaalisesti STONED. Vajosin säkkituolin uumeniin ja jumitin TV:tä. Parempi olisi ollut varmaan mennä ulos hihhuloimaan, mutta sen voi toteuttaa sitten joku toinen kerta.
When shall I be free?
When I shall cease to be.
Now more I, but we...
In perfect harmony.

sakrik

ViestiKirjoittaja sakrik » 2.11.2009 22:58

huh, kyl on melko sativaista tää early skunk ja tuoksuu kyl todella vahvalla, vahva hyvä maku ja vaikutus huhhuh, hitaasti nousee mulla ainakin, 10min jälkeen alkaa nouseen melkoset kelat ja pienet vainotkin jostain syystä, aika kulu hitaasti aluks ja nyt 2½h (turhan isosta jointista itelle) alkaa kelat selkeesti väheneen ja pikkusen rentoutuun, tiettyä opioidia alla myös ja otin just lisää, mukavan rauhallinen fyysinen olo (opioidista enempi selkeesti) ja early skunk pitää pään todella mukavan "kirkkaana" tai selvänä, mutta kuitenkin valppaana. Heheh tajua näitä omia selityksiäni edes. Nyt makuulle ja kattois uuden dexterin :D :mrgreen: :mrgreen:

e: entiä pitikö tän tulla tähän, olkoon savuraporteissa. Täähän on hybrdi jossa mm. Skunk#1:sta joka kasvelee jossain tuossa ;) onkohan Skunk#1 vieläkin sativaisemman vaikutteinen? Itehän tykkään Indicaisemmasta, esim superskunk on mieleen, ei mitään täysin jumittavaa, mut rentouttaa huomattavasti enempi kun tää Early Skunk. Early Skunk ja Skunk#1 molemmat uusia tuttavuuksia poltellen. No kyllä Skunk#1 maistuu ystäville jos itelle liian sativaimaista, katotaan nyt sit vuoden vaihtees mitä pidän siitä :P
luonto on vapautta

Juurimikko

ViestiKirjoittaja Juurimikko » 3.11.2009 17:01

Jeps. :lol:

Oli tässä aikomukseni kirjoitella jonkinlaista savuraporttia White Dwarffista, kun on sitä tullut tässä parisen kuukautta kohta enemmän tai vähemmän sauhuteltua. Saas nyt nähdä miten onnistuu aiheessa pysyminen...

Tai no ei siitä ole kyllä kauheasti huolta etteikö pysyisi. Ajatukset ei oo tällä hetkellä kauheen vikkeliä. :D Tulee tän kanssa välillä sellasia hetkiä että huomaa olleensa ihan ajattelematta mitään pariin minuuttiin ja on vaan kuunnellut musiikkia tai jotain ihan fiiliksissä. Ei kovin seurallista. No ehkä vähän aikaa polttamisen jälkeen jos on joku höpöttävä kaveri mukana, mutta yleensä sitten menee kuitenkin aikalailla omissa oloissaan puuhailuksi. Mitään urheilusuorituksia ei kyllä tee kauhean mielellään kun on tätä polttanut, mutta aina voi kaikkea pientä puuhailla, ja jos haluaa vaikka lähteä kaupungille niin ainakaan mulla ei oo ongelmaa. :) Mutta omimmillaan mun mielestä kuitenkin sopii sohvalla jumitteluun. Tai mitälie meditoimaan. Jumitus on vähän väärä sana mun mielestä. Kun kuitenkin koko ajan tajuaa kaiken, muttei oikein pähkäile mistään mitään. Vapaata virtausta. :pimp:

Aika paljon kaikkia kehotuntemuksia sitten ja silmät kiinni tapahtuu kaikenlaista jännittävää. :D On itseasiassa välillä vähän liikaa tuo silmät kiinni oleilu.

Eli hyvää kukkaa todellakin ja vahvaa. Syväluotaavaa meininkiä.

PS. Hankkikaa kaikki jokin soitin ja alkakaa soittamaan, suosittelen Itse Kullekin. Itelläni on kitara, todella hienoa varsinkin pajareissa soitella. :guru:

Mat84

ViestiKirjoittaja Mat84 » 6.11.2009 21:42

big bud,ihanan tasainen paksu pilvi joka ei ihan teet patsaaks vaa pystyy hyvin jotain pientä puuhastelee.
Sweet Sweet Mary Jane.

Kennz

ViestiKirjoittaja Kennz » 31.12.2009 2:09

Prophet, The

--------
Muutamia kertoja nyt olen tätä polttanut. Spliffistä ja bongista.
Ei voi sanoa muuta kuin että huh huh. Nimi ei ole tyhjästä keksitty.
Savu on todella todella päräyttävää, ajatukset lähtee lentoon ja tajuaa ihan sairaita asioita omassa päässään maailmankaikkeudesta hapen yhteyttämiseen ja toisinpäin... ja sit havahtuu että "Mitä V*TT**".
Ajatukset keskittyy lähinnä kaikkeen mahdolliseen mitä ennen ei ole tajunnut! Jos kaipaa meditointiin syvyyttä tai todella laadukasta polttoa aamuksi, päiväksi, illaksi tai yöksi niin PROPHET on ehdoton yllättäjä. Vaikutukset ovat lähinnä sellaiset kun niistä itse haluaa (siis jumi/pirteys akselilla), eli sopii polttaa lähes millon haluaa. Tätä ei voi kehua liikaa!

Kestoltaan aika keskiverto. Maultaan hyvä, sellainen hennon vihreä maku.

Vaikutukset 5/5 OIKEASTI paras juttu pitkään aikaan!!!! SUOSITTELEN!

siiduja ja kuvausta: täältä

THE PROPHET
(Pre '98 Bubba X Tang Tang)
Breeder : GrindHouse Medical Seeds Co.
Flowering Time : 75-80 days
Environment : Indoor/Outdoor

Growguidelle tästä vinkkiä. KaLainfosta ei tainnut löytyä!

Koheltaja

ViestiKirjoittaja Koheltaja » 10.1.2010 19:08

Lajike: White Russian (AK-47 x White Widow)
"Poltto"väline: Volcano, asetus 6.5

Henkilö: 60kg mies

Koitan kirjauttaa savuraportin tästä lajikkeesta. Volcano lämpenemään asetusta 6.5 kohti. Itse nappaan vähän syömistä, ettei verensokerien mataluus pilaa tämän savuraportin kirjoittamista. Nappaan tuon ihanan, rapisevan Volcanopussin ja laitan sen täyttymään ilmasta. Reilun puolen minuutin päästä voin ottaa ensimmäisen maistiaisen. Imaisen höyryä keuhkoihin. Pidän höyryä sisälläni noin vajaan 20 sekuntia. Puhallan höyryt pois ja toistan koko sarjan uudestaan muutaman kerran. Menen sohvalle nettailemaan.

Täytyy mainita että tämän pilven maku on aristokraattinen, hienostunut. Vaikuttaa vahvasti päähän, musiikista avautuu täysin uusia ulottuvuuksia, syntyy paljon assosiaatioita. Myös rentouttava vaikutus sopiva, tarpeeksi pehmeä mutta toisaalta tukeva. Ajatukset lentelee, hyvä niin.

Kyl mie tälle 8+ annan. Tuntu tän tekstin kirjottaminen ihan kuin sitä vois vastata jos juoksis 200 metriä 22,33s.

Kiitos,

Koheltaja

pajari>vajari

ViestiKirjoittaja pajari>vajari » 14.1.2010 19:01

eilen poltin jtn random kukkaa hätärist ja peltsii agentist ekaa kertaa : o ei omast mielestää ainakaa toiminukauheest :dsd ajatukset harhaili ja mietin syvällisiä..

Kilimnanjaaro

ViestiKirjoittaja Kilimnanjaaro » 20.1.2010 22:14

Nyt muutamia kuukausia foorumeita luettua jakso vihdoinkin osallistua keskusteluun.

Perjantain piristys lajikkeena Super Skunk.
Koe-eläimenä toimii n. 80kg homo sapiens uros.

Kaivan koelaitteet esille. Pöydälle laukusta ilmestyy nerokas teleskooppibongi joka myöskin on ensitestissä.
Kiinnitän pesän tähän eriskummalliseen tasku-mukin ja bongin risteytykseen ja lisään vettä.
Pesässä on patruuna ja isken sormellani sytkärin liipaisinta ja imiessäni kuulen pientä, aina yhtä kaunista porinaa. Pienintäkään falskausta ei vaikuta olevan, savua ei näytä vuotavan mistään. Pieni pesälliseni (n. 0,4g) solahtaa kauniisti läpi.

Kaverini saapu paikalle mukanaan läppärillinen täynnä Muumeja.
10 minuutin kuluttua poltosta rupeaa huomaamaan jo kaikkea uutta maailmasta ja huumoria riittää. Visuuaaleja iskee näkökentän rajoille välillä, ei mitenkään kovin häiritsevästi. Tasoittelen n. 1½h polton jälkeen oloa chilun tarjoamilla paukuilla (pesässä n. 0,4g). 2½h kesti yhteensä hilpeä olo. Visuaalit oli jossain välissä harvinaisen mielenkiintoisia. Mörkö pelotti jostain syystä aivan helvetisti.

Tällä hetkellä päällä taikaurooksi kutsuttu paikallinen herkku.

Lajista ei mitään tarkempaa tietoa, varovaisesti tässä nyt testailen tätä maagista miestä. Vaikuttaa tosi vahvalle indicalle. Risteytyksistä ei mitään tietoa kellään tai onko kukaan kuullut taikauroosta tai Magic Manista (or something). Vaikuttaa nimittäin sen verta tiukalle lajikkeelle että tätä vois jostain hommata puutarhaan kasvamaan. N. 0,2g vedetty ilman ihmeempiä toleja 45cm jääbongista ja on olo ku Routalemmellä Pasilasta. Jännää.
"Vihreää vain vihreää!" - Aku Ankka

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 21.1.2010 13:47

lajike: Finola
väline: martikainen

Budit oli hyvännäkösiä ja kukka tuoksui aika lupaavalta kun sen murskasi grinderissa. Kyllähän tän on pakko jossain tuntua!

Toisin kävi. Polttelusta ei saanut kyllä mitään irti kun pientä köhimistä. finolakukka oli totaalista plaseboa, eikä pärjää tehossa edes päihdehampun lehtimateriaalille.

No saahan tosta mixeriä sentään.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 21.1.2010 16:36

Keijo-Annikki kirjoitti:lajike: Finola
väline: martikainen

Mille maistui? Kaiken muun jo kuvailitkin, tämä jäi vaivaamaan.
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Surre_

ViestiKirjoittaja Surre_ » 21.1.2010 19:21

Sam 1 kirjoitti:...
Mille maistui? Kaiken muun jo kuvailitkin, tämä jäi vaivaamaan.

Niin ja kuva olis kyllä tosi jees.

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 21.1.2010 21:56

finolan kukintoa

Maku nyt oli sama kun muissakin lajikkeissa. Volcanolla pitäs hifistellä nuo makuasiat ennemminkin.

Anthology

ViestiKirjoittaja Anthology » 13.2.2010 19:27

Lajike: Arjan's Ultra Haze #2
P.väline: 1 spliffi ja 1 pesällinen bongista
Poltettu määrä: spliffissä ja bongissa ehkä 0.1g kummassakin.

Ensivaikutelma: ulkonäkö normaali, haju, ei mitenkään erityisen vahva, jokseenkin miellyttävä perustuoksu. Trikomeja löytyy ja väri jotain vihreän ja ruskean väliltä. Lataan pienen määrän LM vihreän tupakan sekaan noin 0.1g kukkaa ja jauhan sormillani koko sekoituksen niin pieneksi kuin menee. Kääräisty sätkä ja sitten fire it up.

Polttelen hiljaksiin istuessani koneeni ääressä toisessa kädessä kahvikuppi ja kuuntelen Porcupine Treetä. Ensimmäiset henkoset tuntuvat nousevan päähän jo esimakuna tulevasta. Tila on tässä vaiheessa oikein hyvä, mieli säilyy vielä suht selkeänä mutta fyysisiä efektejä kuten rentoutumista on jo havaittavissa.
Jointti palaa loppuun ja heitän tuhkat ulos hankeen.

Noin 15 minuutin kuluessa havaitsee että pärähtää oikein kunnolla. Eipä sitä sativaista pärähdystä sanoiksi voi pukea. Aikadilataatio on hyvin vahva, vajoan ajatuksiini ja tuntuu että 5 minuutin biisi kestää 3 tuntia. Ajoittain maailma "värisee", joskaan tämä ei tunnu mitenkään epämiellyttävältä. En tunne ruumistani muutenkuin että panettaa niin perkeleesti. Hyvä kuosi, mutta en lähtisi tässä kunnossa ulos.
Noin 1,5 tunnin päästä tuntuu että on vieläkin aivan kuutamolla. Hirveät mässyt, edelleen panettaa jos ei ole jaksanut hakata hanskaan tai patistaa emäntää vaakapainiin...

Bongista pajauttaminen käynnistyy ihan eri tavalla. Lähes heti sen jälkeen kun puhallan savut ulos keuhkoistani, aikadilataatio alkaa taas ja melkein lamaannun paikalleni. Päätän että voisi ehkä käydä maate vähäksi aikaa ja sängynpohjalla vietänkin seuraavat 30 minuuttia, tuijottamalla seinää ja yhtäkkiä alan nähdä pieniä mutta havaittavissa olevia visuaaleja. Olen trippaillut aiemmin kyllä parilla RC:llä (mm. bromo-dfly) mutten uskonut että pelkästä kukasta voisi näin vahvoja efektejä tulla.

Arvosana
4/5, perusteet: erittäin psykedeelinen ja henkinen tila, _pitkä_ kesto, painotan sanaa pitkä, epäilen että ilokaasun kanssa räjähtäisi vielä toisiin galakseihin. Ei vasta-alkajille ainakaan bongista :)

DamnYouHippies

ViestiKirjoittaja DamnYouHippies » 1.4.2010 20:11

Korppu kirjoitti:NEBULA

Viimein sain poltettavaksi oikeaa kukua. Ensikasvatukseni on siis valmistunut ja kasvit ovat roikkuneet kuivamassa jo viikon. Tähän asti polteltu siis lähinnä tippuvia lehtiä.

Uskomatonta miten hyvin lehdet ovat pärähtäneet. Tuntuu aivan hassulta, että jotkut eivät polta lehteä missään tapauksessa, tosin minulla ei ole kokemusta muiden lajikkeiden pelkistä lehdistä, mutta Nebula ainakin tuntuu toimivan erittäin hyvin. Tuntuu että polton määrää on saanut jopa vähentää pikkuhiljaa sauhuttelukertojen karttuessa. Tosin tämä uusi harrastus on vasta alkumetreillä...

Nyt kukkaa poltelleena täytyy sanoa, että lehden ja kukun ero ei ole silti niin suuri kuin olisin ajatellut. Mutta mukavahan tuota on poltella lehden jälkeen. Curetuksen jälkeen maku paranee varmasti.

Pilveä voisi kuvailla aika kirkkaaksi. Mässyt on kyllä ankarat, jopa niin että meinaa mennä välillä yli... Lehteä poltellessa meinasi olla pientä vainottelua ja kuumottelua (välillä kyyhöttelyä asunnossa ovi lukittuna) :foil: Muutama tuntia sitten, noin tunti kukun polttelun jälkeen tajusin olevani pihalla tanssimassa alushoususillani ja väistelin pääskysiä jotka kiusasivat minua kuin kissaa. :lol: Eli nyt kuumotukset olivat tipotiessään.

Toiset savut olen vielä tässä välissä ottanut ja nyt viitisen tuntia ensisavuista, olo alkaa olla aika väsynyt ja peti kutsuu.

NEBULA 2# Savuraportti jossa mainintaa myös vähän itse kasveista.

Alustusta: Elikkä oli 4 FEM Nebulaa (paradise seeds). 2 hermahti, (ajastin temppuili, mutta kaverille annoin 2 siementä ja nekin hermaht eikä ollut valojen kanssa ongelmia, tiedä sitten)

Lehti: Pärähti jo kukitusvalojakson vaihdon aikaan helvetin hyvin, paremmin kuin huono kukka, todella todella virkistävä sativainen vaikutus, juttu rupes luistamaan eikä saa nukuttua yöllä kunnolla jos illalla polttaa reilusti. Kukituksen loppupuolelta poltettu trimmilehti oli käsittämättömän äkästä, ikinä en ole polttanut näin äkästä lehtee kuin tämä nebulan lehti on ollut. Tulis varmaan hyvät hasikset :)
Kukkaan kerkesi loppu vaiheessa tulla toleranssi niin kovaksi ettei oikein toiminut, mutta sitten satuin polttamaan trimmilehteä niin kappas vaan, sehän pärähti ja hienosti!

Kukka : Suurta määrää ei tarvitse, kolisee aika kovaa (paitsi itsellä tällähetkellä, lajikekohtainen toleranssi nousee todella kovaksi). Jäljelle jääneistä kahdesta kasvista toinen on selvästi sativaisempi vaikutuksiltaan, parilla kaverilla vuosien jälkeen naurukohtaukset iski päälle. Ehdottomasti potentiaalia matkailuun. :) Toinen sitten vähän oudompi vaikutusilta, ei oikein ota selvää mitä sen antaa mutta kovaa se silti ottaa. Ehkä ensin virkistää sitten tripauttelee ja sit jumittelee. Itselläni Nebula ei ole mässyttänyt juurikaan, mutta hävinneen ruokahalun se silti palauttaa. (eli jos on oikeasti nälkä, pystyy syömään mutta ei ole tarvetta syödä syömisen vuoksi)

Maku ollut keskeneräisenäkin yllättävän hyvä, ilman huuhtelua tai mitään ja kattilalla kuivatus. Pihkainen? Mäntyinen? :D

Kahteenpano:

Sativainen hybridi on siis kyseessä selvästi.

+Tehokasta
+Ei hullumpi sato loppujen lopuksi vaikka oli pienet kasvit
+Lehtikin on todella tehokasta
+Helppo kasvattaa? Jää helposti suht lyhyeksi, vaatisi keskimäärästä pitempää vegeä selvästi jos isommaksi haluaisi.
+Sativaiseksi aika pitkävaikutteista
+Todella tuuheita.

-Jäi aika pieniksi, (osa syy Biolanin mustan mullan aiheuttamat överit vegessä)

Nämä yksilöt ainakin tuoksuivat todella voimakkaasti.

pure power plant

ViestiKirjoittaja pure power plant » 24.4.2010 23:57

PURE POWER PLANT
Lehteä 2viikkoa qq:
+raikas maku, minttuinen
-yskittää
-ei pärise noin 10g per nenä=ei mitään kun pieni jumi
-lehti ei pärise
Riipii kovaa

Edit: sohvan pohjalla puoli unessa 3h
ja nyt sänky kutsuu eli 2 kpl 2g jopoa on unilääkkeeks hyvä mutta ppp kukka on energia pommi

Palaa sivulle “Kokemuksia”