Kertokaa övereistänne !

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
pigbud

Kertokaa övereistänne !

ViestiKirjoittaja pigbud » 5.4.2006 22:54

Eli tänne överi-raportteja :D niitä on kaikkien hauska lukea. pistäkää mukaan polttelu välineet , lajikkeet, tapahtuma paikka ja -aika
(no ei ole pakko laittaa :yes: :yes: )

Aloitan:

Kaverin kanssa oli vahvaa rokkolätkää.Poltettiin 4pesällistä piipusta. Aluksi tuntui että nyt pärähti ja kovaa.Mentiin bussi pysäkille ja siinä naureskeltiin jotain ja kohta alkoi minulla viiraamaan päässä ja kovaa.. sydän hakkasi tuhatta ja sataa.Olin karkaamassa todellisuudesta täysin ja iski siinä se perinteinen paniikkikin mukaan. Suu kuivui niin kuivaksi etten pystynyt oikeasti puhumaan kunnolla. Olin ihan kalpea ja todella sairaan näköinen .valkoinen naama ja verenpunaiset silmät :D Olo oli todella ahdistava.Sitten mentiin kauppaan ja en voinut tulla mukaan kauppaan kun olin niin sekasin! No siinä pari tuntia meni todella hitaasti , ja alkoi pääsemään vähän todellisuuteen :D Nyt on oppinu kiertämään kaukaa tuollaiset lätkäsavut :D Tuli pieni savukammo ku heti en tajunnut että kelpo överithän ne oli :)

Maukka peruslätkä

Re: Kertokaa övereistänne !

ViestiKirjoittaja Maukka peruslätkä » 6.4.2006 9:52

Tapahtui joku puolivuotta sitten pimeimpänä syksynä...
Lajike: Ingemars punch
Väline: Jointti

Tulin kotiin töistä väsyneenä. Takana oli pitkähkö tauko, joten sormet innosta syyhyten päätin väsätä vuosisadan paukut.
Onistuin kohtalaisesti.
Heti poltettuani päälle iski todella raskas olo. Menin sängylle makaamaan tajuten heti että vittu nyt mennään.
Menetin hallinnan kokonaan enkä saanut millään pidettyä ajatusta kasassa. Oli pakko lähteä kävelylle.
Vaikea selittää mutta mulla oli kokoajan olo että kävelen oman pääni sisällä :shock:
Välillä nauroin katketakseni ja välillä taas ahdistuin syvästi. Oloa kesti kolmatta tuntia jonka jälkeen uni maistui ja nukuin aamuun asti. :pimp:

JackieO

ViestiKirjoittaja JackieO » 6.4.2006 21:26

Pakko vastata tähän, kun juuri pari päivää sitten koin elämäni ensimmäiset överit(?) Eikä ollut muuten mikään miellyttävä kokemus. Tuntui että nyt taitaa päässä kilahtaa ja oli pelottavaa. :| Sinänsä aika odottamaton juttu kun olen nyt viime aikoina polttanut lähes päivittäin, ja tätä tapahtumaa edeltävänäkin päivänä olin sauhutellut, eli tolet luulis olevan aika korkeella.

Kello oli noin 3 yöllä enkä saanut unta, joten ajattelin poltella vähän ja mennä sitten nukkumaan... Poltin kadulta ostettua kukkaa(onneksi tätä ei tarvi harrastaa enää kauaa, oma kasvatus juuri lähdössä käyntiin! :) ) Sanoi se tyyppi joka tätä kukkaa mulle tuli myymään, että olis Skunkkia, mutta eipä noista aina tiedä. Tämä sama kukka oli kyllä aika vahvaksi todettu jo edellisenä iltana.

Kävin alhaalla (kerrostalon sisäpihalla) polttamassa pienen jointin. Alkoi vaikuttaa tosi nopeasti, ja rappusten kiipeäminen kolmanteen kerrokseen tuntui melkein ylivoimaiselta tehtävältä. Sisälle päästyäni menin omaan huoneeseeni ja ajattelin laittaa jotain musiikkia soimaan. En ole varma mitä sitten tapahtui, mutta seuraavaksi muistan että olin peiton alla sängyssä kaikki vaatteet päällä pimeässä huoneessa ja pelkäsin jotain :? Yritin puhua kaverilleni messengerissä, mutta yhtäkkiä sormet lakkasi tottelemasta, kirjoittaminen kävi mahdottomaksi ja pelkkä läppärin ruutuun katsominen aiheutti kamalan pahanolontunteen. En pystynyt täysin hallitsemaan käsieni toimintaa ja sysäsin läppärini lattialle :shock: Onneksi ei mennyt rikki... Tunsin vahvasti että huoneessa oli muitakin. Sängyssäni myös liikkui jotain :shock: mutta en uskaltanut nousta ylöskään.

Mielessä alkoi pyöriä jotain ihan sairaita ja käsittämättömiä juttuja. Ajatukset ei olleet enää millään hallittavissa ja ne oli lievästi sanoen synkkiä, mutta pahin oli se tunne, kun pelkäsin että tämä ei mene ohi ikinä, tulen hulluksi. Joudun elinikäiseen psykoosiin. Tai jotain. En todellakaan osaa/pysty kuvailla niitä kaikkia ajatuksia mitä päässä meni, mutta olo oli todella ahdistunut. Yritin hokea itselleni, että kyllä tämä ohi menee tms. mutta ei paljon auttanut. Säikähdin myös kuinka helpolta ratkaisulta kuolema tuntuisi, se alkoi oikeasti tuntua, ensimmäistä kertaa ikinä, täysin realistiselta ja houkuttelevalta vaihtoehdolta... Tuntui kuin olisin jakautunut kahdeksi ihmiseksi joista toinen halusi vain hypätä narunjatkeeksi ja toinen pelkäsi sitä toista :| Mainittakoon tähän väliin että en ole erityisen masentunut tai angstinen tyyppi muuten enkä ole koskaan ennen edes puolivakavasti miettinyt itseni hengiltä ottamista... Vaikea arvioida kauanko tätä kesti, mutta tuntui ikuisuudelta. Jossain vaiheessa olin sitten nukahtanut ja seuraavana päivänä heräsin myöhässä koulusta mutta todella helpottuneena siitä että tuo kamala tila oli ohi :)

Oli kyllä kamala kokemus enkä enää ikinä halua kokea mitään vastaavaa. Ihmetyttää vaan että miten tuossa noin pääsi käymään, kun en tosiaan polttanut enempää kuin yleensäkään ja olen tässä nyt kuitenkin suht paljon poltellut viime aikoina. Ja olin kyllä ihan hyvillä fiiliksillä ennen tuota polttamista(vaikka kieltämättä kova stressi päällä opiskelujen suhteen...) Nyt ei oo kivaa polttaa kun pelottaa että tuo tapahtuu uudestaan :( Olikohan tässä edes kysymys övereistä?

Roestyre

ViestiKirjoittaja Roestyre » 6.4.2006 21:36

Luultavasti tuolla valvomisella/unettomuudella ollut paljolti osuutta olotilaan.

Kura

ViestiKirjoittaja Kura » 6.4.2006 21:50

Mullakin tollanen vähän epävarma koska minulla oli kuumetta pikkusen ja en ollut syönyt kunnolla joten voi johtua siitäkin. Elikkäs joskus varmaan 1-3 yöllä poltin suht pienet kukkapaukut ja tuntui toimivan ihan hyvin muttei mitenkään ihan sairaasti. Menin paskalle ja just ku olin paskonut mutten pyyhkinyt(just sopivassa kohtaa :lol: ) vielä rupesi tuntumaan että ihme kylmäähikeä rupee puskemaan ja silmissä sumenee ja kaikki voimat menivät melkein, siinä sitten just sain perseeni pyyhittyä ja nopsaa kävelin makuuhuoneeseen, tässävaiheessa sumeni silmissä sellai ettei nähnyt edes kunnolla ja ihan kylmä hiki valui ja naama oli aivan kalpea. Kun pääsin sänkyyni en edes käytännössä nähnyt mitään kun sumeni silmissä niin pahasti, korvat vinku kuin mitkäkin ja kasvatuskaapin tuulettimien ääni kuulosti kuin olisi rautatangolla hakattu rapun kaiteita. Kissanikin siihen sitten koitti tulla viereen mutta häätelin sitä pois minkä pystyin. Sitten taisin pyörtyäkkin pariksi sekunniksi(?) sen jälkeen oli hieman parempi olo silmissä viellä hieman jotain häikkää ja korvat vinkuivat hiljempaa. Jonkun aikaan siinä makoilin ja kävin sammuttamassa valot muista huoneista (vielläkin samallaisissa mutta ei niin pahoissa) ja menin nukkumaan. Varmaan johtu siitä kun verensokeri oli niin alhaalla kun ei ollut syönyt ja eikö överitkin johdu siitä juuri? Eli joku varmaan aika samallainen tila oli mutta ei ollut vain niin sekaisin.

JackieO

ViestiKirjoittaja JackieO » 6.4.2006 22:27

Roestyre kirjoitti:Luultavasti tuolla valvomisella/unettomuudella ollut paljolti osuutta olotilaan.

Niin sitä minä itsekin mietin että voisikohan se vaikuttaa. En ollut edellisenäkään yönä kovin paljoa nukkunut. Mutta yleensä kun olen väsynyt mutta en pysty nukkumaan niin se polttelu auttaa, tulee sit uni paremmin. Mutta enpäs tiedä sitten :think: No, oli miten oli, kivaa ei kyllä ollut :(

Edit... Menen NYT polttamaan loput tuosta samasta kukusta, täytyy toivoo ettei tuo toistu... :mrgreen:

varkaiden

ViestiKirjoittaja varkaiden » 6.4.2006 23:59

Itse en ole överöinyt kunnolla mutta kaverin överikokemus on pakko laittaa jakoon..

Vuosia sitten kaverini oli damissa baarissa. Siellä hän tutustui muutamaan tyyppiin jotka jossain vaiheessa ehtoota lähtivät polttamaan jointtia ulos, kaverini tietysti lähti mukaan. Ringissä kaverini oli imenyt jointtia kuin tupakkia konsanaan, kokematon kun oli.. Ja niinhän siinä kävi että ennenkuin tuutti ehti sammua, kaveri oksentaa kadulle.. Kävelystä ei kuulemma tullut mitään joten pilveä tarjonneet kundit tarjoutuivat taluttamaan överilassen kämpille.. vapaasti lainattua "Siis siinä vaiheessa kun ne lähti taluttaa mua, mä olin niin satavarma että ne aikoo viedä mut nurkan taakse mukiloitavaks/ryöstettäväks.. mut oli vaan nii sekasin ettei pystyny laittaa kampoihin"

Ei tainnu kukka olla mitää black braveria :laugh:

Paras överikertomus jonka oon kuullu..

Johny

ViestiKirjoittaja Johny » 7.4.2006 1:12

Joo o itellä oli kivat kokemukset kesästä.Noni pikku jurrissa menin yksin juttelemaan joillekkin tyypeille ..noni siinä sitte aikamme juteltuamme kaveri sano että "onko sulla bongia" no eihän mulla ollu mutta onneks sitte sillä oli mutta sinne oli pitkä matka ni sen takia varmaan kysy sitä.Sen jälkeen sitten päästiin sen kaverin luokse ja siinä sitte kaveri rupes väsäämään ja mä kysäsin että mitä tuo on ja se sano että jotain "bakia?" se kuulemma oli (en oo ikinä kuullu tuommosesta) no siinä sitte bongista imettiin parit pesälliset ja siinä sitte aikamme naureskeltuamme rupes tulemaan kunnon vainokylmähikiöveri fiilikset ja siitä sitte äkkiä vessaan, siinä vessan pönttöön tuijotellessa tuli mieleen kaikenmaailman ajatuksia "mitä jos mä kuolen tai musta tulee kasvi?"!sitte tuli joku jätkä ja sano että pitää mennä ulos talosta ja sitte mä siinä yläkerrasta lähin kävelemään portaita alas ja tuntu ku oisin heilunu ku Raoul Duke elokuvassa Inhoa ja Pelkoa Las Vegasissa ku ne vetää eetteriä ku kävelin niitä portaita ja sitte ulos päästyäni lopahin siihen nurmikolle makaamaan ja "nukuin" ja näin kaikkea ihmeellistä esim.peltoja.Sen jälkeen tapahtu maailman ihmeellisin asia.Kaverit jotka tarjos mulle savut tuli ja pisti mulle pullon housuun ja tuli selänpäälle istuun ja hakkas takaraivoon ja toinen tuli ja monotti suoraan naamaan!?mitä se tuommonen peli oikeen on?sen jälkeen joku niistä tuli ja nosti mut ylös hartioista ja nakkas menemään ja sano että "nyt vittuun täältä!" siinä sitte mä juoksen täysin tukossa pullo housussa niitä karkuun.kävelin tien päähän ja siellä on yks ns.puolituttu joka sanoo että "tuolla on sun kaverit A ja B" no mä sitte sitä seurasin niitten luo ja sitte yritin kiivetä semmosta mäkeä ylös ja se ei oikeen luonnistunu ku kokoajan kaaduin selälleen maahan ja lopulta oksensinkin siinä matkalla ylös.Sitte tuli kaveri ja nosti mut pystyyn ja vei sisälle ja aina ku se puhu ni mulla ei ollu huono olo mutta ku se lopetti ni rupes oksettamaan ihan täysillä :D Tätä on tosi vaikee kirjottaa ja samalla muistella mitä siinä tapahtu!kuten varmaan ymmärrätte.Mutta tuo on kyllä omituisin/opettavaisin/pelottavin/inhottavin juttu mitä mulle on ikinä tapahtunut.

Jefferson Airplane-White Rabbit

Pirkka Talousrokko

ViestiKirjoittaja Pirkka Talousrokko » 7.4.2006 8:46

Överit?
Narkkarit vetää "övereitä" -ja silloin kutsutaan ambulanssi tai Mononen...
Hampuusia saattaa joskus huimata ja täysin savuttomallakin ihmisellä voi toisinaan olla alhainen verensokeri tai -paine.
Kaikkihan tietää ettei hampusta voi vetää "övereitä" (od=overdose).
Wannabenistien juttuja tommoset ...

Maukka peruslätkä

ViestiKirjoittaja Maukka peruslätkä » 7.4.2006 9:20

Kannabista voi ottaa liikaa suhteessa omaan toleranssiin, varsinkin jos on kokematon.
Se on tullut todistettuu vierestä tosi monta kertaa.
Tuskin sitä övereiks voi kutsuu, mutta mikä olis sitten parempi termi?

Pirkka Talousrokko

ViestiKirjoittaja Pirkka Talousrokko » 7.4.2006 10:05

No mitä tämmöset nyt oikeesti sit on, ehkä epämiellyttävät kokemukset, kummat fiilikset tai ihan vaa iltapahoinvointi.
Itse käyttäisin ehkä termiä "oli niin hyvää että teki jo pahaa". :)

renekeitin

ViestiKirjoittaja renekeitin » 7.4.2006 12:21

Tässä pari överistoryä.

Oli mun 18-v synttärit ja olin säästäny gemmin tuntematonta budia ihan sitä varten
tolet oli nolassa koska en ollut poltellut yli kuukauteen.

Oltiin varattu mökki kaverin kanssa ja vieraita oli kutsuttu noin 50.

Ilta alkoi hyvin. Taisin juoda 2 shottia tequilaa ja yhden oluen kunnes päätin että nyt on GANJATIME \o/.

Siitä vaan sitten sihauteltiin piipullinen puoliks ja palattiin takas taloon missä oli sillon noin kymmenisen vierasta.

Noin 5min päästä päässä alkoi heittää meillä molemmilla aika rajusti ja päätimme että lähdemme saunaan rauhoittumaan.
Kun pääsimme saunalle asti päässä heitti hemmetisti ja laatta lensi. Makasin saunan lauteilla seuraavat 4h kykenemättä liikkumaan koska olo oli niin paha ja päässä surrasi kuin 1000 ampiasta olisi lennellyt siellä. Tietysti kaikki vieraat tulivat tämän aikana ja tulivat vuorotellen ihmettelemään , että mitäs synttärisankari tuolla tekee :x

Toinen kerta oli kun olin lainannut kaverilta uutta hienoa bongia ja päätin yksin kotona testata sitä. Latasin pesän täyteen top44:sta ja pajautin.
Sen jälkeen tuntui kun joku olisi puukottanut kaulaan. Savu otti keuhkoihin ja kurkkuun AIVAN hirveästi.
Sitten menin vessaan juomaan mutta siitä ei ollut mitään apua.
Siinä vaiheessa alkoi hengitys olemaan jo vaikee kun kurkku oli niin kipeä ja rupesin skitsoilemaan , että nyt on PAKKO lähteä sairaalaan (klo 03:00). Tietysti tässä samalla yskiessäni pilvi nousi ja nousi ja pakokauhu valtasi mut.
Loppuyö meni sängyllä makaillessa ja pohtiessa pitäisikö lähteä sairaalaan vai ei :?
If you are not free to choose wrongly and irresponsibly, you are not free at all.
– Jacob Hornberger

Jippo

ViestiKirjoittaja Jippo » 7.4.2006 16:14

^seen

siis mitä hä?!!
Johny kirjoitti:Sen jälkeen tapahtu maailman ihmeellisin asia.Kaverit jotka tarjos mulle savut tuli ja pisti mulle pullon housuun ja tuli selänpäälle istuun ja hakkas takaraivoon ja toinen tuli ja monotti suoraan naamaan!?mitä se tuommonen peli oikeen on?sen jälkeen joku niistä tuli ja nosti mut ylös hartioista ja nakkas menemään ja sano että "nyt vittuun täältä!"

Ei vddu mitä menoa. Ei kykene ees kuvitella miltä moinen tuntuisi tossa kuosissa! Kusipäät prkele.

Ite koin karskit överit joskus aikoja sitten 17-18 vanhana. Olin parin kaverin kanssa bissellä. Huitasin siinä yhen stoben
ja lähettiin paukuille. Toinen oli just käyny ostaan uuden tuliterän pienen holautin mallisen bongin.Samalla jässillä oli hyvää pakia, jota sitte moiset pesään. Tolea oli kyllä, mutta päivän ekat hitit kyseessä. Enkä ollu yhtään jurrissa, sen yhen olin vaan juonu.
Imailtiin sit yhes autiotalos ja tää jässi kenen bongi ja bajat oli, kannusti mua ja sitä toista imemään voimalla kunnon hittejä. Se on sen tyylinen sälli, aina innostamassa toisia urpoilemaan, ja oli vielä jurrissa. No naureskeltiin frendin kaa sille enkä moisesta välittäny ku en kovin helposti provosoidu. Oisko sittenkin kuiteski alitajuisesti imeny kunnon kermaset?

No any way, lähettiin siitä sit ja nää kaks muuta lähti vastakkaiseen suuntaan. Lähin käveleen sisägrilliä kohti, matkaa vajaat 100m. Olin tosi hyvissä paukuissa ja HC mässyt päällä. Mielessä vain mansikkapirtelö ja suupielet kuolassa. Tunsin et pumppu alko hakkaa voimakkaasti kävelyn seurauksena ja tyhmänä otin sit tän etapin jotenkin urheilusuorituksena ja kiihdytin vaan askelia. Junnuna sitä ei vaan tajua omaa parastaan, kantapään kautta tosin oppii kaikkein parhaiten. Pääsin grillin ovelle ja olin ihan kuolemankielissä, hiestä läpimärkä, pulssi ylikierroksilla ja tais siinä olla näkökin vähä mutkalla. Astuin sisään grilliin ja suusta pääsi sellanen eläimellinen murahdus kovaan ääneen et "PIRTELÖÖÖÖ...." Aloin kaivaan hiluja ja kaikki levis lattialle, kumarruin niitä keräämään ja menin ite tietysti perässä. Päästyäni ylös myyjät katto mua ihan hädissään ja totes et ei niil ole pirtelöä. No ostin sitten limua. Maksoin sen ja myyjät tsiigas mua ihan hädissään. Olin sale et koht ne soittaa kytät ny pitää häipyä. Lähin ulos, kävelin 10m dösäpysäkille ja tipahdin siihen pitkittäin. Hirvee hiki ja kuumuus päällä nakkasin vaa kledjut johonkin sivuun. Makasin siis keskellä päivää keskellä keskustaa hyvin vähissä vaatteissa ihmisten ilmoilla kuolemankielissä :laugh: . Oli vissiin joku kevät et siis jotai kuteita oli kuitenkin päällä et oli mitä heitellä ympäriinsä. Ei kyenny liikkua. Makasin siinä jotain 20min kunnes olo helpotti. Sit vaan heitin rensselit takas niskaan ja lähin jatkaan matkaa...

Kyllä tosta jotain oppi. Mutta ei ole vieläkään tullu moista kuosia vaikka polttais bajat kunnon kännäämisen päälle, tai no yleensä moisen yhdistelmän jälkeen sammuu siihen paikkaan.

Misfits

ViestiKirjoittaja Misfits » 7.4.2006 16:50

Oli kaunis kesäinen päivä ja mentiin välitunnilla chillailemaan, väsäsin siinä sitten aimo paukut rocosta, sydäsin ja pistin kiertoon, istuimme rivissä ja minä olin keskimmäinen, aina kun piippu oli rivin päässä se meni minun kauttani alkuun, tarkoittaen että poltin tuplat muihin nähden....big mistake :eiei:
Kaikki oli ihan ok siihen asti kunnes saavuin luokkaan, alkoi kylmä hiki puskea päälle, oksettamaan ja tajunta oli lähtökäskyä vaille lentoon lähdössä, opettaja katsoi minuun ja kysyi että olenko kunnossa johon sain soperrettua sekavasti olevani kipeä, opettaja käski minun pakata laukkuni ja mennä kotiin paranemaan....Tunnin loputtua kaverit saapuivat ja löysivät minut nukkumasta bussipysäkiltä koulun ulkopuolelta :oops:

Olisihan noita överitarinoita vaikka miten paljon mutta ajakoon tämä nyt minun tarinani :wink:

Joyride

ViestiKirjoittaja Joyride » 7.4.2006 19:06

Nojooh. Lajikkeesta ei tietoa, ja ennen tätä olin poltellut vain pari kertaa, eikä tuntunut missään. Jointit poltettiin porukassa 3 tyypin kanssa, jotain kukkaa siis oli.

Ensimmäisen jointin aikana suu kuivui ja motoriikka heikentyi, käsi tärisi. Toisen jointin aikana nämä tuntemukset vahvistui entisestään. Sitten olin jo kieltäytymässä polttelusta, mutta piti polttaa lisää. Neljännen jointin jälkeen lähdin sohvalle makaamaan, ja tuntui että taju lähtisi. Silmissä pimeni, jumitti. Rupesin käärimään sätkää, mutta siitä ei tullut mitään kun kädet tärisi, nauratti ja panetti niin paljon :D Sitten tuli se huono olo. tai ei sinänsä, mutta en pystynyt liikkumaan ilman että oksetti. Paikallaan pysyminen vielä meni, mutta joka askeleella oksetti entistä enemmän. Pääsin vessaan asti, ja siellä oksensin puoli tuntia. Sitten pääsin ulos asti, ja siellä tuli parempi olo. Sitten takas nukkumaan.
<&r_hitler> pyllyhylje kuulostaa joltain äärimmäisen perverssiltä slangitermiltä anaaliseksin penisosapuolen vehkeelle

JamPS

ViestiKirjoittaja JamPS » 9.4.2006 3:31

Itsellä lentää laatta melko nopeasti, vaikka en niin hirveän paljon polttaisikaan :?
Viimeisin tapaus eiliseltä, söin kai mandariinin, jonka jälkeen en löytänyt parempaakaan juomista kuin rasvatonta maitoa...
Join puoli lasillista ja menin sohvalle istumaan/makaamaan, mahassa tuntui oksettavalle, koitin psyykata olon pois mutta tilanteen ratkaisi winamp, joka arpoi jotain poppia soimaan ja sit piti juosta :lol:

fdk

ViestiKirjoittaja fdk » 9.4.2006 16:28

Viime kesänä, kun olin pitänyt taukoa alkoholista n. kuukauden niin päätettiin kavereiden kanssa ostaa hieman juomista kauniin päivän kunniaksi. Istuskeltiin kaverin talon takapihalla, aurinko paistoi ja kuunneltiin musiikkia. Jossakin vaiheessa eräs tuttu jannu tuli käymään siinä ja kyseli että löytyisikö savuja. Itsellä oli mukana n. ketola Jack Herreriä ja ruvettiin siinä sitten kyhäilemään settejä ja täyttämään bongia. Olin juonut kuusi giniä suhteellisen nopeasti ja päällä oli hyvä humala. Ehkä juuri tämän takia en tajunnut, ettei välttämättä ole hyvä idea raivottaa 12 kermaista putkea 40cm jääbongista :doh:
noh, savujen jälkeen meininki muuttui aika mielenkiintoiseksi. Yksi kavereistani makasi maassa ja nauroi hallitsemattomasti, toinen tutkaili kukkia naama nurmikossa ja itse päätin lähteä hakemaan vettä. Päästessäni taloon kaaduin suorilta jaloilta eteisen lattialle. Kipu ei tuntunut missään ja nousin ylös ja menin keittiöön. Join lasin vettä ja kävelin horjuen takaisin pihalle. Pihalla kaiken heiluminen moninkertaistui ja oli todella sekava olo. Nojailin seinään ja yritin seurata kavereideni tekemisiä, mutta katse tuntui valuvan koko ajan alaspäin ja ajatukset eivät pysyneet kurissa. Huomasin kissan lähtevän talon viereiseen metsään ja päätin lähteä sen perään. Kävelin horjuen alas päin rinnettä ja törmäilin puihin ja selitin koko ajan jotain kissalle. Kissa pysähtyi n. 100m talosta sellaisen multakuopan reunalle. Ihmettelin että "mikä nyt tuli" ja päätin silittää kissaa, jonka tuloksena kaaduin kuoppaan. Yhtäkkiä tunsin olevani todella painava ja kuopasta nouseminen tuntui ylivoimaiselta. Jotenkin onnistuin kuitenkin pääsemään ylös niin, että jalat olivat yhä kuopassa ja pää kuopan toisella puolella. Tässä vaiheessa kaikki heilui niin lujaa, etten enää pystynyt hallitsemaan sitä ja rupesin oksentamaan. Oksennuksen jälkeen taistelin kaksi tuntia sammumista vastaan, kunnes kaverit tulivat katsomaan että mihin olin hävinnyt. Toinen jäi pitämään minulle seuraa ja jotenkin sain revittyä itseni ylös maasta. Konttasin metsästä taloon ja ryömin vaatteet päällä suihkuun. Oksensin aivan koko ajan, hengittäminen oli vaikeaa ja heiluminen ei meinannut hidastua. Kun hiisaamisesta oli kulunut n. 8h rupesin selkenemään ja onnistuin pidättämään oksennusta parin kymmenen minuutin ajan niin, että pystyin kiipeämään portaat ylös kaverini huoneeseen nukkumaan.

Aivan hirveä kokemus, enkä tämän jälkeen ole kertaakaan tehnyt tuollaisia virheitä. Liika alkoholi ja vahva budi ei ole hyvä yhdistelmä :guru:

Zealot

ViestiKirjoittaja Zealot » 10.4.2006 20:18

On tässä muutaman kerran tullu vedettyä överit mutta kerron nyt yhden tapauksen.

No joo siis tota joskus tossa viime kesänä olin kavereiden kans vähän juomassa. Oli siinä muutama kalja alla ja lähdin sit yhden toisen kaverin luokse jatkoille. No sillä oli sitten kukkaa siellä ja päätettiin polttaa bongista muutamat paukut. Ensin tuntu että nous hyvin mutta sitte se vaan jatko ja jatko nousemistaan ja alko pyörii tosi pahasti päässä ja tuli huono olo. Ei siinä muuta sitten ku jotenki hoipertelin vessaan ja sinne vaan oksentamaan :x Jossain vaiheessa sitten havahduin ku olin sammunu siihen :laugh:
Vieläki sit oli aika heikko olo ja menin sitte nukkumaan ja sitä ennen viel oksensin lisää, mut sentään onneks sit ämpäriin etten lattialle :lol: Aamulla hävetti.
I gotta smoke my sensi 'cause Im so damn good in meditation.

ruohomaisteri

ViestiKirjoittaja ruohomaisteri » 16.4.2006 16:25

Tapahtuipa viime perjantaina:

Ostin juuri mukavan määrän kukkaa ja polteltiin vielä kauppiaan kanssa bongista mukavat sauhut :pimp:
Hyvinhän noi toimi ja päätettiin sitten yhen kaverin kanssa lähteä kotibileisiin. Matkalla sihauteltiin taas vähän, kuin myös bileissä. Heti kun päästiin sisään niin syöksyin ulos sauhuille. Ehkä hieman huono idea, koska ku pääsin sisälle ni huomasin olevani aika kuoseissa enkä oo koskenukkaan oluisiin. Siinähän kaikki alkaa tietenki utelee kuinka voin olla niin pihalla vaikka en oo viel oluttakaan ottanu. Menin sohvalle makoilemaan ja ihmettelemään kunnes eräs bileissä olijoista alkoi juttelemaan. Tässä vaiheessa alko olee todella hämärä olo. Jokaisen lauseen jälkeen unohdin mistä puhuttiin ja alko olee todella paha olo, oksettaa. Sit yhtäkkiä alko vainottaa ihan vitusti ja tuli kunnon paniikit. :shock: Kuulin selvästi kun tämä samainen kaveri yhtäkkiä sano "Mihin oot kadottanu *nimeni*? " Tässä kohtaan olin ihan vitun paniikissa, koska luulin että nyt iski joku psykoosi, ihan ku joku muu olis puhunu sen kaverin kautta. En tiiä kauan tota kesti, koska ajantaju oli aika kadoksissa. Sitten menin kalpeaks ku zombi. Juoksin vessaan jossa mietin ties kuinka kauan että pitäisköhän kertoo noille muille et ne osaa soittaa ambulanssin paikalle tarpeentullen. Nyt oli sellanen olo et laatta kyl lentää kohta, mutta en tiiä/muista laattasinko. Selvisin varmaan pikkasen sit siellä vessassa oleskeltuani joten pääsin siirtymään yläkertaan lepäämään. Myöhemmin alko olee taas ihan hyvä olo ja pääsin vihdoinkin alakertaan, mut kaikil muilla tais olla jo laskuhumala.
aurinko nousee, aurinko laskee,
ei pilven pilveä, muutakuin piipusta.

Tirehtööri

ViestiKirjoittaja Tirehtööri » 22.4.2006 22:59

ehkä hirveimmät överit koin joskus viime kesänä, kun tuli kaverin kanssa imettyä jotain peeällää :x kotitekoisesta (heh heh) ja mielestämme erittäin high-fidelity bongista, tai ainakin se oli suht. järkyttävä väsäys. No, enivei.

Ties kuinka monien savujen jälkeen olo meni erittäin oudoksi: en pystynyt pitämään silmiäni auki, aloin vaipumaan sellaiseen syvään perus överikoomaan ja halusin vain nukahtaa. Mutta joka-ainoa kerta, kun olin nukahtamassa, "näin" jotain öh.. no, kai niitä voi sanoa valkoisiksi rihmoiksi. Silmät kiinni siis.
Nämä rihmat olivat jossain mustassa tilassa, niitä oli kolme kappaletta ja ne muodostivat kolmiulotteisen mäkihyppytornin profiilin (!). Juuri, kun tunsin vaipuvani uneen, huomasin tajuntani jollain tapaa liukuvan rihmoja pitkin ja ponnahtavan niiltä ylös kuin hyppyristä, ja samassa heräsin. Tämä toistui kymmeniä kertoja, ja vaikka kuinka nukutti, en saanut mitenkään nukahdettua. Seuraavaksi iski voimakas vomittaustarve, mutta jotenkin onnistuin estämään laatan lentämisen; ajattelin, että olisi parempi käydä ulkosalla pienellä kävelyllä. Kello oli kai jotain 4-5 aamuyöstä, ja oli jo täysin valoisaa. Kaverini mukaan olin vain lähinnä örissyt jotain, eikä puheestani saanut mitään selvää. Pihalla kävellessäni aloin tuntemaan kummallisia kuumia aaltoja, jotka menivät lävitseni jaloista päähän, seuraavaksi tunsin (tai luulin tuntevani), että naamani kääntyy väärin perin, ikään kuin jotkin kuumat langat olisivat vetäneet sitä ympäri, siis sisäpuolta ulospäin, tavallaan. Hengittäminen oli vaikeaa ja nopeaa sekä sydän hakkasi. Oli pakko juosta takaisin sisälle ja laattailla hieman vessassa.

Kumma kyllä, mutta itselläni överitila menee yleensä heti ohi kun oksennan, ja niin siinä kävi silloinkin. No, joka tapauksessa lätkäövereitä en toista kertaa tahdo vetää :o
Kultainen tasanko

Palaa sivulle “Kokemuksia”