Kuva

Kertokaa övereistänne !

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
rehupekka

Re: Kertokaa övereistänne !

ViestiKirjoittaja rehupekka » 22.3.2015 23:35

Mistä moinen vihamielisyys sukulaiskansaamme kohtaan, vai puukuutioitako sä vihaat?

Ja voishan sanoa myös aku ankoista hyi helvetti, kävelevät ilman housuja ja ovat kapitalisteja.

An0n
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja An0n » 23.3.2015 15:44

rehupekka kirjoitti:Nyyh! Nyt seki palastu pekele eten osa kirottaa...

Edit: Tosin puolustuksekseni täytyy sanoa ettei ihme ettei suomi oikein luonnistu kun pentuna jouduin opettelemaan lukemaan virolaisilla aakkoskuutioilla (siis semmosia puukuutioita missä kirjaimia ja numeroita, paketissa luki "öpi lugema ja kirjotama").

Siis võib olla düsleksia. :guru:
Il est l’heure de s’enivrer!
Pour n’être pas les esclaves martyrisés du Temps ... Baudelaire: Le Spleen de Paris

Julkkiskuvat vuotivat jo – sinäkin voit olla alasti pilvessä (Laura Manninen, Taloussanomat 4.9.2014)
Tout pour la dolce vita!

caddict

ViestiKirjoittaja caddict » 23.3.2015 16:12

En ikinä oo oksentanut tai mitään semmoista, mutta joskus oli ostettu vahvaa kukkaa ja siis siitä varoteltiin että se on sitten vahvaa. No ei tietenkään tajunnut kuinka vahvaa ja sitten pajautettiin jonkun verran ja kun tuli mieleen lähteä kävelemään, niin jalat ei kannatellut. Joka kerta kun yritti ottaa askelen niin polvet pettivät. Noh, eihän siinä voinut muuta kun jäädä istumaan sitten. Samalla kun laittoi silmät kiinni niin tuntui kuin lähtisi leijumaan

laiho
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja laiho » 23.3.2015 21:14

rehupekka kirjoitti:Mistä moinen vihamielisyys sukulaiskansaamme kohtaan, vai puukuutioitako sä vihaat?

Vihamielisyys on ehkä turhan voimakas sana. Sanotaanko etten pidä virolaisista.

Ja mitä motteihin tulee niin jokainen joka on tehnyt talven puut käsin edes kerran vihaa niitä. Klapikone ei ole käsin.
-Zlatan on vain ihminen. Samalla lailla kuin valkohai on vain kala.-

rehupekka

ViestiKirjoittaja rehupekka » 24.3.2015 13:53

Okei, ymmärrän. En mäkään tykkää hakkaa halkoja.

lizzy

ViestiKirjoittaja lizzy » 26.3.2015 9:42

Eilen green dragon teki kepposet. Otin 10ml ja tunnin kuluttua ajantaju heitti pahasti. Kesken keskustelun tuntui kuin se olisi kestäny kuukausia ja samaan aikaan ei edes sekuntiakaan. Aivan pimeitä hetkiä välillä. Ihan kuin joku olisi ottanut välistä muutamia minuutteja jotka vaan katosi johonkin. Vähän tämän jälkeen kaikki tuntui kaksiulotteiselta ja syvyys katosi kaikesta, ihan kuin olisi valokuvassa tai piirroksessa. Samalla tuntui kuin puolet kasvoista ja silmälasien puolikas olisi valunut alas kuin joku vanukas tai joku sellainen. Pelotti ihan tajuttomasti hetken kunnes joku kysyi jotain ja todellisuus otti oman muotonsa. Vähän ajan kuluttua nukahdin sohvalle. Nyt on vähän häkeltynyt olo kaikesta kokemasta. Kuitenkin eilen jotenkin tajusi että ei nämä todellisia aistimuksia ole mutta kuitenkin. Lohikäärme voi purra kovaa.

infratuna

ViestiKirjoittaja infratuna » 1.4.2015 1:08

Oltiin joksus kolmistaan kavereiden kanssa mun kämpillä. Otettiin bongista hitit jotain ystävältä tullutta kukkaa. Sykehän siinä sitten perinteisesti nousi. Sykemittari näytti 145, kun istuin sohvalla. Keskustelut pätki tosi pahasti, joten en kyennyt kavereita kuuntelemaan vaan kävelin olohuoneen ja parvekkeen väliä puolisen tuntia. Parvekkeella kävi mielessä alas hyppääminen, mikä on ihan normaalia uteliaisuutta minulle.

Mielenkiintoinen kokemus oli todellisuuden kutistuminen. Ihan kun näkökenttä olisi kutistunut pieneen ympyrään, jonka ulkopuolella oli mustaa. Olin ehkä pyörtymisen rajoilla. Verenpaine on matala ja noustessa huimaa monesti selvinpäinkin. Noh rationaalisena kaverina tajusin, että tämä menee ajan kanssa ohi ja rauhoittelin itseäni onnistuneesti. Lähdettiin vielä kaupungille ja oli kyllä kiva ilta.

Olin tosiaan aloittelija tuolloin. Kukkaa jäi vähän ja annoin ne kaverille takaisin. Ajattelin, ettei siitä riitä hänelle. Noh selvisi, että aktiivikäyttäjänä hänelle riitti siitä vielä neljään jointtiin. Olin siis polttanut noin 6 kertaa sen määrän, mitä kokenut ystäväni poltti kerralla. Jos olisin tehnyt saman arviointivirheen alkoholin kanssa, olisi luultavasti kuollut tai ainakin joutunut sairaalaan. Tässä kannabiksen hienous.

Finnish Herbsman

ViestiKirjoittaja Finnish Herbsman » 1.4.2015 7:09

Mulla ei oo oikein mitään levottomia ''öysky-kokemuksia'', mutta tässä yks mahdollisesti jakamisen arvoinen. :) Kuten moni muukin tarina, tämäkin alkaa…

…Oltiin kaverin kämpillä istumassa iltaa ja sauhuthan ne mielessä oli. Tais olla tällöin Pohjoisia Valoja poltettavana, en muista tarkalleen. Saattoi olla myös NYC Diesel.. No anyways. Sen muistan, että poltettiin sisällä semmosesta sopivan jäätävän kokosesta bongista, joka lyö päähän samalla voimakkuudella ku Robert Helenius. :smash: Tutun toimintamallin mukaan putki imettiin täyteen kermaa ja siitä savut keuhkoihin. Mitähän olis menny, muutama kierros? Vaikee sanoo tälleen neljä-viis vuotta jälkeenpäin.

No savut alkoi pikkuhiljaa hiipimään päähän ja meininki alkoi jäätymään. Muistan istuneeni sohvalla seinään nojaten, ku yhtäkkiä alko tulemaan vähän sellainen fiilis, ku lentokone nousis tai laskis - tuntui että tulee ''painetta päähän''. Ärsyttävä tunne. No, nappasin aina nokasta kiinni ja puhalsin - tuttu setti. Fiilsi helpotti, sekunniksi, kunnes pään sisällä tuntui SHHHHHHHH ja BLOP. ''Painetta päässä''. Tunti meni ainakin, mahollisesti toinenkin niin, että tää sama toistui jatkuvalla syötöllä. Sit helpotti.

Omasta mielestäni olin kyl ihan hyvin messissä, juttelin frendien kanssa ja toki kerroin mikä tilanne jne. Todellisuudessa olin kuitenkin vaan istunu hiljaa ja ainut mitä olin savujen jälkeen sanonut oli: ''Vittu et on painetta päässä.''

Aika läppä :laugh:

masterG

ViestiKirjoittaja masterG » 5.6.2015 12:12

Huhhuh eilen tuli poltettua överit ekaa kertaa 2 vuoteen, mulla on tosi alhanen toleranssi ja mulla tuli aikasemmin paniikkikohtauksia tosi helposti savuista ja nyt ei oo 2 vuoteen tullu yhtään mitään negatiivistä, sit eilen poltin pitkästä aikaa bongista ja en polttanut kun oikeesti jonkun 0.05 ja oli jo päivän kolmannet savut.

Muutaman kerran oon saanu tämän saman olon kannabiksesta. Tuntu että on kaks todellisuutta, toinen oli se normaali elämä missä olin aina jaksoissa 10 sekunttia tuntu aina normaalille ja 10 sekunttia sen jälkeen tuntu niin epätodelliselle että huhhuh. Kun kävelin tuntu että vajoan koko ajan maan alle ja pyörrytti koko ajan, näkö zoomaili ja loitonti koko ajan itsestään ja kun käveli niin tuntu etten liikkunu eteenpäin. Sydän hakkas valehtelematta jotain 200 ja suuta kuivi koko ajan niin paljon että join puoleen tuntiin 1.5 litraa vettä. Kun pysähty paikalleen niin näkökenttä kääntyili salaman nopeasti koko ajan 90 astetta joka suuntaan, selitin kaverille ihan nonstoppina tunnin jotain asioita niin nopeella temmolla että huhhuh ja en muista mitään mitä selitin. :D Sit kun sain lopulta joskus tunnin päästä psyykattua kuumotukset pois ja itteni rennoks niin koko kehosta lähti tunto ja oli niin lämmin ja hyvä olo kun voi olla, kuuntelin musiikkia ja biisissä olevat rummut kuulosti tulevan kadulta ja muuten biisi kaiuttimista. Tuli vahvin jumi mitä oon ikinä kokenu ja jos yritin liikkua niin meinasin pyörtyä ja oksentaa kun oli niin hyvä olo ja sitten tipahin ja nukuin 11 tuntia kuin tukki ja äsken heräsin. Ei jääny mitään jälkioloja onneks :pimp:

Vaikuttaako muilla kannabis noin vahvasti koskaan? :D

Daenerys

ViestiKirjoittaja Daenerys » 5.6.2015 20:36

Aika kovaa lentoa on ollu usein, kaikenmaailman ääni- ja näköharhat on tullu koettua ja perinteiset "paniikki, nyt tuun hulluksi!" -meiningit. Damissa tuli käytyä muutama vuosi sitten ja siellä oli nyt yhtä överiä koko ajan. Varsinkin se eka jointti, joka oli siis perinteinen turistinkaataja! Sillon tuli poltettua niin paljon, että kun heräsin keskellä yötä, hädin tuskin seiniä pitkin pääsi vessaan kävelemään. Siisteintä oli kyllä, kun istuttiin kaverin kanssa hotellihuoneessa, yhtäkkiä tuli sellanen käsittämättömän hyvä fiilis ja tunsi niinkuin leijuisi jossain erillisessä todellisuudessa. Olit siinä huoneessa, mutta kuitenkin jossain muualla! Ainoa ajatus oli että nyt mä vasta oikeasti olen pilvessä! Ehkä sitä voisi verrata jollain tavalla selkouneen. Sellasta tunnetta en oo saanu sen jälkeen ja enkä tiedä riittääkö pääkoppa samanlaiseen rundiin, nimittäin se vaati meikäläiseltä myös paljon sitä paskan ahdistuksen kestämistä, joka vaan vei sut mukanaan höystettynä kaikenmaailman epämiellyttävillä fyysisillä tuntemuksilla.

masterG

ViestiKirjoittaja masterG » 6.6.2015 1:15

Noita övereitä kyllä oppii hallitsemaan jos on ollut koko elämän ahistusta, paniikkia tai muuta niin ei se tunnu enää niin pahalle vaikka ois miten kuutamolla.
Vähäsen kun rauhottuu niin alkaa pystyä jo nauttimaan siitä ja itekkin eilen ihmettelin että miten se yhtäkkiä 2 vuoden jälkeen tolleen kolahti vaikka annos oli normia vielä pienempi ja oli tosissaan päivän kolmannet jo ja oon vielä valitellu kun ei oikein saa savusta mitään irti ja ei tuu muutaku pieni jumi ja lämmin olo. Tulihan ne vanhojen aikojen olot sittenkin vielä sieltä kaikkine vaikutuksineen :point: :smash:

Ja niin tuli näköjään jälkioloja, normia paljo parempi olo. Ihanku ois jotenki kaikki stressi ja ahistukset ja kaikki menny eilisten övereiden kanssa ohi. Ihan hullun tasapainonen ja hyvä olo ollu koko päivän. 8)

Squeek

ViestiKirjoittaja Squeek » 8.12.2015 2:10

Harvoin övereitä tulee koettua. Oikeastaan päinvastoin, pää vain selviää kun polttaa tarpeeksi... Tosin eräs kaveri oli hieman aiemmin tipahtanut saunan lauteiden alle polteltuamme stydiä kukintoa.

Muutamaa päivää myöhemmin polttelin samaa kukintoa aamusta asti, enkä havainnut mitään erikoista. Ongelmallisesti en ehtinyt/muistanut syödä edellisenä päivänä juuri mitään. Päivän edetessä eräs kaveri soittelikin, että tuo lava kaljaa. Perille päästyäni selvisi, että bongi kiiltää ja tupakkaa on. Ei muuta kuin heti testaamaan. Rullasin pari pitkää jointtia, koska tiesin tavaran olevan melko stydiä. Unohdin ravitsemustilani heikkouden ja täytin tyhjältä vaikuttanutta vatsalaukkuani ravitsevalla kolmosoluella. Muutaman oluen jälkeen havaitsin, että makaan kaverin keittiössä kahdella tuolilla aivan oudossa asennossa. Jokainen raaja oli aivan raskas. Yritin lähteä ulos kaverien mukaan, mutta hetki piti matolla kerätä voimia aivan ulkona todellisuudesta. Aikaa kului ehkä puoli tuntia kyseisestä keittiöstä ulospääsemisen mahdollistamiseksi. Kenkien pukeminen jalkaan tuntui maailman vaikeimmalta asialta.

Ainoana ajatuksenani oli kyseisessä ääritilanteessa selvitä lähimpään grill/kebab ravintolaan syömään vähintään tupla-annos ruokaa. Heti ulos päästyäni olo parani raikkaassa ulkoilmassa.

Kavereilla taasen oli tosi hauskaa ja lähtivät yöelämää tutkimaan. Omalla kohdalla iso pizza ja limu meni alas alta aikayksikön. Aamulla oli vielä pari kiloa kebabia jäljellä jääkaapissa, ja sekin tuli syötyä kahteen pekkaan :). 5/5 reissu.

caddict

ViestiKirjoittaja caddict » 19.12.2015 12:12

Eilen tuli kyllä ensimmäiset kunnon överit ikinä. Raskaan blunttien polttelun jälkeen en pystynyt tekemään muuta kun istumaan paikallaan ja välillä vaihtamaan vähän asentoa.Olin siis ulkona ja halusin päästä nopeasti sisälle koska tuli todella huono ja sekava olo. Nousin ylös ja huomasin että päässä vaan humisi,sydän hakkasi todella kovaa ja näkökenttä oli sumea ja samalla valot korostuivat todella paljon (lähellä pyörtymistä?). Naamassa ja ympäri kehoa tuntui vaan kylmyyttä,ja jopa oven avaaminen oli todella raskasta ja hankalaa mutta pääsin kuitenkin kotiin ja olo parantui ehkä 30-45 minuutissa? (ajantaju saattoi olla vähän hukassa) :doh:

Maniakki

ViestiKirjoittaja Maniakki » 14.3.2016 17:51

En tiedä minne tän nyt laittais , niin laitetaas tänne. Eli eilen tuli ensimmäiset oikeesti negatiiviset kokemukset hatsista. Varmaan ihan puhtaat överit kyllä darran päälle mut kysyisin että kuinka vaarallista, ja onko muilla samoja kokemuksia. Eli käärin ihan jointin kuten normaalisti. joku 5min tuntu että nousee ja nousee ja alko jo tässä vaiheessa tuntuu että oho tää onkin vähän vahvempaa ku yleensä. Sit alko sydän hakkaa jotain 200 ja alko tuntua rinnan alueella erittäin epämiellyttävää painetta ja kaikki tuntu todella epärtodelliselta ja päässä heitti ihan helvetisti.

Luulen että tässä kohtaa sain jonkin sortin paniikkikohtauksen ja olin ihan sataprosenttia varma että kuolen minä hetkenä hyvänsä ja olo oli niin helvetin epätodellinen että luulin myös että psykoosi iskee.

Ihankuin toinen minä olisi astunut kuvioihin. Päässä tuntui isopaine ja tuntui että siellä liikkui joku takaraivosta otsalohkoon. Tässä kohtaa oli pakko päästä ulos kävelee mutta sielläkään ei pystynyt oleen kun ei jaksanut edes kävellä ja se oli semmosta hoipertelua. Sit sitä oloo kesti joku tunti ja muija jotenkin onnistu rauhottelee mut sanomalla että mullon vaan hirvee nälkä. :D

Ja tosiaan sitku söin niin tuntu siltä että jotenkin hyväksyin tämän uuden minäni, ja se ei tuntunut yhtään pahalta. Jotenki aivan alytön hyvä fiilis iski yhtäkkiä siihen. Ja siinä tilassa oltiin sitten loppuilta :) Ihmettelin kyllä koko illan että mitä helvettiä just tapahtu ja ihmettelen vieläkin. Luulen että sain elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen ku darran päälla niin paljon hiisaili. Tai sitten vaan ihan puhtaat kunnon överit. Tosiaan ikinä en oo hatsista noin syvälle menny.

EDIT: Nytkun tässä mietin asiaa ja kaverin kans puhuttu asiasta niin luulen että se johtu darrasta, ja verenokserit ja muut vitun alhaalla. Kun tosiaan syöminen autto välittömästi. :)

zod1ac

ViestiKirjoittaja zod1ac » 29.3.2016 11:01

Pohjustusta.. en ollut polttanut muutamaan kuukauteen ja ennen sitäkin vaan jotain mixiä. Kaveri toi mulle pienen köntsän jotain budia en tiedä mitä ja mää sitten vaan käärin siitä tapani mukaan yhden paksun jointin ja sen poltin, puolessa välissä jo ajattelin et ei vittu nyt iski ja tulee iskeen lujaa. Ekaks oli tosi rento olo ja alkoi naurattaan ihan jumalattomasti (en tiedä mikä) se kesti ja kesti. Yhtäkkiä vaan tuntui pahalta ja kaveri siinä vieressä täytin selvänä kyselee onko kaikki hyvin. Ajattelin vaan et ihan kuin joku yrittäis repiä mun mahaani ja sisuskaluja väkivaltaisesti ulos. Kaikista hulluista oli se että en käsittänyt tai ymmärtänyt asioita tai juttuja, esim. En tiedä olinko ihminen tai eläin sillä en tiennyt mikä erottaa ihmisen ja eläimen..tai hyönteisen. En tunnistanut kämppääni..näin taas kaikki kamat mutta en tajunnut että mitä niillä tehdään, asun 35m(neliön) kåmpässä, luulin et se ainakin 60m ja ajattelin et mun eteinen on kuin 30 metriä pitkä käytävä jonnekkin. Yritin oksentaa olkkarissa ja kaveri sanoi että mene oksentaa vessaan, minä siihen..minne..enkö mää jumalauta yritä koko ajan..ja taas kaveri siihen, niin mutta vessAan. Kuulin ikäviä ääniä ja olin järjettömän peloissani, luulin että mun kaverikin tappaa mut, kun se oli lähellä. Sen naama muuttui joskus yhden toisen vanhan kaverin naamaks jota en ollut nähnyt yli 10 vuoteen. Yks mielenkiintoinen "trippi" oli kun näin miten hamppukasvi kasvaa siementä isoksi saakka, se oli kuin nopeutettu kasvu. Se oli siis ruukussa ja siel taustalla välkkyi värit, sininen -vihreä-punainen-keltainen-violetti jne. Hyvänä kaverina se tietysti otti musta varmaan viis videoo , haastatteli mua ja kuunteli mun sekoilua. Sydän hakkas tosi luja ja hengitinkin tosi nopeeta. Kaikkia juttuja en edes muistA, mut se oli jäätävän paha, ahdistava, pelottava kokemus. Siitäkin huolimatta en vaihtais tuota kokemusta pois.

Ja kaikilla tarinoilla täytyy olla hyvä loppu, joten sitten jossain kohtaa kun kaveri lähti meneen ja rupes olot tasaantuun, niin lähetinkin sille viestin että oon viel sekaisin, mut tiedän ainakin että oon ihminen :laugh: sitten siinä söin varmaan yli kilon kaikenlaista ruokaa, litran maitoo ja nukuin kuin vauva

lcjuhis

ViestiKirjoittaja lcjuhis » 15.4.2016 13:22

Kai mä voisin tiivistetysti raapustaa tänne oman kokemukseni. Tätä voi jo sanoa oikeasti övereiksi. Tää tapahtu n. puol vuotta sitte.

Olin aina enne nauranu netissä ihmisille ketkä on puhunu trippailusta pajarin suhteen. Kokemuksesta tiesin kyllä että pajari voi olla pahimmillaan erittäin psykedeelinen, muttei se ollut ikinä mitenkään verrattavissa trippailuun.
No sit tein firecrackereitä vahvasta hasiksesta ja heitin siihen ihan vähän enemmän ku mitä ohjeissa luki. Yks huiviin nollatoleilla ja kokemus oli verrattavissa mietoon sienitrippiin, paitsi että toisinkuin sienissä, kaikki oli helvetin ahdistavaa ja muutenkin kaikinpuolin erittäin negatiivinen kokemus. Luulin jo että mul on meneillää joku flashback mun yli vuos sitte kokemista happo- ja sienitripeistä, sillä niin samankaltainen kokemus se oli. Universumin tajuamiset, lievät visuaalit, sekä kaikki reunat että värit näytti erittäin pehmeiltä, juuri niinku deeleissä. Mutta lisäksi oli myös paljon (ja pelkkää) negatiivista, kuten fiilikset et nyt se on menoa, kuolen tänään.
Yritin aina välillä istua koneella ja rauhoittua. Kaverikin pisti viestiä koneella, että "mitkä fiilikset, etkö nauti?". En pystynyt kunnolla muodostamaan lauseita, vastaukset oli lyhyitä tyyliin "ahdistaa".
Kaikesta mitä tapahtui tämän kokemuksen aikana voisi kirjoittaa vaikka lyhyen novellin, mutta tiivistetään sen verran että seuraavaksi pakotin itseni sänkyyn ja nukkumaan koska en vaan voinut sietää niitä oloja. Onneksi sain unta. Aina välillä heräilin siihen et olin vitun paukuissa ja mun sänkyä vastapäätä oleva vaatekaappi näytti samalta kuin se on näyttänyt deeleissä, taisi vielä jotenkin näyttää tulevan lähemmäs kunnes nukahdin uudelleen.

Vasta nyt puolen vuoden päästä pystyn polttamaan pajaria ilman et pelkään saavani vastaavia ahdistuksia. Olin siis pitänyt melkein vuoden taukoa tuota kokemusta ennen ja jatkoin taukoa vielä puoli vuotta ton kokemuksen takia.

Kuulostaa varmasti siltä kuin käyttämäni hasis olisi sisältänyt jotain synteettisiä kannabinoideja, mutta näin ei ollut.

Loppukevennys: Heitin kaverille käyttämäni reseptin ja se teki myöhemmin samanlailla paitsi et se pisti extraa viel enemmän ku mä. Oli kuulemma maannu sohvalla ja yrittänyt etsiä oikeaa asentoa ettei oksentaisi, oli kuulemma erittäin psykedeelinen kokemus ja samankaltanen ku mulla. :D

lizzy

ViestiKirjoittaja lizzy » 15.4.2016 17:36

Kerro millainen resepti. Nyt rupesi kiinnostamaan :-)

Karboniittirotsi

ViestiKirjoittaja Karboniittirotsi » 21.5.2016 16:48

Vähään aikaan nyt ei oo mitään övereitä tullut mutta muistan joskus junnuna kun poltin ekan kerran niin vedin kebab ranskalaisilla ja sit vielä myöhemmin 7 juustoa päälle. Noh oksennus lens kaaressa roskikseen ja seuraavat kaksi tuntia vietettiinkin siinä lattialla hikoillen ja vapisten kauheen päänsäryn kera. Ei miellyttävä kokemus.

NupunTaitaja
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NupunTaitaja » 21.5.2016 19:59

Karboniittirotsi kirjoitti:Vähään aikaan nyt ei oo mitään övereitä tullut mutta muistan joskus junnuna kun poltin ekan kerran niin vedin kebab ranskalaisilla ja sit vielä myöhemmin 7 juustoa päälle. Noh oksennus lens kaaressa roskikseen ja seuraavat kaksi tuntia vietettiinkin siinä lattialla hikoillen ja vapisten kauheen päänsäryn kera. Ei miellyttävä kokemus.

Nättii! :D Ahaha... Haaskasit perkele hyvät mätöt.

Itäpolku420

ViestiKirjoittaja Itäpolku420 » 24.5.2016 7:15

Karboniittirotsi kirjoitti:Vähään aikaan nyt ei oo mitään övereitä tullut mutta muistan joskus junnuna kun poltin ekan kerran niin vedin kebab ranskalaisilla ja sit vielä myöhemmin 7 juustoa päälle. Noh oksennus lens kaaressa roskikseen ja seuraavat kaksi tuntia vietettiinkin siinä lattialla hikoillen ja vapisten kauheen päänsäryn kera. Ei miellyttävä kokemus.

Oon huomannu sen että jos syö hyvin ja juo hyvin niin ei tuu öyskyjä sit millää... siis sellasii et vapisee ja tärisee ja oksentelee ja tuntuu et aivot vetelis backlfippei... juon aina lasillisen puristettua appelssiinimehua ennen polttoa ja sit sen jälkeenki ihan kivaa juotavaa.. ja toi ruoka mitä söit on aika paskaa ravintoarvoiltaa no ei ihme et ruli huono olo.
Mul on vähä, ei pyge passaa.
Ei se dänkki puussa kasva .

Palaa sivulle “Kokemuksia”