Kuva

Kertokaa övereistänne !

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
lizzy

Re: Kertokaa övereistänne !

ViestiKirjoittaja lizzy » 27.5.2019 13:37

Tein uuden erän tinktuuraa ja tein tästä 40mg kuivajäähasaa/mg vahvuista. Otin eilen iltapäivällä 3 ml. Parin tunnin päästä mentiin ylös ja kovaa. Vaikka käytän tuota liki päivittäin ja toleranssia on, niin oli aika avuton olo. Vielä tällä hetkellä, n 24h käytöstä, olo on aika paahdettu. Mä pidän käytössä kyllä jonkun päivän väliä. Ei jaksa kuin maata sohvalla ja Mörkö katselee vähän huolestuneen oloisena
Sans logique

Kuunsumu

ViestiKirjoittaja Kuunsumu » 30.5.2019 1:07

Tää volcano meinaa aiheuttaa mulle kauhee vainot kokoajan. Oon jotenki liian kujalla ja meen ihan liian syviin keloihin. Puran kaikki maailman asiat atomeiksi ja mietin itseäni atomi tasolla. Olen myös tajunnut että olen vain yksilö tässä surkeassa maailmassa. Kun valoni sammuu minua ei enää ole, ei tule. Vajoan tiedostomattomaan, ikuiseen uneen. Taitaa mieli vähän prakata - >korjaa mieli. Onneksi musiikki hoitaa, musiikki parantaa

Manalismiles

ViestiKirjoittaja Manalismiles » 30.5.2019 22:25

Kuunsumu kirjoitti:Tää volcano meinaa aiheuttaa mulle kauhee vainot kokoajan. Oon jotenki liian kujalla ja meen ihan liian syviin keloihin. Puran kaikki maailman asiat atomeiksi ja mietin itseäni atomi tasolla. Olen myös tajunnut että olen vain yksilö tässä surkeassa maailmassa. Kun valoni sammuu minua ei enää ole, ei tule. Vajoan tiedostomattomaan, ikuiseen uneen.

Vapotus ja synkät kelat kunniaan :D
take it acid is

jeppu7

ViestiKirjoittaja jeppu7 » 31.5.2019 5:21

Viime perjantaina höyrystin lääkkeeni, otin muutaman oluen. Eikä siinä mitään. Sen päälle maistoin öljyä, mauskuttelin sitä suussani ja värjäsin puoli naamaani. Hampaat ainakin. Sitten söin yhden mahtavan taikamuffinseistani ja höyrystelin vähän lisää.- Minulle on kerran aiemminkin käynyt niin, että mahan kautta otetut eivät juuri vaikuta ennen kuin pääsevät suolistoon. Nyt kävi taas näin.

Joten erittäin tutkalla mutta mukavasti katselin elokuvia, klo oli 2 yöllä ja menin nukkuun. Heräsin klo 4 tuskaiseen oloon. Ajattelin että mitäs nyt tapahtuu. Päihtymys nousi ja nousi ja nousi. Vaimo ajoi minut sohvalle. Sohvalla tärisin horkassa ja koko huone pyöri ja olin elämäni pilvessä.- Sain googletettua Marihuana overdose. Löysin Guardianin artikkelin jossa kerrottiin sairaalareissujen yleistyneen syötävien vuoksi.. Lopuksi siinä sanottiin, että ota rauhassa. Sinä et kuole( Olin varma että kuolen) Etsi turvallinen paikka (Sohva,kolmen viltin alla) Ala kelaamaan itseäsi alas ihan rauhassa. Ei ole hätää. Älä ota mitään lääkettä.- Paras lääke yliannostukeen on Will Ferrell. Joten Netflix auki. Hakuun Will Ferrell ja leffa pyörimään. Muistan väläyksiä leffasta,mutta ne kohdat jotka muistan hörötin peiton alla vedet silmillä. Kun leffa oli ohi oli myös pahin överi jo ohi.

Mutta se täytyy myöntää, että tämä viikko öljyn nauttimisen jälkeen on ollut erittäin positiivinen, energinen ja elämän laadultaan hyvä viikko. Kiitän siitä viimeperjantain öljyä.,

pdl78

ViestiKirjoittaja pdl78 » 9.6.2019 0:20

Ehkä se oikea on se, missä menin lähelle kävelemään ja vedin tiukan setin neljän tuulen kukkaa. Älytön vaino noin kaksi tuntia, minkä jälkeen normi mässyt ja musiikki-kuulostaa-hyvältä -setit. Lähinnä mitä haluaisin sanoa, niin älä säikähdä ollenkaan. Ei kannata.

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 25.6.2019 8:14

Minun överit tapahtui n. 10v sitten.
Kasvatin silloin ensimmäisiä kertoja omia kukkia.
Olin pitemmän ajan polttanut lehdestä tehtyjä sätkiä... jotka ei kovin vahvoja olleet... karstaa kyllä tuli keuhkoihin ja yskitti.
Kun kukat valmistui niin poltin kukasta tehdyn sätkän... omasta mielestä normaalin niin... olihan se aika potku :x
Tuntui että oksennus lentää ja jalat tärisi. Oli pakko raahautua sisälle sänkyyn makaamaan... en pystynyt tekemään muuta enää :eiei:
Puolitoista tuntia makailin sängyssä, lopussa nukahdinkin hetkeksi.
Kokeilemalla opin tuntemaan omat rajani... niin fyysisesti kuin henkisesti :)
Nykyisin en enää ole saanut övereitä, vaikka joskus olen kokeillut ottaa isompi annos kerralla... tulee siitä vähän huono olo kyllä mutta, siedettävä kuitenkin.
Elimistö varmaan on tottunut tämän aineen määrän suureen vaihteluun kehossani... luulisin... en ole lääkäri... en osaa sanoa tarkemmin... omasta kokemuksesta vain puhun :wink:

DaHErb

ViestiKirjoittaja DaHErb » 25.6.2019 15:00

Manalismiles kirjoitti:
Kuunsumu kirjoitti:Tää volcano meinaa aiheuttaa mulle kauhee vainot kokoajan. Oon jotenki liian kujalla ja meen ihan liian syviin keloihin. Puran kaikki maailman asiat atomeiksi ja mietin itseäni atomi tasolla. Olen myös tajunnut että olen vain yksilö tässä surkeassa maailmassa. Kun valoni sammuu minua ei enää ole, ei tule. Vajoan tiedostomattomaan, ikuiseen uneen.

Ainoo synkkä kela mikä ikele tuli volcanosta oli sen hinta/laatu suhde :pimp: Joko en osannut käyttää tai oon ikuisesti tervakeuhko

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 25.6.2019 21:38

DaHErb kirjoitti:
Manalismiles kirjoitti:

Ainoo synkkä kela mikä ikele tuli volcanosta oli sen hinta/laatu suhde :pimp: Joko en osannut käyttää tai oon ikuisesti tervakeuhko

itseäni taas miellyttää tämä laatu/säästö suhde. sen minkä sähköstä maksaa, niin kukassa säästää :lol:

goshjeepers

ViestiKirjoittaja goshjeepers » 29.6.2019 0:58

Ensimmäinen kerta ja alla six-pack olutta. Rinki kerääntyy z-mallisen bongin ympärille ja pesä täyttyy hasasta, kukinnosta ja röökistä. Siitä sain parit kermaset maljakon kiertäessä ja pari minuuttia ehdin jo ihmetellä, kun ei oikeen tunnu missään(muualla kuin henkitorvessa).

Little did I know... Pian alkoi tuntua, että kohta pettää jalat ja lähdin vauhdilla haparoimaan kohti lähintä pehmustettua alustaa. Vajosin välittömästi paikalle, jossa seuraavat 3-4h vietin.

Näkökentässä pyörii mitä ihmeellisemmät värikkäät kuviot. En jaksa nostaa edes silmäluomiani. Tuntuu siltä, että vaikka yrittäisin kommunikoida ei ääntä lähtisi. Ei ole mitään asiaa. Mielen ulkopuolinen maailma ei ole tavoitettavissa.

Ensimmäistä kertaa kuulin räpissä sanoja ja merkityksiä niiden takana. Ennen ei ollut edes halua pysähtyä kuuntelemaan, mutta nyt oli kaikki aika maailmassa. Pehmeä, matala ja rauhallinen beatti saatteli sanan kerrallaan kaukaiseen ulottuvuuteeni. Tunsin helpotusta, kun löysin siitä yhteyden ulkomaailmaan.

Pari kertaa tuli purjottua ja olo oli hyvin raskas seuraavat 8h. En tiedä nukuinko vai olinko hereillä, sillä hyvin unenkaltaisessa tilassa vietin iltani. Suurin osa illasta jäi hämärän peittoon, mutta joitain melko yksityiskohtaisia muistikuvia säästyi.
Sitä saa mitä ei ees tilaa.

Kuunsumu

ViestiKirjoittaja Kuunsumu » 29.6.2019 15:35

DaHErb kirjoitti:
Manalismiles kirjoitti:

Mulla kyllä toimii ja välillä liian hyvin. Olen todennut sen kanssa että less is more ja lisää voi ottaa. Tyhjennän aina keuhkot ja vedän niin paljon höyryä kun pystyn, pidätän niin kauan kun pystyn ja välillä teen niin että päästän vähän vanhaa ois ja otan uutta päälle. Näin ainakin pärisee :laugh:

Havina

ViestiKirjoittaja Havina » 30.6.2019 18:55

Tulomatkalla kotiin Kööpenhaminasta. Aikaa tästä on jo lähes vuosikymmen. Käväisin siinä paluupäivän aamuna Christianiassa ja ostin gramman verran hasista. Mietin tietenkin, että totta kai tässä ehtii vielä polttaakin, vaan eipä ehtinytkään. Kello kävi ja porukka teki lähtöä lentokentälle. Päätin siinä sitten, että tätä tavaraa ei ainakaan haaskata, ja söin koko palan. Lentokentällä kaikki meni hyvin vielä koneeseen nousuun asti, mutta sitten alkoikin tapahtua enemmän kuin uskalsin olettaa. En muista lentomatkasta tai taksilla työkaverin kanssa kotiinpaluusta yhtikäs mitään. Aivan järkyttävä jumi ja lopulta nukahtaminen lentokoneeseen. Onneksi ei ollut selkärepullista enempää matkatavaroita. Työkaveri sitten talutti minut sänkyyn nukkumaan. :D
Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa.

Palaa sivulle “Kokemuksia”