Parhaimpia tajuttuja asioita, kuten...

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
resilar

Parhaimpia tajuttuja asioita, kuten...

ViestiKirjoittaja resilar » 9.1.2008 4:52

Jos aivosi alisivat esim. 4 kertaa nykyistä suuremmat, kokisit kaiken moninkertaisesti tarkemmin ja paremmin.

Jonistic85

Re: Parhaimpia tajuttuja asioita, kuten...

ViestiKirjoittaja Jonistic85 » 9.1.2008 10:15

Mikas aivoitus tama nyt on?

Olet tajunnut jotain vallankumouksellista! kukaan muu ei varmasti ole ikina keksinyt mitaan vastaavaa..

örkki

ViestiKirjoittaja örkki » 9.1.2008 11:38

Miten niin? Nykyisilläkin aivoilla riittää kapasiteettia jos niitä käyttää.
Don't hurt the Rastafarian

Wombat

ViestiKirjoittaja Wombat » 9.1.2008 21:57

Kerran kunnolla savuissa mieleen tupsahti Avaruus.

Sitä ennen olin elänyt ihan pimennossa avaruus jutuista , oli siinä mietiskeltävää illaksi kun tajusi sen olemassa olon :think:

Oli kyllä massiivinen tajunnan räjähdys :D

epäsiistihippi

ViestiKirjoittaja epäsiistihippi » 9.1.2008 22:54

Wombat kirjoitti:Kerran kunnolla savuissa mieleen tupsahti Avaruus.

Sitä ennen olin elänyt ihan pimennossa avaruus jutuista , oli siinä mietiskeltävää illaksi kun tajusi sen olemassa olon :think:

Oli kyllä massiivinen tajunnan räjähdys :D

Kannattaa lukea Esko Valtaojan Kotona maailmankaikkeudessa, siinä riittää mietiskeltävää useampaankin savusessioon. :mrgreen:

3rd Stone

ViestiKirjoittaja 3rd Stone » 11.1.2008 15:29

Tuo "Resilarin" kirjoittama ensimmäinen väite on täyttä puppua. Örkki on oikeassa.

meatball

ViestiKirjoittaja meatball » 11.1.2008 16:34

Jos ne aivot olis 4 kertaa niin isot kuin nyt, mutta käyttöprosentti pysyis samana. Kaiken järjen mukaan sulla olis sillon 4 kertaa niin paljon aivoa käytössä vrt. entiseen.

Mikä muuten rajottaa sen ihmisen aivokapasiteetin ~5%? Jos ihmisellä olis yleisesti fyysisesti pienemmät aivot niin nousisko se käyttöprosentti vai onko se aina sen x% oli ne aivot sitte kuutiometrin tai kuutiosenttimetrin kokoset.

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 11.1.2008 18:37

Mieti miten iso pää sullla on. Jos aivot ois 4x suuremmat.

Niskat paskana aina ja saikulla joutuis olemaan.

Hattu ei sopis päähän.
Aivohalvauskin olisi 4x pahempi.

:think:
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

Tm3

ViestiKirjoittaja Tm3 » 11.1.2008 18:50

meatball kirjoitti:Mikä muuten rajottaa sen ihmisen aivokapasiteetin ~5%?

Ei mikään, vaikkakin kapasiteetti lienee tässä yhteydessä väärä sana. Ihminen käyttää ~100% aivoistaan.

meatball kirjoitti:Jos ihmisellä olis yleisesti fyysisesti pienemmät aivot niin nousisko se käyttöprosentti vai onko se aina sen x%

Albert Einsteinillä oli viitisentoista prosenttia keskimääräistä pienemmät aivot. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää...

pervert

ViestiKirjoittaja pervert » 11.1.2008 18:53

Tämä topic kyllä vetää pohjat offtopicista!
Ensimmäinen kaveri heittää ns. savukokemus ahaa elämyksensä, niin jo seuraava lyttää pystyyn!
Ehkä tässä oli ajatus "jakaa" ajatuksia mitä on tullut fiboissa?!
Ennen jaettiin ei lytätty?
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now controls the past
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now?

meatball

ViestiKirjoittaja meatball » 11.1.2008 18:58

pervert kirjoitti:Tämä topic kyllä vetää pohjat offtopicista!
Ensimmäinen kaveri heittää ns. savukokemus ahaa elämyksensä, niin jo seuraava lyttää pystyyn!
Ehkä tässä oli ajatus "jakaa" ajatuksia mitä on tullut fiboissa?!
Ennen jaettiin ei lytätty?

Just näin. Aika nolla-arvo niillä yhen rivin postauksilla missä joku tulee toteemaan, että "joo hei, kelaa nyt ittees kuin dorkaa" tai muuta vastaavaa mollausta esim. 1. ja 2. viesti.
Viimeksi muokannut meatball, 12.1.2008 1:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 11.1.2008 19:16

pervert kirjoitti:Ehkä tässä oli ajatus "jakaa" ajatuksia mitä on tullut fiboissa?!

Jep jep, näin mäkin käsitin.

Onhan sitä savuissa tullut pohdittua kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja kehitetty teorioita tai keksitty toisten teorioita uudestaan. Oon pitäny itseäni valaistuneena ja kaikkena muunakin. Mut kyl nyt kun miettii, ni kovin juttu mitä savuissa oon keksiny, oli se kun teki mieli jätskiä ja suklaata mut rahat ei riittänyt molempiin. Kunnes keksin ostaa suklaajätskiä. Muistan sen fiiliksen aina, silloin olin on top of the world :P
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 11.1.2008 19:53

No joo mut tyypin nikki viittaa nyt vähän muuhun ku mihinkään savuihin. Reikäpää trolli. :laugh:

No ei kai..?

Taika Ninja

ViestiKirjoittaja Taika Ninja » 12.1.2008 1:18

Mun aivot on just oikeen kokoset, mä en välttiin tajua heti ite kaikkein vaikeimpia teknisiä asioita, mut osaan "kysyä oikeat kysymykset" ja se on tarpeeks. Koska sen jälkeen tajuan. Eli imekää kiviänne te jotka ette pääse omaa egoanne pidemmälle.
(fatcrackwhore) TaikaTaikina: ei se paranna kenenkään elämää että sä jauhat täällä paskaa ;F
(fatcrackwhore) itseasiassa se PILAA mun elämän.
(fatcrackwhore) voisitko poistua?

Insanick

ViestiKirjoittaja Insanick » 12.1.2008 2:07

Tm3 kirjoitti:Albert Einsteinillä oli viitisentoista prosenttia keskimääräistä pienemmät aivot. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää...

Einsteinin aivot olivat tiheämmät.
http://www.int.iol.co.za/index.php?from=rss_SciTech&set_id=1&click_id=&art_id=qw1149496202758I531

Ja aiheeseen liittyen ERITTÄIN mielenkiintoinen videoluento kaikkeen tietoisuuteen liittyvästä:
http://uk.youtube.com/watch?v=aw9Jo5qNCsQ
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

Tm3

ViestiKirjoittaja Tm3 » 12.1.2008 10:17

Insanick kirjoitti:Einsteinin aivot olivat tiheämmät.

Tuolta linkin takaa ja wikipediasta löytyi tieto, että Einsteinin päälaenlohko oli 15% normaalia suurempi. Voi olla, että nyt olen puhunut täyttä paskaa tuosta 15% pienemmyydestä, saatoin väistää muurin. Siitäkin huolimatta tuo 5% aivojen käyttö -teoria on ns. bullshittiä, vaikkakin tietyillä ihmisyksilöillä se tuntuu pitävän kutinsa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.1.2008 10:50

Täst on kyllä paljon aikaa, mutta tää ahaa elämys on jäänyt isosti mieleen.
Eli olin tuolloin lukiossa, tai siis kävin lukiota, olin yöllä kotona paskalla, polttelin siinä jointtia ja luin mantsan kokeisiin. Jäin jumiin siihen pöntölle lueskelemaan sitä mantsan kirjaa, kunnes huomasin kuvan missä sulaa magmaa purkautu maan pinnalle, sillon iski semmonen mitä vittua elämys, tajusin ettei tästä elämisestä maaplaneetalla kyllä pidemmän päälle tule mitään koska maa on sisältä sulaa kiveä ja me kellutaan vaan jonkun litösfäärilaatan (vai mikä nyt onkaan) päällä.

Stardust81
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 12.1.2008 16:40

Mä oon jotenkin ottanu ihmisen käyttäytymisen aina sellasena asiana, mikä on itsestään selvyys, ja mitä ei oo koskaan ajatellu. Mutta savuissa ymmärrän kaiken maailman reaktioihin NIIN syvälliset syyt, että huh huh!

Esim. jos joku henkilö tietyssä tilanteessa suuttuu, niin tajuan mikä häntä on loukannut, miksi hän ei suoraan sano sitä vaan peittää sen närkästyksellään, miten tämä liittyy laumakäyttäytymiseen, oman egon suojeluun, biologisiin seikkoihin jne. Mutta harvoin näitä muistaa myöhemmin :)

Harvoin itse asiassa muistaa yhtään älynväläystään, vaikka ne nerokkaita ovatkin!
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

Sebusan

ViestiKirjoittaja Sebusan » 13.1.2008 11:49

Tosta aivojen koosta ja poimuttuneisuudesta tuli mieleen että oon kuullu että neandertalilaisilla oli nykyihmistä isommat aivot mutta ei yhtä poimuttuneet. Poimuttuneisuus on tärkeintä :guru: !
Olen muuten sitä mieltä että kannabiksen kieltolaki on hävitettävä

Get Stoned

ViestiKirjoittaja Get Stoned » 13.1.2008 21:28

Joskus paukuissa Lassieta katsoessani mieleeni tuli että koirat on muuten ihan sairaan ideaaleja leffoissa koska niistä ei huomaa ollenkaan vaikka niillä ei olisi yhtään näyttelijäntaitoja. :think:
Kyl ihmiset alkaa pikku hiljaa pakosti tajuu et ekaan kannabispiikkiin ei välttämättä edes kuole.

Palaa sivulle “Kokemuksia”