Kuva

Tolet

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
juselius
1 tähti
1 tähti

Re: Tolet

ViestiKirjoittaja juselius » 9.4.2010 11:36

jakker kirjoitti:Mulla on aika käänteiset tolet, alussa kun polttelin vaikka nyt kukkaa tahi jotain läpyskää ensimmäisiä kertoja olot eivät olleet minkäänlaiset kun taas kaverit nauroivat ja höröttivät vieressä, tuintui että kolme oluttakin toisivat erillaisemmat olot. Noiden kertojen jälkeen kun poltteli viikonloppuisin samoja määriä huomasin että savut tuntuimat paljon enemmän antavalta kuin edelliset samoilla annoksilla.

Mulla on ihan sama. Tuntuu että melkein joka kerta on edellistä parempi, tai ainakin osaa ottaa irti enemmän.

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 9.4.2010 14:31

^Aloittelijan puhetta. :wink:
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 17.5.2010 21:35

Nostetaas vähän tätäkin topicia. Ja vähän aiheestakin: Nyt ollaan taukoiltu sellaiset viisi viikkoa ja tolet alkaa olemaan varmaan jo niin pohjilla kun ne nyt voi tässä vaiheessa saada. :think: Ja nyt en aio sitä virhettä tehdä kuten yleensä näiden pitkien breikkien päätteeksi, että hyvä tauko ja joku kaveri tarjoaa hitit pl:ää tai nurtsia ja breikki loppui. Nyt ajattelin ottaa maksimaalisen hyödyn tästä tolenlaskemis breikistä ja odotan, että jostain tulee jotain laatu gugua vastaan ja vasta sitten lopettelen tämänkertaisen tauon. Tarkoitan sitä, että kyllähän tuo pelti ja nurtsi toimivat normaalia reilustikin tehokkaammin pitemmän tauon jälkeen, mutta pesä täyteen kukkaa ja taas on loppu ilta mukavaa... Tai sitten ikävää pönttöä halaillen! :laugh:

pizbuin

ViestiKirjoittaja pizbuin » 18.5.2010 23:14

Gugu kirjoitti:Nostetaas vähän tätäkin topicia. Ja vähän aiheestakin: Nyt ollaan taukoiltu sellaiset viisi viikkoa ja tolet alkaa olemaan varmaan jo niin pohjilla kun ne nyt voi tässä vaiheessa saada. :think: Ja nyt en aio sitä virhettä tehdä kuten yleensä näiden pitkien breikkien päätteeksi, että hyvä tauko ja joku kaveri tarjoaa hitit pl:ää tai nurtsia ja breikki loppui. Nyt ajattelin ottaa maksimaalisen hyödyn tästä tolenlaskemis breikistä ja odotan, että jostain tulee jotain laatu gugua vastaan ja vasta sitten lopettelen tämänkertaisen tauon. Tarkoitan sitä, että kyllähän tuo pelti ja nurtsi toimivat normaalia reilustikin tehokkaammin pitemmän tauon jälkeen, mutta pesä täyteen kukkaa ja taas on loppu ilta mukavaa... Tai sitten ikävää pönttöä halaillen! :laugh:

Oikeesti aika turhauttavan kuulosta olla viis viikkoo tauolla laskeakseen toleja. Sitten vaan pariks päiväks qqt ja toleranssi on taas sama, kun puolitoista kuukautta aikaisemmin.
Himo nitkuttelua. :D

Lost keys

ViestiKirjoittaja Lost keys » 19.5.2010 6:03

Itse lähinnä mietin, että jos parin viikon tauko pidetään yksinomaan toleranssin laskemiseksi, kannattaa miettiä kuinka paljon sitä huumetta oikein tulee vedettyä ja minkä takia. Kannabis ei oo koko elämä.

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 19.5.2010 21:58

En nyt yksinomaan tolejen laskemisen takia koko taukoa pitänyt, mutta oli sekin yksi syy. Tuli nyt vaan yksi päivä huomattua, että tässähän on melko huomaamattomasti mennyt parisen viikkoa täysin hiisaamatta niin ajattelin sitten vähän "venyttää" vielä parilla viikolla ja ei nyt muutenkaan ole tullut kauheasti polteltua jos verrataan esim. viime kesään kun tuli melkein oltua pilvessä aamusta iltaan ja silloin ei kyllä mitkään breikin aloitus ajatukset käyneet edes mielessä saatikka, että olisi ryhtynyt sanoista tekoihin. :doh: Aika paljon on tuo hiisailu nyt itsellä vähentynyt, mutta silloin tällöin on mukavaa poltella kun jo pienistä määristä alkaa kroppa leijumaan! :laugh:

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 3.2.2015 17:29

Voi olla totaalisen tyhmä kysymys, mutta tuli tuossa kelailtua, että mitä parempi aineenvaihdunta niin sitä nopeammin toleranssi laskee??? :think:
Ajattelin, että jos toimii niin juo päivittäin vähintään sen kaksi litraa vettä + muita nesteitä ja käy kerran päivässä köntsällä niin saisi vähän nopeutumaan tuo toleranssin laskeminen vai onko täysin turhaa hommaa...

stumpu

ViestiKirjoittaja stumpu » 3.2.2015 20:09

Gugu kirjoitti:Voi olla totaalisen tyhmä kysymys, mutta tuli tuossa kelailtua, että mitä parempi aineenvaihdunta niin sitä nopeammin toleranssi laskee??? :think:
Ajattelin, että jos toimii niin juo päivittäin vähintään sen kaksi litraa vettä + muita nesteitä ja käy kerran päivässä köntsällä niin saisi vähän nopeutumaan tuo toleranssin laskeminen vai onko täysin turhaa hommaa...

En tiedä vaikuttaako aineenvaihdunta toleihin, en ihmettelisi vaikka vaikuttaisikin! Mutta eikös ihmisen kuuluisi juoda tuo 2l päivässä, ellei jopa 3l, ellen ihan väärin muista? Intissä opetettiin että väh 4l päiväs, mutta sielä nyt rasitetaankin(yleensä) kehoa enemmän kuin perus arkena kotosalla :guru: (ellei urheile simona) Ja paskantaakkin ihmisen tuisi vähintään kerran päivässä, jos ei tule, niin on jotain vikaa ruokavaliossa sekä mahdollisesti muissa elämäntavoissa :lol:

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 4.2.2015 16:48

stumpu kirjoitti:Mutta eikös ihmisen kuuluisi juoda tuo 2l päivässä, ellei jopa 3l, ellen ihan väärin muista? Intissä opetettiin että väh 4l päiväs, mutta sielä nyt rasitetaankin(yleensä) kehoa enemmän kuin perus arkena kotosalla :guru: (ellei urheile simona) Ja paskantaakkin ihmisen tuisi vähintään kerran päivässä, jos ei tule, niin on jotain vikaa ruokavaliossa sekä mahdollisesti muissa elämäntavoissa :lol:

Menee off topiciksi, mutta menkööt 1,5l pitäisi vähintään vettä juoda päivässä jos ei tosiaan mitään normaalia elämää rankempaa puuhaile. Ja itsellä huomasin, että join tuon +2l vettä työpäivän aikana niin joutui koko illankin vielä juoksemaan vessassa, mutta tulihan siinä sitten muutenkin loppu päivän aikana juotua. Ja en usko, että päivittäin täytyy paskalla käydä tai on jotain vikaa ruokavaliossa tai elämäntavoissa... Itse en ainakaan nyt ihan joka päivä käy voi olla, että olisi kyllä parantamisen varaa noissa ruokavalioissa ja elämäntavoissa. :laugh:

Daimion
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Daimion » 4.2.2015 17:39

Meikä ei ole kyllä havainnut omien toleranssieni liikkuvan suuntaan tai toiseen.
Olen ollut nyt laiharilla ja painoa on tippunut 13kg ja vettä juon päivässä sellaiset
5-6 litraa.

Vuodesta olen sen 300 pv ainakin iltapaukut ottanut. Nyt olen parina viime viikkona
siirtynyt ainoastaan viikonloppu poltteluun ja minusta kai tuntuu, että toleranssi on
liki sama mitä muutenkin. Ei ole ainakaan minulla urheilu tai mikään muukaan siihen
vaikuttanut. Vapottelemalla menee joku 3-4*0.2g ja koiran kanssa tykkään iltaisin
lenkkeillessä vielä sen yhden 0.3g jounin sytyttää.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

pajapata

ViestiKirjoittaja pajapata » 5.2.2015 21:32

Kannabinoidit ei ole vesiliukoisia, eikä sitä kroppaa muutenkaan mielinmäärin kannata huuhtoa, jos ei ole jotain erityistä syytä. Kannattaa miettiä mikä on ihmiselle luontaista. Ohjeitahan tänä päivänä on varmasti joka suuntaan tässä mielipuolisessa maailmassa, kun ollaan heti neuvomassa, kun luullaan tietävämme jotain, vaikka tiedämme ettemme oikeasti tiedä yhtään mitään. Sama juttu ulostamisessa, jos ihan joka päivä vielä pitäis sekin tehdä, niin ei kai ihmisen kuulu ulostaa vettä, tai papana pari kerrallaan. Sekin saa aika tiukkaa olla, jos sen antaa tulla rauhassa, eikä ole väkisin vauhdilla pinnistämässä. Ummetusta silti kannattaa varoa, itse olen sen joskus saanut pelkällä pajauttelullakin.

Liikunta ainakin nopeuttaa aineenvaihduntaa. Itse toimin niin, että poltan vaan niin paljon, kuin tekee mieli. Muut päihteet autto lisäksi alkuun, yksiltäänkin jotkut, mutta en kyllä täällä elä odotellen kuoseja. Säästän kuitenkin siten, että otan vasta, kun ei ole enää muuta tekemistä tai muuten sopivissa tilanteissa. Siinäkin tulee helposti ennakoitua ja viekkareita pitää joskus pitää poissa, vaik hampusta en niitä paljoa saa.

k4veri

ViestiKirjoittaja k4veri » 9.12.2018 1:21

Siis miten nopeasti kukkaan nousee tolet? Olen nyt kolmena päivänä poltellut melkein aamusta iltaan, silleen että n. kolmen aikaan iltapäivällä aloitellut herättyäni ja lopetellut joskus klo 00 maissa, ja nukkumaan neljältä.

Määrät ovat olleet todella pieniä, peukalonkynnestä puolet tai alle ja polttanut senkin määrän yleensä kahdessa osassa (ensin puolet, ja noin tunnin kuluttua puolet). Nyt tuntuu ettei pariin päivään pilvi enää nouse niin korkeaksi kuin ensimmäisenä iltana (miinus aamusavut, mutta niidenkin vaikutus kestää vain tunnin).

Olenko ollut vain liian varovainen määrien kanssa, että pitäisikö mun rohkeammin vain kokeilla suuremmalla määrällä?

pajari kunkkinen

ViestiKirjoittaja pajari kunkkinen » 9.12.2018 1:32

Se nousee meganopeasti.
Tolet,
eli toleranssit. mulla on aika huipussa ja tuskin tulee ikinä alas.
ellei mörkö hyökkää, seinän takana, tai iso kummitus.
a sweet/menthol taste offering a relaxing effect but also leaves your mind feeling energetic.

CFL_Closet

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 9.12.2018 21:17

Mulla pysyy tolet hyvin kurissa, kun en polta joka päivä. Välillä en polta edes joka viikko. Määrätkin ovat yleensä melko hillittyjä (0,3g päivinä, joina poltan). Viimeistään siinä vaiheessa, kun ei tunnu henki kulkevan normaalisti, tajuan pitää taukoa. :)

masterG

ViestiKirjoittaja masterG » 15.12.2018 1:01

En keksinyt parempaakaan topicia tälle mutta kertokaapas mitä pitää tehdä että saa taas virkeämmän, iloisemman, psykedeelisemmän olon pilvestä? Tarkoitan sitä että alkuun höpötät kaikkia asioita suu rutikuivana ja on energiaa ja motivaatioo tehdä asioita. Nyt on vaivannut ehkä puoli vuotta että savut ei vaikuta mitenkään muutenkun kehossa ja väsyttää törkeästi. Olen testaillut puolen vuoden sisään varmaan 10-20 eri lajiketta Sativasta hybiridiin ja siitä puhtaaseen Indicaan ja kaikki lajikkeet vaikuttaa aikalailla samalla tavalla ehkä pieniä eroja löytyy. Kaikki lajikkeet hyvin kasvatettua ja todella vahvaa budia. Olen myös testannut määriä ihan yksistä savuista jointista johonkin 0.3 grammaan asti. Pidin pidemmän tauon 5 vuotta sitten ja sen jälkeen olen poltellut pelkästään perjantaisin. Tulee juotua alkoholia vähän aina samalla mutta ei mitään isoja määriä. Olen kyllä testannut ihan selvinpäinkin polttaa muutaman kerran mutta sama vaikutus. Jos polttaa pieniä savuja koko illan niin on vaan jumissa eikä puhu mitään eikä voi tehdä mitään mutta ei nukuta ihan ylitsepääsemättömästi että pysyy just ja just hereillä. :D
Jos taas polttaa isoja savuja niin 15min savujen jälkeen jos on sativaa niin tuijottaa suu auki seinää pari tuntia eikä voi tehdä mitään. Jos taas indicaa polttaa niin tipahtaa 15min savujen jälkeen. Ei siinä todella euforinen ja hyvä olo tulee kehoon mutta päässä kannabis ei vaikuta juuri yhtään ja ois kivä välillä puhuakkin jotain tai tehdä jotain savujen jälkeen ja pysyä hereillä. Ei ole ennen nukuttanut alkoholin ja kannabiksen yhteisvaikutus yhtään vaikka ois miten indicaista polttoa ollut. Mulla on ollut aina todella alhainen toleranssi kannabikseen ja tosi pienistä savuista on päässyt todella pilveen mutta nykyään tuntuu että voi polttaa vaikka miten vahvaa budia raa'an jointin yksin eikä se toimi päässä yhtään pelkästään tipahtaa savujen jälkeen vaikka en polttele kuin kerran viikossa. :think:

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 16.12.2018 1:24

masterG kirjoitti:En keksinyt parempaakaan topicia tälle mutta kertokaapas mitä pitää tehdä että saa taas virkeämmän, iloisemman, psykedeelisemmän olon pilvestä? Tarkoitan sitä että alkuun höpötät kaikkia asioita suu rutikuivana ja on energiaa ja motivaatioo tehdä asioita. Nyt on vaivannut ehkä puoli vuotta että savut ei vaikuta mitenkään muutenkun kehossa ja väsyttää törkeästi. Olen testaillut puolen vuoden sisään varmaan 10-20 eri lajiketta Sativasta hybiridiin ja siitä puhtaaseen Indicaan ja kaikki lajikkeet vaikuttaa aikalailla samalla tavalla ehkä pieniä eroja löytyy. Kaikki lajikkeet hyvin kasvatettua ja todella vahvaa budia. Olen myös testannut määriä ihan yksistä savuista jointista johonkin 0.3 grammaan asti. Pidin pidemmän tauon 5 vuotta sitten ja sen jälkeen olen poltellut pelkästään perjantaisin. Tulee juotua alkoholia vähän aina samalla mutta ei mitään isoja määriä. Olen kyllä testannut ihan selvinpäinkin polttaa muutaman kerran mutta sama vaikutus. Jos polttaa pieniä savuja koko illan niin on vaan jumissa eikä puhu mitään eikä voi tehdä mitään mutta ei nukuta ihan ylitsepääsemättömästi että pysyy just ja just hereillä. :D
Jos taas polttaa isoja savuja niin 15min savujen jälkeen jos on sativaa niin tuijottaa suu auki seinää pari tuntia eikä voi tehdä mitään. Jos taas indicaa polttaa niin tipahtaa 15min savujen jälkeen. Ei siinä todella euforinen ja hyvä olo tulee kehoon mutta päässä kannabis ei vaikuta juuri yhtään ja ois kivä välillä puhuakkin jotain tai tehdä jotain savujen jälkeen ja pysyä hereillä. Ei ole ennen nukuttanut alkoholin ja kannabiksen yhteisvaikutus yhtään vaikka ois miten indicaista polttoa ollut. Mulla on ollut aina todella alhainen toleranssi kannabikseen ja tosi pienistä savuista on päässyt todella pilveen mutta nykyään tuntuu että voi polttaa vaikka miten vahvaa budia raa'an jointin yksin eikä se toimi päässä yhtään pelkästään tipahtaa savujen jälkeen vaikka en polttele kuin kerran viikossa. :think:

syötkö jotain lääkkeitä?
olen huomannut sen että höyrystämällä saa selkeämmän pilven. syömällä taas jotain siltä väliltä riippuen toki valmistustavasta. trikomien kypsyys vaikuttaa vaikutukseen. onhan noita kaikenmaailman boostereitakin mm. tummasuklaa ja mango. itselläni ne kuuluu päivittäiseen ruokavalioon terveystarkoituksessa. voihan se olla jos ruokavaliossa on jotain pielessä niin sitten myös turruttaa enemmän. lähtisin ensin siitä ja liikunnasta liikkeelle.

masterG

ViestiKirjoittaja masterG » 17.12.2018 0:42

En syö lääkkeitä. Harrastan monenlaista liikuntaa ja olen ulkoilmassa paljon. Syötyäkin tulee aika terveellisesti ja tosissaan itsekkin syön päivittäin mangoa ja tummaa suklaata. :) Tuntuu hurjalle sanoa mutta tällä hetkellä mukavinta polttoa on ollut vahva ja vähän raakana kaadettu sativa. :D En olisi ennen harkinnutkaan semmoisen polttamista, kun tosiaan nuorempana tuli koettua vaikka minkä näköisiä trippejä kannabiksesta ja oltua oikeasti todella pilvessä lukemattomia kertoja ja se ei paniikkihäiriöiselle ollut oikein mukavaa polttaa semmoista kunnon brainstorm sativaa mikä toimii 6 tuntia. :lol: Halusin pelkkää indicaa ja jumitella mutta se jumittelukin oli ihan erilaista mitä nykyään, sillon oli ihan toimintakykyinen eikä unelias. Pidinkin sitten niinkuin sanoin 5 vuotta sitten tauon ja aloitin kannabiksen polttelun vähän niinkuin uudelleen ja löysin itselle sen toimivan tyylin nauttia kannabiksesta ilman minkäänlaisia haittavaikutuksia.
Se on nyt vakiona pysynyt sen koko ajan että muuten täysin selvinpäin viikot mutta perjantaisin sopiva määrä alkoholia ja budia ja tähän mennessä on aina ollut pelkästään positiivisia ja hyviä oloja eikä oo tullu övereitäkään poltettua vuosiin vaikka ois miten paljon hiisannut. Mutta kiitos vinkeistä, pitäs kokeilla höyrystämistä tai bongia pitkästä aikaa todella pienillä annoksilla. En oo bongiakaan polttanut vuosiin kertaakaan kun kaikki kunnon överit oon polttanu siitä laitteesta eikä oo budia tarvinnu olla 0.05 enempää pesässä niin olen nyt pelkkiä raakoja kukkajointteja polttanut pitkän aikaa. Nyt on kyllä elämässäkin suuret muutokset käynnissä, on niin paljon muutettavaa ja korjattavaa kaikissa asioissa. Se voi olla myös syy tuohon. Mutta en ois ikinä uskonut näkeväni tämmöistä päivää että polttelen semmoisia budeja mistä olen koko hiisaus uran ajan päässyt alle 0.05 määrällä vahvaan pilveen niin nykyään jotain 0.3 savuja parhaillaan eikä tunnu henkisesti yhtään että ois pilvessä. :D Pitää varmaan nyt vaan jatkaa liikkumista ja syödä hyvin ja nukkua, yrittää muuttaa asioita mitä haluaa muuttaa ja yrittää saavuttaa täydellinen rauha ja tasapaino oman pään kanssa ja tosissaan testailla vaikka eri polttovälineitä. :) On se niin suuri nautinto ollut ja tuonut pelkkää hyvää elämään nyt nämä 5 vuotta että harmittaa todella paljon tämä nykyinen tilanne mutta jospa se korjaantuisi pian.

EDIT: Niin ja tosiaan väsymyksen lisäksi tulee semmoinen tyhjä olo että on vaan, ei mitään positiivista tai negatiivista.

Palaa sivulle “Kokemuksia”