Pilvitopic [saat kirjoittaa tänne ainoastaan kun...]

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
Kuunsumu

Re: Pilvitopic [saat kirjoittaa tänne ainoastaan kun...]

ViestiKirjoittaja Kuunsumu » 3.7.2019 21:50

Ou jee vikaa iltaa reissussa juhlistamassa Dr resin in sohvalta :laugh: ikävä kyllä lähteä kun täällä on niin on mukavaa :cry: mutta himassa sauhuttelu taas jatkuu :pimp: oltiin pari päivää sitten Sitgesissä ja siellä rannalla chillaten otettiin sitten toinen ostetuista kakuista. Jälleen siinä kaksi tuntia meni taas että pärinä alkoi. Kolmannen tunnin jälkeen sitten lähdettiin kuu lennolle. Ikinä ei oo aallot kuulostanu niin hyvältä ja aurinko kuinka se lämmittikään. Olin ihan kujalla ja ja vaikutus kesti pitkälle yöhön. Juotiin parit mohitot ja pinacoladat boostiksi juhlatunnelmaan :laugh: seuraavana päivänä aateltiin testata thc tipat kunnolla. Otettiin eka 10 tippaa. Jonkin ajan päästä tuli tosi lääkitty ja zen olo. Oli mukava lojua rannalla ja piirrellä. Otettiin sitten joku 7 tippaa lisää. Olo ei rannalla siitä pahemmin muuttunut mut kun lähdettiin liikkeelle se rupesi päridemään oudosti. Välillä oli kuin ihan paukuissa ja välillä ihan selvä mutta oli seesteinen olo. Myöhemmin otettiin vielä joku 7 tuppaa mutta se tuntui olevan turhaa. Tai toisaalta ehkä pidensi sitä lievää höveliä oloa. Päädyttiin kuitenkin raflaan syömään ja juomaan. Oli muuten mustekala hyvää :P pullo viiniä samalla huiviin ja sitten päädyttiin jonnekin tosi makeeseen baariin. Siellä oli kylpyamme sohvana :D ja snes mitä pelasin megamania ei luistanut peli. Juotiin mohitoja ja pari kaljaa ja sitten tiskiltä pari jäbää toinen malesialainen ja toinen australialainen huikkasi pelaamaan Uno korttipeliä :laugh: No ei mitään ruvettiin pelaamaan ja tuli kumottua lisää ja baari rupes tarjoomaan s it shotteja jostain syystä. Tuli vedettyä hirveetä lärvit ja filmi menee poikki jossain välissä. Ai niin siellä oli myös joku jäbä skulaamassa akkariim kykkö saundas akkari hyvältä livenä. Seuraavana päivänä piti mennä klubille mutta olo oli niin karmea ettei kyetty :eiei: yleensä kukka parantaa darran mutta nyt ei tehnyt sitäkään mieli. Tänään kuitenkin olo ok parempi ja saavuttiin klubeilemaan. Ostettiin lilly nimistä lajiketta, 90-10 sativa. Tosi hyvää sativa ajatus lentää, olo täydellisen rento ja iloinen tosi pirteä pärisee hyvin. Vois polttaa vielä Nirvana hazee ja lähtee hakee vähän purtavaa :P tää on kyl ihan ässä klubi. Ens vuonna uudelleen todellakin :yes: jatketaan...

Kuunsumu

ViestiKirjoittaja Kuunsumu » 4.7.2019 1:17

... jatkan. Ostin vielä kalif hazee vai mitä olikaan ja rullattiin vielä jopo siitä ja ruvettiin miettimään ruoka mestaa. Päädyttiin japanilaisraflaan. Täällä on hyviä Japani mestoja joissa on kokopäivän buffet, mutta se toimii sellaisella periaatteella että maksat buffetin jonka jälkeen valitaan listasta mitä ikinä haluaakaan ja se toimitetaan pöytään. Vaihtoehtoja oli todella monia. Ramen keittoa, merilevää, jotain lämpimiä ruokia, sushia, jne.. Otin ramenin ja 20kpl susheja. Oli aivan taivaallista. Sushi todellakin toimii paukuissa. Lähdettiin matkaamaan hotellia kohti mutta iski jäätelönälkä. Tobleronejädeä kaupasta ja takaisin tallaamaan. Haahuiltiin aika kauan ympäriinsä ja ostettiin vielä tronkess juustonaksuja. Näytä Suomeen kiitos. Hotellin lähellä oli hyvä spotti sauhutella ja imettiin jone nopeasti kitusiin. Tämä ei selvästi ole niin tripauttavaa vaan vetää omiin ajatuksiin mutta on kirkas mieli, 70-30 sativa. Tykkäsin ehkä lillystä enemmän. Täytyis hommata matkavapo niin vois vetää hotellissa. Uskaltaako niitä kuljettaa koneessa käytön jälkeen? Vai onko parempi heittää menemään? Vähän turhaa rahan tuhlausta olisi siinä tapauksessa. Mut joo pian koto suomi kutsuu. Oikein onnistunut reissu. Monta uutta mestaa, coffaria ja klubi nähty. Monta uutta lajiketta ja uutta tilannetta. Kyllä kelpaa. Edelleen eläköön elämä. Sumu kuittaa, gracias adios!

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 6.7.2019 18:22

https://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI
Niin... paljon asiaa... vähän tekoja... ???
Missä tämä aalto viipyy ???

Katja Tv

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 11.7.2019 23:50

Join 4 Rogue Raven siideriä, 5,3% vahvuista ja samalla poltin kukkaa, niin olo on oksennusta vaille valmis... yrjötäää :x

Daimaitrai

ViestiKirjoittaja Daimaitrai » 1.8.2019 18:55

Hyvää tekstiä Kuunsumu, osaat kirjoittaa mukava oli lukea! :yes:
Itse valmistin tänään ekaa kertaa bluntin, jonka olin hankkinut jo kauan sitten paikallitsesta liikkeestä. On tullut jo yli 10v harrastettua aihetta ja pääasiassa aina on tullut omaa tuotetta käytettyä, poltan kuitenkin vain hyvin pieniä määriä kerralla. Bluntti on aina kuitenkin tehnyt mieli polttaa, joten tänään sellaisen kasasin, melko runsaasti jouduin tupakkaa sekoittamaan silti joukkoon. Puolet poltin kerralla ja vetäisi kyllä täysin sohvan uumeniin, vaikka vaikuttavaa materiaalia savukkeen kokoon oli melko onneton määrä.
Viimein pääsin kuitenkin tilanteet tasalle ja ylös sohvasta, mieli alkaa jo tehdä käräyttää loputkin.
Loppuun lisään linkin joka on jaksanut naurattaa tässä olossa, se oli myös alkuperäinen syyni tehdä postaus, ennenkuin se lähti käsistä. :lol:
https://9gag.com/gag/abr3Aq8

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 4.8.2019 14:50

Muutaman vuosikymmenen sekoitin kukan ja tupakan keskenään ja poltin.
Sitten lopetin tupakoinnin ja polttelin 11v. raakapaukkuja.
Kun sekin alkoi tuntua keuhkojen turmelemiselta, siirryin pelkkään vapotteluun.
Puolitoista vuotta sitten, jätin vapottelun ja aloin käyttämään kannabista vain syötynä.
Mistään en ole jäänyt paitsi ja harmi etten siirtynyt tähän käyttötapaan, jo vuosia sitten.

Poltettuna tai vapoiltuna kolahtaa n.parissa minuutissa.
Syötynä siinä vierähtää aikaa keskimäärin puolitoista tuntia.
Toisinaan unohtaa että tuli hamppukaakaot tai öljyt nautittua. Olotila kääntyy hilpeän puolelle kuin itsestään.
Varsinkin jos on jonkun tekemisen äärellä, niin ei meinaa heti hoksata, että nyt muuten toimii...
Kello 14.00:n pihaAF-kaakaot juuri parhaimmillaan. :shock:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 4.8.2019 19:21

Hitto ostin äsken lähi-ärrältä kaks muumilimpparia, toinen on muumipappa mustikka vadelma ja toinen on nipsu metsämansikka, kunnon virne naamalla ja sit röökiä kans, myyjälläki vähän petti pokka yhessä vaiheessa :lol:
"Mun juttu ei oo pilsut tai amfetamiini, pelkästään kannabis ja nikotiini" :yes: :guru: :yes:

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 6.8.2019 17:30

Nyt tässä on kyllä ihan eri meininki :lol: Tää toinen satsi oli kuuden päivän jälki-kuretuksessa pöydän laatikossa ja on muuten ihan mielenkiintosesti potentiaalisempaa ja voimakkaampaa, vahvempaa ku jakso vetästä mut takasi messiin vaikka wake 'n bake:annu tässä nää viimoset viis päivää XD, hyvin vaan potkii :D :P - edit: tosin se viimenen, suurempi osa jäi tonne kymmenenteen päivään aikasintaan ku sunnuntaina syndet ja ikää 34 kellossa, sekä sunnuntai jona synnyin tasan 34 vuotta sitten kello 18.00 illalla _:D ni sinne savut jätin XD, se tulee olemaan siis vähintään 10:n päivän jälki-kuretuksella todella mahtavaa matskua ;D
"Mun juttu ei oo pilsut tai amfetamiini, pelkästään kannabis ja nikotiini" :yes: :guru: :yes:

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 20.8.2019 2:49

vaihdoin just uuteen telkkariin, eikä mua nyt savujen jälkeen jostain syystä kiinnosta vittuakaan säädellä sen kanssa :D

oispa rohkeutta myydä kaikki elektroniikka ja suurinosa tavaroista pois. ei sitä varmaan edes tarvis olla paljon mitään, jos on tyytyväinen itseensä. voisi kyllä kulua paljon kyniä ja papereita luulisin. ehkä myös kenkiä?

mimmi81

ViestiKirjoittaja mimmi81 » 23.8.2019 15:40

Ruokaorgasmi :P ei mulla muuta :laugh: Ai niin.. Cheddar juusto on hyvää :P

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 1.9.2019 8:58

Juurtuneita pistoja siirretty verkkoruukkuihin, sisäkasvatustilojen valmistelua tulevaa kasvatusta varten,
kaksi autoa pesty, imuroitu, nestevahat ruiskittu ja levitelty kiillotusta varten.
Kaikki tämä ennen aamukymmentä, tarmoa antoi klo. 6.45. nautittu 1,3g aamukaakao. :shock:

Tubby.

ViestiKirjoittaja Tubby. » 2.9.2019 8:54

"Laiska se töitään luettelee." Hei Sam 1 ! ... ehe ehe.

Mä kattelin tässä just hash churchin viimesintä jaksoa ku eilen näin vaan lopun livenä... Eikö täällä muut muka kato tota koskaan? Hyvää tietoa pursui taas joka tuutista ihan ilmaseks.

https://www.youtube.com/watch?v=Nz7rK_5kALE
Itse parantaa itsensä itsestään.

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 2.9.2019 15:30

Nyt mä jo istun sen perhanan pyrstötähden päällä XD vittu miten massiivinen ja mulla on silmät auki XD

:lol: :lol: :lol: :D :point: :guru: :mrgreen: :pimp: :P :) :shock: 8) :think: :laugh: :doh: :wanha: :lohtu: :yes: :D :D: :D :D :DDDDD yes :D

EDITTI: MUL ON JOKU TUPLA-REPEAT HALLU PÄÄÄLLÄ KU K'ÄVIN JO KAHDESTI OVELLA KATTOMASSA ONKO SIELLÄ JOKU . . . ku ei siellä ollu ketään XD

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 2.9.2019 15:33

tämä on ihme XD........ kyllö mö sön vöin töhön körjöttöö ;D eiks ni ;P

EDITTI:

;) ;3

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 2.9.2019 15:55

ei n'äitä voi poistaa ku n'itä vvies tejö XD ku ne tuli eri aikaam XD aan :P että juu xD tota öö öXD

mulla unohtu tuo juttu jotenki XD - EDITTI : älkää pliis p0oistako näitä viestejä, mä lupaan et on viimenen tällanen XD :D - mä oon voittanu kaikki mun påelot pelot XD tänä päivänä ja se oli vieläpä klo 4:20 :DDDDDDD <3 <3 <3 <3 <3 <3 :DDDDDDDDDDDD

Havina

ViestiKirjoittaja Havina » 2.9.2019 19:47

KoneFX:ltä aikamoista lyyristä otetta asiaan! Olettekos jo nähneet uudeksi tonnin seteliksi tituleeratun BB-Krisun ilmeen, kun taloon astelee sisään hameeseen pukeutunut muunsukupuolinen helsinkiläinen? Kas tässä: https://s0.gifyu.com/images/35384F18-A1 ... D64BFB.gif

Olen varmasti paukuissa, kun jopa Big Brother alkaa tämän myötä kiinnostaa.
Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa.

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 18.9.2019 5:24

hehe melkosta santa maria feno lowryder 2 tuli vierailtua erotiikkakaupan sivustolla ja nyt odotellaan hahaaa :point:

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 29.9.2019 14:02

Vegeilin 4/4/4...jaksotuksella, torstaina siirsin kellokytkimen 12/12 eli kukintaa käynnistämään.
Kävin äsken kasvatustilojen lähellä ja kummastelin lämpötilaa, koska kukitus on ajoitettu illasta-aamuun.
Kellokytkimen toimintaa säätelevä nuppi, oli unohtunut ON-asentoon. :shock:

Kaksi 240w Quantum paneelia on paahtanut torstai iltapäivästä saakka ja tuuletuksessa on enimmillään kaksi
tuntia taukoa. Näitä taukoja on ollut pimeän aikana kolmesti, mietin miltä pystyyn kuivuneet kasvit näyttäisivät, ennen teltan vetoketjun aukaisua. Valtava kuuma kosteus, iski samanlailla kun saavut esim.Bangkokiin ja astut koneesta ulos.
Aloitin mahdollisten vaurioiden silmäilyä teltan katosta. Tuuletuksessa oli juuri taukoa, mutta esim.teltan kattoon
ei ollut tiivistynyt kosteutta pisaroiksi asti. Eikä kosteus vaikuttanut valojen toimintaan mitenkään.
Katonrajassa oleva kosteusmittari näytti 98% lukemia. Mutta entäs ne kasvit?

No perkele sentään kun ovat tuuheita ja venähtäneet sellaiset reilut 10cm.
Nyt on hyvä hetki ottaa pistoja alimmista oksista ja harventaa sitten paremmin parin viikon jälkeen.
Metalliverkkoa aion viritellä kasvien päälle, parista suikaleesta saa muovattua sopivan mallisen.
Kävipä hyvä tuuri, että UFO oli kuitenkin tuuletellut kukituksen asetusten mukaan. :respect:
Muuten ei ehkä olisi mitään, minkä päälle verkkoja saisi viritellä.

lizzy

ViestiKirjoittaja lizzy » 5.10.2019 20:03

Pitkästä aikaa kotoisa olotila :D
Mä tajusin tänään että vasta tämä kukka antaa mulle oman minuuden ja saan ja voin olla taas kokonainen ja ehjä.
Olo on kuin ensirakkaus ja ikuinen olotila samaan aikaan. Mä rakastan tätä enemmän kuin mitään muuta.
Tätä kuunnellen https://www.youtube.com/watch?v=R80lm-GP0s4
Sans logique

the greatganjalover

ViestiKirjoittaja the greatganjalover » 6.10.2019 17:27

Kiva kuulla lissu! Luonnonvalossa kasvanut autonortti palaa, yks pesällinen vielä ja se on tuutuu. :yes:

Palaa sivulle “Kokemuksia”