Kuva

Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
flatlander

Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

ViestiKirjoittaja flatlander » 4.2.2004 12:37

Mulla taitaa olla se yleisin, Oltiin kaveri partsilla ja bongiteltiin. sit tuli yhtäkkiä mieleen miehen nimi: "Väinö Vanne". Hetki hiljasta, ja sit kauhee rehotus. meinas happi loppua siinä nauraessa. muilla muita/samanlaisia kokemuksia??[/b] :shock:

putteli

ViestiKirjoittaja putteli » 4.2.2004 13:00

Onhan noita hassuja juttuja tapahtunut paljonkin, mutta en niistä puoliakaan muista (yllätys). Esim. kaverini sytytti tupakan väärinpäin, joku on joskus hörpännyt vahingossa bongivettä vesilasinsa sijasta, pitää hakee joku jostain ja vartavasten sanoo sille että "tä ei oo sit mikää sellanen juttu et sanotaa et kestää kymmenen minsaa mut oikeesti kestää puol tuntii" vaikka kuitenkin on kestäny vähintään sen 2 tuntii. Joo, ei jaksa noita nyt pahemmin muistella :P

flatlander

ViestiKirjoittaja flatlander » 4.2.2004 13:07

putteli kirjoitti:Onhan noita hassuja juttuja tapahtunut paljonkin, mutta en niistä puoliakaan muista (yllätys). Esim. kaverini sytytti tupakan väärinpäin, joku on joskus hörpännyt vahingossa bongivettä vesilasinsa sijasta, pitää hakee joku jostain ja vartavasten sanoo sille että "tä ei oo sit mikää sellanen juttu et sanotaa et kestää kymmenen minsaa mut oikeesti kestää puol tuntii" vaikka kuitenkin on kestäny vähintään sen 2 tuntii. Joo, ei jaksa noita nyt pahemmin muistella :P

Toinen juttu oli kun kaverin piti tyhjentää bongista vedet, se meni keittiöön ja meni tiski altaalle ja aukas tiskikaapin ja ja rupes kattoon sieltä jotain. vartin päästä se kysy että , mitä mun piti oikeen tehäkkään taas! taas naurettiin!! :P :P

Seippa

ViestiKirjoittaja Seippa » 4.2.2004 14:15

Yksi hauskimmista jutuista, joka vieläkin naurattaa: "Jos Buffalo Bill olis suomalainen, ni mikäköhän sen nimi olis?" "Varmaan Puhveli Tom." Tota juttua naurettiin valehtelematta 15 minuuttia. Ah, the memories :lol:

galu

ziikzaak

ViestiKirjoittaja galu » 4.2.2004 19:03

Tämä naurattaa vielä pitkään. Emme olleet pajauteltu yhdessä kukkatarhurin kanssa aikoihin ja menin käymään siellä myrkytysyritys mielellä, tietty jotain väkevää kukkaa mukanani ja hänelläkin oli hiljattain mukava ensisato valmistunut (jota välillä kuumotteli).
No tuhdit paukut polteltettuamme kukkis "löhähti" jumittamaan koomassa sohvalle ja minä menin hakemaan keittiöstä juotavaa. Takki kun oli vielä päällä huomasin taskustani roikkuvan kännykän hands-free johdon ja keittiön pöydällä maalarinteippirullan :idea:
Tietysti nokkelana teippasin johdon äkkiä rintaani ja menin sitten olohuoneeseen kukkiksen eteen ja sanoin vakavana, että minun täytyy nyt tunnustaa jotain, nostin samalla paitaa, niin että teipattu johto näkyi paljaassa rinnassani ja sanoin: olen vasikka! poliisit ryntää ihan kohta sisään!
...se ilme!!! kukkiksen kalpea ja pelokas ilme, kun hän hetken uskoi...nauroin kippurassa sitä kauaaan. :lol:

Orion

ViestiKirjoittaja Orion » 4.2.2004 19:21

Ku koputtaa sillee siisti omaa päätä siitä pääse semmonen jännä ääni ja kaveri soitti silleen final countdownin.

Sitä sai nauraa aika kauan :P

derri
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja derri » 4.2.2004 21:52

Poltettiin hyvät paukut kaverin kanssa ja mentiin sisälle. Sitten se alkaa puhumaan jostain jutusta ja selittää varmaan 5 minsaa, kunnes yhtäkkiä lopettaa puhumisen, ottaa pähkinän pähkinäpussistaan ja sanoo "ota pähkinä" :D

Siinä sitten nauroin pari minsaa kunnes kaverikin alkaa nauramaan tajuttuaan miten juttu meni.

Kerran sama kaverini oli menossa keittiöön jumissa ja käveli erittäin hitaasti. Huomaan sen ja sanon "oot kävelly varmaan 5 minsaa sinne" ja tämä vastaa "mitenniin, justhan mä tähän tulin"

En tiedä mikä tuossa hauskaa oli silloin, mutta naurettiin n. 5 minsaa.
:)
- derri

muzzy

poika

ViestiKirjoittaja muzzy » 4.2.2004 21:57

Oltiin pajauteltu aika mukavasti ja jumiteltu. Naurettu mm. hiljaisuudelle. Päätimme siis mennä internettiin ja tarkemmin Kiss FM:n chattiin. Puhuttelimme kaikkia siellä olleita "pojaksi".

En oo ikinä nauranu niin paljoa... Kummaa tuo yrtti.

Dumbo

ViestiKirjoittaja Dumbo » 5.2.2004 2:21

Tää nyt ei koskaan MUN mielestä ollu hauskaa, but anyway:

Polteltiin kaverin luona porukassa. Hauskaa oli, ei siinä mitään. Sitten kun muut menivät nukkumaan niin keksin tämän loistavan idean; Laitetaan tuli takkaan! Noh, eihän se vaikeeta ollu. Paloihan se nätisiti. Sammuin tosin heti tulen teon jälkeen. Heräsin vähän myöhemmin hirveään savuun. Jees, tottakai pellit oli kiinni. Hirvee savu koko kämpässä... Onneks oli talon emäntä poissa monta viikkoa että sai hajun pois sieltä, mutta kyllä hävetti =P

messiah

ViestiKirjoittaja messiah » 6.2.2004 18:37

Oltiin oltu katsomassa Kotiteollisuus orkesteria eräässä baarissa ja ennen sinne menoa olin polttanut aika tuhdit savut ja toiset poltin sieltä tultuani...

No siinä vieressä säkätti joku lyhyt naisihminen jotain sen poikaystävästä Jykästä (se toisteli tätä nimeä usein) ja minä siinä aloin sitten matkimaan sitä, mutta sanoin aina sen poikaystävän nimeksi JYKÖ.
Kohta se tyttö kääntyi minuun päin ja kiukustuneena tokaisi, että: Älkää haukkuko mun poikaystävää, Johon minä vain vastasin, että: Ai JYKÖÖ vai... Ja kaikki repesivät nauramaan...
Tämä samainen tyttö sitten sattui vielä tulemaan samalla kyydillä kuin minäkin ja jatkoi aina vain selitystään...

Aika typerä juttu, mutta tilanne komiikka, se naurattaa.

Toi puhvelijuttu oli hyvä... repesin ja olen vielä ihan selvinpäin... vielä. hihii

lehtimies

ViestiKirjoittaja lehtimies » 6.2.2004 21:39

Ystävätär oli käymässä kaverinsa kanssa, ja halusi poltta pitkästä aikaa. No latasin bongin pesään 2g puhdasta kukkaa, starttasin ja vielä imaisin pöntön hänelle täyteen. Ei siis tarvinnut muuta kuin imaista savut pullosta. Jatkettiin tätä noin puoli tuntia, eli latasin bongin, otin hatsit ja imaisin täyteen ja tarjoilin vuorotellen kummallekin, ja kuten arvata saattaa, loppujen lopuksi oltiin kaikki aivan ulapalla. Tytöt alkoivat tehdä lähtöä, ja tämä ystävättäreni katsoi itseään peilistä "en mää voi tämän näköisenä kotiin mennä, mun silmistä on ratkennu verisuonet!", josta tuli mieleen puna-vihervärisokeat, jotka näkee punaisen ja vihreän harmaana, ja tämän tietenkin selitin, ja ehdotin, että hän lainaa minun vihreää Esso-pipoa, jonka kirkkaanvihreä väri kompensoi tehokkaasi sitä silmien punoitusta.. :P Tuolle olen hekotellut silloin tällöin jo vuoden.. :lol:

Hoffman

ViestiKirjoittaja Hoffman » 7.2.2004 3:37

Olin kerran aika hyvissä paukuissa kun...Lähdimme baarista kämpille mutta matkan aikana päätinkin että jään pollisiasemalle ja kävelen siitä kämpille??? No mikä lie ollut aivoitus mutta pyysin kavereilta matkalle olutta tai hieman kukkaa.
No kun kellään ei ollut mukana mitään niin rupesin vain hokemaan, "kyllä mää tiedän, te ette vaan haluu maksaa mulle" Kaverit pikkasen ihmetteli mut rupes nauraan ihan vitusti ja löi oven kiinni. Kävelin kämpille kuitenkin ihan hyvissä merkeissä.

Tästä episodista mulle kuittaalaan vieläkin vaikka siitä on kohta kolme vuotta, mutt kyllä se muakin naurattaa sillon tällöin.

Ivey3

jooh.

ViestiKirjoittaja Ivey3 » 7.2.2004 14:07

Ehkä ei niin fiksulta kuulostava, mutta pirullisen hauska pätkä netissä oli tua pieruhuumoripätkä: The Fartrix.
Nauroin niin että putosin tuolilta.. koko pätkän ajan kikatin.

Tässä nyt kaikkien iloksi kyseinen pätkä: http://www.thedierks.com/allowe/video/T ... rtrix.mpeg

nauttikaa. :) (ehkä hieman typerä mutta sauhupäissäni ainakin nauroin niin että happi loppui.)

Luuuna

..

ViestiKirjoittaja Luuuna » 7.2.2004 15:33

Olitiin kaverilla bileissä ja yksi kaveri joka polttaa ehkä kerran kahdessa vodessa paukut halusi sitten aika humalassa polttaa.. No, lätästiin sille sytytetty bongi käteen ja sehän alkoi imeä kuin venäläinen katuhoro. Seisten, keskellä olohuonetta. Kaikki tuijotti sitä ja kaveri vaan imi ja imi ja bongi oli aivan täynnä tiivistä kermasavua. Melkein kaikki muut olivat aikamoisia tervakeuhkoja ja aivan paukuissa ja katseli monttu auki moista toimintaa ihmeissään. Sitten kaveri alkoi olla kummistuneen näköinen ja bongi AIVAN täynnä tummaa savua. Silloin me muut tajusimme ettei se muistanut miten bongi toimii. :lol: Huudettiin sille että ota sormi pois reiän päältä ja kaveri otti edelleen imien kuin viimeistä päivää. Savut tyhjeni salamana keuhkoihin ja kaveri otti pari horjahtavaa askelta silmät kiinni ja nojasi seinään, silmät pamahtivat kirkkaan punaisiksi sekunnissa ja tipahti istumaan lattialle.. Ei ihan heti noussut..

Kyllä nauratti, niin maan perusteellisesti. Ja naurattaa vieläkin kun tilannetta muistelee.
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 8.2.2004 11:47

On pari hyvää itsellä:

- en saanut tilattua pizzaa, koska kaverini otti aina salamia pizzaan tietäen että joka pizzeriassa ulkomaalainen kaveri sanoi: "salemi". Tipuin tälle neljässä eri paikassa jonne soitin. Kaikki meni aina hyvin kunnes: "paaprika..ja salemi.." :D

- Tein aikoinaan Pepsi- pulloista bongeja, ja erehdyin kerran ottamaan huikkaa hajamielisenä vieressä olevasta "Pepsistä". Hyi saatana.

- Olen nälissäni syönyt kuivaa näkkäriä ja kaivanut hedelmäpaloja myslistä.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

Karstafa

hihi

ViestiKirjoittaja Karstafa » 8.2.2004 12:15

Vuodenvaihteessa kaverilla katsoin savuissa peiliin. Kuvittelin nenäni olevan kavioeläimen turpa. Tämä kuvitelma muuttui jotenkin todella eläväksi ja aloin äännellä kuin aasi pitäen sormilla nenän alta kiinni ja muotoillen huulta turvaksi. Sitten sanoin selvällä äänellä ihmetteleville "Olen aasi"
Hajosivat koko porukka :lol:

Tämän jälkeen soitti rakas äitini toivottaakseen hyvää uuttavuotta. Örisin hetken ja ajatus pakoili puhelinta.. Sain asiani kumminkin esitettyä hetikohta mutta lopetin puhelun naurunpurskahdukseen.

Samoissa pippaloissa söin kuivaa korppua ja kuukausia vanhaa ruisleipää jota kostutin Luojatieskuinkavanhalla hampurilaiskastikkeella ja kyytipojaksi hampurilaiskastiketta suoraan tuubista :x

Hamppupamppu

ViestiKirjoittaja Hamppupamppu » 8.2.2004 14:38

Kerran testasin kavereiden hermoja.
Eli oltiin 4 henkisellä porukalla pössyttelemässä ja hurja nälkähän siinä sitten tuli ja päätettiin että minä vähiten sekavana lähden hakemaan läheltä koko porukalle pizzaa. Kaikki antoi rahat etukäteen ja lähdin matkaan.
Tulin sitten takaisin ja jätin muiden pizzat käytävään piiloon ja menin sisään ja esitin että olisin mukamas AIVAN sekaisin. Selitin jotain että pizzaa odotellessa siinä poltin yhen jointin ja jotain ja kävin muina miehinä syömään pizzaani. Muut vakavana rupee tenttaamaan missä niiden pizzat on, ja jatkan esitystä ja olen ihan ymmällä mistä ne puhuu. Ne selittää miten ovat antaneet rahaa mulle ja mun piti tuoda pizzaa ja kaikki täytteet ja muut oli vielä varmuudeksi kirjoitettu lapulle mikä mulla oli mukana. No eihän mulla ollut rahoja, ei lappuja, eikä pizzoja, eli olin mukamas hukannu ne tai jättänyt tiskille.
Porukka oli sen näköstä ku niitten tyttöystävät ois murhattu tai vastaavaa, sitten ei enää pokka pitäny ja repesin ja hain pizzat käytävästä.
Mulla oli hauskaa, muilla ei :)

Samassa paikassa viikko sitten polteltiin ja en tiedä mikä se juttu oli, mutta lopputulos oli se että toinen kaveri kellahti selälleen lattialle, sätki kaikilla raajoillaan ilmaa ja kikatti tukehtumisen partaalla, ihan kun jotain mursua olis kuristettu. Toinen kaveri on polvillaan lattialla ja nojaa tuoliin ja nauraa semmosta äänetöntä henki loppuu naurua ja väliin sanoo kimeällä äänellä nopeasti: "lopeta lopeta".. Itse epäuskoisena tuijjotan toimintaa ja nauran kuoliaakseni ja selostan tilannetta. Oli elämää paremmat naurokohtaukset kyllä :D

klooni

ViestiKirjoittaja klooni » 8.2.2004 15:55

Kaveri alko syömään eilen meillä leipää ja pisti siihen päälle makkaraa ja kurkkua. Kaveri alkoi kolistelemaan mun kaappia ja piti jotain ihme meteliä missä se on. no joku 5min meni ja kaveri sano et sulla ei oo juustohöylää Mä siihen: Mitä vittua mä juustohöylällä kun ei oo juustoakaan? Tipahdettiin kummatkin ja naurettiin ihan vitusti. Kaikkea muutakin hauskaa tuli kyllä eilen päristyä mutta ei niitä oikeen jaksa heti muistaa :D
....Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Luuuna

...

ViestiKirjoittaja Luuuna » 8.2.2004 19:31

Tämä oli tälläistä lapsellista häröilyä, mutta hauskaa oli ja mieleen painui. Tästä ei saa minkäänlaista kertomusta mutta kuvitelkaapa tilanne niin ehkä siitä jotain huumoria saa irti..

Kaksi yli kaksikymppistä "miestä" mahallaan omakotitalon katolla, jointit suussa, videokameran ja MyFirstSony-soittimen (jossa jonkinlainen äänenvahvistin ja mikrofoni) kanssa vakoilemassa ja kuvaamassa naapuritalon keski-ikäistä, puutarhaletkulla nurmikkoa kastelevaa ylipainoista miestä jolla oli pelkästään bokserit jalassa.

Vakoiltiin ja kuvailtiin ja välillä maastouduimme katon harjan taakse ja huutelimme kaikkea järjetöntä ja tyhmää rätisevän MyFirstSonyn läpi..

Ja hauskaa oli.

Näitä vastaavia ja älyttömämpikin juttuja, ja kaikenmaailman muita toilailuja ja paukuisa mokailua olisi aivan tautisesti, pitäisi vaan jaksaa kirjoittaa.
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.

KasvotonTakki

mukava muistella vanhoja...

ViestiKirjoittaja KasvotonTakki » 10.2.2004 8:59

Yks kyllä legendaarisimmista muistoista on kun mentiin kaverin kans
aurinkoisena päivänä parvekkeelle. Kaveri otti ison kellon käteen ja
huusi isolla äänellä mulle että "aika ! ".Mulla oli paita pois ja kädessä
sellainen jousijuttu mitä väännetään...
Aloin väännellä sitä aivan vitun kovalla tahdilla kunnes kaveri huusi taas
että "aika" !!!
Laitoin värkin olkaa vasten ja huusin että "Yes Sensei !!! "

Kyllä porukka kyttäs...

vieläkin hymyilyttää