Kuva

Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
mölli

Re: Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

ViestiKirjoittaja mölli » 3.9.2012 1:17

LUULIN poltelleeni toissayönä överit kaverin kämpillä. Samaa luuli kaveri. Ehei, jalat vaan sanoi sopimuksen irti, retkahdin lattialle euforisimmissa jumeissa ever.

Kaveri: - ei helkkari, älä ny siihen lattialle oksenna!
Mä: - en mä mitään oksenna, mä laukeen.

Puol tuntia käkättelyä & repeat.
Peace.

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 18.10.2012 17:19

Lähettelin tuossa taannoin ilmaisia siemeniä, Pekin Pehkuja, tarkoin valitulle hörhöporukalle.
Olivat nimittäin täältä hamppuforumilta...

Ilmoitin basaarissa tästä pienimuotoisesta siemenannista, eikä kauaa nokka tuhissut kun YV:tä pukkasi ja jako oli suljettava.
Ilmaisten papujen perään riittää tunkua, joskus ihan riesaksi asti.

Teinpä sitten kerrankin niin, että kirjoitin nimet ja osoitteet ensin kuoriin ja vasta sitten täyttäisin ne.
On helpompaa kirjoittaa tyhjiään kuoreen, kuin jo pakattuun paksuun ilmakuplapullukkaan. Ettekö muka ole huomanneet :think: .

Koska virallinen ja tärkeä osuus oli hoidettu ja osoitetiedot pyyhitty koneelta, sallin itselleni jamaicalaistyyppisen palautumissavukkeen.
Suomen korkean tupakkaveron takia, savukepaperit maksavat kohtuuttoman paljon. Siksi ne tulee käyttää taloudellisesti eli ne pitää kääriä täpötäyteen.
Hieman ennen filtteriä ja kauan sen jälkeen kun olisi ollut järkevää laittaa jööti tauolle, sain "paketointi-idean". Kuningas sellaisen.
Olin aika pöllyissä ja hekottelin ihan issekseen, sekös vasta naurattikin. Diggoo-fiiliksillä mentiin...
Noudatin paketointi suunnitelmaani ja mietin millaista palautetta paketointini aiheuttaisi. Sairas mieli terveessä ruumiissa, kyllä te tiedätte.
Muutamalta humoristilta tuli ihan hyvää läppää, loput kai järkyttyi. Paketointivälineet olivat siis aivan puhtaita.
The Pakkaus

Kiitos nauruista ja anteeksi.
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 19.10.2012 16:29

Sam 1 kirjoitti:
Muutamalta humoristilta tuli ihan hyvää läppää, loput kai järkyttyi. Paketointivälineet olivat siis aivan puhtaita.
The Pakkaus

No voi helvetti. :D

Ei mulla muuta.
"miten pillulla voi paikata mitään kun sekin on vaan reikä" - Naftal

GrowIT
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja GrowIT » 19.10.2012 23:41

Sam 1 kirjoitti:Paketointivälineet olivat siis aivan puhtaita.
The Pakkaus

Oli kyllä aika repeäminen kun avasin kirjeen... :D

Ei kuumota

ViestiKirjoittaja Ei kuumota » 21.10.2012 11:18

Sam 1 kirjoitti:

Saattais varmaan joku bakteerikammosempi kilahtaa pahemman kerran. :lol: 5/5

ma1

ViestiKirjoittaja ma1 » 28.12.2012 20:39

reijo hiller kirjoitti:Kerran voisi sanoa, että tuli melkein halluja.

Ja pian tiellä ei muuta ollutkaan kuin kastematoja. Olin varma, miten talloin joka askeleella useamman madon kuoliaaksi ja kävelin pakosta niiden päällä. Kävelien Valtavien Kastematojen päällä. Se oli muuten jännää.

Viime kesänä eräänä iltana kotiinpäin vaeltaessani koin hieman samanlaisen asian. Oli lämmin heinäkuinen yö, pahinta etana-aikaa. :pimp:

Jossain vaiheessa kun havaitsin kuinka paljon niitä oikeasti on? :doh: Ymmärsin väisteleväni niitä. Onneksi aurinko alkoi jo nousemaan ja näin paremmin. :) Se on vieläkin huvittavin juttu.

miesnimeltäkarhu

ViestiKirjoittaja miesnimeltäkarhu » 3.1.2013 0:34

Tää biisi oli joskus helvetin hauska juttu kunnon paukuissa, sillon kyllä tuli naurettuu silmät vedessä ja pyörittyy lattiantasossa :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=yprQBebZ9cc
En kyllä vieläkään ymmärrä mikä siinnä niin nauratti... Varmaan vaan koko jutun tyhmyys :doh:

ganesha

ViestiKirjoittaja ganesha » 12.1.2013 1:16

Olin hatsitauolla ja sain kuitenkin käännettyä kaikista mahd. jämistä basen - noh älypulloa nostaessa foliopesä irtos tuulesta ja alipaineesta ja setit veteen.. hehheh tauko jatkui :D

M4s3

ViestiKirjoittaja M4s3 » 19.1.2013 20:44

Eilen vähän ennen nukkumaanmenoa vielä aika tukevissa raavin munia sängyssä ja yhtäkkiä säikähdin niin maan perkeleesti että mun toinen kives on vaa hävinny illan aikana. Aluks harmitti pari sekuntia mutta sitte alko vaan vituttamaan, onneks lisäkopeloinnilla selvis että pelko oli aiheeton :)

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 23.1.2013 11:06

Käveltiin kaverin kanssa aika sauhuissa melko myöhään illalla erääs lähiös... ei oikein ketään missään mut sit huomataan että meidän perässä tulee älytön posse juosten :shock:

Suunnistajia iso lauma, kireät FINLAND trikoot, otsalamput, ja kartat lapasessa. Urbaanissa ympäristössä. Se nauratti silloin + aiheutti WTF efektin :D
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

gamaramni

ViestiKirjoittaja gamaramni » 23.1.2013 23:14

C-unit kirjoitti:Käveltiin kaverin kanssa aika sauhuissa melko myöhään illalla erääs lähiös... ei oikein ketään missään mut sit huomataan että meidän perässä tulee älytön posse juosten :shock:

Suunnistajia iso lauma, kireät FINLAND trikoot, otsalamput, ja kartat lapasessa. Urbaanissa ympäristössä. Se nauratti silloin + aiheutti WTF efektin :D

Vittu miten paska läppä.Menisit jonnekki baariin paukuissa ja sitten tuu kirjoittamaan siitä tänne.

Rephael

ViestiKirjoittaja Rephael » 24.1.2013 14:21

Lähetetty 24.1.2013 14:16:
Joskus teininä pajareissa kaverin parvekkeella muutaman tyypin kanssa. En ollu sillon paljon poltellu, jonninverran kuitenki, että ois pitäny tietää miten yksinkertaista se on. No siinä oli meillä limupullosta rakenneltu kyhäelmä josta sitten siinä polteltiin. Olikohan toiset vai kolmannet satsit menossa ja jotenki unohdin mitä piti tehdä. Tietty en kysyä kehdannut vaan sen sijaan, että oisin alkanut imemään pullon suusta, niin päätinki puhaltaa siihen ja siinähän kävi sitten niin, että pesä oli pitkin parveketta. Ei paljo naurattanu, vaan naurattaapa nytte :D
----------
Lisätty 5 minuutin jälkeen:

Edellisestä tarinasta muutama vuosi eteenpäin ja olin kämpillä stadissa. Kaverini oli kauempaa tullu käymään ja sitä sitten istuskeltiin iltaa aina välillä poltellen. Tulihan ne mässyhimot siinä sitte ja kauheena mättöö haettiin lähigrilliltä. Siinä kaikki porukalla mätti ja yhtäkkiä omassa vatsassa alko tuntumaan jo, että nyt riittää. No, silti vaan lämin sitä ranua naamariin ja toisessa kädessä hampurilainen. Tovi tästä, niin nousin pystyyn ja aloin paniikinomaisesti puhumaan kavereille, että nyt oikeesti räjähdän. En siis vitsaillut. Kysyin kavereilta, että voiko se olla mahdollista ja toiset vaan nauraa kippurassa ahtaen ruokaa naamaansa. Tätä juttua muistellaan vieläkin. Oli oikeasti kauhea kokemus tuntea räjähtävänsä fyysisesti ja luulin että se on mahdollista sillä hetkellä.

Kumiankka
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kumiankka » 25.1.2013 0:00

Googlettakaapa "venäläinen tekno piri" ja kattokaa mikä on toinen hakutulos.

Ja hain sillä tätä videota: http://www.youtube.com/watch?v=VX7gFl7xnOE
Rauha on sotaa
orjuus on vapautta
voima on tietämättömyyttä

nam

ViestiKirjoittaja nam » 25.1.2013 23:13

Saatettiin kaveria bussille Espanjassa ja kysyttiin neuvoa, paikallinen tyttö ei osannut neuvoa joten hän kääntyi 4 poliisin puoleen, jotka ei myöskään puhuneet englantia, poliisit lähtee opastamaan meitä juna-asemalle ja kertoo miten päästä oikeaan paikkaan, google translater tai joku muu käännös ohjelma heillä käytössään puhelimessa. Poliisi näpyttelee hetken puhelinta ja näyttää minulle käännöstä jossa lukee että juna pitäisi vaihtaa tietyllä asemalla bussiksi mutta ohjelma on kääntänyt jostain syystä siihen "fuck the bus" Pääsee pieni nauru, kunnes toinen poliiseista tajuaa virheen ja alkaa itsekkin naureskelemaan.

poffu1

ViestiKirjoittaja poffu1 » 28.1.2013 11:06

tos emännän kaa funtsattiin et jos riisteyttää villiviinin ja hampun ni tulis hieno köynös..=)

jeaa123

ViestiKirjoittaja jeaa123 » 29.1.2013 15:28

Olin mun isoveljen ja sen parin kaverin kaa polttelemassa, jolloin tapahtu nyt ekana päähäntuleva huvittava juttu. Oltiin kerrostaloasunon parvekkeella polttamassa isoa raakaa blunttia johki viiteen pekkaan, en ollu ennen polttanu blunttia tai oikeastaan raakanakaan, joten kolisi aika hyvin. En tiedä/muista mitä lajiketta kyseinen kukka oli mutta todella hyvää. Siinä poltettiin bluntti loppuun ja Sweetsin pikkusikarit kaveriksi ja mentiin sisälle.

Sisällä alkoi kolisemaan jo tosi hyvin ( en tosiaan hirveän useasti ollut polttanut enkä kyllä vieläkään, joten parit hatsit ja oon tosi hyvissä.) Joku teki keittiössä ruokaa, kämpän omistaja istui ison bob marley taulun alla tietokoneellaan ja teki jotain biittejä, itse pelasin Skate 2 peliä xboxilla parin muun kanssa. En ollut ennen pelannut peliä enkä melkein ikinä xboxia joten oli suht vaikeaa oppia pelin perusteet. Pari ohjainta kiersi siinä meillä ja kun ohjain osui luokseni, tajusin että olen pelissä aivan loistava. Siis jumalauta mitä settiä lähti! Skate on muutenkin tosi hyvin toteutettu peli, kamerakulmat ym äänet on tosi hyvin tehty! Mutta kummiskin, sain todella hyvät pisteet ja oli hirveä draivi menossa, kun huomasin jonkun tienviitan pelissä joka vei alamäkeen. Halusin kovasti käydä katsomassa mitä alamäen lopusta löytyy, joten kysyin ihmeissäni " mistä tämä kääntyy oikeelle, haluun käydä tuol ?" Joku naurahti ja luuli että heitin vitsin, kunnes toistin kysymykseni ja kaikki katsoivat minua kuin tyhmää ja joku sanoi " et sä pelaa ny.." hetken hiljaisuuden jälkeen repesimme nauruun :D ei ny mikää ihmeelline mut kummiski jotai. ps, eka kirjoitus foorumille, jee !
Legalize It

s44ri

ViestiKirjoittaja s44ri » 2.2.2013 16:10

Kutsuin tuttavani kylään saunomaan ja viettämäät iltaa muunkin merkeissä. Mainitsin että polteltavaakin olisi mutta vain intiaanilehden muodossa (lepikköä + pienimmät kukinnot sekotettuna). Kaveri siihen hirmu rehvakkaasti sitten että "eihän se semmonen edes toimi". Ekojen savujen otosta ei mennyt kuin puoli tuntia kun kaveri pötköttää ja ihan tolkuttomassa pilvessä eteisen lattialla. Ei voinut todeta hänelle muuta kuin että "jaaaaa että ei toimi vai? who's the bitch now?"
If you use it, don't abuse it!

hampparimies

ViestiKirjoittaja hampparimies » 2.2.2013 17:57

s44ri kirjoitti:"jaaaaa että ei toimi vai? who's the bitch now?"

Kuvittelin niin hauskasti tuon tilanteen, että tuli totaalirepeäminen. :lol:

mickefarayah

ViestiKirjoittaja mickefarayah » 6.2.2013 15:31

Oltiin frendillä viettämäs rauhallista koti-iltaa. Oltiin siinä pienet savut imastu ja kaveri alko kertoo jotain diippii siin pöydässä.
Sit yhtäkkii frendi sanoo: ''Moi mä oon *kaverin nimi* ja mä istun tässä pöydässä.'' Pienen hiljaisuuden jälkeen sitten naurettiin valehtelematta sen ainakin 10 minuuttia :point:
Hysteerisen naurukohtauksen jälkeen kaveri kerto et oli kelannu päässä et me oltais oltu jossai marttakerhossa vaihtamassa kuulumisia ja päätti sitten esitellä ittensä! :lol:

Palaa sivulle “Kokemuksia”