Kuva

Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
Kasvikuiskaajatar

Re: Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

ViestiKirjoittaja Kasvikuiskaajatar » 6.2.2013 20:10

Päätin monen tunnin polttelun jälkeen pestä pyykkiä. Eipä siinä mitään, pyykit koneeseen, pesuaineet lokeroihin ja poistoletku vessanpyttyyn. Sit vedin vessan ja jäin ihmetteleen et mikä helvetti on kun kone ei lähde pyöriin. ja uus vessan veto. eikä vieläkään mitään.. :lol: no kyllä se hetken miettimisen jälkeen valkeni et sitä nappia pitää painaa pesukoneesta eikä wc-pöntöstä. Monimutkanen homma toi pyykinpesu !

Toenail

ViestiKirjoittaja Toenail » 7.2.2013 22:38

Tapahtumaketju 1:
Kaverin kanssa oltiin höyrystelty white widowia magic flight launch boxilla. Molemmilla kolisi melko kovaa siinä vaiheessa. Päätin ottaa puheenaiheeksi tortillasipsit. "Hei! Sähän tiedät sellaset juustoisat tortillasipsit?"
Tässä vaiheessa kaveri nousee totisena seisomaan ja kävelee huoneesta sanomatta sanaakaan. Ihmettelen että miten mä sitä noin pahasti loukkasin. Pienen odottelun jälkeen kaveri palaa olohuoneeseen.
"Sanoinko mä jotain väärin?"
"Ei. Mä vaan luulin sun puheesi perusteella että niitä olisi tuolla keittiön kaapissa ja lähdin hakemaan".
Naurettiin pari minuuttia putkeen tuolle.

Tapahtumaketju 2:
Sama kaveri oli samoissa merkeissä käymässä. Olipa tuonut sessareihin jopa sipsiä ja dippiä. Mässyjen iskiessä delegoin dipin valmistamisen ystävälleni, joka lähtikin keittiöön. Yllätäen keittiöstä kuului "VITTU!". Säpsähdin ja kuuntelin tarkasti. Muutaman sekunnin päästä keittiöstä kuului vielä varmemmalla äänensävyllä huudettuna sama sana.

Lähdin keittiöön katsomaan mikä aiheutti moisen purkauksen normaalisti niin rauhallisessa ihmisessä. Saavuttuani paikalle huomasin kaverini seisomassa tiskialtaan vieressä. Tiskialtaassa oli dipin sekoittamiseen tarkoitettu kermaviili yhtenä läjänä. Kaverini sönkötti sekavalla äänellä: "Otin purkin ja...sit...se tuolla altaassa". Pienen psyykkaamisen jälkeen kaveri rauhoittui ja kertoi mitä tapahtui. Hän oli kiskaissut kermaviilipurkin kannen niin voimalla auki että sisältö oli lentänyt yhtenä palikkana ilmaan ja tehnyt mahalaskun paskaiseen tiskialtaaseen.

Hauska lausahdus mikä tuli keksittyä.
"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tyhmästä Hessusta hyötyy koko Ankkalinna."

Toenail

ViestiKirjoittaja Toenail » 15.2.2013 14:02

Pidänpäs tämän topicin ylempänä kirjoittamalla uuden tapahtuman.

Kaverin kanssa sisäänajettiin uutta Extreme-Q vaporisaattoria ystävämme White Widowin avulla. Kaverini halusi popcornia tai suomalaisittain sanottuna paukkumaissia. Annoin suostumukseni paukkumaissipussin uhraamiseksi, sillä itse olin päässyt jo mässyni tyydyttämään McDolanin aterioilla. Ystäväni vei popparit mikroon ja tuli takaisin olohuoneeseen jumittamaan.

Aikamme netissä päristyämme ja musiikkia kuunneltuamme, kuulimme keittiöstä mikron pirtsakan kilahduksen. Kaverini hätääntyi lähes heti, sillä olihan maissit heitetty mikroon jossain aiemmassa elämässä, eli ihan vitun kauan sitten. Pian kuulin signaalia keittiöstä että siellä tarvitaan apujoukkoja. Vaivauduin lyllertämään kitchenin puolelle ja yllätyin melkoisesti. Huone oli täynnä kitkerää pahalta haisevaa savua mikä kirveli silmissä pahasti ja haittasi jo vähän hengittämistäkin. Kaverini oli jumittunut paniikkilooppiin eikä osannut toimia, joten aloin ladella ohjeita.

"Hae tuuletin makkarista. Kytke se olkkarin pistorasiaan ja raahaa tuohon eteiseen. Hyvä. Laita se puhaltamaan savua rappukäytävän suunnasta keittiön ikkunaan päin. Mä haen sillä aikaa ilmanpuhdistimen ja laitan sen täysille."
Yhdessä revittiin ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Tämän jälkeen siirryin mikrolle josta vieläkin tuprutti savua. Otin savuavan pussin ulos ja heitin lavuaariin kylpemään. Mikro oli ottanut kiitettävästi damagea tässä hommassa. Koko sisäpuoli oli imenyt itseensä savua ja kemikaaleja. Mikron sisus täysin keltainen eikä mikään pesuaine enää purrut siihen.

Muistakaa ihmiset laittaa aina se kännykän ajastin päälle kun kokkailette.

tomppa007

ViestiKirjoittaja tomppa007 » 10.3.2013 22:22

Runkkasin neidille joka kasvo kaapissa. :oops:

killkrusha

ViestiKirjoittaja killkrusha » 13.3.2013 16:05

Uskoteltiin kaverille, joka oli täysin rehuissa, että hänen aivoissaan asui keltainen, pitkulainen, siittimen muotoinen keltainen mato nimeltä Pena. Hänellä oli limaiset rastat ja jouni huulessa. :mrgreen:
tämä tapahtu päälle 5kk sitten ja hän uskoo vieläkin tämän tarinan.
Tehtiin Penalle myös facebook käyttäjä :lol:

Budzilla

ViestiKirjoittaja Budzilla » 16.3.2013 12:43

Hauskimmasta en tiedä mutta villein mitä tulee mieleen on vuosia sitten koettu tilanne jossa tunsin kuinka oma ruoansulatus elimistöni toimii. Näin niin sanotusti koko tapahtuman Olipa kerran elämä tyylisesti aina mahassa lilluvan ruoan sulamisesta sen matkasta suolistoni läpi ja kuinka siellä pienet lapioilla varustetut ukot heittää pieniä ravinnekikkareita suolen seinämissä oleviin reikiin mistä matka jatkuu edelleen eteenpäin. Lopulta tämä ihana tutkimus reissu päättyy siihen että tajuan itselläni olevan paskan niin sanotusti jo kurkistamassa ovelta ja paras puoli oli se että olin ulkona ja lähin vessa ties missä. SIPA ftw!

eclqq32

Jussi Vares

ViestiKirjoittaja eclqq32 » 28.3.2013 13:52

oltiin tossa pari vuotta takaperin polttelemassa kaverin kanssa kukkaa joka oli omilla lomilla perhekodista, jonka jälkeen menimme ostarille jossa 10 henkinen kaveri porukkamme istuskeli menimme siihen sekaan ja hetken oleskeltuamme kaksi miestä tuli kuvan kanssa kyselemään olimmeko nähneet tätä kaveriamme ja paras juttu oli että ainut joka vastasi oli juuri tämä hatkalainen (ei ole) xD Onneks oli kaveri oli leikannut paripäivää ennen kuvassa olleen moppitukkansa tyylikkääks siiliksi . Myöhemmin selvisi että nää kundit oli yksityisetsiviä . Kyllä tän jälkeen naurettii kippurassa :D

snowblinded

Re: Jussi Vares

ViestiKirjoittaja snowblinded » 29.3.2013 16:14

eclqq32 kirjoitti:oltiin tossa pari vuotta takaperin polttelemassa kaverin kanssa kukkaa joka oli omilla lomilla perhekodista, jonka jälkeen menimme ostarille jossa 10 henkinen kaveri porukkamme istuskeli menimme siihen sekaan ja hetken oleskeltuamme kaksi miestä tuli kuvan kanssa kyselemään olimmeko nähneet tätä kaveriamme ja paras juttu oli että ainut joka vastasi oli juuri tämä hatkalainen (ei ole) xD Onneks oli kaveri oli leikannut paripäivää ennen kuvassa olleen moppitukkansa tyylikkääks siiliksi . Myöhemmin selvisi että nää kundit oli yksityisetsiviä . Kyllä tän jälkeen naurettii kippurassa :D

Notta omilla lomilla perhekodista olevaa kukkaa... Tuon otsikon suluissa olevan ehdon täyttymisestä en tiedä. Tai siis kyllähän tuo vieläkin naurattaa, mutta kun nyt on se kuosi. Hmm. Jännä.

Miksi kukka on perhekodissa? o:

Basilisk

ViestiKirjoittaja Basilisk » 1.4.2013 23:02

Eka kerta... Ja tieteinki kukka joka oli aivan hartsis no mitäs täs pääsiäisen alku ei tarvi mennä minnekkän joten käärin jointin puhtaasta kukasta :doh: (Virhe) polttelin pihas yksin ei tunnu missään poltettua menin himaa koneenn ääreen hääräsin jotain, ku yhtääkkiä rupes sattuma rintaa ei kiva kokeilen pulssia ei helvetti ei oo sitäkää tulee hikipisaroita oottaa ja päässä pyörii soitanko lanssin. Sitte minuutin päästä tajuan että kukkaha alkannu vaikuttaa ja ehkäpä sain "vähän" yliannosta. Sitte alkaa hauska osuus ryömin sängyn asti pääsen moneen mutkan kautta sänkyyn sekunnit tuntuivat minuuteilta siinä matkassa juttelen koiran kaa kaiken hauskinta että se vastas mulle XD viihdoin ja viimeein sängyssä suljen silmät ja alan kattoma piirrettyjä silmät kii. Seuraavana aamuna olo ku ei ois ollu mitään... Jälkikäteen naurattaa todella paljon onneks ketään ei ollu näkemäs.
We are anonymous.
We are legion.
We are everyone.
We are everywhere.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us.

tomcutio

ViestiKirjoittaja tomcutio » 3.4.2013 21:35

tapahtui vuosia sitten.

Oltiin kaverinkaa poljettu pitkälle keskuspuistossa sijaitsevalle lammelle parille jointille ja sieltä palatessa laitettiin pyörät kerrostalon pyöräkomeroon.
seuraavana päivänä kun olin lähdössä ajelemaan ei pyöriä enää ollut varastossa. harmitti pikassen ku toinen oli 70 luvulta oleva nopsa ja toinen itse tuunaamani pikkupyörä. ostin sitte uuden pyörän jossai vaiheessa.

Vuosi vierähti ja oli taas aika kaivaa fillari esiin. pyörävarastossa pyöräni vieressä oli ovi josta päätin kurkata sisään.
toiselta puolelta löytyi toinen pyörävarasto. oli pimeää enkä löytänyt katkaisinta. ikkunasta kajasti vähän valoa niin että huomasin tutun näköisen nopsan.
Kelasin että siistii jollain muullakin meiän talossa diggaa vanhoista pyöristä. sitte aloin tsiigailee vähä tarkemmin ja silmiini osui myös toinen pyörä.
Se mun itetuunaama :D vähän aikaa kesti tajuta että oltiin ice möyhyissä viety pyörät väärään varastoon. enkä enää seuraavana päivänä muistanu.

Oli kuitenki kiva saada fillarit takas :lol:
Minkä taaksensa jättää, edestä löytää.
Ja sitä mitä kylvää, ihan takuulla niittää.

Pekka_Potti

ViestiKirjoittaja Pekka_Potti » 4.4.2013 7:05

Joskus kymmenisen vuotta sitten käveltiin yöllä ulkona, kun yhtäkkiä metsän taakse karmivan paukkeen ja rätinän säestyksellä tippui tulipallo taivaalta. Oltiin tietty niin paukuissa kun nyt vaan voi olla, mutta nyt jälkikäteen tuli mieleen tämä tapaus kun noi venäjän meteoriittivideot tulivat julkisuuteen. Vieläkään ei tosin ole tiedossa, että mikä se oli... :shock:

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 14.4.2013 12:49

Olin juuri poistanut kympin R13:aa, ja odottelin junaa keravalta helsinkiin. Kävin siinä aseman nurkan takana kusella, ja kompastuin kolmemetrisen Ahjo Hazen ranteenpaksuiseen varteen. Vieläkin naurattaa.

gamaramni

ViestiKirjoittaja gamaramni » 15.4.2013 3:44

Se kun on kirjoittanut pitkän viestin hamppufoorumille ja selain kaatuu.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 16.4.2013 6:30

"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 18.4.2013 14:39

Tajusin lisäksi joskus, että siinä South Parkin lääkekannabisjaksossa (Medicinal Fried Chicken) Randy ostaa ekalla ostosreissullaan varmaan neljä unssia eli rapiat sata grammaa pilveä, ja on jo tyyliin seuraavana päivänä uudestaan siellä ja lähtiessään vielä heittää että see you tomorrow. :D

Randy on äijä Kuva
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

Ulkoilija

ViestiKirjoittaja Ulkoilija » 19.4.2013 19:32

Basaarin topiccien ylimääränen lässytys,ihan uskomatonta. :lol:

Rephael

ViestiKirjoittaja Rephael » 23.4.2013 8:48

Kaveri tuli pitkästä aikaa käymään kaupungissa ja kukkaahan sillä oli tarjota. Otimme jokainen kämppikseni mukaanluettuna siitä henkosia ja omat tolet oli aika alhaalla silloin. Kaveri meni sitten keittiönpöytään istumaan ja kämppis jäi mun eteen seisomaan olohuoneen puolelle (näiden huoneiden välissä ei ollut ovea vaan sellanen aukko vaan). Kämppis alkaa juttelemaan keittiössä istuvalle kaverilleni ja mun mieli lähtee vaeltamaan aivan johonkin muualle.

Yhtäkkiä alan kelaamaan, että "entä jos olenkin kummitus, kuolin äsken, mutta kukaan ei ole vielä huomannu mitään". No päätän varmistaa asian kämppikseltä kysymällä "Enhän mä oo kuollu?". Kämppis ei vastaa mitään, eikä myöskään kaveri joka siellä keittiössä vielä istuksii, siinä ne vaan lunkisti juttelevat keskenään. Hieman hätääntyneenä, mutta silti rohkein mielin toistan kysymykseni aivan selvällä puheella, en mitenkään hiljaa. "Olenko mä kuollu, näätkö mut?". Ei mitään vastausta vieläkään(!). Ei edes katsetta mua kohti. Nyt olen jo melkein siis varma, että kuollut mä sitten olen ja kummituksenakaan mua ei kuunnella. Päätän siis tarttua kämppistäni molemmista ranteista ja ravistella sitä kysymällä samalla, että "OONKO MÄ KUOLLU?". Kaveri vaan mulkasee nopeesti ja sanoo "No vittu et, mitä sä sekoot" ja jatkaa juttelua kaverini kanssa. Huh sitä helpotusta kun olinkin elävien kirjoissa. Taas näitä tilanteita, jotka naurattaa nyt vaan sillon veti aika hiljaseks ;)

hampputyttö92

ViestiKirjoittaja hampputyttö92 » 23.4.2013 23:45

Lähetetty 23.4.2013 22:46:
Tällänen hauska juttu tulee ainakin mieleen.
Olin pari kuukautta sitten käymässä yhdellä kaverilla, jonka kanssa yleensä aina poltellaan. Olin ollut n. kuukauden polttamatta budia, mutta silloin vedin aika monta jointtia ja tein vielä limupullosta bongin, kun kaveri halusi nähdä miten sellainen tehdään. Ja sitä sitten polteltiin myös.
Istuttiin sitten katsomassa tv:stä jotain, muistaakseni oli joku leffa, ja yhtäkkiä mulle tuli sellanen fiilis, että mun toinen käsi on kadonnut johonkin, kun en tuntenut sitä. Aloin miettiä, että mihinköhän mä oon sen jättänyt... pitäisköhän lähteä etsimään? :D mainitsin tästä kaverille, ja se löysi mun käden siitä mun vierestä sohvalta :D
Toivottavasti tästä tarinasta ymmärsi joku muukin jotain kuin minä :D
----------
Lisätty 1 tunnin 59 minuutin jälkeen:

Yks lyhyt, hauska juttu vielä... joskus viime viikolla kaverin kanssa juteltiin Damiin menosta, oleellisesti vähän pilvessä :mrgreen: . Kaveri sano sitten että: "Tulppaaneissa turvallaan on iloinen andersson". Nauroin sitä siinä noin vartin verran ja kun lähdettiin kaupungille se tuli aina vaan uudestaan mieleen ja hirveä käkätys perässä :lol:

Violator

ViestiKirjoittaja Violator » 27.4.2013 17:53

Runkkasin neidille joka kasvo kaapissa.

Päivän naurut. :lol:

Haje

ViestiKirjoittaja Haje » 29.5.2013 19:51

Olen parvekkeella. Olen istunut tässä hiljaa dataillen varmaan 15 minuuttia. Naapuriparvekkeella (näkymättömissä) on ollut aika pitkään kaksi henkilöä. Äsken talon yli lensi äänekkäästi vaakkuva, iso sorsaparvi. Naapuriparvekkeen henkilöt ihmettelivät asiaa tyyliin "MITÄ VITTUO, ONPAS PALJON LINTUJJEE, EIHÄN NUO LOPU IKINÄ!"

En edes ehtinyt tajuta mitään ennen kuin repesin hysteeriseen hihitykseen.

Sitten aloin kuvitella, että olisin parvekkeella toisen ihmisen kanssa, ja yhtäkkiä sanottuani jotain koomista viereiseltä parvekkeelta alkaa kuulua täysin varoittamatta koväänistä hajoilua.

Siinä ois ehkä jotain jännää.
Gaze into the fire, into the clouds, and as soon as the inner voices begin to speak ― surrender to them. Don't ask first whether it's permitted, or would please your teachers or father or some god. You will ruin yourself if you do that. - Hesse

Palaa sivulle “Kokemuksia”