Kuva

Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
Maniakki

Re: Huvittavimmat jutut kuoseis?(jotka naurattaa vieläkin)

ViestiKirjoittaja Maniakki » 31.5.2013 14:42

Tästä on nyt muutama kuukausi mutta naurattaa vieläkin. Eli meitä oli kolmen porukka meillä, minä ja yksi kokeneempi kaveri ja yksi ensikertalainen. No päätettiin sitten illan mittaan sytyttää tuhti jointti joka nyt kolmelle riittäisi. Polteltiin se ja siinä sitten 15min odotellen alkoi hillitön repeäminen aivan kaikelle, ja tuntui ihan päässä siltä että olisin jonkin näköisessä telepaattisessa yhteydessä tähän kokeneempaan kaveriin. Ja vielä tuntui siltä että hänkin tunsi sen.
Sitten siinä hengaillessa jostain syystä ensikertalaisella ei tuntunut missään. (tämä selvisi sillä että hän ei ollut ikinä polttanut edes tupakkaa ja yski kaiken pihalle eikä saanut keuhkoon mitään sillä seassa oli tupakkaa)

Noh sitten oltiin tämän toisen kaverin kanssa aivan kujalla ja päätettiin pelaa san adreasta. :D En ole ikinä nauranut niin paljon kun tehtiin pelissä silleen että otettiin ääniefektit poies ja se pelkkä radio päälle ja ajeltiin ympäri kyliä. Tiedän ehkä kuullostaa vähän oudolta, mutta voi jumalauta ku naurettiin tuntitolkulla tälle ja välillä ei saanut edes happea. Tässä vaiheessa ensikertalainen kyllästy menooon. Ja lähti kohti kotia. Ihmeteltiin vaan että mikäs sille tuli ja jatkettiin. :lol:

Vähän sekava viesti. :D Toivottavasti ymmärsitte.

Lomis

ViestiKirjoittaja Lomis » 9.6.2013 15:40

Lavalla jytää joku maailmanluokan stonerbändi, strobovalot välkkyy ja äkkiä alan kattomaan ympärille et niinkun kaikki yleisössä tuijottais mua kohti. Strobovalojen välkkeessä pysty helposti kuvitteleen näin, näät pelkät varjot imisistä niin ihan kuin feissaisivat suhun! Tuli kyllä revettyä aika pahasti, ja totaalinen repeeminen siinä vaiheessa kun pari tyyppiä alko lähestyy mua kohti enkä voinu olla varma käveleeks ne oikein vai väärin päin :D Enpä tiedä huomasivatko edes että meikällä oli vähän hauskempaa...

Pekka_Potti

ViestiKirjoittaja Pekka_Potti » 21.6.2013 9:29

Eilen kävi kyllä jotain niin jälkeen päin naurattavaa, että taidanpa jakaa sen teidän kanssanne:

Pääsin ekaa kertaa koskaan kokeilemaan kaverin Venus Vapoa. Piti tietysti ottaa "ihan snadit", kun hetken päästä pitäisi hypätä bussiin kuitenkin...No suht koviin paukkuihinhan sillä meni, vaikkei ollut tarkoitus. Siitä vapo laukkuun ja sitten bussiin. Rupesin miettimään, että onko vapon lasinen kupu jotenkin huonosti astuessani bussiin, sillä tunsin vapon liikkuvan holtittomasti kassissa. Ajattelin tsekkaavani sen sitten kun pääsen istumaan. Istuuduttuani rupesin ihmettelemään aivan järkyttävää budin lemua bussissa; itsellähän ei ollut mitään muuta messissä kuin vapo. Avasin kassin vetoketjun korjatakseni kupua ja sieltähän tulee aivan järkky savu/höyry yhdistelmää, samalla kun vapon kirkas "polttovalo" paistaa laukustani...Paniikki! Joku muija saa juuri samaan aikaan takana viistossa jonkun paniikkikohtauksen ja alkaa rämpyttämään bussin stop-namiskaa. Jää seuraavalla pysäkillä pois ja alkaa kaivamaan luuria taskustaan katsoen ikkunasta meikäläistä epäillen. Arvelin sen soittavan kytät. Yritän yhä paniikissa saada vapon pois päältä; huonoin tuloksin. Savua/höyryä nousee hyvään tahtiin ja tuoksu bussissa on todella huumaava (kaveri siis jätti pesän täyteen ja nyt puhdas nuppu palaa siellä ritilöiden välissä...). Vihdoin muistin! Kolme painallusta! ...ja vapo sammuu. Edessäni olevat kurkkivat olkansa yli hymyillen kainosti...taisi käydä "käry"! Loppumatka meni semi paniikissa, huppu päässä. Olin varma, että kytät odottavat mua jollain pysäkillä.

Jatkoin kuitenkin himaa kohti ihan pokkana, jääden yhtä pysäkkiä aiemmin (joku paukuissa keksitty "varotoimi"). Kävellessäni ja haukotellessani suussani KÄY kimalainen, joka lentää myös ulos. Reaktioni asiaan oli omituinen hyppely, ja kakominen, kunnes tajuan jonkun äijän tuijottavan minua pihaltaan.

Huh mikä reissu. :o

Theofanis

ViestiKirjoittaja Theofanis » 27.6.2013 14:34

http://www.youtube.com/watch?v=YfrUhp0Ny58

:lol: Timpan kettiössä tapahtuu! Big up äijälle, pitääkin laittaa tästä soppa porisemaan...
-Tulokas-

Letkeenpää

ViestiKirjoittaja Letkeenpää » 27.6.2013 20:01

Ei tällä hetkellä tuu muuta mieleen.. Olin kaverini luona sauhuttelemassa ja elokuvaa tietokoneelta katsomassa. Pistettiin paussille ja käytiin tupakalla. Sieltä tullessa istuimme takaisin sohvalle ja tuijotimme molemmat ruutua hyvän tovin odottaen kai että se jatkuisi itsekseen :D oli hetken hiljaista, katsoimme toisiamme ja revettiin nauramaan että varmaan pitäisi laittaa pyörimään. Oli muuten sauhuissa jokseenkin kuumottava leffa, juoppohullun päiväkirjat..

Kivenkova

ViestiKirjoittaja Kivenkova » 4.7.2013 12:39

Aika huvittava homma olikun käytiin pizzeriassa. Olin kasvattanu kunnon viikset ja sit kaveri huutaa ovelta kun saan pizzan käteen et "alas tulla pensselisetä" :D Kyllä repes, ei paljon pizzerian pitäjiä naurattanu :D
Sit vielä tämmönen. Kaveri konttas kämpän lattialla ja örisi. Ihmeteltiin mitä se oikeen duuna. Sit yhtäkkiä karjas "olen suomen karhu" ja jatko örinää :D Oli taas hauskaa :D
Muuta ei kyllä tule mieleen, vaikka onhan noita kaiken maailman juttuja niitä ei vaan passaa muistamaan :think:
Aina ajois jos ei oo pajois.

YesICannabis

ViestiKirjoittaja YesICannabis » 5.7.2013 16:13

Lahdessa eräässä autokoulussa on luokka huoneessa sertifikaatti "Autokoulun vanhin opettaja Tauno Kolari" aiheutti pientä repeilyä... Erittäin lepposa äijä oli joskus kauan sitten kun tuli autokoulua käytyä...
Man, if you had a second brain, it would die of loneliness, man.

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 8.7.2013 20:12

Tänään lenkkipolulla vastaani tuli minua n. 15-20 vuotta vanhempi erittäin viehättävä naishenkilö jonka kevyesti etenevä askellus, tahdikkaasti pomppivat sellaset ei liian isot silarit (ei todellakaan mitään urheilurintaliivimeininkiä hei ja nännit nöpötti todella terhakkaasti)ja tiukka juoksuasu sai mielikuvitukseni laukkaamaan.. Olinhan juuri 5 minuuttia sitten tumpannut jointin jonka tune vielä haisi taskussani. Nainen hymyili jo kaukaa ja seurasin tarkasti hänen liikkeitään. Sitten äkisti noin viis metriä ennen ohitusta tämä nainen virnistää, pysähtyy ja hyppää pari metriä lenkkipolulta metsän puolelle. Juuri kun olen ohittamassa niin hän pyllistää ja alkaa ahmia maasta mustikoita. No mutta sain nielaistua ja kysäisin milffiltä että olivatko mustikat kenties jo tarpeeksi kypsiä poimittaviksi? Nainen katsoo olkansa yli yhä edelleen pyllistäen selkä notkolla, huulet hieman mustikan tahrimana ja sanoo että.........
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

dethh

ViestiKirjoittaja dethh » 9.7.2013 4:27

MITÄ!? Mitä sanoi nainen?

juss1

ViestiKirjoittaja juss1 » 9.7.2013 6:08

Mitä se sano? VASTAA!! :-D

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 9.7.2013 7:18

Näin ollen, nainen oli iältään 30-35v.? :laugh:

kyykkääjä

ViestiKirjoittaja kyykkääjä » 25.7.2013 8:41

Oltiin kavereitten, minä + 3 muuta älyttämässä semmosessa niemen kärjessä. Kunnes yhtäkkiä polun päästä tulee joku mies ja nainen. Tässä vaiheessa laitettiin pullo yms niin nopeesti piiloon kun kerkes. Jäätiin salee kiinni :D Kaikki armottomissa chemdawg paukuissa. 0,5g mieheen oltiin kyykätty.

Mies kysyy hädissää onko kellään puhelinta! Kaveri sano on miten niin? Soita ambulanssi, naisella on joku viinakramppi. Heti kun kuulin jtn soita ambulanssi niin siivottiin nopee kyykkä, vässy, sakset, kuppi. Kaverini soitti ambulanssille ja oli niin pajoissa ettei oikeen osannut puhua/kommunikoida. Ambulanssi kyselee osoitetta, mutta kun homma oli silleen et siihen paikkaan ei ollut osotetta. Koittaa antaa puhelinta muille kavereille, tässä vaiheessa lähettiin vittuun sieltä. Vähän aikaan kun oltiin kävelty pois päin niin nähtiin sen miehen ja naisen koira siinä. Se oli seurannut meitä!?? Vai koittikohan se hakee apua!??

Kysyin siltä kaverilta saikko neuvottua sen paikan 112:selle. Sano vaan No en, ei ollut osoitetta. Tuntematon numero soitti siihen kännykkään mistä oli hälytetty apua tai ainakin yritetty hälyttää. 112 soitteli. Kaveri vastas ja koitti uudestaan neuvoa paikkaa, mutta oli niin pajoissa niin koitti tarjoilla puhelinta muille kavereille. Tässä vaiheessa yks kavereistani nappas sen puhelimen heitti maahan säpäleiksi. Huusi sille toiselle kaverille älä käräytä mua! Puhelin hajos! :doh:

snaderi

ViestiKirjoittaja snaderi » 31.7.2013 3:38

kaikkiha sitä pajois on huvittavaa/naurattaa. :laugh:
420

kyykkääjä

ViestiKirjoittaja kyykkääjä » 1.8.2013 7:52

Saatiin haltuun priima kukkaa lähettiin hiisaileen. 2 kaveriani ottivat vedon. Veto meni näin, kumpi polttaa 06 vähemmillä älyhatseilla. Toinen alotti ja sai 8 hutsulla. Toisella 7 hutsu menossa ja laatta lähti lentoon.. totesin siinä, että jos noi menee vässyltä 1 hatsilla niin saat vaan tasapelin. Se sano et oon kyllä niin kujalla polta sää. :pimp:

M4s3

ViestiKirjoittaja M4s3 » 2.8.2013 19:49

Olin tossa alkukesästä alottelemassa mun viikon mittaista kesälomaa menemällä yhdeksi yöksi porukoiden omistamalle mökille, jossa on kaikki mukavuudet. Pakkasin mukaan reilu 20 tölkkiä limua sekä karkkia, sipsiä ja pizzaa plus läppärin ja 3g jotain sativaista polttoa. Elikkä tarkoituksena oli viettää mahtava alkukesän ilta jokitörmällä ja käydä veneillä joen yläjuoksulle tekemään nuotio ja imemään bongista hittiä. Lähtiessä äiti varoitteli käärmerikkaasta kesästä, mutta selvinpäin tietenkin osasin järkeillä että eipä niistä käärmeistä ole erityisempää vaaraa ja urheasti matkaan vain.

Perille päästyäni aloin lastata ensimmäistä raakapesää ja sen imettyäni ajattelin ottaa ensimmäisen kosketuksen terassin ulkopuoliseen luontoon pesän tyhjentämisen muodossa, mutta äitimuorin käärmekuumotukset valtasivat pään sillä hetkellä kun jalka osui terassilaudalta nurmikolle. Mielessäni tappajamatelijat vaanivat joka paikassa ja jostain syystä päätin yrittää stealth-taktiikalla hiipien tyhjentää pesän pihalle. Sydän tykytti äärirajoilla mutta kokeneena narkomaanina tiesin, että seuraavan pesän polttaminen edellyttäisi vanhan tyhjentämistä. Juuri kun olin saanut pesän tyhjennettyä alkoi tuuli humista terassilla olleen puutarhakaluston lähettyvillä ja aivot muodostivat välittömän assosiaation käärmeeseen. Nanosekunnin ajan tiesin kuolevani ja juoksin pakoon sisälle. Sen jälkeen en pistänyt jalkaani ulos ennen aamua muussa kuin pesäntyhjennystarkoituksessa.

Illalla tuuli yltyi lisää ja juuri kun olin uppoutunut Simpsoneihin, alkoi se ryökäle hakkaamaan jotain terassilla ollutta puukoristetta ovea vasten. Jälleen kerran sydän kurkkuun ja fiilikset siitä, että nyt metsien poromiehet ovat tulleet ottamaan rahat sekä hengen. Loppuilta kului sitten sohvalla istuessa ja paukkeen välillä kuuluessa aiheuttaen joka kerta samat kuumotukset.

Reissu oli jälkeenpäin hauska, mutta sen jälkeen kesä on mennyt kaupungissa poltellessa. Pajapäät evoluutio karsii luonnosta aika tehokkaasti koetun perusteella :lol:

Secret

ViestiKirjoittaja Secret » 14.8.2013 9:46

Tapahtui joskus polttelun alkuajoilla:

Oli aamupäivä ja olin vetänyt kaverini ja kaverin tutun kanssa juuri bongihitit,
lajikkeen nimeä en tiennyt, eikä sillä silloin ollut merkitystäkään.
Kaverin tuttu oli kokenut ja kaverillanikin oli enemmän polttelukertoja takana kuin itselläni.

Yllätys yllätys, alkoihan siinä sitten mässyttämään.
Otin monta suklaapatukkaa kaapista ja olin jo aloittamassa mässäämään,
kunnes kaverini tuli vakavana huutelemaan: "Älä syö niitä, nehän ovat aivan jäässä!"

En tiedä miksi uskoin tämän täysin ja tunnustellessani patukoita tunsin niiden todella olevan jäässä.
Koska vakaasti aloin uskoa patukoiden olevan syväjäässä laitoin ne mikroon täydellä teholla,
kauanko ne siellä sitten olivat on edelleen mysteeri. Kuten arvata saattaa suklaata oli ympäri
mikroa, ja lautasella sulanut kasa. Hämmennyin tässä vaiheessa, olivathan patukat olleet täysin jäässä. :think:

Kutsuin seuralaiseni katsomaan mikroa ja selitin koko jutun, jonka jälkeen he repesivät täysin,
niinkuin minäkin. Syytä en sille tiedä miksi kaverini näin minulle väitti, halusikohan hän huijata minua,
vai uskoiko sitten itsekin suklaan olleen jäässä. Tyytyväisenä kuitenkin lusikoin sulaneen suklaan suuhuni,
oli jopa parempaa sellaisenaan! :yes:

Secret

ViestiKirjoittaja Secret » 15.8.2013 14:05

Tosiian tuli vielä toinen juttu tästä lähiajoilta mieleen:

Tultiin kaverin kaa juuri hesestä kämpilleni nukkumaan,
kello oli jotain kolme yöllä ja pimeässä rapussa oveni kohdalla
aloin kaivamaan avaimia taskusta ja yritin tunkea avainta lukkoon.
Avain ei jostain syystä toiminut ja laitoin rappuun valot: olin yrittänyt
avata oveani varaston avaimella!
Eikun yrittämään uusiks, tällä kertaa ihan oikealla avaimella.
Hämmennys oli suuri kun sekään ei toiminut, mietin jo lukkojen
vaihtamista minun tietämättäni, kunnes katsoin sukunimeä ovessa:
ei hemmetti, olin alakerran naapurini ovella! Tässä vaiheessa repesin
täysin ja kaverini myös. :lol:
Jatkettiin matkaa kerros ylemmäs ovelleni ja naurua pidettäen
sisälle päästyä revettiin uudelleen aivan täysiä.

Onneksi ei naapuri tullut ovelle!

Snate

ViestiKirjoittaja Snate » 19.8.2013 6:07

Tapahtui eilen...

Olimme juuri ajamassa kotia kohti juuri loppuneilta festareilta. Itse olin juuri laittanut navigaattorin päälle puhelimestani, koska halusin tietää kuinka kauan matka vielä kestää.. Pysähdyimme eräälle ABC:lle kahville ja ajattelin siinä sitten jointillisen polttaa ja niinhän siinä myös kävi.. Siinä kahvia siemaillessa iski hirveet mässyt ja lähdin etsimään ratkaisua huoltoaseman myymälästä. Siinä sitten kun sain tarvittavat ostokset kasaan suunnistin kassalle päin ja eiköhän siinä ollut jonossa porukkaa ja sitten kuuluu "200 metrin jälkeen aja liikenneympyrään ja poistu toisesta liittymästä". Tästä seurasi jonottajilta hämmästyneet katseet ja itsellä siinä vaiheessa lävähti naamalle niiin levee hymy ja naureskelin vain itsekseni pitkän aikaa!
Huumorin kukka on kaunein kukka, ja sitä voi viljellä.

Loki

ViestiKirjoittaja Loki » 21.8.2013 20:41

Tällä hetkellä....

Mahtava maisema! Puhelimellinen musiikka, armototoman loppumaton määrä.

Parasta poltettua mitä on eteen tähän mennessä tullu :)
Jos lajikkeen tietäs ni huah!! Muuta enää oliska :P Todella, naamaan sopivaa -indicamaista menoo.

Mukavasti ajatuksenvirtaa.. Hiljaista yksinistukselua ja maailman pyörimistä pohdiskelevaa. Mahtava lajike!
Luontokin näyttää kumman kauniilta ja rauhalliselta näin syysillan päätteeksi. En normaalisti pidä ympäristöstä kovaa meteliä, mutta tämän maiseman vuoksi voisin kyl hieman skarpata.

Pissillä pääsin tuosta laiturinokasta onneksi käymään.
Hyvä ja letkee meno. Ei siihen kavereita välttämättä tarvitse että on hauskaa ja nauttiii olostaan :P

Deeppii yksinpuhelua :P Sori jos häiritsin hampuusin elämäänne. :P

kärsä

ViestiKirjoittaja kärsä » 21.8.2013 21:33

Oltiin kavereiden kanssa vietetty rauhallinen päivä hiisailun ja American Dadin parissa, ja alettiin jossain vaiheessa iltaa pelaamaan Aliasta. Kaverini alotti selittämään jotain sanaa jota en enää muista: "Näitä on pelloilla..." ja toinen kaveri huutaa innoissaan "Ufot ! Peltokuviot !" :doh:

Naurettiin siinä hetki sille että miten paljon Aliaksen pelaaminen paljastaakaan ihmisen sielunelämästä :D

Palaa sivulle “Kokemuksia”