Millä pajauttelet?

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
weed420

Re: Millä pajauttelet?

ViestiKirjoittaja weed420 » 10.5.2019 1:41

Kuunsumu kirjoitti:
vieru kirjoitti:
Kuunsumu kirjoitti:Nyt on viikko tullut vedeltyä Volcanolla :D on tää kyl hyvä :) tolet on vaan noussu kauheesti, alkuun päris vitusti ihan jo pari säkkiä, mut nyt 3 säkin jälkeen voisin vaa laittaa lisää :think: tuleekohan tolet tähän lajikkeeseen vai Volcanoon :think: esim damissa viikon putkeen polttelun jälkeen jointeista ei tullut tolet vastaan vaikka oli pitkää polttelutaustaa takana :think: siellä lajikkeet vaihteli joten onko se lajike kuitenki syynä :think:

Onko vapottelun tekniikka kunnossa? Toisiin lajikkeihin kehittyy tosin nopeasti toleranssi.

Itse otin eilen käyttöön Hydrology9 merkkisen vapon. Melko hyvä tuntuu olevan.

Kyl mä aina pidän keuhkossa ja otan täydet keuhkolliset :D parina viime kertana olen lisännyt mukaan kukinnon päälle grinderin pohjalle kertynyttä hartsia :mrgreen: viimeksi lähti vaan sillä lapasesta, tuli kauheeta vainot ja kuumotuksrt ja sydän hakkasi hulluna :| :foil: olkaa siis varovaisia volkkareiden kanssa :guru: tänään laitoin pienemmän määrän kuin viimeksi ja taas potkaisi kunnolla mutta paljon energisoivemmin ja snuutimmin :yes:

työnnä tavara ritilöiden väliin ja lämppää pesää sen 5-20min volcanon päällä säädön ollessa asteikolla 6. seuraavaksi nosta pesä pöydälle, käynnistä ilmavirta ja pidä sitä päällä 5-10 sec. nyt pujota pesä takaisin paikoilleen ja ole valmiina laittamaan pussi siihen kiinni n. 2-5 sekunnin kuluttua. kun pussi on täynnä, niin vie se pakastimeen noin minuutiksi. ota pussi käteesi ja aseta suupala paikoilleen. puhalla rauhallisesti ilmaa pois keuhkoista. aseta huulet kohdilleen ja hengitä siitä rauhallisesti sisään, sinulla ei pitäisi olla kiire mihinkään. samalla kun puhallat höyryjä ulos, niin voit yrittää kierrättää niitä keuhkoissasi vetämällä välillä henkeä takaisin sisään. toista. kun pussi on tyhjä niin olet pilvessä.

itse huomaan eron verrattuna vaan hätäisesti tehtynä volcano lämpeämään matskut grinderin kautta pesään ja valomerkin jälkeen pussi täyteen ja siitä keuhkoihin.

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 10.5.2019 11:34

weed420 kirjoitti:
Kuunsumu kirjoitti:
vieru kirjoitti:
Kuunsumu kirjoitti:Nyt on viikko tullut vedeltyä Volcanolla :D on tää kyl hyvä :) tolet on vaan noussu kauheesti, alkuun päris vitusti ihan jo pari säkkiä, mut nyt 3 säkin jälkeen voisin vaa laittaa lisää :think: tuleekohan tolet tähän lajikkeeseen vai Volcanoon :think: esim damissa viikon putkeen polttelun jälkeen jointeista ei tullut tolet vastaan vaikka oli pitkää polttelutaustaa takana :think: siellä lajikkeet vaihteli joten onko se lajike kuitenki syynä :think:

Onko vapottelun tekniikka kunnossa? Toisiin lajikkeihin kehittyy tosin nopeasti toleranssi.

Itse otin eilen käyttöön Hydrology9 merkkisen vapon. Melko hyvä tuntuu olevan.

Kyl mä aina pidän keuhkossa ja otan täydet keuhkolliset :D parina viime kertana olen lisännyt mukaan kukinnon päälle grinderin pohjalle kertynyttä hartsia :mrgreen: viimeksi lähti vaan sillä lapasesta, tuli kauheeta vainot ja kuumotuksrt ja sydän hakkasi hulluna :| :foil: olkaa siis varovaisia volkkareiden kanssa :guru: tänään laitoin pienemmän määrän kuin viimeksi ja taas potkaisi kunnolla mutta paljon energisoivemmin ja snuutimmin :yes:

työnnä tavara ritilöiden väliin ja lämppää pesää sen 5-20min volcanon päällä säädön ollessa asteikolla 6. seuraavaksi nosta pesä pöydälle, käynnistä ilmavirta ja pidä sitä päällä 5-10 sec. nyt pujota pesä takaisin paikoilleen ja ole valmiina laittamaan pussi siihen kiinni n. 2-5 sekunnin kuluttua. kun pussi on täynnä, niin vie se pakastimeen noin minuutiksi. ota pussi käteesi ja aseta suupala paikoilleen. puhalla rauhallisesti ilmaa pois keuhkoista. aseta huulet kohdilleen ja hengitä siitä rauhallisesti sisään, sinulla ei pitäisi olla kiire mihinkään. samalla kun puhallat höyryjä ulos, niin voit yrittää kierrättää niitä keuhkoissasi vetämällä välillä henkeä takaisin sisään. toista. kun pussi on tyhjä niin olet pilvessä.

itse huomaan eron verrattuna vaan hätäisesti tehtynä volcano lämpeämään matskut grinderin kautta pesään ja valomerkin jälkeen pussi täyteen ja siitä keuhkoihin.

Vittu mitä säätöä! Tuossa vaiheessa sanoisin että paska vaporisaattori.

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 10.5.2019 13:39

joo sit se kauhee rapina ja puhdistaminen. pussien vaihtaminen. merkkivalot häikäsee pimeessä. vaporisaattorin koko ja paino. johdollinen vieläpä. tunnistettavuus jos kotona esillä. kuumat osat pesässä. takuu menee jos haluaa avata laitteen. hinta. hidas lämpeämään. äänekäs.

silti pidän tästä hilavitkuttimesta :D

Enkp90

ViestiKirjoittaja Enkp90 » 11.5.2019 16:02

Tullut testattua näitä "uusia" selluloosa papereita ja hyvin toimii kyllä. Lisäksi löytyy näin kevään kunniaksi silikoonibongi sekä muutama lasista valmistettu spesiaali honeycombit jne.
:lol:
*-ENKP *
:mrgreen: :pimp: :mrgreen:

Kuunsumu

ViestiKirjoittaja Kuunsumu » 13.5.2019 16:50

weed420 kirjoitti:

joo sit se kauhee rapina ja puhdistaminen. pussien vaihtaminen. merkkivalot häikäsee pimeessä. vaporisaattorin koko ja paino. johdollinen vieläpä. tunnistettavuus jos kotona esillä. kuumat osat pesässä. takuu menee jos haluaa avata laitteen. hinta. hidas lämpeämään. äänekäs.

silti pidän tästä hilavitkuttimesta :D

Ootteko erityisherkkiö vai hienostelijoita?

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 13.5.2019 17:36

itse olen vain mukavuuden haluinen.. en mä muista tiedä, mut en mäkään moista säätöä jaksaisi sitten millään..
ja toki, onhan volcano ihan jees vehje, mutta en mä itselleni moista hankkisi.. jos joku ilmaiseksi antaisi, niin sit ehkä..

CFL_Closet

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 13.5.2019 17:53

Kyllä se kaikkein paras viimeisen puoli vuotta on ollut Mighty! Ei oo tullu enää poltettua ollenkaan, paitsi jos on ollut frendien luona kun niillä ei ole muuta kun bongeja. Nykyään puhtaastakin bongista poltettuna kukka maistuu jotenkin tunkkaiselta. Vapolla vedellessä saa aina ns. raikkaat maut. Luulenpa että poltteluun en tule palaamaan enää :think:

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 17.5.2019 19:54

Näähän ne olis. Solo 2 ja VapCap.

Kuva

edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 21.5.2019 19:19

psyphish kirjoitti:
Dynavap VapCap M. Tehokkain vapo jonka omistan, mutta ulkona tuota ei oikein kehtaa käyttää kun tarvitsee järeän sytkärin. Jos ei ole persaukinen ja haluaa bongimeininkiä, niin Glass Symphony ja FlowerPot ovat aika järeän oloisia.

Kuva

Mulla on ollut myös VapCap M käytössä reilu vuoden verran. Erityisesti laitteessa miellyttää analogisuus, helppokäyttöisyys ja höyryn tuhtius. Pesällisellä (4-5 lämmitystä) saa jo kohtalaisen intensiiviset fiilikset aikaiseksi pariksi tuntia, eikä seuraavan päivän olotila ole mitenkään pöpperöinen. Viikonloppuna käytin tätä ensikertaa julkisesti kun höyryttelin matkalla Ateneumiin katsomaan František Kupkan näyttelyä. Julkinen käyttö voi olla huomiota herättävää järeän sytyttimen vuoksi, itselläni on ruoanlaitoon tarkoitettu kaasupoltin, mutta varmaan pienemmälläkin sytyttimellä pärjää.

Oon tuollaista pientä lasibubbleria miettinyt jonkin aikaa. Onko sulla millainen malli käytössä ja millaiset vaikutukset sillä on höyryihin? Saako kerralla tuhdimmat vai onko vaikutus enemmänkin makuun ja pehmeyteen?

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 21.5.2019 20:26

edward_hitinmäki kirjoitti:
Mulla on ollut myös VapCap M käytössä reilu vuoden verran. Erityisesti laitteessa miellyttää analogisuus, helppokäyttöisyys ja höyryn tuhtius. Pesällisellä (4-5 lämmitystä) saa jo kohtalaisen intensiiviset fiilikset aikaiseksi pariksi tuntia, eikä seuraavan päivän olotila ole mitenkään pöpperöinen. Viikonloppuna käytin tätä ensikertaa julkisesti kun höyryttelin matkalla Ateneumiin katsomaan František Kupkan näyttelyä. Julkinen käyttö voi olla huomiota herättävää järeän sytyttimen vuoksi, itselläni on ruoanlaitoon tarkoitettu kaasupoltin, mutta varmaan pienemmälläkin sytyttimellä pärjää.

Oon tuollaista pientä lasibubbleria miettinyt jonkin aikaa. Onko sulla millainen malli käytössä ja millaiset vaikutukset sillä on höyryihin? Saako kerralla tuhdimmat vai onko vaikutus enemmänkin makuun ja pehmeyteen?

Tuo bubbleri on joku kiinalainen joka tuli mukana kun tilasin DDave modsista setin jossa oli tuo VapCap, pari eri pituista lasista vesiadapteria ja pari eri kokoista bubbleria. Nyt mennyt jokusen päivän ilman vesisuodatusta, koska hankin tällaisen. Loistavat hitit. Samaiselta sivulta löytyy myös vesiadaptereita. Jos bubblerin haluaa halvalla niin DHGatesta ilmeisesti löytyy halvalla, en ole itse sieltä tosin tilannut. Pienempi toimii paremmin.

[edit] Bubbleri pehmentää höyryä ja tekee isompien hittien ottamisesta hieman vaivattomampaa, kannattaa käyttää lämmintä vettä.

KapteeniMarsu

ViestiKirjoittaja KapteeniMarsu » 22.5.2019 10:27

Mulla käytössä flowermate pro sekä arizer extreme Q. Flowermatesta kokemusta vanhemmasta versioista (parhaimman makuiset höyryt) sekä päivitetystä pro mallista jonka näkyvin uudistus on usb lataus sekä nopeampi lämpeneminen, tehoakin tuntuisi olevan enemmän joten saa olla tarkkana ettei polta yrttejään :guru:

Arizer extreme Q on monipuolinen pussi/letkutoiminen tehokas pöytä höyrystin jossa on suuri lasinen pesä. Minulla uusi tuttavuus joten parhaat niksit käyttöön vielä hakusessa ja välillä kurkkutuntuma liiankin voimakas omaan makuun :laugh:

Päristinten lisäksi suosin öljyjä/voita/kookos öljyä yms... Joihin on helppo lisätä mieleisiään terpeenejä boostatakseen vaikutuksia :yes:

Toi dynavap M kiinnostaa! Löytyykö kotimaisista liikkeistä/nettikaupoista?

Tohvelisankari

ViestiKirjoittaja Tohvelisankari » 22.5.2019 13:45

CFL_Closet kirjoitti:Viitsitkö Tohvelisankari kertoa ne sulle sopivat lämpötilat ja miksi ne on sopivimmat? :)

Oho tää oli täysin unohtunut!

600F = 315C Täyteläinen maku, menee osa däbeistä hukkaan mutta tällä saa parhaimmat maut rosinista irti.
630F = 332C Välimallia, maku on parempi kuin tuolla korkeimmalla mutta jää naula ei jää tyhjäksi däbäämisen jälkeen, pientä jäännöstä.
650F = 343C Kolahtaa niin vitusti, maku toissijainen, tällä haetaan sitä sohvaan sulamista. Naulaan ei jää mitään däbäämisen jälkeen. Yskittää reilusti enemmän kuin kaksi ylempää.

Näillä siis paukuttelen menemään, jos pointtina on saada paras maku ekstraktista menen tuolla alhaisimmalla lämpötilalla (uusi lajike, esim kaveri kylässä ja haluaa testata jne) , ensikertalaisille vieraille yleensä 630F däbit ja itse yleensä vetelen tuolla 650F lämmöllä kun on makuun jo tottunut.

Toivottavasti jeesaa, nämä on toki suuresti mielipidejuttuja että ottakaa ja testatkaa mitä tykkäätte :mrgreen:

Leluja ei koskaan voi olla liikaa, Sai atomizer modilla tulee luultavasti olemaan seuraava hankinta.

KoneFX

ViestiKirjoittaja KoneFX » 28.5.2019 20:28

HighSociety tuplapesä bongilla ite tullu viimeeks polteltua, tosin siitä hajos toinen pesä :lol: mut ei se haittaa, peukalo hittireikään ja etusormi blokkaamaan toinen reikä ni johan lähtee :D ------ Edit: nyt siitä hajos toinenki pesä :laugh: , onneks on vielä kaks bongia jäljellä
Aika panna tähän jotain uutta ku seki kiertää :yes:

asspounder

ViestiKirjoittaja asspounder » 13.6.2019 17:02

Kuva

Perjantaina tilasin Dynavap Vapcam M 2019-huilun, ja keskiviikkona tuli paketti Vaposhopilta. Oikein soiva peli, täytyy sanoa. Aikaisemmat vapokokemukset vain Magic Flight Launch Boxilla, joten "pedon todellisesta luonteesta" en tiennyt oikein mitään. Ensin vähän epäilin bongitteluun tottuneena, mutta kyllä tää iskee kuin Tauski Peltonen puolustuskyvytöntä naista. Monta kertaa olen laiskana kironnut, kun uudessa kämpässä ei poltella. Sitä on ollut pakko suunnistaa lymyilemään läheisten lenkkipolkujen pusikoihin hassutupakalle, kuin Oopperan kummitus konsanaan. Dynavapin kanssa voi nautiskella huumausaineistaan ihan sisätiloissa, mutta nyt huomaan ikävöiväni sitä pusikkoa.. Vähän kuin huomaisi kaipaavansa vaimonsa syliä, samalla kun on palleja myöten 20v. salarakkaan toosassa. Eli tämä vapottelu tuntuu jotenkin niin väärältä...mutta niin hyvältä.
Well you know, there should be no law on people, who wanna smoke a little dope.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 13.6.2019 18:13

Polttovälineet lähti poliisin matkaan, ja kun kohdalle sattui hyvää hasaa niin pitikin miettiä että miten tuon nauttisi - vapo ei käynyt laatuun, sillä ei löydy öljytyynyä tms. lisäosaa joka estäisi sulan hasan valumisen laitteen sisälle.

Polttamiseksihan tuo meni, ja välineenä toimi omenapiippu. Eipä ole teinivuosien jälkeen tullut tuollaista väsättyä, mutta pääasia että hasis päätyi keuhkoihin :D.
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 13.6.2019 19:08

Tapionpoika kirjoitti:Polttovälineet lähti poliisin matkaan, ja kun kohdalle sattui hyvää hasaa niin pitikin miettiä että miten tuon nauttisi - vapo ei käynyt laatuun, sillä ei löydy öljytyynyä tms. lisäosaa joka estäisi sulan hasan valumisen laitteen sisälle.

Polttamiseksihan tuo meni, ja välineenä toimi omenapiippu. Eipä ole teinivuosien jälkeen tullut tuollaista väsättyä, mutta pääasia että hasis päätyi keuhkoihin :D.

toi on paha..
mullon itsellä yks ihan vaan röökipiippu, mistä en oo vetänyt hatseja *kopkop* vielä, juurikin moisia tilanteita varten..
ja ainahan niitä hätäreitä keksii, kunhan ei kyykkään sorru.. :lol:

kaninkolo toimitti halvan putken, mitä oon tässä testaillut, niin oikein bueno.. ;
https://www.kaninkolo.fi/epages/Kaninko ... ducts/WP51

tässä tuli mukana maailman paras pesä. just sopivan kokoinen, ja sit kun se on tyhjä, niin see hohkaa punaista, ennenkuin imee tuhkaa..
nerokas desing :yes:

edit; ei tohon kyllä jäitä mahdu sitten millään, ellei murskaa..

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 14.6.2019 18:52

Tänään sai vähän lohtukukkaa niin välineenä toimii luottovehje Boundless CFX. Kuin Mighty, mutta puolet halvempi ja isompi yrttipesä. Käy ja kukkuu. :mrgreen:
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

DaHErb

ViestiKirjoittaja DaHErb » 19.6.2019 23:44

http://www.piippu.com/product/999/perkolaattoribongi-amsterdam-37-cm tommosen tilasin älyn/jointtien tilalle, jostain syytä bongit ei kovin kauaa kestä mun käytös :lol: syytän siitä adhd:ta :doh: mut jospa tää ois pitkä ikänen, huomen varmaa peril, toisaalt ei oo settii mil testaa....

DaHErb

ViestiKirjoittaja DaHErb » 21.6.2019 19:26

DaHErb kirjoitti:http://www.piippu.com/product/999/perkolaattoribongi-amsterdam-37-cm tommosen tilasin älyn/jointtien tilalle, jostain syytä bongit ei kovin kauaa kestä mun käytös :lol: syytän siitä adhd:ta :doh: mut jospa tää ois pitkä ikänen, huomen varmaa peril, toisaalt ei oo settii mil testaa....

Osaisko joku selittää for dummies et mikä virka tol perkolaattoril on ja pitäkö siin tilas olla myö vettä? eilen saapu vehje ja testi setit myös :pimp: 8)

Tohvelisankari

ViestiKirjoittaja Tohvelisankari » 25.6.2019 19:28

DaHErb kirjoitti:
DaHErb kirjoitti:http://www.piippu.com/product/999/perkolaattoribongi-amsterdam-37-cm tommosen tilasin älyn/jointtien tilalle, jostain syytä bongit ei kovin kauaa kestä mun käytös :lol: syytän siitä adhd:ta :doh: mut jospa tää ois pitkä ikänen, huomen varmaa peril, toisaalt ei oo settii mil testaa....

Osaisko joku selittää for dummies et mikä virka tol perkolaattoril on ja pitäkö siin tilas olla myö vettä? eilen saapu vehje ja testi setit myös :pimp: 8)

Viilentää sitä savua minkä olet imenyt sinne bongiin. Jos pidät puhtaana, helpommat savut keuhkoille, jos et pese niin alkaa maistua paskalta ajan kanssa. Vettä sinne percciin noin 2cm niin roplottaa ihan eri tavalla ;)

Palaa sivulle “Kokemuksia”