Millä pajauttelet?

...vaikutuksen alaisena...
Alueen säännöt
Kokemuksia
Alue käsittelee kokemuksia hamppuun ja sen käyttöön liittyen.
Alueelle eivät kuulu kokemukset muista huumeista (ei ”edes” Amsterdamin matkalta).
Lumimies

Re: Millä pajauttelet?

ViestiKirjoittaja Lumimies » 20.7.2016 18:52

oisko tää joku n. 30cm weedstarin röblö. on hiukan rikkinäinen bullfrogiki kaapissa.. eli bogoista tullee poltettua, oli tolea tai ei! vapo on hankintalistalla..

on aikas raffei joskus noi röörittelykuurit ollu. yks kerta sain 2kk kestävän kroonisen jonkun yskäpaskan kun hiisasin useempia kymppei viikossa. onneks sittemmin vähän kasvanu ulos tuollasesta pajauttelusta :D
- Ei se mua tapa se vaan vahvistaa -

KanaIskender

ViestiKirjoittaja KanaIskender » 23.7.2016 3:28

Useimmiten palaa backwoods bluntti mutta nyt testissä kookospähkinäbubbler :pimp: on kyllä ihan jees!
Plant it
Grow it
Cut it
Dry it
Roll it
Smoke it

otus

ViestiKirjoittaja otus » 23.7.2016 4:14

jointteja teen... mutta tilasin nyt piipun ja jonkun toisen itemin (en muista mikä) niin niillä sitten kun saapuu.

Kukkis

ViestiKirjoittaja Kukkis » 25.7.2016 13:19

KanaIskender kirjoitti:Useimmiten palaa backwoods bluntti mutta nyt testissä kookospähkinäbubbler :pimp: on kyllä ihan jees!

Aito meininki, joskus koitin backwoodsista bluntin kääntää, eihän siitä mitään tullut.. :laugh:

swazitime

ViestiKirjoittaja swazitime » 25.7.2016 13:51

Weedstarin bongi(30cm) on kestäny jo varmaan kolme vuotta :shock: Jointti sit luonnossa. :pimp:

Lumimies

ViestiKirjoittaja Lumimies » 25.7.2016 19:29

swazitime kirjoitti:Weedstarin bongi(30cm) on kestäny jo varmaan kolme vuotta :shock: Jointti sit luonnossa. :pimp:

samallainen tääläpäässä! o/ ostitko mahdollisesti hempsteristä omasi?
- Ei se mua tapa se vaan vahvistaa -

swazitime

ViestiKirjoittaja swazitime » 26.7.2016 6:01

Lumimies kirjoitti:...

samallainen tääläpäässä! o/ ostitko mahdollisesti hempsteristä omasi?

Ostin omani stadin asematunnnelin tobacco storesta. Kiva käydä ku Intian basaari vieressä jos vaikka suitsukkeita(kalliita) tarvii. Bongi tärähti käyntiin tänääkin ennen Aamu teeveetä! 8)

edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 26.7.2016 6:41

swazitime kirjoitti:...

Ostin omani stadin asematunnnelin tobacco storesta. Kiva käydä ku Intian basaari vieressä jos vaikka suitsukkeita(kalliita) tarvii. Bongi tärähti käyntiin tänääkin ennen Aamu teeveetä! 8)

Joko säämies Anssi on antanut päivän ennusteen?

Pihla

ViestiKirjoittaja Pihla » 26.7.2016 22:39

Tylsä perusmeininki, Northern Lights jointissa. Yksin. Olkarin sohvalla, parvekkeen ovi auki.

Zidi

ViestiKirjoittaja Zidi » 1.9.2016 14:41

Nykyään lähestulkoon aina älystä ja raakana. :lol: joskus viikonloppuisin wake and bake tyyliin saatan ottaa bongin sänkyyn kaveriks. :D

lamppumies

ViestiKirjoittaja lamppumies » 27.12.2016 6:26

Martikaisesta useimmiten, varsinkin jos itekseen polttaa. Toi on kätevä ku aika pieni pesä, helppo puhistaa, ei tarttee nii paljoo väsäillä ku sätkää tekis, saatika nähä vaivaa sen kummemmin. Jäätki kanto jo järvellä sen verra että sai varsia haettua. :D Piipuista kyl paras mistä on tullu poltettua heittämällä! Se one hitter oli kans iha hauska samalt tekijältä, kätevä ku voi kapakan edessäki ''käydä röökillä'' ilman et porukka kerääntyy siihe lokittaa tai kattoo vihasesti.

Jointista sitte yleensä jos lähtee baariin tai muuten tulee ulkona hiisailtua. Bongia ei oo enää ku meni frendi sen hajottaa, noitaki menny jo varmaan joku 10 uran aikana.. :lol: Äly tosiaan itelle se ihan viimesin vaihtoehto, turhan hc näin ku ei kessuu polta, ain hirveet happivajarit ja ei siit pysty niin nauttii.

Tuli tos pidettyä taukoo koko touhusta pidemmän aikaa 6kk tms. Nyt huomannu miten paljon toi oikeesti ihan sätkästäki ottaa keuhkoissa, joku vapohan tässä pitäs varmaan hankkia seuraavaks?

Laama

ViestiKirjoittaja Laama » 27.12.2016 11:54

Tänään mahalaukulla. Huomenna Apollolla :) Siinäpä ne kaksi parasta mitä osaan kuvitellakaan.

edward_hitinmäki
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edward_hitinmäki » 27.12.2016 23:37

Laama kirjoitti:Tänään mahalaukulla. Huomenna Apollolla :) Siinäpä ne kaksi parasta mitä osaan kuvitellakaan.

Siinä on kyllä jalot tavat nauttia tätä yrttiä.

Olen viime päivinä valmistanut kaksi erää kannabiskookosöljyä, kahdenlaisia proteiinikannabisleivonnaisia ja pistänyt vielä vihreän lohikäärmeen likoamaan. Apolloa tuli kokeiltua keväällä kertaalleen ja oli kyllä todella hyvät ja sakeat höyryt. Viime päivinä Apollon hankinta on ollut usein mielessä, laite kuitenkin edesauttaa vaivattomaan, nopeaan ja miellyttävään tapaan palautua arjen kuormituksesta.

Revontuli

ViestiKirjoittaja Revontuli » 28.12.2016 2:26

-
Viimeksi muokannut Revontuli, 7.9.2017 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

psyphish
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja psyphish » 29.12.2016 11:50

Revontuli kirjoitti:Arizer Extreme Q. Tästä höyrytän, kerään vapojäänteet purkkiin jotka laitan poltoksi. Polttoa säästyy vähintän puolitoista kertaa polttamiseen verrattuna, eli 5g kukkaa on = väh 7.5-9g mitä poltettuna. Nyt puoli vuotta vapotattanut samalla laitteella, ja olen ihan helvetin tyytyväinen. Terveyssyistä alunperin hommasin, kuten röökin kannalta vapotukseen siirtymisenkin. Toimii kuten kuuluu. Pussi + putkivapo samassa, ite käytän tuota pussia niin että laitan valmistumaan samalla kun puuhaan muuta kämpillä kuten esim. siivoan ja aina pussi ehtii täyttyä ennen kuin ois muuta puuhaa edessä.

Itse tykkään enemmän CBD:stä mitä THC:stä, ja oon tehnyt sen havainnon että tolla vapolla mitä tahansa lämpötilaa puskeekaan niin ainoat psykoaktiiviset vaikutukset mitkä puskee vaposta on THC. Jos noita samoja vapotettuja kukkia polttaa myöhemmin vaikka jointista, kokee erittäin rauhoittavat ja mieltä tyynentävät CBD-savut jotka tuovat samalla toivotun THC:n mind high:n ilman vainottavia tai muuten ahdistavia vaikutuksia. Voisin väittää, että itse nautin enemmän noista THC-vähennetyistä "vapepoosta" mitä normista hybridikukasta. Jos nuo samat efektit saisi tuoreesta kukasta samoilla efekteillä mitä vapon kautta tuoreesta kukasta, ja jos tätä saisi väsättyä vapoon samoille specseillä niin shut up and take my money. Ei ole mitään parempaa hamppuhommaa kuin CBD-rikkaat savut, missä kokee kannabiksen parhaat puolet ilman negatiivisia vaikutuksia, eli = euforia, mielenrauha ja tyyneys.

Hanki DDave Mod, tekee EQ 4:stä huomattavasti paremman, alkuperäisessä on niin paljon suunnitteluvirheitä ettei sitä jaksa edes käyttää. Kukkaan ei myöskään jää mitään polttamisen arvoista jos lämpötila on 220 astetta. Jos kukasta ei irtoa höyryä, ei siitä irtoa myöskään hyvää savua.

Ja kukassa on niin paljon muita vaikuttavia aineita kuin THC, että saat kyllä höyryn seassa muutakin. Pelkkä CBD ei sano yhtään mitään.

Maximusmeridius

ViestiKirjoittaja Maximusmeridius » 29.12.2016 21:03

Revontuli kirjoitti:Arizer Extreme Q. Tästä höyrytän, kerään vapojäänteet purkkiin jotka laitan poltoksi. Polttoa säästyy vähintän puolitoista kertaa polttamiseen verrattuna, eli 5g kukkaa on = väh 7.5-9g mitä poltettuna. Nyt puoli vuotta vapotattanut samalla laitteella, ja olen ihan helvetin tyytyväinen. Terveyssyistä alunperin hommasin, kuten röökin kannalta vapotukseen siirtymisenkin. Toimii kuten kuuluu. Pussi + putkivapo samassa, ite käytän tuota pussia niin että laitan valmistumaan samalla kun puuhaan muuta kämpillä kuten esim. siivoan ja aina pussi ehtii täyttyä ennen kuin ois muuta puuhaa edessä.

Itse tykkään enemmän CBD:stä mitä THC:stä, ja oon tehnyt sen havainnon että tolla vapolla mitä tahansa lämpötilaa puskeekaan niin ainoat psykoaktiiviset vaikutukset mitkä puskee vaposta on THC. Jos noita samoja vapotettuja kukkia polttaa myöhemmin vaikka jointista, kokee erittäin rauhoittavat ja mieltä tyynentävät CBD-savut jotka tuovat samalla toivotun THC:n mind high:n ilman vainottavia tai muuten ahdistavia vaikutuksia. Voisin väittää, että itse nautin enemmän noista THC-vähennetyistä "vapepoosta" mitä normista hybridikukasta. Jos nuo samat efektit saisi tuoreesta kukasta samoilla efekteillä mitä vapon kautta tuoreesta kukasta, ja jos tätä saisi väsättyä vapoon samoille specseillä niin shut up and take my money. Ei ole mitään parempaa hamppuhommaa kuin CBD-rikkaat savut, missä kokee kannabiksen parhaat puolet ilman negatiivisia vaikutuksia, eli = euforia, mielenrauha ja tyyneys.

Täällä on aiheesta tehtyä tutkimusta:
http://www.leafscience.com/2014/11/03/can-vaporize-cbd/
(sieltä löytyy linkki myös alkuperäiseen tutkimukseen)

Siellä mainitaan, että sekä THC:n että CBD:n höyrystymislämpötilat ovat lähellä toisiaan. Monella muulla sivustolla (esim. täällä: https://www.projectcbd.org/article/vapo ... ing-points) mainitaan, että THC:n ja CBD:n höyrystymislämpötiloilla on vain noin 10C väliä, THC:n ollessa se joka höyrystyy ekana. Jollain sivustolla puhuttiin siitä, että käytännössä on mahdotonta höyrystää niin, että saisi ihan puhtaasti vain THC:n tai CBD, koska ne ovat niin lähekkäin, että joka tapauksessa molempia höyrystyy. Yhdellä lääkekannabis sivustolla suositeltiinkin sitä, että ei kannata lähteä kikkailemaan lämpötiloilla vaan valita se missä höyrystyy kaikki (220C) ja sitten etsiä itsellensä sopiva straini. Kuten psyphis tuossa mainitsikin niin kannabiksen vaikutukset ovat monen muunkin asian summa kuin vain THC:n ja CBD:n, jolloin päästään kivasti hyppäämään pois turhan tieteellisestä näkökulmasta takaisin "mikä lajike on minulle sopivin" ajatteluun. :) Marjaana syleilee meitä jokaista eri tavoilla :lohtu:

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 30.12.2016 22:55

Ostin digi volcanon. Nuo pussit ovat ihan helvetin epäkäteviä. Hirveä vaiva polttaa yhdet vaivaiset paukut. Tuo pussi jotenkin hukkaa myös osan tehoista. Tuntuisi siltä että bongi tai ämpäri kun palaa täydellä liekillä, luovuttaa ihan kaiken, mitä vapo ei tee.

Tv-dokumentissa lääkekäyttäjä vapotteli 3-5g päivässä. Ihmettelin sitä silloin, mutta nyt jokusen päivän kokeilun perusteella onnistuisi melkein itseltäkin. 2g sain vapoteltua, muisti ja kaikki meni, seuraavan koko päivänkin oli aivan kuutamolla. Ämpäristä riittää 0,3g semmosiin viittä vaille övereihin, mutta siitä selviää kahdessa tunnissa.

Vaikutus on vaposta erilainen kun ei tule häkää tai savua, ja pilvi kestää koko seuraavan päivän, aivan kuin syömällä.

Makuasioita ja riippuu tilanteesta. Kotona jos on tarkoitus olla vaan mahdollisimman stoned, ehkä suosisin ämpäriä. Sukulaisten kanssa ollessa vapon pilvi on parempi. Se ei potki takaraivoon ja kestää pidempään.

Revontuli

ViestiKirjoittaja Revontuli » 30.12.2016 23:43

Maximusmeridius kirjoitti:

Täällä on aiheesta tehtyä tutkimusta:
http://www.leafscience.com/2014/11/03/can-vaporize-cbd/
(sieltä löytyy linkki myös alkuperäiseen tutkimukseen)

Siellä mainitaan, että sekä THC:n että CBD:n höyrystymislämpötilat ovat lähellä toisiaan. Monella muulla sivustolla (esim. täällä: https://www.projectcbd.org/article/vapo ... ing-points) mainitaan, että THC:n ja CBD:n höyrystymislämpötiloilla on vain noin 10C väliä, THC:n ollessa se joka höyrystyy ekana. Jollain sivustolla puhuttiin siitä, että käytännössä on mahdotonta höyrystää niin, että saisi ihan puhtaasti vain THC:n tai CBD, koska ne ovat niin lähekkäin, että joka tapauksessa molempia höyrystyy. Yhdellä lääkekannabis sivustolla suositeltiinkin sitä, että ei kannata lähteä kikkailemaan lämpötiloilla vaan valita se missä höyrystyy kaikki (220C) ja sitten etsiä itsellensä sopiva straini. Kuten psyphis tuossa mainitsikin niin kannabiksen vaikutukset ovat monen muunkin asian summa kuin vain THC:n ja CBD:n, jolloin päästään kivasti hyppäämään pois turhan tieteellisestä näkökulmasta takaisin "mikä lajike on minulle sopivin" ajatteluun. :) Marjaana syleilee meitä jokaista eri tavoilla :lohtu:

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 31.12.2016 0:49

Näinhän se tekee. :) Tuoretta kukkaa nyt ei voi vapoon laittaa, pitäähän sen olla ihan rutikuivaa. Grindauksen kanssakaan ei ole niin tarkkaa, kunhan ei änge tavaraa pesään liian tiukkaan.

Minä olen kasvattanut muutamia CBD-lajikkeita, ja polttamalla niistä ei saa oikein mitään päihdyttävää vaikutusta. Kai se on tarkoituskin? Nyt kun totutellut vapoon, olen kokenut että 215c on hyvä lämpötila. Höyryttelen Bubblegumia, ja se toimii kuin keksit. Piitkä vaikutus ilman mitään sivuhaittoja. Vapotetut yrtit heitän roskikseen.

töktök

ViestiKirjoittaja töktök » 31.12.2016 18:48

300lbs niggerfaggot kirjoitti:Näinhän se tekee. :) Tuoretta kukkaa nyt ei voi vapoon laittaa, pitäähän sen olla ihan rutikuivaa. Grindauksen kanssakaan ei ole niin tarkkaa, kunhan ei änge tavaraa pesään liian tiukkaan.

Minä olen kasvattanut muutamia CBD-lajikkeita, ja polttamalla niistä ei saa oikein mitään päihdyttävää vaikutusta. Kai se on tarkoituskin? Nyt kun totutellut vapoon, olen kokenut että 215c on hyvä lämpötila. Höyryttelen Bubblegumia, ja se toimii kuin keksit. Piitkä vaikutus ilman mitään sivuhaittoja. Vapotetut yrtit heitän roskikseen.

Kai sä nyt oot ihan kuistilla jos noin kovalla lämmöllä vapotat. Itel lämmöt 187, ja sit ne roskat voi vielä tarjota nälkäisille lokeille jojosta. Toimii kevyen mukavasti, maistuu perseelle.

Palaa sivulle “Kokemuksia”