Kuva

Suurisatoisin lajike?

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
keijo

Re: Suurisatoisin lajike?

ViestiKirjoittaja keijo » 22.2.2010 3:09

Entäs Ghs:sin The church?

alibaba8
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 22.2.2010 12:08

keijo kirjoitti:Entäs Ghs:sin The church?

Aika lähellä esim. northern lightia, suht satoisa, tehoja kukinnossa keskivertoa enemmän. Pistää pälättämään ja lopussa rentouttaa soffanpohjalle. :)
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

keijo

ViestiKirjoittaja keijo » 22.2.2010 16:49

Kuinkahan pitkä kukitusaika on kirkolla?venähtääkö? mulla on 1kw natikka.

zimoor

erittäin satoisa lijike

ViestiKirjoittaja zimoor » 22.7.2010 21:53

tuli tässä semmonen mieleen että mikähän ois se kaikista kaikkein satoisin lajike :think:
:)
oisko ideoita?

Mur

Re: erittäin satoisa lijike

ViestiKirjoittaja Mur » 23.7.2010 6:56

En tiedä onko se The satoisin lajike, mutta ite olen suurimman sadon saanut Big Budista. Lajike on myös kovin helppo kasvattaa, tosin vaikutukset ei ole iha sieltä vahvimmasta päästä. Aloittelijoille hyvä valinta

Tämmönen ketju löyty pikasella haulla, jossa on vähä enemmä juttua satoisimmista lajikkeista: KLIK

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Re: erittäin satoisa lijike

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 23.7.2010 7:29

Itse olen saanut suurimmat sadot Skunk #1 :stä. Jos tätä haluat, ota TFD:n versio.

Myös kaikenlaiset risteytykset siitä ovat olleet yleensä melko hyväsatoisia.

Jos sadon perässä menet, kasvatustyylisi on SOG, ja toki hydro - jos aeroon on rahaa tai osaamista rakentaa, semmonen, muuten laittaisin NFT:n, se on itsellä ollut satoisin (ja helpoin) hydromuoto.

-J :mrgreen:

Med.Dr P

ViestiKirjoittaja Med.Dr P » 28.7.2010 18:49

Nortit yleensä aika satoisia ja nimikin sanoo jo Big Bud., mutta Barneys Farmin Sweet Thoot #1.1 pisti näistäkin
paremmaksi. Positiivinen asia oli lisäksi hajuttomuus, yllättävää :think:

Weed_Soul

ViestiKirjoittaja Weed_Soul » 11.11.2010 17:37

Nyt tuli pieni valinnan vaikeus :think: hakusessa suurisatoinen ja suht vahva sativainen lajike. PPP tai Flyingdutchmenin skunk no.1 tai skunk classic? Ehdotuksia otetaan vastaan :)

Iron lung

ViestiKirjoittaja Iron lung » 11.11.2010 17:44

kaikki noista on hyviä.
Skunkkia en oo kasvattanu tai polttanu, mutta skunk/afghan risteytystä kylläkin joka oli hyvä satoinen ja pärähti myös kovaa. Indicapainotteinen tosin.

Pure power plant voisi olla se mitä etsit, se on ainakin vahvaa sativaa.
Let me fuck up your mind, please.

Weed_Soul

ViestiKirjoittaja Weed_Soul » 11.11.2010 17:51

missä lafkassa sitte parhaimmat ppp:t? Nirvanasta ja high suppliesista ei vissiin kannata tilata jos haluaa hyvät puskat?

Iron lung

ViestiKirjoittaja Iron lung » 11.11.2010 21:22

Dutch passionilta saa alkuperäiset.
Siemeniä löytyy ainakin Seedboutiquen ja growshopalienin kaupoista.
Viimeksi muokannut Iron lung, 11.11.2010 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Let me fuck up your mind, please.

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 11.11.2010 21:25

High Suppliesin PPP:tä, siitä kunnon isosatoinen ja vahva sativa. Ensikasvatukseni, ja edelleen ehkä vahvinta kukkaa, mitä on omasta puutarhasta tullut.

Kenji

ViestiKirjoittaja Kenji » 11.11.2010 21:31

Weed_Soul kirjoitti:Nyt tuli pieni valinnan vaikeus :think: hakusessa suurisatoinen ja suht vahva sativainen lajike. PPP tai Flyingdutchmenin skunk no.1 tai skunk classic? Ehdotuksia otetaan vastaan :)

Tilaa seedsman:ilta Original Skunk #1 :) Siinä on se alkuperäinen.
"The people who were trying to make this world worse are not taking the day off. Why should I?"
— Bob Marley

OSTETAAN SATORIN SIEMENIÄ ! YV

http://www.mandalaseeds.com/ <3

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 12.11.2010 8:50

Kenji kirjoitti:Tilaa seedsman:ilta Original Skunk #1 :) Siinä on se alkuperäinen.

JA PASKAT! :shock:

Sam the Skunkman (Skunk #1 kehittäjä) sanonut itse että The Flying Dutchmenin versio on kaikista saatavilla olevista Skunkeista lähimpänä hänen siemenpankeille antamaa alkuperäistä Skunk #1:stään.

Älä levitä väärää tietoa! :evil:

-J

Kenji

ViestiKirjoittaja Kenji » 12.11.2010 13:39

Jack The Reaper kirjoitti:...

JA PASKAT! :shock:

Sam the Skunkman (Skunk #1 kehittäjä) sanonut itse että The Flying Dutchmenin versio on kaikista saatavilla olevista Skunkeista lähimpänä hänen siemenpankeille antamaa alkuperäistä Skunk #1:stään.

Älä levitä väärää tietoa! :evil:

-J

Olen kyllä hyvin tietoinen lajikkeiden juurista.
Seedsman saa itse skunkmanilta cultivators choicesilta (since 70's, ja neville osti mm. skunk #1 geenit itselleen jne, oletan että tiedät suosikkiesi historian joten en enempää ala loruilemaan) nämä siidut :) Voi todellakin olla myös niin että Flying dutchman saa mutta en ole kyseiseen putiikkiin perehtynyt niin perusteellisesti. Että kaikki tieto ei aina ole väärää. Sanoin vain että ainakin sieltä (seedsmanilta) saa alkuperäistä koska olen siihen varmistuksen saanut ja alkuperäisellä tarkoitan juuri skunkmanin valikoimia :).
"The people who were trying to make this world worse are not taking the day off. Why should I?"
— Bob Marley

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 12.11.2010 14:18

Mikseihän Sam itse sitten suosittele Seedsmania TFD:n sijaan, jos näin kerran on? :think:

-J

Kenji

ViestiKirjoittaja Kenji » 13.11.2010 0:36

Jack The Reaper kirjoitti:Mikseihän Sam itse sitten suosittele Seedsmania TFD:n sijaan, jos näin kerran on? :think:

-J

kai sitä rahaa voi tehdä muutenkin. Mutta edelleen puhuin omasta mielipiteestäni nyt, en ole FTD:stä itse ostanut niin en voi sitä sen enempää kommentoida. :) Mutta uskon sen että niitä geenejä voi olla muillakin firmoilla , en ole sitä missään vaiheessa kieltänyt. Ilmaisin itseäni ehkä vähän väärin mutta puhuin vain siitä mistä itselläni on kokemusta.
— Bob Marley

Rastamus

ViestiKirjoittaja Rastamus » 23.1.2016 13:22

Itse olen kuullut että Dutch Passionin Think Different on kovin tuottoisin ainaki autoflowerina jos ei ole paljoa kasvatellut.
Chilling 😎

ThcWarrior

ViestiKirjoittaja ThcWarrior » 23.1.2016 20:55

https://www.drchronic.com/products/critical-kush-feminised

Onko kukaan kokeillut kyseistä lajiketta? Paljon oon hyvää tästä lukenu ulkomaalasilta sivuilta ja aikeissa oon kokeilla seuraavalla kirroksella. Iso sato, suht nopea kukinta ja korkea thc pitoisuus, kuullostaa melkeenpä graalin maljalta :think:
Ympäri vuoden, edestä ja takaa, rottien alla, kaupunki makaa, jokainen tyylillään akkunsa lataa, mut mä rakastan tätä vitun elämäntapaa

kerbiili
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kerbiili » 23.1.2016 22:19

Oon kokeillu barneysin critical kushia. Yks suosikki lajikkeistani. Nopea (8-9viikkoa), suuri sato ja aivan loistavaa polttoa.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”