ice

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Flow

Re: Ice, mutta mikä siemenpankki?

ViestiKirjoittaja Flow » 21.10.2004 14:57

Itsekkin olen tuolta Nirvanalta ajatellut tilata. Minkäslaista satoa toi Ice on teillä tuottanut? Ja onko haju kantautunut pitkälle? :)
Sativa Spirit

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Reaper Reply

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 22.10.2004 9:50

No se ei kyllä kukituksessa paljoa venähdä eli pitkä vege on suositeltavaa. (Itsellä venyi n. 20%)

Haju on _erittäin_ pieni, siitä ei kannata huolia. (Budiin sai pistää nenän kiinni melkein että haistoi)

EDIT: Kun noista kumminkin kysellään ku perusvastaus ei riitä..

Jam

Re: ice

ViestiKirjoittaja Jam » 8.1.2009 16:44

Kireän koulupäivän jälkeen mentiin frendille tesmaan eikä aluks meinannu tuntua kun maisteli. :( Hetken istumisen istumisen jälkeen alkoikin jo kaivatun rentoutumisen teho tuntua lihaksissa
ja ei tullu kyseensekkään, että olisi noussut siitä penkiltä. Pikkunipin sai vielä mukaan ja kyllä siitä pari jätkää hyvät saikin. Hymyilemänn pisti. :)
Porttiteoria kaljasta pirtuun

herra lyy

Re: Ice

ViestiKirjoittaja herra lyy » 14.7.2009 0:24

Silakka-700 kirjoitti:Käyttökokemuksia:

Icen vaikutukset eivät mielestäni ole parhaimpia luoviin puuhiin (esim musiikin sävellys/soitto), eikä oikeastaan mihinkään muuhunkaan asiaan joka vaatii keskittymistä. :D Ajatuksia on vaikea saada pysymään kasassa, ja vaikka koittaisi katsoa leffaa tai kuunnella musaa niin aina sitä havahtuu siihen kun ajatus on karannut omille raiteilleen. Noh, tämähän on ominaisuus eikä vika. ;)

Juu, solis kyl mukava tietää mikä lajike saa luovaks mut niin et osais keskittyy siihen yhteen juttuun. Sois kyl mahtavaa :think:
Kyl mä tänkin homman opin...

Felix

Re: Ice

ViestiKirjoittaja Felix » 15.7.2009 11:39

herra lyy kirjoitti:...

Juu, solis kyl mukava tietää mikä lajike saa luovaks mut niin et osais keskittyy siihen yhteen juttuun. Sois kyl mahtavaa :think:

Big Bud toimii minulla juurikin noin. Keskittyminen onnistuu ja olo on luova.

pajaripeikko

ViestiKirjoittaja pajaripeikko » 24.8.2009 8:00

Ite oon nyt aika jäässä ;D Elikä ennen kouluun tulemista polttelin just bongista ice-paukut.

Hyvinhän tämä kolisee. Ei mitään parhaimman makusta tosin ole. Aika jumista, mutta ei jumisinta. Viiltävän jäistä suorastaan :D Mutta hyvin toimii, on naurattanutkin ja yleensä lähinnä hajoilen omalle olotilalleni.

Tähän vois heittää taas jotain stoorii :D

Esimerkiks tossa yks päivä piti lähteä kauppaan ja päätin että kaupassa on kivempaa jos polttaa paukut (ja olin tietysti paukuissa kun näin päätin) ja icea polttelin. No, pistin sitten mp3-soittimen kuulokkeet korviin ja aloin kuuntelemaan jotain suomireggaeta. Hajosin niin totaalisesti omalle olotilalleni etten pystynyt lähtemään mihinkään, varsinkaan autonrattiin en kehdannut mennä kun naamalla oli sellanen virne jota ei ihan helpolla pois pyyhitty! Lopulta pääsin sitte kauppaan ja törmäsin siinä matkalla kaveriin joka kyseli jotain budijuttuja ja en oikein tiiä mitä vastasin mutta jotain hihittelin. Kiertelin kauppaa ympäri ämpäri aivan saatanan kauan ja unohdin ihan kokonaan mitä mun piti ostaa, lopulta muistin että jatkojohtoja! Joo. Kävin hakemassa jatkojohtoja ja yhtäkkiä alkoi tehdä mieli piirtää joten lopulta ostin myös sukat ja tekstiilitussin.

Kauppareissun jälkeen lähdin heti stadiin hiisailemaan yhden toisen forumilaisen ja tämän kaverin kanssa. Polteltiin jossain puistossa pari spliffiä ja mätöissä vetelin sipsejä ja join energiajuomaa. Siitä sitte ajelin kotiin ja piirsin sukkaani hampunlehden.

Ja erityisesti piirreltyä on tullut paljon icen vaikutuksen alasena! Eli luovaksi tekee kyl. Runoja oon myös kirjotellut todella paljon. Kun vaan alottaa tekemään eikä jää jumittamaan sitä alottamista niin kyl mun mielestäni luovaksi tekee. En nyt mikään varsinainen taiteilija ole mutta välil paukuis tulee piirrettyä, esim. tuo avatar on icen aikaansaannos.
Sateen luonto on yksi ja sama, mutta suolla se kasvattaa orjantappuraa ja puutarhassa kukkia.

Nollatole

ViestiKirjoittaja Nollatole » 18.4.2010 15:03

Jep :) Turhaan sitä mollaamaan lajiketta sen takia jos ei pärise niiku islamin usko.
Itse valitsin Icen hartsisen ulkomuodon ja maun perusteella.

Sukupuu (Afghani / Skunk #1 / NL / Shiva) lupailee jäätäviä kelejä... :)
Ehkä logiikka ei ole vastaus elämään,
Se olisi loogista.
- M. H.

Greenninja

ViestiKirjoittaja Greenninja » 6.7.2010 13:06

Kertokaahan joku kun on tällänen tilanne: Iceä reilut 10 kpl esikasvatettu n. 3 viikkoa ja viety ulos 1,5 viikkoa sitten. Mitä on oikeasti odotettavissa. Kasvavat ainakin todella komeasti. Lehteä? Kellään kokemusta ulos laittaa? Pistin ihan vaan toisten seuraksi että pääsi noistakin siemenistä eroon ja oikeastaan kiinnostaa mitä noista voisi syntyä vaiko mitään.
Joku kiva runo.

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 10.7.2010 13:40

Täytyykin varmaan kokeilla tätä Icea kasvattaa kun sitä vaan hehkutetaan vuodesta toiseen. Kuva

Chalwa

ViestiKirjoittaja Chalwa » 6.3.2013 11:24

Ice ice ice... Sitruunan ja kahvin tuoksuista, poltettaessa sitruksen makuista. Riipii jonkun verran. Erittäin jäistä. Yksi parhaista kokeilluista lajikkeista. Olin kirjaimellisesti aika jäässä sen jälkeen, muuta en oikein muista :D Vahvaa ja jumittavaa, mutta ei huonolla tavalla!

Shark Attack

ViestiKirjoittaja Shark Attack » 9.3.2013 10:40

Nyt voisi olla hyvä aika ottaa talteen Mistyä, White Widowia ja Icea....
Niille käy kohta kuin Deep Chunkille, myynnissä on pelkkiä risteytyksiä...alkuperäinen on sikakallis.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”