Kannabis Kaakao (VARSISTA)

Bongit, piiput, ruokaohjeet jne.
WiGGeR^

Kannabis Kaakao (VARSISTA)

ViestiKirjoittaja WiGGeR^ » 1.8.2005 11:20

Tuli testattua ja keiteltyä kaakaota noista varsista ja kyllä maistu aivan järkyttävän hyvälle...Vaikutuksen alkamiseen meni ripeät 30-60min ja toimi tasaseen aika kauan... :yes: Tein kaakaon seuraavista aineksista:

1tlk Punaista maitoa
Dumle Kaakaota
Varret
pieni nökäre voita (rasva sitoo THC)

Keitä varsia noin 20-30min maidossa,mutta älä anna maidon kiehua tämän jälkeen siivilöi varret pois maidosta. Tämän jälkeen sulata nökäre voita maidon sekaan ja lopuksi laita mielesi mukaan kaakao jauhetta.
Kannattaa antaa jäähtyä hetken aikaa jos ei kitapurjetta halua polttaa,mutta kannattaa kuitenkin lämpimänä nauttia maistui todella hyvälle.

Kannattaa siis ottaa kavereilta varsia itselle jos ne ei niillä itse mitn tee ;)
Tai sitten säilöä varsia itselle tulevaisuutta varten.

HUOM: VARSIEN TULEE OLLA KUIVATTUJA ENNEN KEITTÄMISTÄ!!! :guru:
-0=WiG=O-

made

Re: Kannabis Kaakao (VARSISTA)

ViestiKirjoittaja made » 1.8.2005 11:44

Paljonko laitot varsia?

WiGGeR^

ViestiKirjoittaja WiGGeR^ » 1.8.2005 12:48

made kirjoitti:Paljonko laitot varsia?

Laitettiin kolmen Skunk Special kasvin varret jotka oli ollu tuolla komeron hyllyllä jonkun kuukauden...elikkä oli siis kuivanu siellä valmiiks ;)
Mutta kolmelle tyypille kupillinen kuumaa ja kyllä kaikki kolme sano, että toimi hyvin... :lol:
-0=WiG=O-

made

ViestiKirjoittaja made » 1.8.2005 13:25

Hauska kuulla, että toimii. :wink:

Stardust81
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 1.8.2005 20:54

Aina porukka laittaa "kolmen skunkin varret" tai 50g varsia, mutta osaisiko KUKAAN kertoa, että paljonko varsia (esim 10 cm pituisiksi napsittuna, kuinka paksu nippu) tarvitaan kahden hengen leppoisaan kaakaoon? Sillä tuo kolme skunkkia ei kerro paljoakaan kun kasvit voivat olla niin eri pituisia ja tuuheuksisia ja grammavaakaa minulla ei ole. Eli jos olisi laittaa kuvaa tai sanoa mimmoinen nippu (kahvikupillinen tms) kattilaan upotetaan niin olisin ERITTÄIN kiitollinen :) Kiitos.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

siL

ViestiKirjoittaja siL » 1.8.2005 22:32

Stardust81 kirjoitti:Aina porukka laittaa "kolmen skunkin varret" tai 50g varsia, mutta osaisiko KUKAAN kertoa, että paljonko varsia (esim 10 cm pituisiksi napsittuna, kuinka paksu nippu) tarvitaan kahden hengen leppoisaan kaakaoon?

olen tehnyt kaakaoita monituiset kerrat, ja keräilen varsia (n. 5cm pitusia pätkiä) ja keltasia lehtiä semmoseen kolmen litran tavalliseen kattilaan. sitten kun se on melkein täynnä, laitan maidot suklaat ja nokareen voita ja siitä syntyy kyllä kahdelle aikas kaakaot. näin meillä.

:mrgreen: :foil:
joulupesä

Paukapää

ViestiKirjoittaja Paukapää » 2.8.2005 0:12

itse tein noin 32grammasta varsia (pilkottuna noin 1-2desiä) ja noin desistä lehtimurskaa cannabutteria, josta sitten keksejä ja teetä kolmelle.kyllä kolisi

(Kaakaotahan tässä kysyttiin, mutta samapa tua)

Stardust81
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 2.8.2005 21:11

Kiitoksia kovasti :)
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

WiGGeR^

ViestiKirjoittaja WiGGeR^ » 3.8.2005 21:59

Mielestäni siihen määrään mitä me laitettiin niitä varsia sinne sekaan olisi voinut helposti kyhäillä parinkin maitolitran sekaan hyvin se silti olisi toiminut...luulisin... :pimp:
-0=WiG=O-

krimi666

ViestiKirjoittaja krimi666 » 6.8.2005 21:38

eikö voi tulisi laittaa sekaan jo silloin kun kasvitkin on siellä. Ei se thc kasveista siihen voihin jää jos kasvit on jo roskiksessa
*Who need a few ideas where you can enjoy sexy smoking women in your real life!*

barbaari

ViestiKirjoittaja barbaari » 6.8.2005 21:56

krimi666 kirjoitti:eikö voi tulisi laittaa sekaan jo silloin kun kasvitkin on siellä. Ei se thc kasveista siihen voihin jää jos kasvit on jo roskiksessa

mitä tarkoitat?

(sori, olen alkoholin vaikutuksen alaisena :eiei: )

krimi666

ViestiKirjoittaja krimi666 » 7.8.2005 0:55

alkuperäisessä ohjeessahan sanotaan, että voi lisätään vasta kun kasvit on siivilöity pois. Eihän siitä enää silloin mitään hyötyä ole, vai?
*Who need a few ideas where you can enjoy sexy smoking women in your real life!*

siL

ViestiKirjoittaja siL » 7.8.2005 10:41

se voi vaan tuppaa jäämään kiinni niihin varsiin josta se on vittumainen puristella irti, mutta oon silti laittanu sen sillon kun niitä varsiakin on siä.

:mrgreen:
joulupesä

Riku
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Riku » 24.8.2005 12:52

Oma kaakaokokemukseni on seuraava;

Kaverin kanssa keiteltiin aikamoinen kasa kuivattuja varsia litrassa maitoa. Ikävä vaan kun ei ollut siivilää, joten mukiin meni pieniä oksanpalasia mukaan. :doh: Noh, siinä sitä yritetään hörppiä, mutta koko ajan suuhun tulevat oksanpalat saavat allekirjoittaneelle yökköefektin. Pienen kotisiivilöinnin jälkeen isot palat ovat poissa, mutta koko kaakao on kuitenkin sellaista tahmeaa ja täynnä pieniä könttejä. Ei kovin hyvänmakuista, mutta saatiinpa alas.

Vatsassa kiersi lievästi (ei kumminkaan mitään kestämätöntä), mutta efektejä ei vaan tullut. Tiedä sitten missä oikein vika. :think:
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.8.2005 15:29

Riku kirjoitti:Oma kaakaokokemukseni on seuraava;

Kaverin kanssa keiteltiin aikamoinen kasa kuivattuja varsia litrassa maitoa. Ikävä vaan kun ei ollut siivilää, joten mukiin meni pieniä oksanpalasia mukaan. :doh: Noh, siinä sitä yritetään hörppiä, mutta koko ajan suuhun tulevat oksanpalat saavat allekirjoittaneelle yökköefektin. Pienen kotisiivilöinnin jälkeen isot palat ovat poissa, mutta koko kaakao on kuitenkin sellaista tahmeaa ja täynnä pieniä könttejä. Ei kovin hyvänmakuista, mutta saatiinpa alas.

Vatsassa kiersi lievästi (ei kumminkaan mitään kestämätöntä), mutta efektejä ei vaan tullut. Tiedä sitten missä oikein vika. :think:

Itselle kävi aivan sama homma...jäi kaakaon juonnnit siihen.lisäksi lusikoimme kilon verran sokeria varmaan sinne kaakaoon. :x

Savusumu

ViestiKirjoittaja Savusumu » 3.9.2005 22:23

Join juuri pari mukillista kaakaota ja odottelen vaikutuksia. Resepti oli simppeli:

-puolisen litraa maitoa, ehkä vähän yli (ei ollut enempää)
-tilkka vettä jatkeeksi että neste ylsi peittämään kasvimateriaalin
-pieni loraus öljyä
-sekä tietenkin kukkurainen kourallinen (ja mulla on isot kädet) parin sentin pätkiksi silputtuja, kuivia varsia muutamasta pääasiassa uroskasvista, pieni osa oli nartuista.

Hauduttelin puolisen tuntia niin, että maito vain hiljalleen poreili ja siivilöin toiseen kattilaan. Hetken jäähdytys, kaakaojauhetta sekaan ja hörpsistä.

Maku oli hieman tympeä, varsinkin kun toinen mukillinen ehti jo jäähtyä vähän. Alas meni kuitenkin.

Nyt noin kolme varttia nauttimisen jälkeen alkaa pulssi nousta ja korvia kihelmöidä, taitaapa vaikuttaa...
:P

kermis92
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kermis92 » 5.9.2005 16:41

Joo

Oon maito allerkikko eli soomeksi laktoosi-intorilanssi- tai joku vittu sellaanen... Mulla ois tuossa prkleesti varsia... Mut mut se maito, se ois sama kun heittäis raavaalle äijälle porkkanan käteen- sama reaktio tulis varmaan. En ole varmaan koskaan juonnu maitoo, paitsi kerran kun faija vähän pakolla tuuppas. Ja laattahan siitä lensi :point: ei oo kivaa...

Butteria osaan kyllä tehä, mutta mulla on parit ulkomaalaiset kämppikset ja niiden "veljet" ramppaa täälä alvariinsa. Näyttäis varmaan aika epäilyttävältä tuohulta...

Joo joo narinaa narinan päälle

-kermis92-
Rutiini

Savusumu

ViestiKirjoittaja Savusumu » 5.9.2005 18:02

kermis92 kirjoitti:Joo

Oon maito allerkikko eli soomeksi laktoosi-intorilanssi- tai joku vittu sellaanen... Mulla ois tuossa prkleesti varsia... Mut mut se maito, se ois sama kun heittäis raavaalle äijälle porkkanan käteen- sama reaktio tulis varmaan. En ole varmaan koskaan juonnu maitoo, paitsi kerran kun faija vähän pakolla tuuppas. Ja laattahan siitä lensi :point: ei oo kivaa...

Butteria osaan kyllä tehä, mutta mulla on parit ulkomaalaiset kämppikset ja niiden "veljet" ramppaa täälä alvariinsa. Näyttäis varmaan aika epäilyttävältä tuohulta...

Joo joo narinaa narinan päälle

-kermis92-

Kämppishommissa ei yleistä ratkaisua löydy, mutta laktoositonta maitoa saa kaupasta (ja Valion laktoositon maitojuoma myös maistuu maidolta, eikä hylan makealta). Muukin maidon kaltainen neste epäilemättä kelpaa, pääasia että siinä on jonkin verran rasvaa.

Edit: Kantsii muuten käyttää mieluummin voita tai vastaavaa kuin öljyä, maku on parempi.

kermis92
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kermis92 » 8.9.2005 17:25

eli jos laittaisin kattilaan vettä ja jonkin verran öljyä niin, thc situotusi öljyyn ?-eikö vain, ois meinaan ihan helppoo kulattaa vaikkapa vajaat puoli desiä öljyä mahaansa :D

-kermis92-
Rutiini

Snoopy

ViestiKirjoittaja Snoopy » 8.9.2005 23:07

Kyllä se ruokaöljyyn liukenee kun liukenee punaiseen maitoon ku lisää palan voita :yes: Mut sulla on kyllä se et pitää tehdä tosi pientä siilppua niin tulee parempaa kun öljyyn tekee.

Palaa sivulle “Niksinurkka”