Kannabis Kaakao (VARSISTA)

Bongit, piiput, ruokaohjeet jne.
flintstoner

Re: Kannabis Kaakao (VARSISTA)

ViestiKirjoittaja flintstoner » 16.3.2014 13:09

flintstoner kirjoitti:Katsotaas miten darkstar varret toimii.. liikoja en odota edellisiä muistellen.
Matskua niin että litra täysmaitoa peitti hädintuskin. 2rkl eldorado margariini60. Puoli levyä jtn panda suklaata. Tilkka vettä.
...myöhemmin lisää.

Leppoisaa jumittelua 3-4tuntia.

Päärynä

ViestiKirjoittaja Päärynä » 22.3.2014 15:04

Saiskohan vapotetuista kukista kaakaota, ja millanenhan annostelu pitäis olla ym..? Jos jollain teesihdillä liottelis kaakaossa tai jtn?

ilkeä taikuri

ViestiKirjoittaja ilkeä taikuri » 22.3.2014 22:15

Itsekkin ajatellut että vapotetuista budista tekis kaakaota tai jotain. Mitäs budi juomaa se oli mitä ne madventuresissa naatiskeli intiassa, siihen olisi kiva saada ohjeet.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 23.3.2014 5:27

ilkeä taikuri kirjoitti:Itsekkin ajatellut että vapotetuista budista tekis kaakaota tai jotain. Mitäs budi juomaa se oli mitä ne madventuresissa naatiskeli intiassa, siihen olisi kiva saada ohjeet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bhang

Juutubesta pitäisi löytyä kun hakee "making bhang" tms. :)
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

Danxter

ViestiKirjoittaja Danxter » 23.3.2014 6:53

Väsäsinpä itekin viime sunnuntaina tän threadin innostamana kaakaot, kun nurkissa lojui pikku pussillinen karsittuja aurinkolehtiä ja kahen uros-Bubblegumin varret.

Kuivaa lehtimatskua oli n. 95g plus siihen vielä ne varret päälle. Punaista maitoa mulla ei myöskään ollut, kun oli tosiaan sunnuntai-aamu ja Alepakin aukes vasta yheltätoista, joten jouduin tyytymään rasvattomaan maitoon.

Käytetyt ainekset:
- 1l rasvaton maito
- ~ 50g oikeeta voita
- ~2 rkl Fazer Cacao-jauhetta, sisältää rasvaa 22%
- 5 palaa tummaa suklaata (85%), sisälsi muistaakseni rasvaa 46%
- 2 rkl sokeria
- Dumble kaakaojauhetta maun mukaan (vasta juuri ennen nauttimista)

Homma eteni kutakuinkin tälleen:

- Laitetaan kuiva lehtimatsku (ei murskattu!) ja pilkotut varret isoon kattilaan, jossa on about puolet vettä kiehumassa. Siinä annetaan porista n. puoltoista tuntia, vesi oli tän jälkeen ihan ruskeeta kun siihen oli irronnut niin paljon paskaa. Sit kaadetaan paskavesi pois ja huuhdellaan kunnolla loputkin kakkavedet matskusta.

Tässä lehdet vielä pienemmässä kattilassa, jossa keitin itse kaakaon. Ja kuvasta poiketen purkissa on ihan tavallista sokeria, ei vaniliinisokeria. Kattilan pohjalla kääreessä suklaata.
Kuva

Matskun keittelyä vedessä ja n. 1,5 tunnin lopputulos
Kuva Kuva

- Sit alkaakin itse kaakaon väsäys, eli sulatetaan voi (~50g) kattilassa ja isketään maidot perään. Sit kun maito on kuumaa niin mukaan menee raastetut suklaat, 2 rkl Cacao-jauhetta ja 2 rkl sokeria. Levy oli kokoajan kakkosella tai kolmosella, vähän tuli vaihdeltua fiiliksen mukaan. Silleen sopivasti, ettei maito kuitenkaan palanut pohjaan. Sokeria lisätessä (ja muutenkin) kannattaa kyllä hämmentää huolella, että sokeri varmasti liukenee joukkoon, koska jotain pientä mulla oli palanut pohjaan ja veikkaan sokeria!

Kattilassa siis kaikki ainekset paitsi itse kasvimatsku. Venailua, että kaakao alkaa pikkuhiljaa kiehumaan.
Kuva Kuva

- Kun kaakao on kuumentunut kiehuvaksi, lisätään kasvimateriaali sekaan ja annetaan hiljalleen kiehua niin kauan kun jaksaa odotella, aina välillä hämmennellen/sekoitellen.

Ekassa kuvassa kasvimatsku heitetty just kaakaon sekaan ja toisessa matskut ovat olleet n. 40min kaakaon seassa. Väri hieman muuttunut.
Kuva Kuva

- Sitten kun ei jaksa enään odotella, omassa tapauksessa 1,5h, kaadetaan kaakaot siivilän läpi johonkin astiaan ja puristellaan loputkin kaakaot irti matskusta. Kaakaoon jäi tosi vähän kasvimateriaalia, mitä nyt jotain ihan pieniä lehden palasia lukuunottamatta. Kuvassa toi kaakao näyttää tosi rasvaselta, mutta oikeesti sitä oli vaan siinä pinnalla noin paljon.

Kolme mukillista kaakaota ja käytetyt kasvimatskut.
Kuva Kuva

- Lopuksi lisätään Dumble kaakaojauhetta oman maun mukaan ja nautitaan.

Kaakaota tuli tosiaan yhteensä kolme mukillista jotka join kaikki puolen tunnin sisään, kun oli niin hyvää. :P Vajaan tunnin päästä ekasta mukillisesta alkoi tuntemaan jo hieman vaikutuksia. Makailin sängyllä ja katoin telkkaria ja jalkoja alkoi pikkasen kihelmöimään. Samalla huomas, että tuli kokoajan löysempi ja vähän hassu olo ja silmät alko menee perus myssyseks. Tässä oli tosiaan sit valvottu yö takana, jonka aikana näitä kaakaoreseptejä tuli selailtua ja idea koko hommaan lähti, ihan niinkun mä nytkin oon vääntänyt puoli yötä tätä omaa kaakao-avautumista. :point: :smash: Mutta niin, valvottu yö.. Mä en enää pystyny vastustaa väsymystä sen parin tunnin jälkeen, kun olin kaakaot huiviin vetässyt, joten tipahdin telkkaria kattoessa. Sit mä oon herännyt joskus iltapäivällä, ei oikeen mitään muistikuvaa mitä oon tehnyt, mutta joskus illemmalla olin porukoilla syömässä ja muistan, että olin sillonkin vielä ihan saatanan paukuissa. Muuta en oikeen muista, eli hyvin toimi! :lol: Vois joskus kokeilla uudestaan vähän virkeempänä, niin ei tarvii mennä nukkumaan kesken kaiken.. :P

Vähän skeptisenä (tosin toiveikkaana :D) tähän alunperin lähin, että toimiikohan tää nyt ollenkaan jne. mutta tästä lähtien kaikki lehdet ja oksat hyötykäytetään! :guru: Kerran oon vaan aikasemmin syönyt/juonut mitään missä ois ollut kannabista, ja se oli Dameissa lentokentän Burger Kingissä, kun grindattiin ylijääneet bubut Chicken Whoppereiden väliin. Ei ollut hyvää, enkä ainakaan voi sanoa muistavani, että olis toiminu. :laugh:

Kuva

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 23.3.2014 18:11

Napakat kuvalliset ohjeet Danxter :pimp: !

Itselläni kattilassa muhii vähän miedompi kokeilu. Eli suunnilleen desi pätkittyjä varsia, ja päälle loraus (puoltoista desiä noin) punasta maitoo :) Koemielessä vähän kevyemmät sunnuntaikaakaot, tovin saa hautua ja sit maistelen

Kuva

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 23.3.2014 22:18

Eipä hirveämmin tuntunut, kevyttä kuumotusta korvissa ja vähän pehmoinen olo. Enskerralla enempi matskua, ja pidempi keittely :pimp:

philipskärki

ViestiKirjoittaja philipskärki » 26.3.2014 22:46

Tuli itsekkin kokeiltua kaakaon tekoa, tosin lehdistä. Heitin ihan hatusta reseptin

Lehtiä noin 1 desi
Maitoa 7 desiä
Margariinia nokare
Luomu kookosöljyä hitusen makua antamaan
Oboyn kaakaojauhetta

Ihan hassu olo alkaa olla, nyt kun on pari desiä enää jäljellä juomaa. Toleranssia ei pahemmin ole, mitä nyt hitusen jointteja imutellut joskus.

Jerterry

ViestiKirjoittaja Jerterry » 3.4.2014 21:53

Eilen tuli pitkästä aikaa tehtyä kaakaot varsista. 3:n narttu kasvin varret punaiseen maitoon jota terästetty ruokalusikallisella voita. 2 tuntia hauduttelua varret pieniksi pilkottuna. Mukava jumi tuli koko kroppaan. Ei niinkään päähän käynnyt, mutta silmät eri-rennot ja koko kroppa täydellisessä relax-tilassa. Tuntuis siltä, että mitä kauemmin jaksaa hämmennellä sitä paremmin setit irtoo. Olin jopa positiivisesti yllättynyt. vaikutukset alkoi n. tunnin päästä hörppimisestä ja kestivät siihen asti, että nukahdin levollisesti leffan ääreen (noin 3 tuntia). Jea, tulen säästämään varret kitkuihin myös jatkossa.
Kerranhan täällä eletään.

CFL_Closet

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 12.8.2014 13:23

Eilen illalla tuli väsättyä yhdestä Diesel Ryderistä kaakaot kahdelle hengelle.
Viime perjantaina käytiin frendin kanssa kaatamassa 2 DR:ää, kun oli härmäsieni päässyt iskemään niihin.
Toisesta trimmasin kukat ja hartsisimmat lefat talteen polttamista varten, kun oli melkeen kukituksen lopussa ja toinen yksilö, joka jostain kumman syystä ei ollut kerennyt tekemään kuin vaan muutaman hassun karvan sinnetänne, niin laitoin sen hometrimmailun jälkeen sellaisenaan viikonlopun yli roikkumaan vaatetelineeseen.

Kaakao alkoi toimimaan hieman yli tunnin päästä nauttimisesta, mutta vaikutukset olivat todella miedot.
Poltettiin sitten kukkineen DR:n nuppua siihen päälle ja heräsin aamulla puoli 7 sängystä vaatteet päällä, eli toimi ainakin poltettuna ! :lol:

kuningas

ViestiKirjoittaja kuningas » 18.9.2014 7:55

Toimii Budia vielä 5-10g sekaa niii johan maistuu. :)

Sitte vaa siivilöidään kaikki paska pois.

Suosittelen heittään sekaan vielä muutamia paloja maraboun daimsuklaata :P
HowHigh :pimp:

Andy-420

ViestiKirjoittaja Andy-420 » 18.9.2014 20:07

kuningas kirjoitti:Toimii Budia vielä 5-10g sekaa niii johan maistuu. :)

Sitte vaa siivilöidään kaikki paska pois.

Suosittelen heittään sekaan vielä muutamia paloja maraboun daimsuklaata :P

Kannabiskaakao VARSISTA jossa seassa 5-10g kukkaa hmmm. :think:

Zilokki

ViestiKirjoittaja Zilokki » 19.9.2014 20:36

Tyhmä kysymys, mutta onko väliä kuiva/tuore varsi? Yritin etsiä tietoa varsista yleensäkin, mutta ei tärpännyt.
Ganjanedustaja

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 21.9.2014 17:49

Zilokki kirjoitti:onko väliä kuiva/tuore varsi?

Ei mitään väliä.
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Dr. KJB

ViestiKirjoittaja Dr. KJB » 21.9.2014 18:16

Mitä vi**ua!
Ei varret sisällä psykoaktiivisia aineita! Haloo!!!

Andy-420

ViestiKirjoittaja Andy-420 » 21.9.2014 19:50

Dr. KJB kirjoitti:Mitä vi**ua!

Sisältää, mutta todella vähän verrattaen esimerkiksi kukintoon.

pizbuin

ViestiKirjoittaja pizbuin » 21.9.2014 21:18

Katseleppa mikroskoopilla kypsäks kukkineen Mr. Nice SSH varsia tai muun reilusti thc:tä
sisältävän hampun, niin melko varmasti alkaa hymyilyttämään näky.

Mageet kuvat Danxter.

Murhanhimoinen

ViestiKirjoittaja Murhanhimoinen » 29.10.2014 3:59

Tuli tehtyä köyhän miehen kaakaot.
Tässä ohjeet:
0,5l Vettä
n.400g Voita
puol purkkia oboy kaakaota
2g Nuppua
n.desi varsia
n.puol desiä lehteä.

Sotkin voin, veden ja kaakaon ja kiehautin.
Sitten heitin suoraan materiaalin sekaan.
Annoin reilun tunnin porista ja sitten siivilän läpi valmis kaakao kippoon ja kiposta pulloon (josta on hyvä juoda ja jäähdyttää nopeasti hanan alla)

Maku: Maku oli mitä hirvein, maistui aluksi kaakaolle ja lehtivihreälle. Mutta sitten kun oli pari desiä kumottu niin hyi SAATANA! Oli nimittäin oksennus lähellä :oops:

Toimivuus: *raportoin myöhemmin* :wink:

Kukkis

ViestiKirjoittaja Kukkis » 29.10.2014 15:42

Heh kova on uho, kun asiaa käsitelty vaivaiset 13 sivua, ja suurimmalla osalla positiiviset kokemukset. :laugh:

pöllömies

ViestiKirjoittaja pöllömies » 11.5.2015 14:36

Lähetetty 11.5.2015 12:30:
ensikertaa kaakaota tekemässä..

kattilaan meni noin 30g varsia ja 30g lehteä kahdesta nartusta. (hieman märkänä punnittu)
ja 1l punasta maitoo, pikku nokare voita. myöhemmin lisätään pari palaa suklaata ja kaakao jauhetta.
päivittelempäs sitten miten futaa.. :respect:
----------
Lisätty 3 tunnin 5 minuutin jälkeen:

pöllömies kirjoitti:ensikertaa kaakaota tekemässä..

Hyvää on, toimii! :lol:

Palaa sivulle “Niksinurkka”