Hyvä White Widow hakusessa

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
filthyjunkie

White Widow

ViestiKirjoittaja filthyjunkie » 13.10.2004 4:39

Hau!

Minkäs eri siemenpankkien versioista porukalla on kokemuksia? Tuli maistettua tossa yhtenä viikonloppuna ja heräsi kovasti mielenkiinto. Stydeintä budia sitten Durban Poisonin. Vissiin taitaapi olla vielä ihan suht tuottoisa kasvi ja helppo kasvattaa? :?:

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Reaperr Reply

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 13.10.2004 8:06

Nirvanan oli ainakin "indicaa" vaikutuksiltaan..

Ei ollut mun kasvattama tosin, ja oli sellanen fiilis että se planttu oli kukkinut vähäsen liian kauan..

MC Ripuli

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja MC Ripuli » 13.10.2004 12:03

Buydutchseedssin WW olen kasvattanut. Haju oli jo vegessä aika voimakas, helppo kasvattaa ja hyviä satojakin tulee. Ja aika tykkiähän se kyllä on ja vaikutus kestää kauan. Njuu...
Let's smoke that bowl, hit the bong and then take that finger off of that hole. Plug it, unplug it. Don't strain, I love you Mary Jane...

GanjaBaba
2 tähteä
2 tähteä

Re: White Widow

ViestiKirjoittaja GanjaBaba » 13.10.2004 22:22

Nirvanan WW:stä vain on kokemusta. Se erä oli kyllä laadukasta tavaraa, voi suositella. Itsekin ostin niitä lisää. Toivottavasti laatu on sama. Nirvanaahan on moitittu siitä että laatu saattaa vaihdella huomattavasi.

MyFirstBabyWW

Hyvä White Widow hakusessa

ViestiKirjoittaja MyFirstBabyWW » 11.11.2004 23:16

Kaivelin tässä eilen stashini pohjalta tarkoin varjellun aarteeni, ensirakkauteni, Nirvanan White Widow- kukan murusen, tuon kiistellyn siementoimittajan rulettivoiton ja nautin siitä syvin henkäyksin syntisen likaisesta bongistani. Tuo ihana kasvi, joka on kasvatettu ensimmäisestä koskaan tilaamastani siemensetistä tarjosi minulle toissakesänä ihan ESLeillä kasvatettuna vaatimattoman, mutta riittävän sadon parasta kukkaa, mitä olen koskaan polttanut. Siinä on kaikki kohdallaan, maku, tuntu, vaikutus ja sen kesto...
Olen polttanut montaakin "tykimpää" lajiketta, mutta ne vain sekoittivat pään enemmän negatiivisessa mielessä, tämä minun rakkaani sen sijaan ottaa hellästi kädestä kiinni ja taluttaa kauniisti rauhallisin askelin sisäavaruusastronautin astraalitaajuudelle. Kyyti ei tunnu vuoristoradalta missään vaiheessa, vaan maisemia ihaillaan tyynen rauhallisesti, kuin "huumattuna"...

Ja se maku... Kun poltan kukkaa, arvostan sitä, että vaikuttava aine maistuu. Sen sijaan en pidä siitä, kun kurkkua repii ihan saatanallisesti ja yskiessä tuntuu siltä kuin sisälmykset pyrkisivät yökkörefleksien mukana pihalle. Minun armaani maistuu ihanan kermaiselle, happamalle vaniljalle. Sen hienostunut aromi ei jätä ketään kylmäksi ja sen polttaminen on jo itsessään nautinto. Se on se arvokkuus, sen huumaavuuden voi maistaa...

Ja se tuntu. Moni vahvempikin kukka, usein hydrossa kasvatettu(en tiedä sitten kuinka paljon se hydro vaikuttaa seuraavaan) on kyllä tosi hartsista, mutta se hartsi tuntuu olevan tosi löysässä. Sitä varisee joka paikkaan ja sitä tuntuu loppupeleissä olevan enemmän pussissa/purkissa/sormissa/sieraimissa, kuin itse budissa enää väsyksen jälkeen. Minun kultaseni sen sijaan pitää pihkansa visusti pinnassaan. Se ei edes ole sellaista "hiekkamaista" huurretta, vaan (ehkä onnistuneen curetuksen ansiosta tms.) budi on ikäänkuin "lakattu". Budia käsiteltäessä jää vaikutelma, kuin se olisi todellakin kastettu nestemäisessä hartsissa, joka olisi imeytynyt kasvinosien sisään ja kuorruttanut pinnan ihanuudellaan. Budi on tiivis ja kivikova. Sitkeäkin on se perkele... sellainen ihanan tahmea. Samanlaiseen en ole törmännyt muualla.

Olen siis kaulaani myöten rakastunut tähän yksilöön, ja minulla on sitä ehkä pikkurillinpään kokoinen muru jäljellä. Siitäkin meni eilen pari pienen pientä murusta, jotka kylläkin hyvän musiikin, kylvyn ja kynttilöiden avulla saivat minut kokemaan taas sen ihana tunteen, kuinka hyvältä voikaan tuntua olla pilvessä.

ITSE AIHEESEEN, ELI:

Tämänpä takia tahdonkin kasvattaa tätä lisää, joskaan en usko täysin samanlaista yksilöä löytäväni. Toivottavasti pääsen edes lähelle.
Jos joku tunnistaa kuvauksen, ja pystyy osoittamaan jonkin siementoimittajan, joka tarjoaa kuvatun kaltaista lajiketta, oli se sitten white widow/rhino/russian, snow white(tätä kokeilin, muttei se vastannut odotuksiani, tosin tässäkin voi kasvatustapa, tai yksilö vaikuttaa), tai vaikkapa ingemar, josta tätä elämää suurempaa lajikettakin on kuulemma risteytetty, niin olisin tästä enemmän kuin kiitollinen.

Vieras

Re: Hyvä White Widow hakusessa

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.11.2004 23:18

bravo! hyvin kuvailtu tuo maku, melkein voin maistaa sen suussani..

Tubby.

ViestiKirjoittaja Tubby. » 12.11.2004 11:17

Wau. En oo koskaan kuullu noin hyvää kuvailua mistään kukasta. Todella hieno, tuntuu ku olisin ymmärtäny sen ihan täysin, mutten ehkä kuitenkaan.entiiä... En kyllä nyt osaa autaa. Toivottavasti löydät rakkaasi!
Itse parantaa itsensä itsestään.

cube

ViestiKirjoittaja cube » 12.11.2004 11:44

toi dutchpassionin whitewidow on ainaki mun mielestä todella hyvää
makua en muista mut muuten just tollasta ku kuvailit.
HYVÄÄ JOULUA!!!

Polermon

ViestiKirjoittaja Polermon » 12.11.2004 11:54

Nirvanan WW on kyllä mielestäni aika uniikki.

White Rhino on maultaan surkea WW verrattuna.

Jos vastaavasta tykkäät suosittelen silver hazea, maku on porkkanainen ja kukka hieman höttöä, mutta vaikutukset kohtuu samankaltaiset, kukitusajan pitää kyllä siihen saavutukseen olla min 3kk ja 2 vko hydroilua.

Myös Sensin Super Skunk on aivan mahtava, ehkä paras mitä itse olen koskaan tavannut. Pesee tuon WW mielestäni 100-0 Maku on hieman erinlainen, mutta hyvä. Vaikutukset aika lailla samankaltaiset. Kukitusaika hydrossa 2kk 2vko.

Jos jotain todella hyvää haet, suosittelen sensin Super SKunk!
Oi! Kaunis näky, piipussa on täky. Vettä riittää, saan siitä tuplavesisuodatusta kiittää.
Savuna suuhun, mieli puuhun. Mieli on soma, sen tuottaa oma.

Ps. Kyseessä oli kuituhamppu :foil:

Horsma
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Horsma » 12.11.2004 13:58

Jos vastaavasta tykkäät suosittelen silver hazea, maku on porkkanainen ja kukka hieman höttöä, mutta vaikutukset kohtuu samankaltaiset, kukitusajan pitää kyllä siihen saavutukseen olla min 3kk ja 2 vko hydroilua.

Silver Hazen kukitusaika on Sensin katalogin mukaan 70-75 päivää. Taitaa mennä aika ylikypsäksi, jos kukitat sitä minimissään 14 viikkoa. Tai sitten sulla on joku tosi sativainen feno.

DubPassion

ViestiKirjoittaja DubPassion » 12.11.2004 17:14

White Label Seedsin WW maistui mielestäni kuvailemasi kaltaiselle. Löytyy Sensin sivuilta White Label nimikkeen alta ja Seeds Directin sivuilta. Oli sellasta aika makeahkoa ja voimakasta, ehkä hieman kikatutti. http://www.sensiseeds.com/ml/shop.asp?M ... PluNr=2000

cube

ViestiKirjoittaja cube » 26.11.2004 2:41

no mikset sitten tilaa sitä nirvanan whitewidowta. :!:
HYVÄÄ JOULUA!!!

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Reaper Reply

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 26.11.2004 11:39

Koska Nirvanan WW ei ole mikään vakauden riemuvoitto.

:|

Habatus21

ViestiKirjoittaja Habatus21 » 26.11.2004 12:11

Eikös muuten misty ole aikas liki WW:tä, vai mitä eroa niillä on.
Tässä kasvattelen parhaillaan positronics mistyä, todella hyvä kasvi.Haju on "myskimäinen" todella voimakas,ei oikein sovellu sen takia kerrostalokasvatukseen....

Misty: http://www.overgrow.com/edge/gallery.ph ... _11.jpg&s=

Latvottu tänään:

http://www.overgrow.com/edge/gallery.ph ... ip2.jpg&s=

Pari kasvii, Shiva & Misty(oik) http://www.overgrow.com/edge/gallery.ph ... una.jpg&s=

Päiväkirjaa löytyy täältä: http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=11546
Viimeksi muokannut Habatus21, 26.11.2004 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

cube

Re: Reaper Reply

ViestiKirjoittaja cube » 26.11.2004 13:25

Jack The Reaper kirjoitti:Koska Nirvanan WW ei ole mikään vakauden riemuvoitto.

:|

taitaa olla vähän nuubi kysymys mutta mitä tolla vakaudella tarkotetaan?
HYVÄÄ JOULUA!!!

Bongauttaja

ViestiKirjoittaja Bongauttaja » 26.11.2004 13:34

Vakaalla lajikkeella yksilöiden väliset erot pieniä. Ei vakaalla suuria.

Pajasuo

ViestiKirjoittaja Pajasuo » 26.11.2004 13:59

Kaikki eliöläjit omaavat kuitenkin aina lajin sisäistä vaihtelua, jos eivät omaa niin ollaan tekemisissä termin nimeltä klooni kanssa. Vaihtelut ovat normaaleja kaikessa, niin ihmisissä kuin hampuissa. Toisaalta, onhan se mukavaa kasvatella hanppua jonka lajin kaikki edustajat ovat suunnilleen samanlaisia, niin kaikki on helpompaa, ei tarvitse olla niin yksilöllinen hoito jne.

Mutta onko loputon jalostus eettisesti oikein? Tehdään "superhamppu" ja tapetaan kaikki urokset, pian huomataan että ollaan kusessa. Liika jalostus tuo aina ongelmia. Nyt hampun tilannne on hyvä, mutta mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Esim koirilla huomataan pitkän jalostuksen mukanaan tuomat sairaudet jotka kantaisällä sudella ovat tuntemattmia tai harvinaisia. Tuleeko hampullakin vastaan samanlainen ongelma ? Kuitenkin tämä vilkas jalostus ja kasvatustoiminta yleensäkään ei ole ollut vielä voimissaan kovin pitkään, noin 30 vuotta, siitä lähtien kun keinovalaistus saatiin järkevään hinta-laatusuhteeseen. En sano etteikö hamppua ennen sitäkin kasvatettu, mutta puhun nyt tästä vilkkaasta jalostelusta ja lajikkeiden runsaudesta. Luulisin tämän tulevan ongelmaksi jossain vaiheessa, jo nyt markkinoilla on satoja eri lajikkeita ja jalostustoiminta jatkuu, toivotaan vain että jossain säilyy se oikea hamppu, ettei kaikki ole lopulta jalostettuja hirvityksiä. Oikeastaan on mielestäni hiukan turhaa pyrkiä hirvittäviin tehokkuuksiin ja tuottoihin hampulla, joka luonnostaankin on ihan toimiva ja puhdas, kestävä kasvi. Meni jo niin kauas aiheesta että huh. Joo joo, kärjistettyä tekstiä oli.

Minulla on ingemasrs original WW.tä, jolle gypsy sanoo että: "Itävyys voi olla heikko, mutta lopputulos mahtava" En ole vielä kokeillut mutta tarkoitus olisi.
Friend of the devil

Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.11.2004 14:08

Positronicsin Misty ja Ingemar`s original White Widow ovat molemmat hyviä ja luulisi hyvä yksilö löytyvän kummastakin, Misty ainakin on erittäin vakaa.

kapteeni-koukku

ViestiKirjoittaja kapteeni-koukku » 27.9.2009 17:00

Onko kellään kokemuksia High Suppliesien white widowista? Tai muutenkaan high suppliesien muista lajikkeista.

http://www.high-supplies.com/catalog/feminismi-white-widow-p-101.html

-psychedelic

ViestiKirjoittaja -psychedelic » 25.1.2011 11:51

Aidon ja alkuperäsen WW:n löydät Mr. Nicen siemenpankista nimellä Black Widow.
Eräs breederi oli GHS:llä töissä ja plaaplaaplaaaaa long story short.. Aivan yliluonnollista sativan puoleista trippailua.

Se sydämeni vei.. :eiei:

Et muistaakseni löydä fem-pakkauksia mutta kukapa toivoisi että mahtilajike hävittäisi suurimman osan ominaisominaisuuksistaan. Dr.Chronicilta löytyy näitä ainakin, muistaakseni 18 paketeissa ?

Suosittelen. Osaan kyllä muitakin WW:tä arvostaa, uudemmat jalostukset ovat enemmän indikapainotteisempia. Riippuu mitä haluaa.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”