HAMPPUMARSSI 2003

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Kukkatarhuri

Re: turku

ViestiKirjoittaja Kukkatarhuri » 2.1.2003 1:53

Loistavia videoita!

Mitä noi mustat kohdat ton videon alussa ja lopussa on? Ihme ääniä vaan kuuluu taustalta? Huomasitteko vai oonko mä vieläkin ihan tutkalla?

"Nautitaan nyt näistä kieltolain viimeisistä ajoista!"
-Puhuja Hamppumarssilla 2002

Slabredgu

joo

ViestiKirjoittaja Slabredgu » 17.1.2003 14:57

Kevät kohta koittaa ja kolmas mielenosoitus meikäläisen elämässä,montakohan menee ennenku...
Say no to hard drugs!

Penikka

...

ViestiKirjoittaja Penikka » 18.1.2003 19:24

Jaah.. Mielenkiintoista.. Tuulipukuisia, Eläkeläisiä, Juppeja, Homoja... 'huoh' Varmaan aika kauan?

Kotipössyttelijä

Bizznezzwoman

ViestiKirjoittaja Kotipössyttelijä » 18.1.2003 22:48

Jii-haa, mä tuun kans joko tiukkana bisnesnaisena tai tuulipuvussa. Se voi kyllä tulla kalliiksi. Tää on kallis harrastus näköjään - mulla kun ei oo tuulipukua. Mulla on vaan niitä jakkupukuja...

Anyway, jos järjestetään Oulussa, I'll be there...

Vieras

Re: Bizznezzwoman

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.1.2003 13:34

Ajattelin mennä ekaa kertaa marssimaan... mutta keväällä paistaa aurinko niin kirkkaasti että on pakko käyttää aurinkolaseja!

Kukkaislapsi81

Oikeesti mummot mukaan..

ViestiKirjoittaja Kukkaislapsi81 » 20.1.2003 13:05

Ei kun vaan sanoon mummolle, että lähetääs kävelylle. Onko kukaan muuten keksiny viedä hamppuja mummolle kasvatettavaks. Kaikki mummot osaa loistavasti kasvattaa kukkia, ja kaikki mummot saa jostain syystä suurta tyydytystä lastenlasten syöttämisestä ähkyyn. Loistava yhdistelmä siis.

ylmanuchao

oulussa?

ViestiKirjoittaja ylmanuchao » 20.1.2003 16:13

siis onkos kesällä tarkotus järjestää oulussaki sellanen marssi??
jee aattelin ensiks lähteä sinne helsinkiin ku nuo juna liputki on mulla lähes ilmaset!!
mutta jos oulussa on sellaset marssit niin kyllä tullaan kavereitten kanssa!!

Hazaa
1 tähti
1 tähti

Re: hihhulit

ViestiKirjoittaja Hazaa » 20.1.2003 17:20

Noi tossa 14min videolla näkyvät hihhulit oli kyllä aika lol! Jeesus pelastaa luki jollaki kyltissä,voi vittu mistä noita riittää...

yaz
2 tähteä
2 tähteä

Tampere

ViestiKirjoittaja yaz » 20.1.2003 22:51

Ote SKY:n uutismeilistä (19.1.):

---

Hamppukaupunki
Lähde: www.hamppukaupunki.cjb.net/

Tampereella on perustettu Hamppukaupunki-yhdistys (tuleva ry), joka aikoo järjestää hamppumarssin 3.5.2003. Tällä hetkellä sivusto toimii hamppuhenkisten ihmisten kohtaamispaikkana.
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.

kannabistietoutta

Palaa sivulle “Politiikka ja media”