Lajike: Inca Spirit
Arvosana: 4,4 (ääniä yhteensä 8)
Lajiketyyppi:
Linjaus/sukupuu: (Green Nature x Viking)?
Genotyyppi: hybridi, indicainen
Kukitusaika: 50-60 pv
Haju: makea
Korkeus:
Vaikutus: melko jumittavaa
Kuvaus
Thc > 22 %
Vaativa lajike, jonka sukupuusta ei ole varmaa tietoa. Hyvin voidessaan melko satoisa.
Vaikutuksiltaan tukeva indica, joka voi tuottaa myös tripauttavia vaikutuksia.
Saatavuus
Hemcy Seed Company
Avainsanat:
sisälajike, nopea, erittäin vahva
Inca Spirit
Re: Inca Spirit
Ehkä tripahtavinta kukkaa mitä olen polttanu!! Todella mainiota savua joka toimii.
Kukinto tiivista ja kirpeän hajuista. Maku on miellyttävä.
Suosittelen hc polttajille
Kukinto tiivista ja kirpeän hajuista. Maku on miellyttävä.
Suosittelen hc polttajille
- Siniset silmät sokeena luottaa.
- Sairas maa sairaita tuottaa...
- Pmies 08
- Sairas maa sairaita tuottaa...
- Pmies 08
-
Olen samaa mieltä P-miehen kanssa. Tämä lajike toimii. vahvinta mitä oon pajauttanu. erittäin tripahtava, yeah!
Polttokokemuksieni perusteella melko vahva mutta varsin omaperäinen indica.
"Outo indica", kuten joku mainitsi jostain lajikkeesta. Irroittaa mielen kehosta.
"Outo indica", kuten joku mainitsi jostain lajikkeesta. Irroittaa mielen kehosta.
Yhdyn kolmeen edelliseen viestiin. erittäin vahvaa ja tripauttavaa. yksi parhaimpia .
pohjolan perukatkin puskemaan puskaa
Kummallinen kasvaja, ei matala lainkaan.
Lomalla ollessani oli toinen Inca polttanut kukinnon latvan kahdesta oksasta.Se kukkii edelleen, mutta on tehnyt kummastkin oksasta kolme uutta kukkivaa haaraa?
Pituus alkaa lähentelemään 150 cm ja sativaisen oloinen kasvutavaltaan.Venyy kukituksessa aika kiitettävästi.
Lomalla ollessani oli toinen Inca polttanut kukinnon latvan kahdesta oksasta.Se kukkii edelleen, mutta on tehnyt kummastkin oksasta kolme uutta kukkivaa haaraa?
Pituus alkaa lähentelemään 150 cm ja sativaisen oloinen kasvutavaltaan.Venyy kukituksessa aika kiitettävästi.
Onko mitään hajua mistä tämän lekentaarisen lajikkeen siemeniä vielä löytää?