Jepulis.
Ymmärän threadin aiempia kirjoittajia täysin. Kuopio on pieni paikka ja savolaiset ihmisiä joiden arvostelukyky vähän mättää.(olenhan itsekin savolainen). Kuopiossa on myös sen verran tehokas poliisitoimi ja jos yhtään on vanha poliisin tuttu, niin tuolla naamansa näyttämisen seurauksia ei voi kuin kuvitella. Tosin, mitään ei saa aikaan jos pelkää ja tämä taas johtaa siihen että pajauttaja marssii yksin.
Nyt siis kaikki kuopiolaiset tämän threadin alle ilmoittautumaan, meitä on ja on muuten foorumillakin. Lasketaan sitten yhteen että onko järkevää vetää marssia vai näytämmekö joltain nistiporukalta, joita toria kiertäessä ihmiset eivät uskalla vilkaistakkaan ja nauravat paskasia. Muissa kaupungeissa on ehkä erilainen meininki mutta kuopiossa meininki on aika pahasti sisäsiittoinen ja ihmiset kävelee ja puhuu ja kävelee. Ei siinä mitään jos puhuisivat itse hamppumarssista ja asiastamme, muttakun meininki menee enemmän siihen tyyliin että, tuokin on mun työkaverin lapsi ja tuo taas meilä töissä-> pitääpä kertoa eteenpäin ja tolle pitää pistää syyni päälle että jos mokais niin sais antaa HUUmenistille fudut. Eihän sitä nyt tiedä vaikka ryöstää rikollisjoukkoineen koko putiikin, tjms.
On se vaan niin harmillista mutta tuollaista se täällä on; joku tuntee jonkun joka on jonkun tuttu, ja sit puhutaan huumeongelmista. Kuopiossa ehkä olisi tarvetta muiden kaupunkien foorumilaisten tulla marssimaan ikäänkuin tueksi, niin saataisiin massaa enemmän joita ihmiset ei tunne. Kaupungin omien poikien pelko leimaantumisesta nistiksi(joita täällä muuten riittää) helpottaisi ja näin marssi olisi mukava tapahtuma.
Noh, itse ilmoittaudun nyt näin aluksi ainakin aktiivisesti seuraamaan tätä threadiä ja kun piiri kasvaa niin vannon olevani mukana. Otan Rivalta siemenet jakoon ja hoidan mielelläni ainakin sen puolen. Asiasta on jo alustavasti sovittu.
Reittiehdotukseni olisi sama kuin hare krishnoilla ja muilla. Eli menisi jotakuinkin näin.
klo.12 Kokoonnuttaisiin vaikkapa torille, sokoksen eteen.
12.30 Kun porukkaa on kerääntynyt mukavasti, eli siis sen verran että on järkeä lähteä marssimaan, lähdettäisiin kiertämään tori myötäpäivään tulliportinkadun reunaa. Siitä sitten anttilan ohi ja jatkettaisiin kauppakatua aina savonkadunristeykseen ja sitten savonkatua ylös ja takaisin torin suuntaan tulliportin katua tai ehkä myös sokkarinkongista jos vaan mahdollista. Tästä alkaisi kokoontuminen esim. torilla tai marssiahan voisi jatkaa vaikka vänärille ja siellä olisi sitten yhteinen miittinki.
Tori on mielestäni kuitenkin se keskeinen paikka ja jos torin poikki vaan vetäisee, huomiota ei tule tarpeeksi. Kellon ajat voisi olla tietysti myöhemminkin, mutta kaikkihan tietää millaista keskustan liikenne on siinä neljän ruuhkassa, joten tuskin antaa poliisi käyttää ainakaan Tulliportinkatua tai Kauppakatua. Sokoksen ja anttilan edessä olisi mielestäni suht hyvä pyyhkäistä ohi kun linja-autoja ei niin paljoa satu kerralla olemaan ja se nyt ei haittaa jos joku linikka joutuu vähän venaamaankin meidän asian puolesta. Torilla jos joku uskaltaa lavalle mennä puhumaan niin on tietysti enemmän kuin hyvä juttu, itse olen kuitenkin sen verran jänis etten tuohon pystyisi ilman rauhoittavia ja kun ko.lääkityksestä olen päässyt, en tuohon ala(tiedän paineensietorajani). Marssia uskallan ja siemenet uskallan jakaa aurinkolasit päässä

, siemenien kanssa ehkä myös flyereita. Kaikkein paras olisi ehkä pistää torille marssin jälkeen teltta pystyyn, jossa olisi informaatiota. Marssiminen kun ei välttämättä ole se paras juttu kuopiossa, keskustan huonon asemakaavoituksen takia.
Aletaan säätämään ja pajauttaja, ota privana yhteyttä niin katsotaan josko voisimme jotain alkaa keksimään, tosin painotan tässä nyt vielä että tässä elämäntilanteessa olen hyvinhyvin varovainen, mut katotaan mihin pystytään ja kysellään kukin taholtamme ystäviä mukaan. Pannaan puskaradio soimaan ja koitetaan vaikka kerätä listaa osanottajista tai jotain.
Lisään tähän nyt vielä tällaisen haasteen/pyynnön:
Nyt ne foorumilaiset jotka pelkäävät marssia omassa kaupungissaan, tämän threadin alle ilmoittautumaan, Kuopio tarvitsee teitä, oikeesti!!!!!!!
Pannan pyörät pyörimään ja kalakukko laulamaan, voihan tää onnistuakkin.