Femaleseeds.nl

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Johny

Femaleseeds.nl

ViestiKirjoittaja Johny » 16.4.2006 16:54

Niin tota joo!onko teistä kukaan tilannu tuolta kyseiseltä sivulta siemeniä?kun yksi mun kaveri sano että sieltä ei oikeen niitä siemiä tule ja ei oo kovin luotettava mesta!?!

Bumbklaatt

Re: Femaleseeds.nl

ViestiKirjoittaja Bumbklaatt » 16.4.2006 17:47

Oon kuullu vain hyvää ja oma tilaus lähtee tiistaina.
THC

hbdude

ViestiKirjoittaja hbdude » 16.4.2006 19:14

Mikset tilaa dr. chronicin kautta? Itse ainakin tilasin sieltä femaleseedsin siemeniä ja viikossa tuli perille.

rape74

ViestiKirjoittaja rape74 » 16.4.2006 19:18

mikään firma ei kauaa toimi jos "sieltä ei oikeen niitä siemiä tule ja ei oo kovin luotettava mesta!?!"

Claudio

ViestiKirjoittaja Claudio » 16.4.2006 21:15

Aiheesta inan poiketen... Kun ootte tilanneet (mistä ikinäkään) siemeniä, niin mihin osoitteeseen? Ootteko tilanneet kotiosoitteeseen vai onko teillä joku muu systeemi? Ja kuinka turvallista olisi tilata kotiin?

Bumbklaatt

ViestiKirjoittaja Bumbklaatt » 16.4.2006 21:45

Kotiin suurin osa tilaa. Koskaan ei tietääkseni siementilauksen perusteella ole tullut kotietsintöjä tai vastaavaa.

Toinen tapa on poste restante, josta joku enemmän tietävä varmaan kertoo enemmän.
THC

Konan koo

ViestiKirjoittaja Konan koo » 17.4.2006 12:47

Olen tilannu k.o. firman siduja Online Growshop Alienin kautta. Kaikki on menny just niinku pitääkin.
So far, so good, so what?

Johny

ViestiKirjoittaja Johny » 17.4.2006 19:07

joo okei.Kiitos!pitänee varmaan sitten sieltä tilailla.PS.Oon kuullu tapauksia joissa ovat siementen takia tehneet koti etsinnän.Joten mieluiten johonkin muuhun paikkaan.

keripukki

ViestiKirjoittaja keripukki » 7.6.2006 23:41

moro
olisin kysellyt tosta femakko.nl puljusta että miten kokemuksia porukalla kyseisestä puljusta??millasia oli lähinnä lajikkeet mitä suosittelisit!??

mo nägyy reeneis :pimp:

Speciak

ViestiKirjoittaja Speciak » 8.6.2006 17:46

Femaleseedsillä on ainakin joidenkin lajikkeiden kohdalla ilmennyt taipumusta tuottaa hermiksiä, kuten omat WWxBB:tkin (X-Line). ICMagissä lisää: http://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=78

cervaz

ViestiKirjoittaja cervaz » 9.6.2006 10:08

Jeps, ite tilasin suoraan femaleseeds.nl:n kautta ja siidut tuli nopeesti. (Kai? Ei voi enää muistaa, kun on jo aikaa. :D)
Oma kokemus firmasta on siis hyvä. Lajikkeista sen verran, että WW & Grapefruit ainakin on hyviä. :) Suosittelen.

Voimakaksikko

ViestiKirjoittaja Voimakaksikko » 9.6.2006 13:18

cervaz kirjoitti: Lajikkeista sen verran, että WW & Grapefruit ainakin on hyviä. :) Suosittelen.

Osaatko kertoa millanen pilvi tuosta grapefruitista tulee? (: Itse aijon sitä ruveta kasvattamaan jossain vaiheessa. Onko kovin sativainen?
*when there was no water to water the crop, I cried and I cried, I used my tear drop*

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.6.2006 13:47

Lähetetty 09 Kes 2006 14:43:
Kasvattamistani viidestä tämän firman siemenestä 4 on ollut narttuja, tarpeeksi hyvin mielestäni. Tavallisilla siemenillä kun voi käydä vaikka toisin päin. Laitoin juuri tilaukseen Easy Budia.
----------
Lisätty 3 minuutin jälkeen:

Eikun se olikin 3 neljästä. :o

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 29.1.2007 19:38

Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa femaleseedsin nortista? Ajattelin sitä seuraavana kasvatella, kun tarttis olla suht vähähajuinen lajike. Elikkä onko tuolla mitään tekemistä "aidon" nortin (jos sellaista enää edes on) kanssa, ja tuoksahteleeko kuinka runsaasti?
Kukka huulessa, myötätuulessa

ruhtinas

ViestiKirjoittaja ruhtinas » 29.1.2007 20:23

Hei budijet.

Mulla on kokemuksia sen verran tosta femalaseedsin versiosta, että kerran olen sitä kasvatellut.
Helppo on ainakin kasvattaa ja kestää piniä kämmäilyjä.
Sen voin kyllä sanoa, jos haet vähähajuista lajiketta niin en tota kyllä suosittele. Ei mulla tosta kyllä mitään ns. tietoa ole mutta mitä selaillut noita ulkomaan foorumeita niin ei vissiin löydy hirveästi fenovaihtelua paitsi mitä nyt isompia kukintoja tuottavia ja pienempiä mutta hartsisempia, itselläni oli tuommoinen pieni ja hartsinen.
Ai niin tuosta että onko mitään tekemistä "aidon" nortin kanssa en tiedä mutta Vois löytyä esim.icmag:sta tietoa.
Vielä tosta fenosta voin sen verran valaista, että kasvoi samassa tilassa samaisen lafkan greipfruitin kanssa ja täten greipfruitin tuoksua ei meinannut millään haistaa ton nortin tuoksun läpi.
Jos toi haju ei ole mikään liian suuri haitta niin voin ainakin suositella poltto-ominaisuuksien puolesta.
:mrgreen:
Natural Born Chiller

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 29.1.2007 21:10

Joo kiitti sulle! Täytyy sitten vähän harkita tuota lajikevalintaa.. Toi greippi vois olla myös ihan hyvä vaihtoehto, jotain kuitenki femaleseedsiltä ajattelin kokeilla. Täytyy vielä vähän plärätä niitä sivuja ja miettiä.

Shiraz

ViestiKirjoittaja Shiraz » 30.1.2007 10:12

Mulla ei femaleseeds:n nortti haissut juuri ollenkaan.
Matala, tuuhea, satoisa pusikko, ei tarvitse latvoa... tiivistä budia.
Poltto mainiota ja aika lailla samanlaista kun muutkin nortit, käsittääkseni.

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Female seeds Skunk Special

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 30.1.2007 10:27

Budi Jet kirjoitti:Joo kiitti sulle! Täytyy sitten vähän harkita tuota lajikevalintaa.. Toi greippi vois olla myös ihan hyvä vaihtoehto, jotain kuitenki femaleseedsiltä ajattelin kokeilla. Täytyy vielä vähän plärätä niitä sivuja ja miettiä.

Suosittelen vahvasti Skunk Specialia, ~80 yksilöä kasvattaneena. :yes:

Isosatoinen sativa joka on siemenestä niin vakaa että äkkiä vilkaistaessa luulee että olisi pistoista. Ei haise sen enempää tai vähempää kuin mikään muukaan kannabislajike.

-J

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 31.1.2007 2:28

Päädyn sit luultavasti tohon grapefruittiin, kun ton nortin satoa sen verran huonoks kehuttiin hg420:n puolella. On vaan sen verran kätevästi hinnoteltu, ett neljän siidun pussi maksaa postikuluineen 31e, eikä kolikoita oo kai kovin fiksua lähettää. Täytyyköhän sitte pistää 4e hukkaan ton takia, ja lähettää 35e.. Tuskin mitään freebieitä tolla irtoo. Eikä kyl uskalla lähettää euroo liian vähän. Hmm.. Tilisiirrolla en maksa.

BB420

ViestiKirjoittaja BB420 » 31.1.2007 14:08

Itse tilasin Growshop Alienilta noitten norttia 4packin ja tuli 10 siementä Sour NLX:ää freebienä. 2 kasvia ollut kohta 3viikkoa vegessä, ei ainakaan vielä kovin haise.
Imo kannattais maksaa tilisiirrolla, EU:n sisällä ei tule mitään lisäkuluja.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”