Kuva

Heikin hinta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Heikki

Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Heikki » 8.10.2007 23:07

Eli, paljonko olette joutuneet maksamaan 100g:sta? En ainakaan äkkiseltään löytänyt tästä juttua ja ihan mielenkiinnosta kyselen. Ymmärrän kyllä että kovin moni ei varmaan sellaisia määriä ole ostanut.
Joskus kun tuli tyrkylle niin olisin saanut 600, joskus 800 ja nyt 250 eurolla. En kuitenkaan ostanut kun saan tarpeeni omasta kaapista. Hyvä tarjoushan toi viiminen, mutta kun ei tule sellaisia määriä poltettua(no eipä sitä rahaakaan koskaan ole tollaseen tuhlata).. Joka kerta kuitenkin maistit tarjottu ja suurinpiirtein saman tasoista ollut. Eli helvatan hyvää. :)

Mikä muuten mahtaa olla käytäntö tuomioissa jos tuollaisen köntin kanssa jäisi kiinni? Vaikka olis omaan käyttöön niin mahtaisko setät uskoa? Tuskin :think:

Keke-
Viestit: 401
Liittynyt: 16.10.2006

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Keke- » 8.10.2007 23:33

800€ on jo todella paljon, 600€, no joo.. 250€, sehän tekee 2,5€/g! Tuolla hinnalla saa helposti 4-5 kertaiset voitot tehtyä myymällä(Jos omaa rikollisen vikaa..) ja omaan käyttöönhän tuo riittää koko iäksi! Periaatteessa tuollaisen määrän voisi omaan käyttöön ostaa tuohon hintaan, mutta kuumotus ja linssiin viilaamisen riskikin olisi kyllä melkoinen. curettamalla tuosta saisi ihan mielettömästi aika hyvää hasista.

Cannabaali

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Cannabaali » 8.10.2007 23:36

Minä oisin ostanut 250 egellä vaikka kasvatankin ! Kyllä sekin alas menee, ja ihan hyvää on. Ostaisin heti vaikka kolmellakin sadalla.
Tässä kylässä tuskin kyllä ikinä mitään on, että haavetta kaikki on vaan.
Halvin mitä olen kuullut että kaverille on tarjottu hintaan 150 egee.

Miten hassista voi ostaa ? Olen yrittänytkin kun on ollut kukka loppu, mutta en tunne ketään. Neuvokaa ! Missä ne hassiskauppiaat oikein luuraavat ?
Onko esim. Lahdessa joku paikka mistä tämmösiä kauppiaita löytyy ? Entä mistä tunnistan hassiskauppiaan ?

Vieras

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.10.2007 0:37

Cannabaali kirjoitti:Miten hassista voi ostaa ? Olen yrittänytkin kun on ollut kukka loppu, mutta en tunne ketään. Neuvokaa ! Missä ne hassiskauppiaat oikein luuraavat ?
Onko esim. Lahdessa joku paikka mistä tämmösiä kauppiaita löytyy ? Entä mistä tunnistan hassiskauppiaan ?


Selvitä mistä piriä ja essoja löytyy, samasta paikasta se kuuluisa pläkin tulee. :>

Cannabaali

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Cannabaali » 9.10.2007 0:57

Vieras kirjoitti:...

Selvitä mistä piriä ja essoja löytyy, samasta paikasta se kuuluisa pläkin tulee. :>


Vielä vaikeammin minä niitä löydän.

scoofy

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja scoofy » 9.10.2007 15:14

itse olen ainakin Lahdessa ihan kaupungilla ja baareissa törmäillyt
näihin lätkän ja budin kaupittelijoihin..kannattaa mennä
esim.Torveen jos ja kun sielä järjestetään reggae iltoja.
Kyllä siellä porukka ainakin savut tarjoaa :yes:

Heikki

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Heikki » 9.10.2007 16:51

Keke- kirjoitti:250€, sehän tekee 2,5€/g! Tuolla hinnalla saa helposti 4-5 kertaiset voitot tehtyä myymällä(Jos omaa rikollisen vikaa..)


Joo, sama kävi mielessä. En silti lähde sellaiseen toimintaan mukaan moraalisista syistä..
Vaikka vähän himottaiskin, sehän olis ylimäärästä rahaa taskuun. Mut ei silti..

Avatar
option
Viestit: 627
Liittynyt: 21.9.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja option » 11.10.2007 16:32

Voih kun joku möisi edes kukkaa! Tällä varmasti maksettaisiin heikistä vaikka se tonttu.

Avatar
Karstafa
Viestit: 192
Liittynyt: 8.2.2004

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Karstafa » 13.10.2007 0:22

0,00 e!

HAHAHAHAHA!
HalpaHeikki!
:laugh:
KOMBUCHAA!

Avatar
Aimo Jointti
Viestit: 219
Liittynyt: 17.5.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Aimo Jointti » 13.10.2007 8:40

Korjataan vähän

Keke- kirjoitti:ja omaan käyttöönhän tuo riittää koko iäksi! Periaatteessa tuollaisen määrän voisi omaan käyttöön ostaa tuohon hintaan, mutta kuumotus ja linssiin viilaamisen riskikin olisi kyllä melkoinen. curettamalla tuosta saisi ihan mielettömästi aika hyvää hasista.


Aika tiukat käsitykset omasta käytöstä.

Jos polttelee esim "perusviikonloppukäyttöä" alkon tilalla eli kahdesti viikossa muutamat savut, menee esim. 2 x 2 grammaa = 4 grammaa viikossa. Silloin heikki riittää puoli vuotta. On se pitkä aika, mutta kaikkea muuta kuin koko ikä...

Hasista ei tule curettamalla, siihen tarvitaan ekstraktointia jollain tavalla.


Heikistä kohtuullinen hinta on ehkä 400-650 euroa. Jos saa 2,5 e/g heikin, se on kyllä epäilyttävää. Jatkeena voi olla vaikka lehteä. Ja jos saat kaapista tarpeeksi niin pysy suurella ilolla erossa moisista.

Törkeän huumausainerikoksen raja taitaa olla kilo. Kyllä heikki voi olla omaan käyttöön hyvin selitettävissä.
Hasis on kova huume, mutta pehmenee lämmitettäessä.

Avatar
Kura
Viestit: 1291
Liittynyt: 13.11.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Kura » 13.10.2007 16:15

Saa kyllä viikonloppupolttelija aika kuoseissa olla koko viikonlopun jos 4 grammaa meinaa polttaa :laugh: . Satunnaispolttelijalle voisi joku 0.25g-0.75g olla realistisempi määrä polttoa päivälle, riippuen siitä miten monet paukut polttaa. Olen huomannut sen satunnaispolttelijoissa, että he usein polttavat vain yhdet paukut päivässä. Tai no joo ehkä 4 grammaa on m,elko realistinen jos sitä alkon korvikkeena käyttää :laugh:
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme

Kit Carson
Viestit: 174
Liittynyt: 15.8.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Kit Carson » 13.10.2007 20:44

Kura kirjoitti:Saa kyllä viikonloppupolttelija aika kuoseissa olla koko viikonlopun jos 4 grammaa meinaa polttaa :laugh: . Satunnaispolttelijalle voisi joku 0.25g-0.75g olla realistisempi määrä polttoa päivälle, riippuen siitä miten monet paukut polttaa. Olen huomannut sen satunnaispolttelijoissa, että he usein polttavat vain yhdet paukut päivässä. Tai no joo ehkä 4 grammaa on m,elko realistinen jos sitä alkon korvikkeena käyttää :laugh:

Itse olen satunnaispolttelija ja kukan laadusta riippuen useampi jointti kyllä menee illassa. Riippuu kyllä paljolti siitä paljon sattuu olemaan itsellä polttoa, jos on 20 grammaa ei 1 riitä illassa ja jos on 1 gramma se riittää 2 iltaa (toivottavasti) :)
Yleensä myös saatavilla oleva budin määrä on suorassa yhteydessä käytetyn alkoholin määrään, yksi muuttuva tekijä on myös paikalla olevien ihmisten määrä. :D

Yhteenveto: Kaikki menee mitä on, ennemmin tai myöhemmin.

Cannabaali

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Cannabaali » 14.10.2007 9:56

No eihän heikki kauaa kestä.
Kymppihän menee jo yhen illan aikana, kun oikein tuhnuttelemaan alkaa.

Avatar
option
Viestit: 627
Liittynyt: 21.9.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja option » 14.10.2007 13:00

Täällä ei mee varmaan ees grammaa illassa, kun ei sitä koskaan oo paljoa. Mut jos on sit jotain höttöö, niin sitten on ihan eri. Jotain normi hyvää kukkaa menee ehkä 0.2-0.5g iltaan.

Jormaaz
Viestit: 74
Liittynyt: 4.12.2006

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Jormaaz » 15.10.2007 22:26

Kuinka te voitte polttaa sitä noin vähän, itse en ole pystynyt ostaan ikinä niin paljoo budii ettenkö olisi saanu sitä meneen yhdessä illassa. :lol:

Avatar
Pajautus...
Viestit: 142
Liittynyt: 5.2.2004

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Pajautus... » 16.10.2007 17:45

Jormaaz kirjoitti:Kuinka te voitte polttaa sitä noin vähän, itse en ole pystynyt ostaan ikinä niin paljoo budii ettenkö olisi saanu sitä meneen yhdessä illassa. :lol:


Tarviiko niitä savuja kokoajan polttaa? :eiei: On se munsta ainaski mukavaa jos on myöhemmäksikki polttaa ku yheksi illaksi.

Avatar
Kura
Viestit: 1291
Liittynyt: 13.11.2005

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja Kura » 17.10.2007 10:27

Pajautus... kirjoitti:...

Tarviiko niitä savuja kokoajan polttaa? :eiei: On se munsta ainaski mukavaa jos on myöhemmäksikki polttaa ku yheksi illaksi.


Itse tykkään poltella noin tunnin välein päivän loppuun jos/kun aloitan polttamaan. Välillä menee seuraavankin päivän polttoja(jos sellaisia olen varaillut), kun oikein innostuu hiisaamaan. Eipä se kyllä haittaa, mielummin poltan silloin kun sitä poltetaan ja poltettavaksi se on tarkoitettu :guru:
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme

Avatar
C-unit
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1940
Liittynyt: 13.4.2004

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja C-unit » 17.10.2007 12:10

Tuhlaus on tuhlausta, ja liika mitä tahansa on liikaa.

Nimim. gempula riittää viikonlopuksi.
edit. siis jos se on gramma _hyvää_ kukkaa.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

[E.T]

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja [E.T] » 17.10.2007 14:27

scoofy kirjoitti:itse olen ainakin Lahdessa ihan kaupungilla ja baareissa törmäillyt
näihin lätkän ja budin kaupittelijoihin..kannattaa mennä
esim.Torveen jos ja kun sielä järjestetään reggae iltoja.
Kyllä siellä porukka ainakin savut tarjoaa :yes:


Tosta tuli mieleen,kun tirrassa joku romaani kaato tutun päälle juomasa ja koitti sen jälkeen myydä vielä pläyrää. :D

jooppe__

Re: Heikin hinta?

ViestiKirjoittaja jooppe__ » 16.1.2008 21:43

No millasia heikkitarjouksia on voorumin väelle viime aikoina tullut vastaan?
Itelläkin saattaisi tossa olla mahdollisuus heikkiin, mutta hintaa en kysellyt vielä. Enkä viitsinyt tarjouksia laittaa, kun en tiedä mitä siitä pitäis maksaa. Laittakaas vähän jotain hintahaarukkaa. Kyllähän tossa ylhäällä joku mainitsi, että 800e on jo tosi paljon ja 600e ok hinta. Mitäs sanotte?


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa