Kokis?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Kokis?
Nii siis lyhyesti, kaveri sano että kokista vois laittaa kasveihi? Onko kukaan kuullu tälläisestä kun tuntuu vähä tyhmältä mutta väittää et auttaa kasvussa. vegessä on siis kasvit ollu 4vk ja nyt pitäs jotai tehä, muutamia ravinteita on mutta tiedä tuosta kokis jutusta juuri mitään.
Re: Kokis?
Koskaan kyllä mitään tollasta kuullu. Ei uskois ainakaan maalaisjärjellä sen olevan kovin terveellistä?
Viattomat spliffit puistossa..
Don't do it !
Maalaisjärki voittakoon \o/
Maalaisjärki voittakoon \o/
Tekee homman kunnolla ja kuumottaa vasta sitten, kun ei ole rahaa maksaa
sitä sakkolappua, mikä kyseisestä toiminnasta annetaan.
sitä sakkolappua, mikä kyseisestä toiminnasta annetaan.
- Guineatrippin
- 1 tähti

Osta jostain automarketista/lähikaupasta perus substralia. Älä ihmeessä mitään kokista sinne tyrki, enemmän haittaa siitä on kun hyötyä.
-
Vieras
Öö joo siis tästä asiastahan on jo ennestäänkin juttua, mutta en siis ole varma missä mielessä tätä olette funtsineet. Jotkut kyllä laittavat mehua laimennettuna (esim sitruuna) kukituksen aikana ja *väitetään* että maku voisi hieman muuttua sitrusmaiseksi, mutta tiedähäntä. Mutta älä ny prkl mitää kokista laita, varsinkaan lannotusmielessä ei mitää limuja tai mehuja sinne pidä laittaa. Vettä pelkästään tai sit hankit kunnon ravinteet, esim toi pelkkä substraliki käy aloittelijalle, turha hifistellä. Mutta kastelu on kaiken A ja O.
erehdyin mehupurkista ja tyhjesin (pimeässä) rytkylle 1,5l laimentamatonta mehutiivistettä. Alkoi buustimaan kukintoja, tiedä sitten oliko mehun vaikutus mutta ei ainakaa huonoa tykänny. Cocista en laittaisi, kyllä jengi on varmaan kokeillut lannottaa vaikka millaisilla yhdisteillä, mutta eiköhän ne olisi tiedossa jos jokin niistä toimisi oikeasti.
No voithan sä kokeilla ja kertoa sitten meille mitä kävi, sittenpähän tiedettäisiin tähänkin vastaus. 
No Compromise in the Defense of Mother Earth!
- dumlepumle
Mäkin oon kuullu moisen jutun, että ku kasvin viimesen kastelun (ennen sadonkorjuuta) tekee kokisksella, niin kukka sitten maistuu sille. Tiiä sitten mikä urbaanilegenda lie kyseessä 
Kaverilla on tapana tiettyihin lajikkeisiin niiden viimeisillä metreillä kaataa sokerivettä. Tulee todellakin makeampaa poltettavaa. Jostain joskus myös kuullut sokerin auttavan kasvia eritavoilla mutten ota siihen taas tässä mitään kantaa. Allekirjoitan maun muutoksen tietyillä lajikkeilla. Kannattaa koittaa edes joskus ja päättää sitten tekeekö joskus uudestaan. Toimii ainakin caramella lajikkeella erittäin hyvin.
see no evil,hear no evil,speak no evil,smell no evil
- kameleontti
No, musta tuntuu että toi kokislegenda pyörii joissain piireissä aika aktiivisena.
Mä veikkaan että legenda on lähtöisin väärinkäsityksestä;
kaikkihan tietää että kokista käytetään peltsiin sotkettuna esim pikakahvin ja alkuperäisen lätkän kanssa.
Siitä seuraa seuraava legenda; jos polttaa tupakkaa ja juo (kevyt)kokista samaan aikaan maistuu suussa lätkä.
Kannabis, budi.
=
Kannabis, budi, maistuu kokikselta kunhan sitä on kasville juotettu.
Näin mä asian päättelisin
Mä veikkaan että legenda on lähtöisin väärinkäsityksestä;
kaikkihan tietää että kokista käytetään peltsiin sotkettuna esim pikakahvin ja alkuperäisen lätkän kanssa.
Siitä seuraa seuraava legenda; jos polttaa tupakkaa ja juo (kevyt)kokista samaan aikaan maistuu suussa lätkä.
Kannabis, budi.
=
Kannabis, budi, maistuu kokikselta kunhan sitä on kasville juotettu.
Näin mä asian päättelisin
(not food, do not mix with spirits or tobacco)
- Bumbklaatt
Arman kirjoitti:erehdyin mehupurkista ja tyhjesin (pimeässä) rytkylle 1,5l laimentamatonta mehutiivistettä. Alkoi buustimaan kukintoja, tiedä sitten oliko mehun vaikutus mutta ei ainakaa huonoa tykänny. Cocista en laittaisi, kyllä jengi on varmaan kokeillut lannottaa vaikka millaisilla yhdisteillä, mutta eiköhän ne olisi tiedossa jos jokin niistä toimisi oikeasti.
Oiskohan ruennu mehut käymään siellä ruukussa ---------> hiilidioksidi.
THC
-
Rytmi
Voisikohan tähän liittyä sama efekti kuin vanhankansan lannoitusniksiin, jossa mummot tyhjensivät kahvipannun sisällön huonekasveilleen. Muistaakseni niksi liittyi siihen, että kahvi sisältää typpeä. Ja kokiksessa ja kahvissahan on tunnetusti kofeiinia, ehkä siis myös typpeä joka saa kasvit voimaan paremmin. 
- Markus_Heikkila
- 1 tähti

Kyllähän se sokeri sinne kukintoihin menee. Sellaisenaan. Kasvien tarvitsemat hiilihydraatit on erilaisia kuin, mitä ruoka-aineista löytyy. Eikä kasvit kykene niitä toisenlaisiksi muuntamaan. Jos tykkää palaneesta sokerista, niin anti mennä vaan 
Relaa vähän - Lataa ilmainen, puheeton rentoutus-mp3 - http://Puodit.net
- åke pakana
- 2 tähteä

kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?